- Εγγραφή
- 24 Απριλίου 2013
- Μηνύματα
- 1.241
- Reaction score
- 2.954
- Πόντοι
- 697
- Age
- 54
Το αυτοκίνητο που δεν θα έπρεπε να υπάρξει ποτέ.
Όταν η Mercendes-Benz ξεφορτώθηκε την Auto Union στην Volkswagen το 1964, δεν υπήρχε κανένα ενδιαφέρον από αυτή παρά μόνο για τις εγκαταστάσεις στο Ingolstadt για την επέκταση της παραγωγής του πετυχημένου σκαραβαίου της.
Το μοντέλο έφτασε μυστικά μέχρι το στάδιο του πηλού από τον αρχιμηχανικό της Audi, αλλά όταν ανακαλύφθηκε από τον διευθυντή πήρε την έγκρισή του και έπεισε την VW να υποστηρίξει την Audi ως αυτόνομη μάρκα=H γέννηση της Audi.
Στο τέλος τo Wolfsburg ήταν αυτό που έστησε επιπλέον γραμμή παραγωγής για να ικανοποιήσει τη ζήτηση του 100. (είχε 100 bhp).
Αρχική εκτίμηση πωλήσεων: 300.000 αυτοκίνητα.
Τελικές πωλήσεις: 800.000 αυτοκίνητα.
Και προσθιοκίνητο παρακαλώ.
Όταν η Mercendes-Benz ξεφορτώθηκε την Auto Union στην Volkswagen το 1964, δεν υπήρχε κανένα ενδιαφέρον από αυτή παρά μόνο για τις εγκαταστάσεις στο Ingolstadt για την επέκταση της παραγωγής του πετυχημένου σκαραβαίου της.
Το μοντέλο έφτασε μυστικά μέχρι το στάδιο του πηλού από τον αρχιμηχανικό της Audi, αλλά όταν ανακαλύφθηκε από τον διευθυντή πήρε την έγκρισή του και έπεισε την VW να υποστηρίξει την Audi ως αυτόνομη μάρκα=H γέννηση της Audi.
Στο τέλος τo Wolfsburg ήταν αυτό που έστησε επιπλέον γραμμή παραγωγής για να ικανοποιήσει τη ζήτηση του 100. (είχε 100 bhp).
Αρχική εκτίμηση πωλήσεων: 300.000 αυτοκίνητα.
Τελικές πωλήσεις: 800.000 αυτοκίνητα.
Και προσθιοκίνητο παρακαλώ.