Citroën articles

Χαμένες φωτογραφίες στο φόρουμ (προσοχή)
  • 3.109
  • 5
Καλημέρα παιδιά, Παρατηρώ μετά λύπης μου ότι έχουν χαθεί άπειρες φωτογραφίες από το φόρουμ. Προφανώς χρησιμοποιείται online galleries ή file sharing sites τα οποία στην αρχή δίνουν χώρο δωρεάν και μετά ζητούν χρήματα για να συνεχίσουν να προσφέρουν υπηρεσίες με αποτέλεσμα να τις διαγράφουν αν δεν πληρώνετε ή να μην εμφανίζονται. Παρακαλώ θερμά ή βρείτε κάποια λύση όπως το Flicker και άλλα ή ανεβάζεται τις φωτογραφίες μέσω του φόρουμ κατευθείαν μέσω της επιλογής Attach files που βρίσκεται από κάτω:
Georges Regembeau
  • 2.807
  • 10
H Citroen ήταν για πολλές δεκαετίες η εμπροσθοφυλακή της παγκόσμιας αυτοκίνησης σε θέματα οδικής συμπεριφοράς, σχεδιασμού και τεχνολογίας. Ό,τι συνέβαινε στους ουρανούς με την εξέλιξη των αεροσκαφών για ένα ασφαλές, άνετο και γρήγορο αεροπορικό ταξίδι, το ίδιο πραγματοποιούσε παράλληλα και η αγαπημένη μας εταιρεία στο έδαφος. Αυτή η πορεία φουτουρισμού και εφεύρεσης στην υπηρεσία του αυτοκινητιστή και της οικογένειάς του συχνά, όμως, χαρακτηριζόταν και από τις γνωστές μας ιδιοσυγκρασίες και "παραξενιές" που άλλοτε τις θεωρούμε κομμάτι της ιδιαιτερότητας των Citroen και άλλοτε μας βγάζουν εκτός εαυτού! Και αυτό ήλθε να διορθώσει αυτός ο υπέροχος μηχανικός, ο οποίος με το δικό του ατελιέ (και άρα δρώντας ελεύθερα από μάνατζερ, οικονομικούς διαχειριστές, κ.λ.π.) προσπάθησε να διορθώσει αυτές τις ιδιοσυγκρασίες και να μετατρέψει αρκετές από τις αγαπημένες μας Citroen σε εντελώς ονειρικά κατασκευάσματα... Γνωρίζουμε ότι η ¨φτέρνα του Αχιλλέα" στις Citroen ήταν τις περισσότερες φορές ο...

Η Χιονάτη στην Αυστρία..

  • 1.896
  • 4
Δεν είναι ακιβώς το road trip από την Αυστρία στην Ελλάδα.. Είναι βέβαια ένα βιντεάκι το οποίο δείχνει τη Χιονάτη να κάνει βόλτες στην υπέροχη Αυστριακή επαρχία. Αφιερωμένω στον @visa chrono που μου έφαγε τη σπλήνα για αυτό το ριμαδοβίντεο :lol:
Νέο ΦΕΚ για τη χρήση ιστορικών
  • 38.225
  • 606
Νομίζω πως αν δεν υπάρξει αλλαγή τελειώσαμε. Έχετε καμία πληροφορία εσείς ρε παιδιά? :(
Henri Chapron
  • 4.488
  • 24
Προσπαθώντας να βρω μία λέξη στα Ελληνικά που να αποδίδει με ακρίβεια την ιδιότητα του «coachbuilder», ή «carrossier» στα Γαλλικά, εάν θέλετε, έπεφτα πάντα στη έννοια του «αμαξοποιού». Μία λέξη όμως, σε οποιαδήποτε γλώσσα, πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ λίγη για να αποδώσει με ακρίβεια αυτό που προσέφεραν στην αυτοκίνηση πολλοί από αυτούς τους αμαξοποιούς, οι οποίοι συχνά ανήγαγαν το σχεδιασμό του αυτοκινήτου σε πραγματική τέχνη, χωρίς τους περιορισμούς που έθετε η μαζική παραγωγή ενός καθημερινού αυτοκινήτου. «Δημιουργοί Ονείρων» θα ταίριαζε καλύτερα… Ονόματα όπως ο Bertone, o Scagletti, o Frua, o Pininfarina, o Ghia, η Τouring, ο Zagato, o Allemano (οι Ιταλοί έχουν τη μερίδα του λέοντος!), οι Figoni et Fallaschi, o Saoutchik, oFranay, ο Chapron και άλλοι, συνδέθηκαν με διαχρονικά αριστουργήματα για λίγους και εξακολουθούν να προκαλούν την έξαψη της φαντασίας μας και του θαυμασμού μας πολλές δεκαετίες μετά την πρώτη εμφάνιση των δημιουργιών τους. Ο Henri Chapron συνδέθηκε πολύ...
Σχεδιαστές Citroen & Άλλων Κλασσικών Αυτοκινήτων
  • 2.766
  • 13
Ξεκινώ αυτό το θέμα με αφορμή τον θάνατο ενός από τους μεγαλύτερους σχεδιαστές στην ιστορία της αυτοκίνησης, του Tom Tjaarda σε ηλικία 83 ετών. Περισσότερο, ίσως, και από το μηχανολογικό κομμάτι, οι σχεδιαστές είναι εκείνοι που αναλαμβάνουν να κάνουν πραγματικότητα το όνειρο και την ανάγκη για την "αυτοκίνηση" του ανθρώπου. Συνήθως στη σύγχρονη εποχή ακολουθούν αυστηρά προκαθορισμένες νόρμες και επιταγές της σύγχρονης τεχνολογίας και των ψυχρών "μάνατζερ", με τα σχέδιά τους να είναι φιμωμένα από την "ανάγκη" για περισσότερες πωλήσεις, σε μία εποχή όπου το αυτοκίνητο τείνει να έχει τη χρησιμότητα και τη λειτουργία ενός τάμπλετ... Κάποτε, όμως, υπήρχαν σχεδιαστές που αναλάμβαναν να ταξιδεύουν τα όνειρα των ανθρώπων, μετατρέποντας το σχεδιασμό των αυτοκινήτων σε πραγματική τέχνη, διαχρονική, αψεγάδιαστη, ανεξίτηλη. Ένας από αυτούς ήταν και ο Tom Tjaarda. Είχα αναφέρει παλαιότερα ότι ο Σκαραβαίος αποτελεί ουσιαστικά σχέδιο του πατέρα του το 1934, το οποίο τελικά μεταλλάχτηκε στο...
Η τελευταία υδροπνευματική Citroen..
  • 5.655
  • 48
..παρήχθη στο La Janais στην Brittany στις 31/05/2017 Μετά από 62 συναπτά έτη ένδοξης ιστορίας η θρυλική ανάρτηση ανήκει στο παρελθόν και επίσημα.. Την πρωτοείδαμε (σε μαζική παραγωγή) το 1955 με την υπέροχη Citroen DS και την αποχαιρετούμε σε μια C5 Tourer. Πόσο τυχεροί όσοι είχαν κάποιο από αυτά τα υπέροχα αυτοκίνητα τις δεκαετίες που πέρασαν και πόσο τυχεροί αυτοί που συνεχίζουν να έχουν μια ή περισσότερες..
2cv barn find. Αξιολάτρευτη σκουριά..
  • 1.420
  • 4
Αυτό το 2cv βρέθηκε κάπου στην Αγγλία όπως το βλέπετε. Μεταφέρθηκε σε κάποιο ευρωπαϊκό μουσείο όπως το βλέπετε και θα μείνει όπως το βλέπετε. Έιναι μοντέλο των αρχών του 1950 και είναι πανέμορφο ακόμα και έτσι. Τις υπέροχες φωτογραφίες έβγαλε ο: Jerome Wassenaar Fotografie Νομίζω ότι αυτή η σειρά φωτογραφιών αξίζει το δικό της θέμα. Απολαύστε...
Paris Match.. Η διαφημίσεις της Citroën στο θρυλικό περιοδικό
  • 1.288
  • 6
Το Paris Match είναι ένα από τα δημοφιλέστερα σήμερα διεθνή περιοδικά επικαιρότητας. Είναι γαλλικό εβδομαδιαίο εικονογραφημένο περιοδικό που καλύπτει κυρίως γεγονότα και θέματα της διεθνούς επικαιρότητας. Ιδρύθηκε το 1949 στο Παρίσι από τον εκδότη της εφημερίδας "Φιγκαρό", τον Ζ. Πουβόστ. Κατά το αντικείμενο των θεμάτων του θεωρείται εκδοτικός διάδοχος των παλαιοτέρων εικονογραφημένων περιοδικών Ματς (Match) και "Λ' Ιλουστρασιόν" (L' Ilustration) των οποίων η κυκλοφορία είχε σταματήσει. Το περιοδικό Paris Match ή λεγόμενο και "Paris Match" ακολούθησε απ΄ αρχής της έκδοσής του το αμερικανικό πρότυπο του "Λάιφ" (Life). Τα τελευταία 55 χρόνια δεν θα μπορούσαν να λείψουν οι διαφημίσεις της Citroën τις οποίες θα δείτε με χρονολογική σειρά.. Πριν όμως από αυτό θα πρέπει να γνωρίζετε ότι τον Οκτώβριο του 1955 και στο τεύχος με αριθμό 340 έγινε η πρώτη...

Επίσκεψη σε παλιό Citroen garage...

  • 1.525
  • 6
Άλλο ένα βίντεο από το ταξίδι μου στην Αυστρία.
Ο χώρος που θα δείτε ανήκει σε ένα γνωστό του citrobella και είναι πραγματικά ένας Citroen παράδεισος. Περιττό να προσθέσω και πάλι ότι η λήψη, το μοντάζ, η επιλογή της μουσικής, τα ψηφιακά εφέ και ότι δείτε είναι δικά μου :lol:
Old Citroen garage.

Εορτασμός των 60 χρόνων της Citroen DS στο Λινζ Αυστρία

  • 963
  • 1
Φίλοι μου γειά σας.. Το πρώτο από τα βίντεο που τράβηξα στην Αυστρία όπου ήμουν για να φέρω την Citroen DS μου.. Λήψη βίντεο, σκηνοθεσία, μοντάζ όλα δικά μου :p

6η Γαλλική αυτοκινητοδρομία... And the winner is....

  • 2.886
  • 22
Πριν πάμε όμως στους νικητές να πούμε κάποια πράγματα για εκδήλωση. Έγινε στην πλατεία Βουλιαγμένης και την συνδιοργάνωσαν η Λέσχη φίλων 2cv και η ORCA. Είχε μεγάλη συμμετοχή, μεγαλύτερη από αυτή που έγινε πέρυσι. Το ευχάριστο γεγονός ήταν πως εμφανίστηκαν αυτοκίνητα τα οποία δεν είδαμε πέρυσι που σημαίνει ότι υπάρχουν πολλά Γαλλικά ιστορικά τα οποία ούτε εμείς που ασχολούμαστε με αντικείμενο δεν γνωρίζαμε. Με δεδομένο ότι η χώρα μας είναι μικρή είναι πολύ ευχάριστο το γεγονός ότι εμφανίζονται "αχαρτογράφητα" Γαλλικά ιστορικά αστέρια. Ο καιρός ήταν ιδανικός, η Γαλλική μουσική έδινε το δικό της χρώμα και η αίσθηση να βλέπεις αυτά τα υπέροχα αστέρια να πλησιάζουν ένα ένα, μοναδική :love: Μέτρησα 15 2cv (ίσως να ήρθαν και άλλα μετά). Είδαμε μια υπέροχη SM ένα μοναδικό 2cv από τα μέσα της δεκαετίας του 1950, πολλά όμορφα ανακατασκευασμένα 2cv, όπως και ένα πανέμορφο 2cv Fourgonnette το οποίο βλέπαμε στους δρόμους της Αθήνας χωρίς να ξέρουμε ποιος το έχει:) 2 DS, Visa, GS και το...
Η ιστορία του 2cv και η εξέλιξη του...
  • 10.531
  • 31
Η παρούσα έρευνα στηρίζεται σε στοιχεία, τα οποία έχω συλλέξει από το Internet αλλά και από σχετικά βιβλία. 40 χρόνια ένδοξης ιστορίας δεν είναι δυνατό να στριμωχτούν σε 2 ποστ αλλά σίγουρα μια γεύση προσφέρεται.Όπως αντιλαμβάνεστε είναι πιθανό να υπάρχουν κάποιες μικρές παρεκλήσεις στις ημερομηνίες που αναφέρονται σε αυτό το μικρό αφιέρωμα 7 Οκτωβρίου Παρίσι 1948 Στο Σαλόνι του αυτοκινήτου παρουσιάστηκε κάτω από τα έκπληκτο κοινό το 2cv μοντέλο Α. Αν και αρχικά οι πρώτες εντυπώσεις του λαού δεν ήταν θετικές , η Citroen έπειτα από λίγο διάστημα άρχισε, να δέχεται όλο και περισσότερες παραγγελιές. Το πρώτο μοντέλο, σχετικά με το το πίσω φωτισμό, είχε μόνο ένα αντανακλαστήρα στα αριστερά και ένα κεντρικό φως για την πινακίδα, τα χέρια του οδηγού ήταν χρήσιμα οχι μόνο για να οδηγάει, αλλά και για να δείχνει που θα στρίψει (φλας) όπως επίσης για να μπορεί να ανοίγει την μακρυά οροφή, που κάλυπτε και το πορτμπαγκάζ, η σκεπή εξάλλου ήταν αναγκαία για να προστατέψει τους...

Επιλεγμένα βίντεο ιστορικών Citroën

  • 5.378
  • 45
Εδώ θα συγκεντρώνουμε τα όχι απλά ενδιαφέροντα βίντεο με τα αγαπημένα μας ιστορικά, αλλά βίντεο υψηλής καλλιτεχνικής αξίας. Συνεχίζετε να ανεβάζετε τα βίντεο στα υπάρχοντα θέματα όπως κάνατε και στο παρελθόν και αν ο καλλιτεχνικός διευθυντής (εγώ δηλαδή :p) κρίνει ότι πρέπει να μεταφερθούν εδώ θα το κάνει. Ο σκοπός αυτού του θέματος είναι να υπάρχουν μαζεμένες αυτές οι υπέροχες παραγωγές για να τις απολαμβάνουμε όποτε θέλουμε χωρίς να χρειάζεται να ψάχνουμε.

Νέα posts

Μέλη online

Τις τελευταίες 24 ώρες..

Posts with more reaction score of the week

Νεότερα μέλη

Στατιστικά

Threads
1.758
Μηνύματα
93.683
Μέλη
621
Νεότερο μέλος
GKard

Ποιο είναι το αγαπημένο μας ιστορικό Citroen;

  • Dyane

    Votes: 3 2,9%
  • DS

    Votes: 43 41,7%
  • 2CV

    Votes: 56 54,4%
  • Ami

    Votes: 4 3,9%
  • Mehari

    Votes: 6 5,8%
  • Traction avant

    Votes: 4 3,9%
  • Pony

    Votes: 6 5,8%
  • Type H (HV)

    Votes: 3 2,9%
  • GS - GSA

    Votes: 16 15,5%
  • CX

    Votes: 18 17,5%
  • SM

    Votes: 6 5,8%
Top Bottom