Η Ιστορία... Citroen CX 2000 Super

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.404
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Τάσο, για το φίλτρο λαδιού, βερισκεται κάτω από την ρεζέρβα, αν την βγάλεις μπορείς να το βρεις. (αν η δικιά σου δεν έχει έχει κλιματισμό).

βρίσκεται στο πίσω μέρος της μηχανής και δεν είναι ούτε οριζόντιο, ούτε κατακόρυφο. Είναι σε γωνία 45 μοιρών με το έδαφος
Α, ωραία. Κάποια αυτοκίνητα νομίζω το είχαν μέσα. Η DS νομίζω...
Δεν έχει κλιματισμό η δική μου... Κρίμα. Τα καλοκαίρια ψηνόμουν εκεί μέσα...
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.453
Reaction score
19.458
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Κύριοι το μοτέρ θα πάρει μπρος αναγκαστικά με τα παλιά λάδια. Εκεί που είναι δε γίνεται κάτι. Μπορούμε να τη σπρώξουμε;;; Οχι. Είναι κοντά 2 τόνοι. Αλλωστε θα πάρει μπρος, θα βγει, από το γκαράζ και θα αλλαχτούν επί τόπου τα λάδια. Ουσιαστικά με τα παλιά λάδια θα λειτουργήσει για 2-5 λεπτά ΤΟ ΠΟΛΥ. Με λειτουργία 5 λεπτών και κίνηση 15 μέτρων, δε γίνεται ζημιά. Να ήταν πολλά τα χιλιόμετρα και πολλή η ώρα λειτουργίας... Να έλεγα. Αλλά όπως είπα θα κινηθεί 15 μέτρα και θα λειτουργήσει για 5 λεπτά. Εδώ στο Peugeot 405 που είχε ο πατέρας μου, δεν του είχαμε κανει σέρβις για δύο χρόνια και πολλά χιλιόμετρα, και μετά χτύπησε μπιέλα.
Αλλωστε και ο Μηνάς, που έχει σπουδάσει μηχανικός, αν κάνω λάθος διόρθωσε με, λέει πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Ο citrobella που έχει τεράστια εμπειρία με τα Citroen λέει πως δε θα έχει πρόβλημα. Επίσης ρωτήστε αν μπορούμε να κάνουμε ορισμένα πράγματα... Μα τω Θεώ, ελάτε να δείτε το γκαράζ και πείτε μου αν γίνεται. Εδώ καλά καλά δε χοράω να μπω στο αυτοκίνητο, θα κάνω και εργασία από κάτω;;; Αφήστε που είναι και ένα με το πάτωμα.
Περιπου 1350 κιλα ειναι Τασο.
Η ουσια ειναι μια, οτι αυτο που πα να κανεις δεν ειναι καλη ιδεα. ΚΑΘΟΛΟΥ καλη οσο κι αν εχεις πειστει με διαφορους τροπους. Και για μενα ο Κωστας αν στο εγραψε αυτο δε συμφωνω.
Για να μη σου πω τι κανει το αντιψυκτικο π.χ. οταν μενει μεσα μια 7-8ετια... Και τα μπουζι πρεπει επισης ν αλλαχθουν για εμενα. Φυσικα επισης η cx σηκωνεται σε γρυλλο εδαφους σε σωστο σημειο στηριξης το οποιο ειλικρινα δε θυμαμαι αλλα πρεπει να το λεει το βιβλιο της που εχεις.
Να λυσεις λοιπον το προβλημα που υπαρχει αυτη τη στιγμη ειναι ο στοχος και οχι να κανεις αυτο που θες. Να παει το αυτοκινητο σε μηχανικο ή να σπρωχθει εξω, ν αλλαχθουν τα λαδια και το φιλτρο και μετα με νεα μπουζι και παραφλου να παρει μπρος.
Που συνεχιζω να μη βλεπω το λογο γι αυτη τη κινηση απο τη στιγμη που ανακατασκευη αμεσα δε προκειται να γινει απ οτι εχεις αφησει να εννοηθει. Δλδ για ποιο λογο να το βαλεις μπρος? Για να πεις οτι πηρε?

Ξεκαθαρισε λιγο τι θελετε να κανετε με αυτο το αυτοκινητο. Και γραφω σε πληθυντικο γιατι δυστυχως, πολυ δυστυχως, δεν εχεις το πρωτο λογο. Πιασε το παππου σου, κανε μια κουβεντα, μιλα και με το πατερα σου, φτιαξτε ενα μπατζετ, βρειτε μηχανικο για τ αναγκαια για να παρει μπρος, βγαλτε ιστορικες να μπορει να κινηθει εστω μ εναν τροπο απο το να ειναι εντελως απινακιδωτο και μετα τα πραγματα θα παρουν το δρομο τους. Μην αντιμετωπιζεις το ολο θεμα ως παιχνιδι γιατι δεν ειναι παιχνιδι. Κι εγω ετσι σκεφτομουνα στην ηλικια σου οπως κι εσυ. Δηλαδη δεν ειναι οτι δε σε καταλαβαινω βρε αγορι μου. Πηγαινα και ζηταγα αυτοκινητα οταν ημουν 16. Αλλα ειλικρινα σου λεω οτι θα γινει μια τρυπα στο νερο ετσι οπως πατε. Εχεις τοσο κοσμο εδω μεσα να σε κατευθυνει σοβαρα, εκμεταλλευσου το.

Να σου πω και αλλη ιδεα? Δωσε το subaru που στο εχουν ζητησει και που αντικειμενικα και το ξερεις δε σωζεται χωρις μια πολυκατοικια χρηματα και με αυτα βαλτε σε σειρα τη cx. Μικρο service, εκκινηση, μπαταρια και ιστορικες. Και να σου πω εγω πως θα γλυκαθουν ολοι στο σπιτι μ ενα αυτοκινητο λιγοτερο και μ ενα ,το πιο καλο αντικειμενικα, που δουλευει πλεον. Προσωπικα θα εδινα και το 120Y και θα εριχνα και εκεινα στη cx. Αλλα αυτος ειμαι εγω. Δυστυχως στην Ελλαδα του σημερα ουτοπιες οτι θα ανακατασκευασεις πληρως και τα 3 αυτα αυτοκινητα δε χωρανε. Μπορει να σου φαινομαι σκληρος σ αυτα που γραφω αλλα μηπως ειναι καιρος λιγο να προσεγγιστει αντικειμενικα το θεμα?

Υ.Γ. Μονος σου εγραψες οτι αλλο αυτοκινητο βαρεσε μπιελα με 2 χρονια ακινησια και τωρα πιστευεις οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Δεν ειναι λιγο αντιφατικο? Ξερω πολλες περιπτωσεις με αυτοκινητα πιο συγχρονα ακομα με πολυ λιγοτερα χρονια ακινησια που εκοψαν ιμαντα (οκ φορας καδενα αλλα η καδενα επηρεαζεται αμεσα απο τα λαδια!) ή κολλησαν ωστηριο ή εσπασαν ελατηριο πιστονιου ή που χαν κολλησει αντλια λαδιου μετα απο τοσα χρονια. Υπηρχε και περιπτωση με 10ετη ακινησια που απλα ηταν κολλημενο το μοτερ πια.

Ξερεις ποσο σ εκτιμαω και ποσα πμ σου χω στειλει και να μη το παρεις ασχημα αυτο το μηνυμα γιατι ειναι απο μεσα μου με σκοπο να προστατευσω και εσενα και το αυτοκινητο. Αντε Τασο μου,φιλια.

Συγγνωμη και προς τους υπολοιπους αλλα εδω γραφω προφανεστατα πραγματα για την εκκινηση αυτοκινητου μετα απο χρονια.
 
Last edited:

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.211
Reaction score
23.874
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
θα συμφνήσω 100% με το Χρήστο.
Καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό σου αλλά και την χαρά σου να την βάλεις μπροστά αλλά πιθανότατα περισσότερο θα βλάψει παρά θα οφελήσει το αυτοκίντο.
Σου είχα προτείνει κάτι παρόμοιο και εγώ παλιότερα. Με δεδομένα τα οικονομικά σου που φαντάζομαι είναι δύσκολα όπως για τους περισσότερους από εμάς συγκέντρωσε τις δυνάμεις σου σε ένα αυτοκίνητο. Όποιο αγαπάς περισσότερο. Την CX δηλαδή. Μάζεψε κάποια χρήματα από το Σουμπαρού και ξεκίνα σιγά σιγά τα την σουλουπώνεις όπως σου προτείνει ο Χρήστος..
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.404
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Περιπου 1350 κιλα ειναι Τασο.
Η ουσια ειναι μια, οτι αυτο που πα να κανεις δεν ειναι καλη ιδεα. ΚΑΘΟΛΟΥ καλη οσο κι αν εχεις πειστει με διαφορους τροπους. Και για μενα ο Κωστας αν στο εγραψε αυτο δε συμφωνω.
Για να μη σου πω τι κανει το αντιψυκτικο π.χ. οταν μενει μεσα μια 7-8ετια... Και τα μπουζι πρεπει επισης ν αλλαχθουν για εμενα. Φυσικα επισης η cx σηκωνεται σε γρυλλο εδαφους σε σωστο σημειο στηριξης το οποιο ειλικρινα δε θυμαμαι αλλα πρεπει να το λεει το βιβλιο της που εχεις.
Να λυσεις λοιπον το προβλημα που υπαρχει αυτη τη στιγμη ειναι ο στοχος και οχι να κανεις αυτο που θες. Να παει το αυτοκινητο σε μηχανικο ή να σπρωχθει εξω, ν αλλαχθουν τα λαδια και το φιλτρο και μετα με νεα μπουζι και παραφλου να παρει μπρος.
Που συνεχιζω να μη βλεπω το λογο γι αυτη τη κινηση απο τη στιγμη που ανακατασκευη αμεσα δε προκειται να γινει απ οτι εχεις αφησει να εννοηθει. Δλδ για ποιο λογο να το βαλεις μπρος? Για να πεις οτι πηρε?

Ξεκαθαρισε λιγο τι θελετε να κανετε με αυτο το αυτοκινητο. Και γραφω σε πληθυντικο γιατι δυστυχως, πολυ δυστυχως, δεν εχεις το πρωτο λογο. Πιασε το παππου σου, κανε μια κουβεντα, μιλα και με το πατερα σου, φτιαξτε ενα μπατζετ, βρειτε μηχανικο για τ αναγκαια για να παρει μπρος, βγαλτε ιστορικες να μπορει να κινηθει εστω μ εναν τροπο απο το να ειναι εντελως απινακιδωτο και μετα τα πραγματα θα παρουν το δρομο τους. Μην αντιμετωπιζεις το ολο θεμα ως παιχνιδι γιατι δεν ειναι παιχνιδι. Κι εγω ετσι σκεφτομουνα στην ηλικια σου οπως κι εσυ. Δηλαδη δεν ειναι οτι δε σε καταλαβαινω βρε αγορι μου. Πηγαινα και ζηταγα αυτοκινητα οταν ημουν 16. Αλλα ειλικρινα σου λεω οτι θα γινει μια τρυπα στο νερο ετσι οπως πατε. Εχεις τοσο κοσμο εδω μεσα να σε κατευθυνει σοβαρα, εκμεταλλευσου το.

Να σου πω και αλλη ιδεα? Δωσε το subaru που στο εχουν ζητησει και που αντικειμενικα και το ξερεις δε σωζεται χωρις μια πολυκατοικια χρηματα και με αυτα βαλτε σε σειρα τη cx. Μικρο service, εκκινηση, μπαταρια και ιστορικες. Και να σου πω εγω πως θα γλυκαθουν ολοι στο σπιτι μ ενα αυτοκινητο λιγοτερο και μ ενα ,το πιο καλο αντικειμενικα, που δουλευει πλεον. Προσωπικα θα εδινα και το 120Y και θα εριχνα και εκεινα στη cx. Αλλα αυτος ειμαι εγω. Δυστυχως στην Ελλαδα του σημερα ουτοπιες οτι θα ανακατασκευασεις πληρως και τα 3 αυτα αυτοκινητα δε χωρανε. Μπορει να σου φαινομαι σκληρος σ αυτα που γραφω αλλα μηπως ειναι καιρος λιγο να προσεγγιστει αντικειμενικα το θεμα?

Υ.Γ. Μονος σου εγραψες οτι αλλο αυτοκινητο βαρεσε μπιελα με 2 χρονια ακινησια και τωρα πιστευεις οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Δεν ειναι λιγο αντιφατικο? Ξερω πολλες περιπτωσεις με αυτοκινητα πιο συγχρονα ακομα με πολυ λιγοτερα χρονια ακινησια που εκοψαν ιμαντα (οκ φορας καδενα αλλα η καδενα επηρεαζεται αμεσα απο τα λαδια!) ή κολλησαν ωστηριο ή εσπασαν ελατηριο πιστονιου ή που χαν κολλησει αντλια λαδιου μετα απο τοσα χρονια. Υπηρχε και περιπτωση με 10ετη ακινησια που απλα ηταν κολλημενο το μοτερ πια.

Ξερεις ποσο σ εκτιμαω και ποσα πμ σου χω στειλει και να μη το παρεις ασχημα αυτο το μηνυμα γιατι ειναι απο μεσα μου με σκοπο να προστατευσω και εσενα και το αυτοκινητο. Αντε Τασο μου,φιλια.

Συγγνωμη και προς τους υπολοιπους αλλα εδω γραφω προφανεστατα πραγματα για την εκκινηση αυτοκινητου μετα απο χρονια.
Το Peugeot ήταν σε κανονική κίνηση και όχι ακινησία. Πηγαινοερχόταν κάθε μέρα και δούλευε κανονικά. Δεν ήταν σε ακινησία. Μη σου πω ότι όταν ήταν σε ακινησία δούλευε καλύτερα...

Τα υπόλοιπα θα τα απαντήσω άλλη ώρα γιατί δεν έχω το χρόνο.
Επίσης το Datsun δε φεύγει δεν πα να ορίεστε. Το Subaru επίσης. Το κρατήσαμε τόσα χρόνια. Δεν πωλείται τώρα.
 

2cv01

Member
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.445
Reaction score
3.273
Πόντοι
777
Περιοχή
ioannina, Greece
Τασο άλλαξε λάδια γιατί θα το μετανιωσεις !!! Δεν ειναι εύκολη υπόθεση η ακινησία !! Να φανταστείς το <<καινούργιο>> μοτερ απο το 2cv μου ήταν σε ακινησία 8 χρόνια !!! Πηγα να το βαλω αρχικα μπρος με αλλαγή λαδιών μόνο !! Σε πληροφορω πως στις 3 μιζιες κολλήσε το πιστονι στον κυλινδρο και μετα μόλις καταφερα να το ξεκόλλησω εκαιγε λάδια !!! Με αποτελεσμα να αλλαξω κύλινδροπιστονα τσιμουχακια κτλ... Θελω να τονισω πως αν δεν γίνει η σωστή προεργασια θα εχεις προβλημα με το μοτερ στανταρακι !!
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.040
Reaction score
26.833
Πόντοι
1.607
Το Peugeot ήταν σε κανονική κίνηση και όχι ακινησία. Πηγαινοερχόταν κάθε μέρα και δούλευε κανονικά. Δεν ήταν σε ακινησία. Μη σου πω ότι όταν ήταν σε ακινησία δούλευε καλύτερα...

Τα υπόλοιπα θα τα απαντήσω άλλη ώρα γιατί δεν έχω το χρόνο.
Επίσης το Datsun δε φεύγει δεν πα να ορίεστε. Το Subaru επίσης. Το κρατήσαμε τόσα χρόνια. Δεν πωλείται τώρα.
Καλα βαλε αγγελια το σαζμαν... moneymoneybox
Και παρε ενα σπανιο σαζμαν Datsun με 80 ευρω ..και κρατα το αμαξι...:ninja::X:lock:..

..Συγνωμη παρασυρθηκα..:cold:
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
949
Reaction score
2.771
Πόντοι
587
Age
35
To 120y του θεματοθετη,φοραει ενα σπανιο 5ρι σασμαν τυπου dogleg,απο datsun b310.Η αξια αυτου του σασμαν ειναι περι τα...200 ευρω(εξω,γιατι Ελλαδα δεν..)
Το να δωσει το σπανιο subaru ωστε να κερδισει καποια χρηματα για την ανακατασκευη,ισως να ηταν καλη ιδεα.Ωστοσο,δεν νομιζω να σωθει με τα 3 κατοσταρικα που ειναι διατεθειμενος οικονομικα να δωσει ο υποψηφιος αγοραστης/συμφορουμιτης.
Ειπαμε να προτεινουμε καποιες βιωσιμες λυσεις.Νομιζω οτι ολοι μας θα στενοχωριομασταν,και ισως εκνευριζομασταν,αν μας προτειναν ως ''καλη ιδεα'' να δωσουμε καποιο αγαπημενο μας αυτοκινητο σε τιμη σκραπ..
Θεωρω οτι σε αυτη την ενοτητα,ισως θα ειχαν περισσοτερο νοημα ποστ ανθρωπων που εχουν ζησει με αυτο το μοντελο,και που εχουν ασχοληθει προσωπικα με τη συντηρηση και επισκευη του,οι οποιοι θα προτειναν προσιτες και εφαρμοσιμες λυσεις για καποιον που θελει να ασχοληθει με τη cx του.:)
(Αληθεια,που εχει χαθει ο citrobella?)
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.453
Reaction score
19.458
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Συγγνωμη αλλα δε χωραει κανενας συναισθηματισμος εδω περα Μηνα. Θεωρω επισης οτι εχωντας αγγελια το πατρικο μου αυτοκινητο με τη συμφωνη γνωμη του πατερα μου, εχω ενα μικρο δικαιωμα να γραφω οτι γραφω για συναισθηματισμους.

Η ουσια ειναι μια. Εχεις τρια πολυ παλια αυτοκινητα. Ενα σε πολυ καλη κατασταση και στεγασμενο χωρο που υποκειμενικα σ αρεσει περισσοτερο απ ολα μαλιστα. Ενα σαν ελβετικο τυρι και ενα μηδενικης κλασσικης αξιας. Αν δε μπει στεγνη λογικη σ αυτη τη φαση θα ειμαστε παλι 2 χρονια παρακατω οπως τωρα στο ιδιο ακριβως σημειο που ημασταν πριν 2 χρονια. Οποτε ναι ακομα και να κρατησει το Ντατσουν, το γνησιο σασμαν χρειαζεται. Ενα κατοσταρικο απο κει και οσα απο το σουμπαρου που θα το δει και να κυκλοφορει ενω μεχρι να φτιαχτει καποτε θα εχει γινει σκονη και θρυψαλλα εχεις μερικα κατοσταρικα να βαλεις εμπρος και να κανεις μικρο σερβις στο αυτοκινητο που πρεπει αντικειμενικα να ειναι ο στοχος να περπατησει σωστα και ν αποκατασταθει πληρως.

Το προβλημα θελω να υποθετω λοιπον οτι ειναι οικονομικο ,που ειναι και απολυτως λογικο οποτε με το να βρω απο το πληκτρολογιο μια 500αρα στο Τασο ειναι εντελως βιωσιμη λυση. Ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε οικονομικα δυστυχως. Γιατι αν δεν ειναι αυτο, τοτε προφανεστατα αν ο γιος μου ή ο εγγονος μου ηθελε να κανει ανακατασκευη και εγω δεν ηθελα, τσαμπα σπαταλιομαστε αυτη τη στιγμη. Και συγγνωμη αλλα εχουμε βρεθει στο ιδιο εργο θεατες απειρες φορες με αυτοκινητα που στο πεισμα κατοχων τα φαγε η πρεσσα στο τελος.

Η τελευταια σου προταση εχει διφορουμενο νοημα για εμενα..
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.040
Reaction score
26.833
Πόντοι
1.607
Ξανά λίγο... Αν και ο καθένας κάνει ότι μπορεί και θέλει..
1)Σαζμαν εάν είναι αυτό που αναφέρετε κάνει σε όλα τα ss και η τιμή και εδώ και έξω είναι 1000 min.εαν είναι BMW e10 η και e21 όπως ο Τάσος έλεγε min 1500
2)subaru να μην το δώσει 200 η 300 αλλά θα το έβγαζα και θα το πουλούσα3 σε δημοπρασία από 2-3..
Ενα kalo πάει γύρω στα 10 - 13..

Μετα θα επερνα τα χρήματα και την σύμφωνη γνώμη των υπολοίπων και θα έφτιαχνα την citroen που ίσως είναι πολύ ποιο δύσκολο progect από ταλλα δύο.. Και ποιο ακριβο..
Αυτα συγνώμη για την παρένθεση σας αφήνω..
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.734
Reaction score
4.014
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
εχουμε 2 μετρα και σταθμα
στην μια περιπτωση υπαρχει ελλιεψη χρηματων
στην αλλη περιπτωση υπαρχουν 2 παλαια αυτοκινητα τα οποια με μια καταληλη προεργασια για πουλημα θα πιασουν καποια καλα χρηματα
και οι 2 παραγοντες ειναι τροχπεδη για το σιτροεν
να κρατησεις τασο μου και τα 3 το σιγουρο ειναι οτι στο τελος και τα 3 θα τα φαει η πρεσσα
3 αυτοκινητα παλαια για ανακατασκευη και ο επιχειρηματιας θα το σκεφτονταν και ας τα πουλουσε μετα
γνωμη μου δωσε τα 2 και κρατα το ενα
για την πρωτη εκκινηση εχεις πρακτικα προβληματα ελλειψη χωρου κατω εμπρος δεξια αριστερα και για αυτο ζοριζεσε
εγω δεν θα το εβαζα μπροστα...θα προτιμουσα να το πηγαινα φορτωμενο σε συνεργειο φιλου να εκανα τα απαραιτητα και θα το εβαζα μπροστα ξερω οτι αυτο ειναι ενα 200αρι αλλα δε θα εκανα βιστικες κινησεις που θα εβλαπταν το αμαξι και συνεπεια την τσεπη μου
ρε γαμωτο δε θελω να σου κοψω την χαρα αλλα δεν θελω και να εισε στεναχωρος αν κατι δεν παει καλα....

φιλικα παντα....
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
949
Reaction score
2.771
Πόντοι
587
Age
35
Η τελευταια σου προταση εχει διφορουμενο νοημα για εμενα..
Tiποτα προσωπικο νονε.Απλα θεωρω οτι ατομα οπως ο citrobella,που εχουν ασχοληθει και μαστορεψει οι ιδιοι αυτο το μοντελο,ειναι ισως σε θεση να προτεινουν λυσεις που ανταποκρινονται σε πενιχρα οικονομικα και ανυπαρκτα τεχνικα μεσα.Λυσεις που εμεις οι υπολοιποι,οσο και να θελουμε,ενδεχομενως δεν μπορουμε να προσφερουμε,αν δεν εχουμε αντιστοιχη εμπειρια.:)
Αλλωστε εμεις εδω ειμαστε απλα ενα φορουμ.Την τελικη αποφαση την παιρνει καθενας για τον εαυτο του,κανοντας τα δικα του πλανα και θετοντας τις δικες του προτεραιοτητες.
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.734
Reaction score
4.014
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
Μηνα καθε αμαξι δεν ξερεις πως θα συμπεριφερθει........
πχ στο δικο μου αλλαξα σφαιρες πριν 2 χρονια
σε ενα αλλο ξανθια σημερα οι σφαιρες που ειχε επανω δεν εβγαιναν με τιποτα αντι για 2 χρονια τις ειχε 3 χρονια πανω της...και λες μα αφου τι διαφορα να υπαρξει.......και ομως υπαρχει σε εφω τις εσφιξα με το χερι και ο αλλος ισως και με κλειδι
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.453
Reaction score
19.458
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Tiποτα προσωπικο νονε.Απλα θεωρω οτι ατομα οπως ο citrobella,που εχουν ασχοληθει και μαστορεψει οι ιδιοι αυτο το μοντελο,ειναι ισως σε θεση να προτεινουν λυσεις που ανταποκρινονται σε πενιχρα οικονομικα και ανυπαρκτα τεχνικα μεσα.Λυσεις που εμεις οι υπολοιποι,οσο και να θελουμε,ενδεχομενως δεν μπορουμε να προσφερουμε,αν δεν εχουμε αντιστοιχη εμπειρια.:)
Αλλωστε εμεις εδω ειμαστε απλα ενα φορουμ.Την τελικη αποφαση την παιρνει καθενας για τον εαυτο του,κανοντας τα δικα του πλανα και θετοντας τις δικες του προτεραιοτητες.
Αρα καλα καταλαβα. Μονο που εδω το θεμα ειναι 1+1=2. Εκτος κι αν διαφωνεις σα μηχανικος αυτοκινητων (αν καταλαβα καλα) οτι ειναι εναντια στη μηχανολογια και στη λογικη να παρει μπρος αυτο το αυτοκινητο χωρις σερβις κινητηρα. Την επαγγελματικη μου ιδιοτητα αλλωστε δημοσιως εγω δε την επικαλεστικα ποτε (οχι οτι το εκανες ποτε εννοειται αυτο!) Απλα εχω αλλεργια στην επικληση στην αυθεντια :lol: Με λιγα λογια το να προτεινει ο Κωστας οτιδηποτε πρακτικο πανω στο θεμα το καταλαβαινω και μονο να συμφωνησω μπορω, αλλα δε βρισκω τι αλλο μπορεις να προτεινεις για λαδι και πιστονια που ειναι εκει ακινητα μια 7ετια και δε μπορεις να τα δεις καλα καλα...
 
Last edited:

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
956
Reaction score
3.703
Πόντοι
757
Age
54
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Για τα λάδια του κινητηρα, δεν θα έλυνε το πρόβλημα να αλλαχθούν επι τόπου με μια αντλία λαδιού, χωρίς να χρειαστεί να πάρει μπρός ο κινητηρας για να "σηκωθει" το αυτοκίνητο?
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.453
Reaction score
19.458
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Το σκεφτηκα αυτο να το προτεινω, ΑΛΛΑ. Το λαδια ειναι ολα τερμα κατω καρτερ αυτη τη στιγμη μετα απο τοσα χρονια και πολυ πιο ευκολα να βγουν απο κατω. Επιπλεον θα προτιμουσα να φυγουν ολα εξω απο κατω καθως δε ξερω καν τι ιξωδες θα εχουν διαμορφωσει εκει μεσα μετα απο τοσα χρονια οποτε και καλυτερα να μην ''κυκλοφορησουν'' με την αναρροφηση μεσα σε ολο το μοτερ παλι. Βεβαια και παλι ειναι κλασεις ανωτερη ιδεα απο το παρει μπρος οπως ειναι, οποτε αν βρεις μαστορα να ερχεται επι τοπου με αναρροφηση να στα βγαλει και να βαλει νεα go for it Τασο!
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
949
Reaction score
2.771
Πόντοι
587
Age
35
Iσως παρεξηγηθηκαν λιγο τα γραφομενα μου..
Μπορει να μην ξερω να εξηγησω με χημικους τυπους τι παθαινει ενα λιπαντικο μετα απο 7 χρονια ακινησιας.Ξερω ομως να εξηγησω τη νοοτροπια των περισσοτερων μηχανικων.
Εχω δει με τα ματια μου μηχανικο να σηκωνει αμαξι απο το πατωμα,επειδη απλα βαρεθηκε να βαλει τους τακους στο ανυψωτικο.Και μιλαμε για καινουριο αμαξι σε υποτιθεται καλο συνεργειο.Οποτε ναι,θεωρω οτι η αντιμετωπιση αυτοκινητου 40+ετιας,μετα απο 7 χρονια ακινησια,σε επαρχιακο συνεργειο,θα ειναι χειροτερη απο κρυα εκκινηση με λαδια 7ετιας.Εκτος αν ο μηχανικος ειναι προσωπικος φιλος του θεματοθετη,η αν καποιος ξερει να προτεινει καποιο αξιοπιστο ατομο.
Βεβαια οπως γραφτηκε παραπανω,τελικα υπαρχει ασφαλης για το αυτοκινητο τροπος να σηκωθει ωστε να γινει σωστη δουλεια.Τωρα αν ο θεματοθετης δεν εχει αρκετο χωρο,δεν μπορει να σπρωξει το αμαξι η δεν εχει απολυτως καταλληλο γρυλλο..εκει θεωρω οτι θα χρειαζοταν η εμπειρια ενος ατομου που εχει ασχοληθει(και ισως αντιμετωπισει τα ιδια προβληματα),ωστε να του προτεινει εφαρμοσμενες λυσεις.
Αυτα σε γενικες γραμμες..
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.734
Reaction score
4.014
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
η αντλια απο τα βενζιναδικα που κανει αναροφηση λαδιου θελει και αερα που και γεματο να το πας παλι θες κομφλερ...και παλι...αντε και γινετε αυτο πως θα παει το αμαξι σε συνεργειο?με τι φρενα?παιδια τα πραγματα ειαι σοβαρα..εδωη ξανθια μου εμεινε απο τον νοεμβρη του 2014 εως τον γεναρη του 2016 ακινητο λογω φλαντζας και οταν το εφτιαξα καπου στο καλοκαιρι του 2015 και το εβγαλα βολτα χωρις πινακιδες ετρεμα για ενα πραγμα...τα φρενα.......ασε τα λαδια και ψυκτικο υγρο τα ειχα αλλαξει.....
την καλυτερη λυση τη προτεινα παραπανω οτι θα κανει θα το κανει με ασφαλεια...
αφου μετα ολα οκ μια φορα στο 4μηνο βγαζει πινακιδα τυπου Μ και το κυκλοφορει για 2 μερες και τον υπολοιπο καιρο απλα το βγαζει απο το γκαραζ και αν καταλαβα καλα εχει και λιγο χωρο μπορει να το κινει και το ξαναβαζει μεσα εστω και αυτη η λιγο κινηση θα του κανει καλο.....
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.011
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
Το σκεφτηκα αυτο να το προτεινω, ΑΛΛΑ. Το λαδια ειναι ολα τερμα κατω καρτερ αυτη τη στιγμη μετα απο τοσα χρονια και πολυ πιο ευκολα να βγουν απο κατω. Επιπλεον θα προτιμουσα να φυγουν ολα εξω απο κατω καθως δε ξερω καν τι ιξωδες θα εχουν διαμορφωσει εκει μεσα μετα απο τοσα χρονια οποτε και καλυτερα να μην ''κυκλοφορησουν'' με την αναρροφηση μεσα σε ολο το μοτερ παλι. Βεβαια και παλι ειναι κλασεις ανωτερη ιδεα απο το παρει μπρος οπως ειναι, οποτε αν βρεις μαστορα να ερχεται επι τοπου με αναρροφηση να στα βγαλει και να βαλει νεα go for it Τασο!
Iσως παρεξηγηθηκαν λιγο τα γραφομενα μου..
Μπορει να μην ξερω να εξηγησω με χημικους τυπους τι παθαινει ενα λιπαντικο μετα απο 7 χρονια ακινησιας.Ξερω ομως να εξηγησω τη νοοτροπια των περισσοτερων μηχανικων.
Εχω δει με τα ματια μου μηχανικο να σηκωνει αμαξι απο το πατωμα,επειδη απλα βαρεθηκε να βαλει τους τακους στο ανυψωτικο.Και μιλαμε για καινουριο αμαξι σε υποτιθεται καλο συνεργειο.Οποτε ναι,θεωρω οτι η αντιμετωπιση αυτοκινητου 40+ετιας,μετα απο 7 χρονια ακινησια,σε επαρχιακο συνεργειο,θα ειναι χειροτερη απο κρυα εκκινηση με λαδια 7ετιας.Εκτος αν ο μηχανικος ειναι προσωπικος φιλος του θεματοθετη,η αν καποιος ξερει να προτεινει καποιο αξιοπιστο ατομο.
Βεβαια οπως γραφτηκε παραπανω,τελικα υπαρχει ασφαλης για το αυτοκινητο τροπος να σηκωθει ωστε να γινει σωστη δουλεια.Τωρα αν ο θεματοθετης δεν εχει αρκετο χωρο,δεν μπορει να σπρωξει το αμαξι η δεν εχει απολυτως καταλληλο γρυλλο..εκει θεωρω οτι θα χρειαζοταν η εμπειρια ενος ατομου που εχει ασχοληθει(και ισως αντιμετωπισει τα ιδια προβληματα),ωστε να του προτεινει εφαρμοσμενες λυσεις.
Αυτα σε γενικες γραμμες..
Τα λαδια μετά από τόσα χρόνια στασιμοτητας θα έχουν γίνει νερό.ειναι έγκλημα να ξεκινήσει ο κινητήρας με αυτά τα λαδια....φαντάσου ότι όλα τα μηχανικά μέρη εσωτερικά οτι είναι ξερά και την στιγμή της εκκινησης που όλα αυτά τα μέρη θα πρέπει να λιπανθουνε, θα λιπανθουνε με ένα λάδι πολυκαιρισμενο γεμάτο υγρασία και με ιξωδες στο Θεό.Ετσι αρχιζουνε σιγά σιγά η γραμμωσεις σε κυλίνδρους, κουζινετα και μετά απορουμε γιατί καίει λάδια η γιατί χτυπάει ο κινητήρας.(Σε κάποιο παλαιότερο ποστ σου είχα γράψει όλα τα βήματα για μια κρύα εκκίνηση...)Η γνώμη μου είναι ότι τα λαδια πρέπει να αλλαχθουνε οπωσδήποτε διότι αφορά ένα αυτοκίνητο που αγαπάς!!.Αυτά από εμένα Φίλε Τάσο!!
(Υπάρχουνε ηλεκτρικές αντλίες αφαίρεσης λαδιων12V φθηνές...πάρε μια φθηνή... 3 αυτοκίνητα έχεις και ασχολησε...θα σου λύσει τα χέρια!)
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.283
Reaction score
2.214
Πόντοι
697
Όχι μόνο πρέπει να αλλάξει λάδια αλλά να τα αφήσει μόνο για 500κμ και μετά στα καπάκια να τα ξανά αλλάξει για να φύγουν οι επικαθήσεις και η μουργα ! Το λεγόμενο flush!! Για αλλιώς άμα απλά βάλει νέο λάδι μια φορά τότε αυτό θα βρωμισει αμέσως και ουσιαστικά δεν θα αλλάξει κάτι! Το ίδιο ισχύει και για το παραφλου που θα είναι ΓΕΜΑΤΟ ΣΚΟΥΡΙΕΣ. Το παραφλου θα πρέπει να αλλαχθεί 2-3.φορες ανά 1000κμ μέχρι να φαίνεται το πράσινο χρώμα του! Μέχρι τότε θα είναι καφε
Τα λαδια μετά από τόσα χρόνια στασιμοτητας θα έχουν γίνει νερό.ειναι έγκλημα να ξεκινήσει ο κινητήρας με αυτά τα λαδια....φαντάσου ότι όλα τα μηχανικά μέρη εσωτερικά οτι είναι ξερά και την στιγμή της εκκινησης που όλα αυτά τα μέρη θα πρέπει να λιπανθουνε, θα λιπανθουνε με ένα λάδι πολυκαιρισμενο γεμάτο υγρασία και με ιξωδες στο Θεό.Ετσι αρχιζουνε σιγά σιγά η γραμμωσεις σε κυλίνδρους, κουζινετα και μετά απορουμε γιατί καίει λάδια η γιατί χτυπάει ο κινητήρας.(Σε κάποιο παλαιότερο ποστ σου είχα γράψει όλα τα βήματα για μια κρύα εκκίνηση...)Η γνώμη μου είναι ότι τα λαδια πρέπει να αλλαχθουνε οπωσδήποτε διότι αφορά ένα αυτοκίνητο που αγαπάς!!.Αυτά από εμένα Φίλε Τάσο!!
(Υπάρχουνε ηλεκτρικές αντλίες αφαίρεσης λαδιων12V φθηνές...πάρε μια φθηνή... 3 αυτοκίνητα έχεις και ασχολησε...θα σου λύσει τα χέρια!)
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.404
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Κύριοι!
Σήμερα μετά από αλλαγή λαδιών (με πιατάκια για γλάστρες) και φίλτρου λαδιού (τα έκανα λίγο χάλια), καθάρισμα των ακροδεκτών της μπαταρίας και τοποθέτηση της νέας...

Η CX μου πήρε μπρος με την τρίτη μιζιά μετά από 7 χρόνια ακινησίας. Δυστυχώς δεν είχα μπιτονάκι για να τη βάλω μπρος οπότε έκανα το σταυρό μου να έχει καλούτσικη βενζίνη το ντεπόζιτο. Προς έκπληξιν μου γύρισα το κλειδί στο ΟΝ και ακούστηκε μία ηλεκτρική αντλία βενζίνης (μάλλον την είχε βάλει ο παππούς), έδωσα στη μίζα, γύρισε, αλλά δεν. Στη δεύτερη προσπάθεια, πήγε να πάρει στην αρχή αλλά δεν. Στην τρίτη με λίγες γκαζιές πήρε και έσβησε. Στην τέταρτη πήρε με μισή μιζιά, έμεινε σε λειτουργία, σήκωσα την ανάρτηση στην πρώτη θέση, σηκώθηκε, σήκωσα στη μεγάλη σκάλα σηκώθηκε, κατέβασα κάτω και εντάξει. Εσβησα κανονικά και ανέβηκα σπιτάκι μου αποσυνδέοντας τη μπαταρία. :w00t::yahoo::citroen::citrolove::dscabrio:
 
Last edited:
Top Bottom