Online μέλη

Everyone Μέλη Guests Robots

  1. Guest

  2. Robot: Google

    • Viewing forum list
  3. Guest

  4. Robot: Google

    • Βλέπει το προφίλ του μέλους mikevespa
  5. Robot: Google

  6. Guest

  7. Guest

    • Viewing unknown page
  8. Guest

Επισκεψη στο Mullin Automotive Museum, Oxnard California.
  • 337
  • 20
Ειναι αυτο που λεμε τα ειδα ολα... Ενα μουσειο αφιερωμενο μονο στη γαλλικη αυτοκινητοβιομηχανια. :love: Avions Voisin, Delahaye, Delage, Bugatti και φυσικα Citroen και κυριως πολυ Chapron...:X Οτι φωτογραφιες ανεβαζω ειναι δικες μου. Μερικες για προθερμανση και θα ανεβαζω τακτικα..:up:
Οι πρωτες 4 για τον visa chrono!
Οι Πρωτοπόροι της Αυτοκίνησης
  • 442
  • 25
Από τα αυτοκίνητα-μηχανές περνάμε σιγά-σιγά στα αυτοκίνητα-υπολογιστές... Το επίκεντρο της αυτοκίνησης είναι πλέον η τεχνολογική εξέλιξη του αυτοκινήτου και όχι ο άνθρωπος-οδηγός ο οποίος, στο όνομα της ασφάλειας και της προστασίας του περιβάλλοντος, μπαίνει σιγά-σιγά στο περιθώριο ως άνθρωπος-επιβάτης. Κάποιες μεγάλες εταιρείες κυρίως, διαφημίζονται με εξέχουσα κομπορρημοσύνη ότι ήταν πάντα οι πρωτοπόροι στις καινοτομίες που καθόρισαν την αυτοκίνηση σήμερα σε θέματα ασφάλειας, επιδόσεων, οικονομίας και άνεσης. Είναι όμως έτσι? Ποιοι ήταν άραγε οι πραγματικοί πρωτοπόροι που σκέφθηκαν, εργάστηκαν σκληρά και εισήγαγαν τις καινοτομίες που διαμόρφωσαν την αυτοκίνηση? Πως εξελίχθηκε/μεταβλήθηκε η φιλοσοφία και ο στόχος των αυτοκινητοβιομηχανιών τις τελευταίες δεκαετίες? Είναι ένα ερώτημα που σίγουρα σηκώνει πάρα πολύ συζήτηση και χαρακτηρίζεται από τη "σύγκρουση" πολλών διαφορετικών απόψεων. Ελπίζω αυτό το θέμα να είναι χρήσιμο για τους εξής λόγους: Πρώτον εγκυκλοπαιδικούς, να μάθουμε...
Εγκαίνια του ανανεωμένου my2cv.gr - Online ραντεβού
  • 626
  • 57
:single: Με την λήξη της αντίστροφης μέτρησης εγκαινιάζουμε όλοι μαζί και τυπικά την αναβάθμιση του site μας. Του πρώτου και μοναδικού στην Ελλάδα, από τα λίγα της Ευρώπης, που ασχολούνταιi αποκλειστικά με τα ιστορικά Citroen και φυσικά με το αγαπημένο όλων, ασχέτως αν έχουν ή όχι, 2cv. Κάποιοι ίσως καταλάβατε κάποιες αλλαγές, κάποιοι περισσότερες και ίσως μερικοί αρκετές. Εγώ σίγουρα τα είδα όλα. Τις τελευταίες 9 μέρες δουλεύω στο site μας περίπου 3-4 ώρες την ημέρα και το Σαββατοκύριακό που μας πέρασε συνολικά πάνω από 16 ώρες για να είναι έτοιμη και η παραμικρή λεπτομέρεια λειτουργική, εικαστική και συνδυασμός αυτών. Πολύ άγχος, πολύ ψάξιμο στο Internet για να βρω τρόπους να τροποποιήσω ακόμα και τον κώδικα για να υποστηριχθεί μια γραμματοσειρά, να ταιριάξω τα χρώματα, να βρω και να δοκιμάσω τα σωστά addons που προσφέρουν εκτός από λειτουργικότητα, και κάποιο ενδιαφέρον για εμάς, την ενεργή οικογένεια, αλλά και τους εκατοντάδες επισκέπτες μας. Το θέμα αυτό θα ξεκλειδώσει την...
Χαμένες φωτογραφίες στο φόρουμ (προσοχή)
  • 128
  • 4
Καλημέρα παιδιά, Παρατηρώ μετά λύπης μου ότι έχουν χαθεί άπειρες φωτογραφίες από το φόρουμ. Προφανώς χρησιμοποιείται online galleries ή file sharing sites τα οποία στην αρχή δίνουν χώρο δωρεάν και μετά ζητούν χρήματα για να συνεχίσουν να προσφέρουν υπηρεσίες με αποτέλεσμα να τις διαγράφουν αν δεν πληρώνετε ή να μην εμφανίζονται. Παρακαλώ θερμά ή βρείτε κάποια λύση όπως το Flicker και άλλα ή ανεβάζεται τις φωτογραφίες μέσω του φόρουμ κατευθείαν μέσω της επιλογής Attach files που βρίσκεται από κάτω:
Georges Regembeau
  • 553
  • 10
H Citroen ήταν για πολλές δεκαετίες η εμπροσθοφυλακή της παγκόσμιας αυτοκίνησης σε θέματα οδικής συμπεριφοράς, σχεδιασμού και τεχνολογίας. Ό,τι συνέβαινε στους ουρανούς με την εξέλιξη των αεροσκαφών για ένα ασφαλές, άνετο και γρήγορο αεροπορικό ταξίδι, το ίδιο πραγματοποιούσε παράλληλα και η αγαπημένη μας εταιρεία στο έδαφος. Αυτή η πορεία φουτουρισμού και εφεύρεσης στην υπηρεσία του αυτοκινητιστή και της οικογένειάς του συχνά, όμως, χαρακτηριζόταν και από τις γνωστές μας ιδιοσυγκρασίες και "παραξενιές" που άλλοτε τις θεωρούμε κομμάτι της ιδιαιτερότητας των Citroen και άλλοτε μας βγάζουν εκτός εαυτού! Και αυτό ήλθε να διορθώσει αυτός ο υπέροχος μηχανικός, ο οποίος με το δικό του ατελιέ (και άρα δρώντας ελεύθερα από μάνατζερ, οικονομικούς διαχειριστές, κ.λ.π.) προσπάθησε να διορθώσει αυτές τις ιδιοσυγκρασίες και να μετατρέψει αρκετές από τις αγαπημένες μας Citroen σε εντελώς ονειρικά κατασκευάσματα... Γνωρίζουμε ότι η ¨φτέρνα του Αχιλλέα" στις Citroen ήταν τις περισσότερες φορές ο...

Citroen DS video από το National Geographic

  • 250
  • 2
Ένα βίντεο για την Citroen DS από το National Geographic η προβολή του οποίου αναγγέλθηκε πριν λίγες μέρες. Μια όμορφη και συγκινητική ιστορία με πολύ συναίσθημα και ανθρωπιά. Πρωταγωνιστούν μια DS και ένας Γάλλος βετεράνος του Β' παγκοσμίου πολέμου. Το βρήκα και το μοιράζομαι.. Απολαύστε το
Citroen DS video από το National Geographic.

Η Χιονάτη στην Αυστρία..

  • 515
  • 4
Δεν είναι ακιβώς το road trip από την Αυστρία στην Ελλάδα.. Είναι βέβαια ένα βιντεάκι το οποίο δείχνει τη Χιονάτη να κάνει βόλτες στην υπέροχη Αυστριακή επαρχία. Αφιερωμένω στον @visa chrono που μου έφαγε τη σπλήνα για αυτό το ριμαδοβίντεο :lol:
Νέο ΦΕΚ για τη χρήση ιστορικών
  • 13.486
  • 329
Νομίζω πως αν δεν υπάρξει αλλαγή τελειώσαμε. Έχετε καμία πληροφορία εσείς ρε παιδιά? :(
Henri Chapron
  • 1.321
  • 24
Προσπαθώντας να βρω μία λέξη στα Ελληνικά που να αποδίδει με ακρίβεια την ιδιότητα του «coachbuilder», ή «carrossier» στα Γαλλικά, εάν θέλετε, έπεφτα πάντα στη έννοια του «αμαξοποιού». Μία λέξη όμως, σε οποιαδήποτε γλώσσα, πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ λίγη για να αποδώσει με ακρίβεια αυτό που προσέφεραν στην αυτοκίνηση πολλοί από αυτούς τους αμαξοποιούς, οι οποίοι συχνά ανήγαγαν το σχεδιασμό του αυτοκινήτου σε πραγματική τέχνη, χωρίς τους περιορισμούς που έθετε η μαζική παραγωγή ενός καθημερινού αυτοκινήτου. «Δημιουργοί Ονείρων» θα ταίριαζε καλύτερα… Ονόματα όπως ο Bertone, o Scagletti, o Frua, o Pininfarina, o Ghia, η Τouring, ο Zagato, o Allemano (οι Ιταλοί έχουν τη μερίδα του λέοντος!), οι Figoni et Fallaschi, o Saoutchik, oFranay, ο Chapron και άλλοι, συνδέθηκαν με διαχρονικά αριστουργήματα για λίγους και εξακολουθούν να προκαλούν την έξαψη της φαντασίας μας και του θαυμασμού μας πολλές δεκαετίες μετά την πρώτη εμφάνιση των δημιουργιών τους. Ο Henri Chapron συνδέθηκε πολύ...
Σχεδιαστές Citroen & Άλλων Κλασσικών Αυτοκινήτων
  • 588
  • 4
Ξεκινώ αυτό το θέμα με αφορμή τον θάνατο ενός από τους μεγαλύτερους σχεδιαστές στην ιστορία της αυτοκίνησης, του Tom Tjaarda σε ηλικία 83 ετών. Περισσότερο, ίσως, και από το μηχανολογικό κομμάτι, οι σχεδιαστές είναι εκείνοι που αναλαμβάνουν να κάνουν πραγματικότητα το όνειρο και την ανάγκη για την "αυτοκίνηση" του ανθρώπου. Συνήθως στη σύγχρονη εποχή ακολουθούν αυστηρά προκαθορισμένες νόρμες και επιταγές της σύγχρονης τεχνολογίας και των ψυχρών "μάνατζερ", με τα σχέδιά τους να είναι φιμωμένα από την "ανάγκη" για περισσότερες πωλήσεις, σε μία εποχή όπου το αυτοκίνητο τείνει να έχει τη χρησιμότητα και τη λειτουργία ενός τάμπλετ... Κάποτε, όμως, υπήρχαν σχεδιαστές που αναλάμβαναν να ταξιδεύουν τα όνειρα των ανθρώπων, μετατρέποντας το σχεδιασμό των αυτοκινήτων σε πραγματική τέχνη, διαχρονική, αψεγάδιαστη, ανεξίτηλη. Ένας από αυτούς ήταν και ο Tom Tjaarda. Είχα αναφέρει παλαιότερα ότι ο Σκαραβαίος αποτελεί ουσιαστικά σχέδιο του πατέρα του το 1934, το οποίο τελικά μεταλλάχτηκε στο...

Online statistics

Online μέλη
1
Online επισκέπτες
5
Σύνολο
6
Top Bottom