Δεν θυμάμαι αν το είχα πει, πάντως το έκανα. Σε αυτό το θέμα θα σας γράψω όλη την ιστορία της CX του παππού μου.
Αγοράστηκε το 1977 από τον παππού μου, αφού δύο εβδομάδες πριν ο μπατζανάκης του είχε αγοράσει μία ολόιδια με αυτήν που έχουμε εμείς σήμερα (δυστυχώς η CX του θείου αποσύρθηκε το 2015...). Ο παππούς μου που είχε τότε ένα Subaru FF-1 την είδε του άρεσε και πήρε μια ολόιδια σε μοντέλο, χρώμα και εξοπλισμό. Η τιμή: 660.000 Δρχ. (με τις αναλογίες του 1977).
Τα πρώτα χρόνια δεν κινούνταν πολύ (σκεφτείτε ότι κάθε χρόνο αλλάζαμε μπαταρία)... Τα χιλιόμετρα που έκανε από το '77 μέχρι το '92 ήταν ταξίδια. Τρείς - τέσσερεις φορές το μήνα Ιωάννινα - Αθήνα για δουλειές και τέσσερεις φορές πήγε από τα Ιωάννινα στην Ιταλία.
Το 1992 ξεκινά η δεύτερη φάση της ζωής της CX. Τα φρένα του Subaru χάλασαν και ανταλλακτικά δεν βρέθηκαν, με αποτέλεσμα η CX να γίνει το κύριο αυτοκίνητο της οικογένειας. Από το 1993 που πωλήθηκε το οικόπεδο που ήταν τα γκαράζ της CX και του πλέον χαλασμένου Subaru, αυτά τα δύο φιλοξενήθηκαν στο ακάλυπτο γκαράζ της πολυκατοικίας στο κέντρο (το Subaru ακόμη εκεί είναι...). Το 2002 ξαναχτίζονται τα γκαράζ και η CX αποκτά σπιτάκι. Από τότε έκανε μόνο χιλιόμετρα για να πάει από τα Ιωάννινα στο Μέτσοβο, (στο χωριό) και πίσω...
Την 1η Ιανουαρίου του 2010 έκανε το τελευταίο ταξίδι από το Μέτσοβο στα Γιάννενα. 10 μέρες μετά περίπου κατατέθηκαν οι πινακίδες και το Μάρτιο του 2011 πήρε μπρος για τελευταία φορά...
Αγοράστηκε το 1977 από τον παππού μου, αφού δύο εβδομάδες πριν ο μπατζανάκης του είχε αγοράσει μία ολόιδια με αυτήν που έχουμε εμείς σήμερα (δυστυχώς η CX του θείου αποσύρθηκε το 2015...). Ο παππούς μου που είχε τότε ένα Subaru FF-1 την είδε του άρεσε και πήρε μια ολόιδια σε μοντέλο, χρώμα και εξοπλισμό. Η τιμή: 660.000 Δρχ. (με τις αναλογίες του 1977).
Τα πρώτα χρόνια δεν κινούνταν πολύ (σκεφτείτε ότι κάθε χρόνο αλλάζαμε μπαταρία)... Τα χιλιόμετρα που έκανε από το '77 μέχρι το '92 ήταν ταξίδια. Τρείς - τέσσερεις φορές το μήνα Ιωάννινα - Αθήνα για δουλειές και τέσσερεις φορές πήγε από τα Ιωάννινα στην Ιταλία.
Το 1992 ξεκινά η δεύτερη φάση της ζωής της CX. Τα φρένα του Subaru χάλασαν και ανταλλακτικά δεν βρέθηκαν, με αποτέλεσμα η CX να γίνει το κύριο αυτοκίνητο της οικογένειας. Από το 1993 που πωλήθηκε το οικόπεδο που ήταν τα γκαράζ της CX και του πλέον χαλασμένου Subaru, αυτά τα δύο φιλοξενήθηκαν στο ακάλυπτο γκαράζ της πολυκατοικίας στο κέντρο (το Subaru ακόμη εκεί είναι...). Το 2002 ξαναχτίζονται τα γκαράζ και η CX αποκτά σπιτάκι. Από τότε έκανε μόνο χιλιόμετρα για να πάει από τα Ιωάννινα στο Μέτσοβο, (στο χωριό) και πίσω...
Την 1η Ιανουαρίου του 2010 έκανε το τελευταίο ταξίδι από το Μέτσοβο στα Γιάννενα. 10 μέρες μετά περίπου κατατέθηκαν οι πινακίδες και το Μάρτιο του 2011 πήρε μπρος για τελευταία φορά...