Η Ιστορία... Citroen CX 2000 Super

Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.796
likes
1.972
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#1
Δεν θυμάμαι αν το είχα πει, πάντως το έκανα. Σε αυτό το θέμα θα σας γράψω όλη την ιστορία της CX του παππού μου.

Αγοράστηκε το 1977 από τον παππού μου, αφού δύο εβδομάδες πριν ο μπατζανάκης του είχε αγοράσει μία ολόιδια με αυτήν που έχουμε εμείς σήμερα (δυστυχώς η CX του θείου αποσύρθηκε το 2015...). Ο παππούς μου που είχε τότε ένα Subaru FF-1 την είδε του άρεσε και πήρε μια ολόιδια σε μοντέλο, χρώμα και εξοπλισμό. Η τιμή: 660.000 Δρχ. (με τις αναλογίες του 1977).

Τα πρώτα χρόνια δεν κινούνταν πολύ (σκεφτείτε ότι κάθε χρόνο αλλάζαμε μπαταρία)... Τα χιλιόμετρα που έκανε από το '77 μέχρι το '92 ήταν ταξίδια. Τρείς - τέσσερεις φορές το μήνα Ιωάννινα - Αθήνα για δουλειές και τέσσερεις φορές πήγε από τα Ιωάννινα στην Ιταλία.

Το 1992 ξεκινά η δεύτερη φάση της ζωής της CX. Τα φρένα του Subaru χάλασαν και ανταλλακτικά δεν βρέθηκαν, με αποτέλεσμα η CX να γίνει το κύριο αυτοκίνητο της οικογένειας. Από το 1993 που πωλήθηκε το οικόπεδο που ήταν τα γκαράζ της CX και του πλέον χαλασμένου Subaru, αυτά τα δύο φιλοξενήθηκαν στο ακάλυπτο γκαράζ της πολυκατοικίας στο κέντρο (το Subaru ακόμη εκεί είναι...). Το 2002 ξαναχτίζονται τα γκαράζ και η CX αποκτά σπιτάκι. Από τότε έκανε μόνο χιλιόμετρα για να πάει από τα Ιωάννινα στο Μέτσοβο, (στο χωριό) και πίσω...

Την 1η Ιανουαρίου του 2010 έκανε το τελευταίο ταξίδι από το Μέτσοβο στα Γιάννενα. 10 μέρες μετά περίπου κατατέθηκαν οι πινακίδες και το Μάρτιο του 2011 πήρε μπρος για τελευταία φορά...
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.703
likes
14.442
Πόντοι
1.297
Age
45
#2
Έχει ιστορία το αυτοκίνητο και το κυριότερο οικογενειακή. Όπως έχω ξαναγράψει θέλει τρέλα. Το αυτοκίνητο ασφαλώς και μαζεύεται αλλά έχει κόστος το οποίο εγώ στη θέση σου θα επωμιζόμουν. Το έκανα άλλωστε με την DS.

Πόσο μάλλον εσύ που είναι και της οικογένειας. Αν κάποιος δεν έχει χρήματα θέλει υπομονή. Είναι ένας ωραίος αλλά μακροπρόθεσμος στόχος
 
Last edited:
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.796
likes
1.972
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#4
Έχει ιστορία το αυτοκίνητο και το κυριότερο οικογενειακή. Όπως έχω ξαναγράψει θέλει τρέλα. Το αυτοκίνητο ασφαλώς και μαζεύεται αλλά έχει κόστος το οποίο εγώ στη θέση σου θα επωμιζόμουν. Το έκανα άλλωστε με την DS.

Πόσο μάλλον εσύ που είναι και της οικογένειας. Αν κάποιος δεν έχει χρήματα θέλει υπομονή. Είναι ένας ωραίος αλλά μακροπρόθεσμος στόχος
Προφανώς θα επωμιστώ το κόστος μιάς και μόνο εγώ και ο παππούς ασχολούμαστε πραγματικά με το αυτοκίνητο. Όλοι οι υπόλοιποι απλά λένε ότι θα βοηθήσουν... Τρίχες κατσαρές. Όλα θα γίνουν (ίσως και πλήρης αναπαλαίωση) αλλά πρώτα να έλθει κανένα μαμόνι γιατί πριν από ένα μήνα επωμίστηκα το βάρος ενός Datsun 120Y...

Βγαλαμε και το λαβρακι οτι υπαρχει και ενα σπανιοτατο subaru ff-1 εντωμεταξυ !

Στο ξαναειπα φιλε μου, τη cx και τα ματια σου!
Το Subaru υπάρχει αλλά δεν έχει φρένα και το χειρότερο είναι ότι είναι σταθμευμένο στο ανοιχτό γκαράζ της πολυκατοικίας εδώ και 25 χρόνια με αποτέλεσμα να έχει γίνει ένα τέλειο σουρωτήρι για τα μακαρόνια αλλά κατά τα άλλα αν μπορούσα, είχα τα χρήματα και τα απαιτούμενα ανταλλακτικά θα το αναπαλαίωνα και αυτό. Κάι άσχετο αν γνωρίζετε. Από το Datsun έχει φύγει ολόκληρο κομμάτι χρώμα, αλλά το αμάξωμα δεν έχει τρυπήσει. Μήπως ξέρετε πώς να το επισκευάσω με έναν αρκετά επαγγελματικό τρόπο?
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.796
likes
1.972
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#5
Ερώτηση υψίστης συμασίας για την αναπαλαίωση: Παρόλο το γεγονός ότι στο βιβλίο οδηγιών της CX γράφει έναν κωδικό χρώματος AC-95, μήπως θα μπορούσατε να μου πείτε τον κωδικό χρώματος για το Beige Vanneau;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.259
likes
8.165
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#6
Το 120Y παροπλισε το κατα την αποψη μου. Το αμαξι αυτο κατα γενικη ομολογια και προσωπικη αποψη ειναι οτι πιο επικινδυνο στο τομεα της οδικης συμπεριφορας εχει παρουσιασει η παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια ιστορικα.:)
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.796
likes
1.972
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#7
Επειδή είναι του άλλου παππού και για να τιμήσω και τη μνήμη του για αυτό το λόγο και μόνο δεν θα το παροπλίσω. Γενικότερα, αγαπώ όλα τα ιστορικά που έχω, τη CX στη πρώτη θέση, το 120Y στη δεύτερη και το FF-1 στη τρίτη... Δεν αφήνω κανένα παραπονεμένο. Αγαπώ τη CX πολύ περισσότερο από αυτά τα άλλα δύο μιάς και σχεδόν μεγάλωσα σε αυτήν, όμως αγαπώ και τα άλλα.:)
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.796
likes
1.972
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#9
Σε βρισκω πολυ σωστο! :respect:
Άσε που για το θέμα ασφάλειας στα Datsun δεν είμαι και πολύ ειδικός μιαw και δεν υπάρχουν και πολλά στοιχεία, όπως στη CX που υπάρχουν ολόκληρα βιβλία, αλλά μία φορά που η γιαγιά έσπασε το πόδι στα χωράφια στο Άκτιο και το καινούργιο αυτοκίνητο ήταν για service, η CX παροπλισμένη ένα χρόνο τότε, το μόνο διαθέσιμο ήταν το 120Y και πήγε με αρκετά υψηλές ταχύτητες Ιωάννινα-Άκτιο από την Εθνική Ιωαννίνων-Αντιρρίου (μέχρι τη διασταύρωση για Πρέβεζα) η οποία ήταν ένας δρόμος στενός με πολλές στροφές και αρκετά επικίνδυνος. Το Datsun μας έβγαλε ασπροπρόσωπους! Πηγαίνει μιά χαρά παρόλο που δεν έχει πινακίδες... Μετρά πλέον 498.836,3 χλμ!
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.259
likes
8.165
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#10
Ηταν σκυλι μαυρο, ειναι γνωστο. Οπως και τα corolla ke30. Αλλα ηταν ενα τιμονι, μια μηχανη και ενα κιβωτιο. + μια αθλια σουστοαναρτηση πισω. Τι να χαλασει... Πρωτογονο αμαξι.
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.259
likes
8.165
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#11
Ερώτηση υψίστης συμασίας για την αναπαλαίωση: Παρόλο το γεγονός ότι στο βιβλίο οδηγιών της CX γράφει έναν κωδικό χρώματος AC-95, μήπως θα μπορούσατε να μου πείτε τον κωδικό χρώματος για το Beige Vanneau;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Πρεπει να ναι το AC083.
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.796
likes
1.972
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#12
Ηταν σκυλι μαυρο, ειναι γνωστο. Οπως και τα corolla ke30. Αλλα ηταν ενα τιμονι, μια μηχανη και ενα κιβωτιο. + μια αθλια σουστοαναρτηση πισω. Τι να χαλασει... Πρωτογονο αμαξι.
Πραγματικά ήταν σκυλί! Από το 2013 μέχρι πέρυσι υπηρετούσε ως αγροτικό στο Άκτιο, η μηχανή καλή, το κιβώτιο το original δεν το θυμάμαι γιατί το αλλάξαμε επειδή χάλασε και τώρα έχει ένα από... Porsche (νομίζω το έγραψα λάθος) ήταν το μόνο διαθέσιμο που τέροιαζε. Πάντως με το κιβώτιο που έχει τώρα, πάει λίγο καλύτερα... λέει ο πατέρας μου. Πλέον έχει 5 ταχύτητες+όπισθεν. Η πίσω ανάρτησή του όντως είναι μάπα... Κάθε φορά που κάθομαι στο πίσω κάθισμα νιώθω λίγο λες και είμαι σε τραμπολίνο. Πραγματικα πρωτόγονο και είναι και πισωκίνητο! Το FF-1 είναι εμπροσθιοκίνητο!
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.796
likes
1.972
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#13
Πρεπει να ναι το AC083.
Ευχαριστώ αγαπητέ Νονέ. Είχα την υποψία ότι στο βιβλίο δείχνει απλά πώς είναι το σηματάκι που το γράφει. Μάλλον έβαλαν ένα τυχαίο χρώμα... Αυτό το σηματάκι που είναι στiς CX;
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.259
likes
8.165
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#14
Η subaru ιστορικα ηταν απο τις πλεον πρωτοπορες ιαπωνικες αυτοκινητοβιομηχανιες ,ετσι for the history :)
Αυτοκινητα προσθιοκινητα, με ενεργητικη τετραδιευθυνση αργοτερα, τετρακινητα, μποξερ κινητηρες, εξαιρετικα διαφορικα κτλπ. Κατασκευαστης για πιο ''ειδικο'', πιο ''ψαγμενο'' κοινο.
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.796
likes
1.972
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#15
Η subaru ιστορικα ηταν απο τις πλεον πρωτοπορες ιαπωνικες αυτοκινητοβιομηχανιες ,ετσι for the history :)
Αυτοκινητα προσθιοκινητα, με ενεργητικη τετραδιευθυνση αργοτερα, τετρακινητα, μποξερ κινητηρες, εξαιρετικα διαφορικα κτλπ. Κατασκευαστης για πιο ''ειδικο'', πιο ''ψαγμενο'' κοινο.
Ισχύει αυτό που λες. Μου τα έχει πει και ο παππούς, Ηλεκτρολόγος, Μηχανολόγος - Μηχανικός απόφοιτος πανεπιστημίου Μπολόνιας. Το πρόβλημα με εμάς ήταν ο μηχανικός που επισκεύαζε το Subaru. Μέχρι το 1989 είχαμε έναν που ήξερε να φτιάχνει μόνο το FF-1 και ήταν ειδικός. Αυτός συνταξιοδοτήθηκε, το Subaru έμεινε χωρίς φρένα. Ανταλλακτικά με πολύ κόπο έβρισκες και αν έβρισκες κανένας μηχανικός νέος δεν θα τα επισκεύαζε επειδή τότε όλοι είχαν δουλεια μιας και ήταν η εποχή που όλοι αγόραζαν καινούργια αυτοκίνητα και τα παλιά όπως DS, 2CV, GS, GSA, CX πήγαιναν απευθείας για απόσυρση μετά την αγορά του "σύγχρονου" αυτοκινήτου. (ο Βάτραχος ήταν πιο σύγχρονος από αυτά...).
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.259
likes
8.165
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#16
Ετσι ακριβως φιλε μου ηταν. Τα λεει και ο φιλος μου και μελος ΜΙΛΤΟΣ.
''Που να ξερα πριν 15 χρονια να μαζευα ολα αυτα που πεταγανε και χαριζανε, πλουσιος θα μουνα τωρα'' :bow::up::lol:
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.796
likes
1.972
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#17
Συμφωνώ με τον Μίλτο! Τότε πέταγαν σκουπίδια που τώρα είναι θησαυρός να τα έχεις...
 
Εγγραφή
1 Σεπτεμβρίου 2014
Μηνύματα
1.526
likes
2.087
Πόντοι
157
#18
Βγαλαμε και το λαβρακι οτι υπαρχει και ενα σπανιοτατο subaru ff-1 εντωμεταξυ !

Στο ξαναειπα φιλε μου, τη cx και τα ματια σου!
γνωστο(απο το 1970) και μη εξαιρεταιο.....
.....μπλέ χρώμα....κρίμα....
 
Last edited:
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.796
likes
1.972
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#19
γνωστο(απο το 1970) και μη εξαιρεταιο.....
.....μπλέ χρώμα....κρίμα....
Οντως από το 1970 και μπλε το χρώμα... Πώς το ξέρεις; Δεν έχει κυκλοφορήσει τα τελευταία 25 χρόνια. Τί έννοιες και μη εξαιρεταίο, υπάρχουν και άλλα;
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.796
likes
1.972
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#20
Με αφορμή τα λεγόμενα του 1000Pistes, να πω και λίγα πραγματάκια για το Subaru...
Είναι Subaru FF-1, πολύ σπάνιο, σε μπλε σκούρο χρώμα. Αγορασμένο στα τέλη του 1970. Εχει 400.000 χιλιόμετρα και είναι σταθμευμένο τα τελευταία 25 χρόνια στον ακάλυπτο χώρο της πολυκατοικίας που διαμένουμε.
Το 1992 ένα σωληνάκι των ταμπούρων τρύπησε, με αποτέλεσμα να μείνει χωρίς φρένα.

Οι αρχικές πινακίδες ήταν εξαψήφιες (352-6** Ηπ.). Μετά τις αλλάξαμε σε ΙΒ. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο... Αν θα έχω την οικονομική δυνατότητα, κάποια στιγμή θα το ανακατασκευάσω στην αρχική του μορφή.
 
Top Bottom