Σασί 2CV

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.715
Reaction score
22.583
Πόντοι
1.547
Age
50
Περιοχή
Paris in the sixties
Re: Αντιθέτως δεν θα έχουμε πολλά να πουμε ειναι αθάνατο

Ή μήπως κάνεις μια επένδυση 850€ αγοράζεις κάποιο γαλβανιζέ και ξενιάζεις?
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.310
Πόντοι
947
Age
58
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Re: Αντιθέτως δεν θα έχουμε πολλά να πουμε ειναι αθάνατο

Τα γαλβανισμένα "σασάκια" αν είναι ειδική κατασκευή με παχύ μέταλλο είναι ok, αλλάζει όμως όλο το feeling του 2CV.
Τα απλά σασί με λεπτή λαμαρίνα όταν γίνουν γαλβανιζέ μπορεί να υποφέρουνε από την μεγάλη θερμοκρασία που χρειάζεται στην διαδικασία οπότε μπορεί και να σπάσει η λαμαρίνα σε ενοχλητικά σημεία. Ηλεκτροκόλληση μετά δύσκολα γίνεται, για να μην πω πως είναι σχεδόν αδύνατη...
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.715
Reaction score
22.583
Πόντοι
1.547
Age
50
Περιοχή
Paris in the sixties
Re: Αντιθέτως δεν θα έχουμε πολλά να πουμε ειναι αθάνατο

Χμμμ... :confused: Οπότε μου φεύγει ή ιδέα που είχα να αλλάξω σε γαλβανιζέ. Θα λύσουμε αυτό που έχω με τον Μέγα Πιτσικράκη και θα το φτιάξουμε από την αρχή. Ε? :p
 
Εγγραφή
16 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
645
Reaction score
78
Πόντοι
0
Age
53
Περιοχή
Κηφισιά (για την ώρα)
Re: Αντιθέτως δεν θα έχουμε πολλά να πουμε ειναι αθάνατο

citrobella said:
Τα γαλβανισμένα "σασάκια" αν είναι ειδική κατασκευή με παχύ μέταλλο είναι ok, αλλάζει όμως όλο το feeling του 2CV.
Τα απλά σασί με λεπτή λαμαρίνα όταν γίνουν γαλβανιζέ μπορεί να υποφέρουνε από την μεγάλη θερμοκρασία που χρειάζεται στην διαδικασία οπότε μπορεί και να σπάσει η λαμαρίνα σε ενοχλητικά σημεία. Ηλεκτροκόλληση μετά δύσκολα γίνεται, για να μην πω πως είναι σχεδόν αδύνατη...
Δεν διαφωνώ ότι το γαλβανιζέ είναι καλύτερο αλλά και πάλι δεν είσαι ήσυχος. Το ίδιο κατά τη γνώμη μου ισχύει και στην περίπτωση της ενίσχυσης του κανονικού που πιστεύω ότι είναι η καλύτερη λύση ,η φθηνότερη και η πιό σωστή όσον αφορά τα τυπικά σχετικά με τον αριθμό πλαισίου
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.310
Πόντοι
947
Age
58
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Re: Αντιθέτως δεν θα έχουμε πολλά να πουμε ειναι αθάνατο

Συμφωνώ απόλυτα. Η ενίσχυση του original είναι η πιο σωστή λύση, αν βεβαία υπάρχει αρκετό original σασάκι…
 
Εγγραφή
16 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
645
Reaction score
78
Πόντοι
0
Age
53
Περιοχή
Κηφισιά (για την ώρα)
Re: Αντιθέτως δεν θα έχουμε πολλά να πουμε ειναι αθάνατο

citrobella said:
Συμφωνώ απόλυτα. Η ενίσχυση του original είναι η πιο σωστή λύση, αν βεβαία υπάρχει αρκετό original σασάκι…

Να ας πούμε εδώ ενίσχυσα το γνήσιο σασί



 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.239
Reaction score
17.786
Πόντοι
1.287
Age
49
Περιοχή
Italy Milan
Re: Αντιθέτως δεν θα έχουμε πολλά να πούμε είναι αθάνατο

Πολύ ωραίες φωτογραφίες… :D
 

DimitrisR

Member
Εγγραφή
20 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
186
Reaction score
15
Πόντοι
0
Age
50
Re: Αντιθέτως δεν θα έχουμε πολλά να πούμε είναι αθάνατο

Τι παιδί... όπου δει χαντάκ' μέσα....
 

Vagler Don

Member
Εγγραφή
25 Δεκεμβρίου 2014
Μηνύματα
74
Reaction score
179
Πόντοι
367
Age
41
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Website
theflyingdutchmanblog.blogspot.gr
Το σαασί είναι σχεδιασμένο για να τσακίζει σε συγκεκριμένο σημείο σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης. Το γαλβανιζέ δεν έχει αυτό το χαρακτηριστικό. Νομίζω είναι αρκετά σημαντικό. Εντάξει, σε περίπτωση σφοδρής σύγκρουσης με άλλο σώμα, κινητό ή ακίνητο, ο οδηγός μετατρέπεται σε άυλη ύπαρξη. Όμως σε λιγότερο έντονες στούκες, δε θα ήθελα ο κινητήρας να αγκαλιάσει τα πόδια μου.

Η οριζόντια τοποθετημένη ανάρτηση, εκτός των υπολοιπων πλεονεκτημάτων, δεν προκαλεί καθόλου stress στο σασί, και το αφήνει να έχει απλά υποστηρικτικό ρόλο. Having said that, άν δεν είναι σάπιο, και άν το προσέχουμε, πρόβλημα δεν θα υπάρχει. Πάρα πολύ σημαντικό που δέν ξέρουν οι νέοι κάτοχοι 2cv, αλλά και πολλοί "μάστορες" στα συνεργεία, ή ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ, στα λαστιχάδικα, όπου εκεί γίνεται συνήθως η στραβή(κυριολεκτικά) που θα περιγράψω αμέσως τώρα είναι πως το σηκώνουμε με επαγγελματικό γρύλλο ΜΟΝΟ απο εκεί που εδράζονται στο σασί τα μπράτσα, εκεί που είναι οι 4 βίδες σε ορθογώνια διάταξη. Απο οπουδήποτε αλλού, το σασί στραβώνει. Βάψτε αυτές τις βίδες, ή και ολόκληρο το ορθογώνιο έντονο κόκκινο, για να το βλέπει ο μάστορας έυκολα και να είστε απο πανω του οταν το σηκωνει. Το "καλα, καλα", και το "εντάξ, μη στενοχωριέσαι", πολλοί το σπείραν αλλά δε φύτρωσε. Δείγμα οτι έχουμε στραβό σασί μπροστά, για παράδειγμα, είναι συνήθως ή μή ευθυγράμμιση του τριγώνου που μπαίνει πάνω απο τα εμπρός φτερά, στο πίσω σημείο του, εκεί όπου εφάπτεται με την καμπίνα (κάτω θα έχει μεγαλύτερο κενό ο "αρμος" αντί επάνω).
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.410
Reaction score
16.318
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Οι ιδιες μαλακιες γινοντουσαν και με τα σημεια που σηκωναν στ αναβατορια τις CX.. επισης αμαξι που το στηριζεις σε συγκεκριμενα σημεια!
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.310
Πόντοι
947
Age
58
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Το σαασί είναι σχεδιασμένο για να τσακίζει σε συγκεκριμένο σημείο σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης. Το γαλβανιζέ δεν έχει αυτό το χαρακτηριστικό. Νομίζω είναι αρκετά σημαντικό. Εντάξει, σε περίπτωση σφοδρής σύγκρουσης με άλλο σώμα, κινητό ή ακίνητο, ο οδηγός μετατρέπεται σε άυλη ύπαρξη. Όμως σε λιγότερο έντονες στούκες, δε θα ήθελα ο κινητήρας να αγκαλιάσει τα πόδια μου.

Η οριζόντια τοποθετημένη ανάρτηση, εκτός των υπολοιπων πλεονεκτημάτων, δεν προκαλεί καθόλου stress στο σασί, και το αφήνει να έχει απλά υποστηρικτικό ρόλο. Having said that, άν δεν είναι σάπιο, και άν το προσέχουμε, πρόβλημα δεν θα υπάρχει. Πάρα πολύ σημαντικό που δέν ξέρουν οι νέοι κάτοχοι 2cv, αλλά και πολλοί "μάστορες" στα συνεργεία, ή ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ, στα λαστιχάδικα, όπου εκεί γίνεται συνήθως η στραβή(κυριολεκτικά) που θα περιγράψω αμέσως τώρα είναι πως το σηκώνουμε με επαγγελματικό γρύλλο ΜΟΝΟ απο εκεί που εδράζονται στο σασί τα μπράτσα, εκεί που είναι οι 4 βίδες σε ορθογώνια διάταξη. Απο οπουδήποτε αλλού, το σασί στραβώνει. Βάψτε αυτές τις βίδες, ή και ολόκληρο το ορθογώνιο έντονο κόκκινο, για να το βλέπει ο μάστορας έυκολα και να είστε απο πανω του οταν το σηκωνει. Το "καλα, καλα", και το "εντάξ, μη στενοχωριέσαι", πολλοί το σπείραν αλλά δε φύτρωσε. Δείγμα οτι έχουμε στραβό σασί μπροστά, για παράδειγμα, είναι συνήθως ή μή ευθυγράμμιση του τριγώνου που μπαίνει πάνω απο τα εμπρός φτερά, στο πίσω σημείο του, εκεί όπου εφάπτεται με την καμπίνα (κάτω θα έχει μεγαλύτερο κενό ο "αρμος" αντί επάνω).
Simfono sta perisotera pou egrapses, mono pou to kolpo me to trigonaki den ine aparetitos endiktiko gia strabomeno sasi. Ine endiktiko pos i kambina den ine se sosti thesi me to embros meros tou sasi pou kratai ton embros aksona ke to moteur. Episis an to timoni tou 2cv ine bari pali ine endiktiko pos afti i schesi echi kapio provlima.
Ke edo theli poli prosochi, epidi to kolonaki tou timoniou sto 2cv den ine asfalias, diladi ine se ena komati, an afti i gonia kambina sasi ine lathos eksaskite mia dinami sto kolonaki pou tin kampti. Me apotelesma pos kapia stigmi tha spasi sto adinamo simio pou ine akribos to simio pou to kolonaki deni me tin kremagiera...ke meta off you go choris elencho.
Lipon ektos apo strabomeno sasi to trigonaki ke to bari timoni ine endiktiko pos to sandwich, i lamarina pou patai i kambina embros pano sto sasi, echi sapisi opote pefti pio chamila embros i kambina!!!
 

chrisax6

Member
Εγγραφή
29 Ιανουαρίου 2015
Μηνύματα
12
Reaction score
11
Πόντοι
312
Age
56
Καλησπέρα! Που μπορώ να μάθω πώς γίνεται η ενίσχυση σε ένα καλό υπάρχον σασί? Ευχαριστώ...
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.715
Reaction score
22.583
Πόντοι
1.547
Age
50
Περιοχή
Paris in the sixties
Καλησπέρα! Που μπορώ να μάθω πώς γίνεται η ενίσχυση σε ένα καλό υπάρχον σασί? Ευχαριστώ...
Καπου νομιζω υπαρχει ενα σχετικο θεμα. Θα το ψαξω και θα σου πω..
 

hatson

Member
Εγγραφή
31 Ιανουαρίου 2017
Μηνύματα
27
Reaction score
34
Πόντοι
362
Age
44
Σε περίπτωση που κάποιος παραγγείλει καινούριο σασί τί γίνεται με τον αριθμό πλαισίου που έχεις ? Σου χτυπάνε τον δικό σου αριθμό ή σου χτυπάνε καινούριο αριθμό πλαισίου γιατί δυστυχώς εδώ στην Ελλάδα δεν δέχονται να αλλάξεις το σασί σου με καινούριο και ας το πουλάνε σαν ανταλλακτικό . Ρωτάω γιατί βλέπω εδώ αυτόhttps://www.mehari-2cv-spare.co.uk/hit-number-chassis--a--1007102.html . Άραγε τι να εννοούν ?
 

2cv01

Member
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.440
Reaction score
3.267
Πόντοι
777
Περιοχή
ioannina, Greece
Σε περίπτωση που κάποιος παραγγείλει καινούριο σασί τί γίνεται με τον αριθμό πλαισίου που έχεις ? Σου χτυπάνε τον δικό σου αριθμό ή σου χτυπάνε καινούριο αριθμό πλαισίου γιατί δυστυχώς εδώ στην Ελλάδα δεν δέχονται να αλλάξεις το σασί σου με καινούριο και ας το πουλάνε σαν ανταλλακτικό . Ρωτάω γιατί βλέπω εδώ αυτόhttps://www.mehari-2cv-spare.co.uk/hit-number-chassis--a--1007102.html . Άραγε τι να εννοούν ?
Χτυπάνε τον δικο σου αριθμο στο νεο σασι !! :)
 

hatson

Member
Εγγραφή
31 Ιανουαρίου 2017
Μηνύματα
27
Reaction score
34
Πόντοι
362
Age
44
Top Bottom