Πινακίδες ιστορικού οχήματος

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.765
Reaction score
23.213
Πόντοι
1.487
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.765
Reaction score
23.213
Πόντοι
1.487
ΜΡΑΒΩ!!!ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ!!ΦΕΥΓΩ!! ΑΥΤΟΕΞΟΡΙΣΤΟΣ
Μεγαλε μου εσυ ....

Εχει και τα καλα του εχει και τα δυσκολα του.... Κατσε να παει να για ψηφω ..να δουμε εαν εχει διευκρινηση .. για τα αμαξια που εχουν κρατικες πινακιδες σε ακινησια με ιστορικες τωρα ( αυτο με προβλιματιζει πολυ ) η θα πρεπει να κανεις οριστικα διαγραφη ... κατσε να δουμε τα αμαξια με υπευθυνη δηλωση και χαρτια που η πρωην ιδιοκτητες εχουν πεθανει... και αλλα διαφορα που λογικα θα τα προσδιορισουν ....


Γενικα ετσι ειναι φιλε μου .. θα δουμε ...που να πας ..τωρα ..Ευρωπη γιναμε και αποκτουμε και εμεις Κρατικες ιστορικες πινακιδες και κατσε να δεις και τα κοστη .. που νομιζω θα πανε με τις ντιρεκτιβες αλλων χωρων.... και εκει με ενα μαγικο κολπο θα εχεις και την οποια συνδρομη λεσχης ..για κατι ..απο ολα που θα παραχωρησουν στο κρατος... Π.χ εμεις τις πινακιδες Κτεο ..και εσεις ασφαλειες και καρτες fiva , fia ... και ..μοκο η κυρια μου ...


Συλλεκτες μου εσεις να δω τωρα....


Πραγματικα σε καποια θεματα θα ηθελα να υπηρχε ,..το υπογειο του ζωγραφου ....... Επηξα στους συλλετες και λατρεις ... τις διπλανης πορτας ... ( προχθες καταλαβα ποσο οταν γνωρισα .. τυπο που μου τον συστησαν σαν μεγα γνωστη με αμαξια .. μα με μια υπερηφανεια ... Φυsiκα οταν με ρωτησε εαν μου αρεσουν τα παλια αμαξια ...απαντησα ...Μπα ρε φιλε ..oyte kan ..... και τον αφησα να ζει το ανειρο του ..... με τις αντικες του ( καλα δεν θα πω τα αμαξια ).. Και τοτε καταλαβα γιατι ... την ακουσαμε ... πριν καποια χρονια ...

καταλαβες τωρα παππου @traffic γιατι ..δεν θελω να πας πουθενα ..και μου λειπουν κaι καποιοι φιλοι απο εδω μεσα ... ...


ciao..
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.967
Reaction score
20.674
Πόντοι
1.547
Age
48
Περιοχή
Paris in the sixties
Σχετική βεβαίωση χορηγείται αποκλειστικά από φορείς που υποδεικνύονται ή/και εκπροσωπούν νόμιμα στην Ελλάδα τη Δ.Ο.Α. ή τη Δ.Ο.Μ. ή τη Δ.Ο.Π.Ο

Ποιοι είναι αυτοί?
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.765
Reaction score
23.213
Πόντοι
1.487
Σχετική βεβαίωση χορηγείται αποκλειστικά από φορείς που υποδεικνύονται ή/και εκπροσωπούν νόμιμα στην Ελλάδα τη Δ.Ο.Α. ή τη Δ.Ο.Μ. ή τη Δ.Ο.Π.Ο

Ποιοι είναι αυτοί?
EO PHILPA - OMAE - EOOE
 

traffic

Member
Εγγραφή
28 Νοεμβρίου 2014
Μηνύματα
1.078
Reaction score
4.302
Πόντοι
777
Περιοχή
Σαχάρα
O MANOΣ ΠΑΛΑΒΙΔΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ PARAPOLITIKA 90,1 FM
O Μάνος Παλαβίδης, μέλος του ΔΣ και Υπεύθυνος Επικοινωνίας της ΦΙΛΠΑ θα μιλήσει σήμερα στις 15.45 στην εκπομπή του Βαγγέλη Κιούση στα PARAPOLITIKA 90,1 FM. Το θέμα τους (τι άλλο) τα ιστορικά αυτοκίνητα και οι πρόσφατες εξελίξεις. Μη την χάσετε!
Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90.1 fm"






https://www.facebook.com/RETRO-HOUSE-2428827544010879/?__cft__[0]=AZV64niHwcLnoWQlrGbE4yTMDTWBBitqUzn3oK9JvN3Yx9BHLBuwSbQ_asOc7OY2jd4HK9u4lTQtrUJyRPRFqQ9eH1_rQi19a4vLNIf5pjzM7DESHTQagnKdABCjiFmha05L21HsIL8nHFE8QdISNzOvnxVGKSHEEeQkjmwCvbvET-fQRrELqgqh7lfssMlEeOs&[B]tn[/B]=%3C%3C%2CP-R
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.765
Reaction score
23.213
Πόντοι
1.487
ΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΤΕΘΕΙ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
(ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΑ Ι.Ο.)

Άρθρο 3
Ορισμοί

Για τους σκοπούς του παρόντος ισχύουν οι εξής ορισμοί:
  1. «Όχημα ιστορικού ενδιαφέροντος»: κάθε όχημα που έχει ηλικία, τουλάχιστον, τριάντα (30) ετών από το έτος πρώτης κυκλοφορίας του διεθνώς και το οποίο πληροί το σύνολο των νομικών προϋποθέσεων και τεχνικών προδιαγραφών που έχουν θέσει η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (Δ.Ο.Α.), η Διεθνής Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας (Δ.Ο.Μ.) και η Διεθνής Ομοσπονδία Παλαιών Οχημάτων (Δ.Ο.Π.Ο.) και χαρακτηρίζεται ως τέτοιο αποκλειστικά από τους φορείς που εκπροσωπούν νόμιμα στην Ελλάδα τις ανωτέρω Διεθνείς Ομοσπονδίες.
  2. «Βεβαίωση χαρακτηρισμού οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντος»: βεβαίωση που χορηγείται αποκλειστικά από τους φορείς που εκπροσωπούν νόμιμα στην Ελλάδα τη Δ.Ο.Α. ή τη Δ.Ο.Μ. ή τη Δ.Ο.Π.Ο., η οποία χαρακτηρίζει ένα όχημα ηλικίας τουλάχιστον τριάντα (30) ετών ως ιστορικού ενδιαφέροντος βάσει των οικείων διεθνών κανονισμών και με τις διαδικασίες που αυτοί ορίζουν.
  3. «Πιστοποιητικό συμμόρφωσης οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντος»: πιστοποιητικό που χορηγείται ανά πέντε (5) έτη αποκλειστικά από τους φορείς που εκπροσωπούν νόμιμα στην Ελλάδα τη Δ.Ο.Α. ή τη Δ.Ο.Μ. ή τη Δ.Ο.Π.Ο., και διά του οποίου βεβαιώνεται η συμμόρφωση με τις προϋποθέσεις του παρόντος νόμου.
ΜΕΡΟΣ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Άρθρο 26
Χορήγηση στοιχείων κυκλοφορίας σε όχημα ιστορικού ενδιαφέροντος και διαδικασία χαρακτηρισμού του ως ιστορικού ενδιαφέροντος

  1. Αρμόδιες για την καταχώρηση των οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος στο Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και τη χορήγηση των στοιχείων κυκλοφορίας, δηλαδή άδεια και πινακίδες κυκλοφορίας, ιστορικού ενδιαφέροντος είναι οι Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειών της χώρας.
  2. Προϋποθέσεις για την έκδοση στοιχείων κυκλοφορίας σε όχημα ιστορικού ενδιαφέροντος αποτελούν:
α) Το όχημα να έχει προηγουμένως χαρακτηρισθεί ως όχημα ιστορικού ενδιαφέροντος αποκλειστικά από τους φορείς της παρ. 13 του άρθρου 3 και να φέρει τη βεβαίωση της παρ. 14 του άρθρου 3, καθώς και το πιστοποιητικό της παρ. 15 του άρθρου 3.
β) Η ολοκλήρωση της διαδικασίας τεχνικού ελέγχου του οχήματος.
γ) Η διαγραφή του οχήματος από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
  1. Για την έκδοση άδειας κυκλοφορίας ως οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντος καταβάλλεται τέλος αδείας, σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 2753/1999 (Α’ 249), την παρ. 1 του άρθρου 3 της υπό στοιχεία Α/33824/2683/30.9.2004 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Μεταφορών και Επικοινωνιών (Β’ 1514), την παρ. 1 του άρθρου 89 του ν. 2696/1999 (Α’ 57), το άρθρο 26 του ν. 2873/2000 (Α’ 285), το άρθρο 27 του ν. 3220/2004 (Α’ 15) και την υπό στοιχεία 1012568/120β/Τ.&Ε.Φ./10.2.2004 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών, Εσωτερικών, Δημοσίας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και Μεταφορών και Επικοινωνιών (Β’ 365).
  2. Από την υποχρέωση απόκτησης κρατικών στοιχείων κυκλοφορίας εξαιρούνται τα οχήματα ειδικού τύπου, όπως πυροσβεστικά και στρατιωτικά, τα οποία όμως διατηρούν τον χαρακτηρισμό τους ως ιστορικού ενδιαφέροντος.
Άρθρο 27
Όροι κυκλοφορίας οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος


  1. Τα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος, για τα οποία έχουν χορηγηθεί στοιχεία κυκλοφορίας ιστορικού οχήματος σύμφωνα με το άρθρο 25, μετέχουν στη δημόσια κυκλοφορία με τους όρους και τις προϋποθέσεις που τίθενται στα άρθρα 88 και 90 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) (ν. 2696/1999, Α’ 57) και το άρθρο 2 του π.δ. 237/1986 (Α’ 110), περί υποχρεωτικής ασφάλισης αυτοκινήτων για κάθε οδικό όχημα.
  2. Τα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος επιτρέπεται να κυκλοφορούν εντός του μικρού δακτυλίου σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 52 του ν. 2696/1999.
  3. Εξαιρούνται από τη θέση σε δημόσια κυκλοφορία τα οχήματα ειδικού τύπου, όπως πυροσβεστικά και στρατιωτικά. Αποκλειστικώς για τα οχήματα αυτά, επιτρέπεται, σύμφωνα με τα άρθρα 88 και 90 του Κ.Ο.Κ., η κατ΄ εξαίρεση θέση σε δημόσια κυκλοφορία μόνο στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) Για τους σκοπούς συμμετοχής σε διοργανώσεις των φορέων ιστορικών οχημάτων που διενεργούνται εντός της Ελληνικής Επικράτειας, νομίμως αδειοδοτημένες, σύμφωνα με το άρθρο 49 του Κ.Ο.Κ., και εφόσον ο οδηγός και το όχημα φέρουν αθροιστικά:
αα. νόμιμη άδεια οδήγησης και αποδεικτικό ασφάλισης του οχήματος,
αβ. ενάριθμο διακριτικό γνώρισμα που χορηγείται από οποιονδήποτε φορέα ιστορικών οχημάτων της επιλογής του
αγ. βεβαίωση του διοργανωτή, στην οποία αναγράφεται η απόφαση αδειοδότησης και βεβαιώνονται η ημερομηνία διεξαγωγής και η διάρκεια διοργάνωσής τους, καθώς και η συμμετοχή του συγκεκριμένου οχήματος σε αυτήν.
Η κυκλοφορία του οχήματος, σύμφωνα με τα ανωτέρω, επιτρέπεται για την άπαξ αυτοκίνητη μετακίνηση κατά τις προηγούμενες δύο (2) ημέρες πριν την έναρξη και κατά την επόμενη μία (1) ημέρα μετά τη λήξη της διοργάνωσης.
β) Για τους σκοπούς της επισκευής τους, εφόσον ο οδηγός και το όχημα φέρουν αθροιστικά:
βα. νόμιμη άδεια οδήγησης και αποδεικτικό ασφάλισης του οχήματος,
ββ. το ενάριθμο διακριτικό γνώρισμα που χορηγείται από οποιονδήποτε φορέα ιστορικών οχημάτων της επιλογής του,
βγ. κάθε πρόσφορο αποδεικτικό μέσο, όπως τιμολόγιο, απόδειξη παροχής υπηρεσιών ή άλλο συναφές νόμιμο παραστατικό, από το οποίο προκύπτει η ημέρα εισόδου και εξόδου του οχήματος από το συνεργείο.

Άρθρο 28
Στοιχεία κυκλοφορίας οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος


Στα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος χορηγείται άδεια κυκλοφορίας σύμφωνα με την υπ΄ αρ. 33824/2683/2004 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Μεταφορών και Επικοινωνιών (Β’ 1514) και πινακίδες κυκλοφορίας σύμφωνα με την υπ’ αρ. 19800/1982 απόφαση του Υπουργού Συγκοινωνιών (Β΄455) και την υπ’ αρ. 4700/330/2004 απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών (Β’ 192). Εξαιρούνται τα οχήματα ειδικού τύπου, όπως πυροσβεστικά και στρατιωτικά, στα οποία δεν χορηγούνται κρατικά στοιχεία κυκλοφορίας σύμφωνα με τα ανωτέρω.

Άρθρο 29
Τεχνικός έλεγχος


Καθιερώνεται τεχνικός έλεγχος των οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος, για τη διασφάλιση της ασφαλούς κυκλοφορίας αυτών, που πραγματοποιείται ως εξής:
α) για επιβατηγά οχήματα και φορτηγά με Μέγιστη Αποδεκτή Μάζα Φορτωμένου Οχήματος (ΜΑΜΦΟ) που δεν υπερβαίνει τους 3.500 χλγ. και μοτοσικλέτες, κάθε ένα (1) έτος και
β) για φορτηγά με Μέγιστη Αποδεκτή Μάζα Φορτωμένου Οχήματος (ΜΑΜΦΟ) μεγαλύτερη των 3.500 χλγ. και λεωφορεία, κάθε δύο (2) έτη.

Άρθρο 30
Τέλη κυκλοφορίας οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντος


Για την κυκλοφορία οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος καταβάλλονται, ετησίως, τέλη κυκλοφορίας ιστορικού οχήματος υπέρ του Δημοσίου τα οποία εισπράττονται σύμφωνα με τον Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (ν.δ. 356/1974, Α’ 90), ως εξής:
α) Για την κυκλοφορία επιβατηγού αυτοκινήτου ιστορικού ενδιαφέροντος με κυβισμό έως και 999 κ. εκ. καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας ιστορικού οχήματος ύψους πενήντα ευρώ (50,00€).
β) Για την κυκλοφορία επιβατηγού αυτοκινήτου ιστορικού ενδιαφέροντος με κυβισμό από 1000 κ.εκ. έως και 1999 κ. εκ. καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας ιστορικού οχήματος ύψους εκατό ευρώ (100,00€).
γ) Για την κυκλοφορία επιβατηγού αυτοκινήτου ιστορικού ενδιαφέροντος με κυβισμό άνω των 2000 κ. εκ καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας ιστορικού οχήματος ύψους διακοσίων ευρώ (200,00€).
δ) Για την κυκλοφορία μοτοσυκλέτας ιστορικού ενδιαφέροντος καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας ιστορικού οχήματος ύψους πενήντα ευρώ (50,00€).
ε) Οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος άνω των σαράντα πέντε (45) ετών, καθώς και φορτηγά και λεωφορεία απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας.
στ) Οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος ειδικού τύπου, όπως, πυροσβεστικά και στρατιωτικά, απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας.

ΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Άρθρο 31
Κυρώσεις και διοικητικά πρόστιμα


  1. Για παραβάσεις του παρόντος νόμου επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο από πεντακόσια (500,00) έως πέντε χιλιάδες (5000,00) ευρώ στους φορείς της παρ. 13 του άρθρου 3 και στους ιδιοκτήτες, κατά περίπτωση, και διοικητική κύρωση αφαίρεσης στοιχείων κυκλοφορίας για διάστημα έως έξι (6) μήνες. Σε περίπτωση υποτροπής των φορέων της παρ. 13 του άρθρου 3, δεν αναγνωρίζεται η χορηγηθείσα βεβαίωση χαρακτηρισμού οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντος ως δικαιολογητικό για τη χορήγηση στοιχείων κυκλοφορίας.
  2. Ως όργανα ελέγχου των ως άνω παραβάσεων και επιβολής των σχετικών διοικητικών προστίμων και διοικητικών κυρώσεων ορίζονται τα αναφερόμενα στο άρθρο 2 του ν. 3446/2006 (Α’ 49). Ως αρχή επιβολής κυρώσεων στους φορείς της παρ. 13 του άρθρου 3 του παρόντος ορίζεται το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Άρθρο 32
Εξουσιοδοτικές διατάξεις


9. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών καθορίζονται το περιεχόμενο της βεβαίωσης χαρακτηρισμού και του πιστοποιητικού συμμόρφωσης οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντος, η διαδικασία και τα δικαιολογητικά για τη χορήγηση στοιχείων κυκλοφορίας ιστορικού οχήματος, η διαδικασία διαγραφής του οχήματος από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών πριν την καταχώρησή του ως οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντος, καθώς και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια για την κυκλοφορία των οχημάτων αυτών.

10. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών καθορίζονται τα στοιχεία και η διαδικασία του τεχνικού ελέγχου των οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος, η καταγραφή των αποτελεσμάτων του τεχνικού ελέγχου, οι κυρώσεις σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τις σχετικές ρυθμίσεις, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για τον τεχνικό έλεγχο των οχημάτων αυτών.

11. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Υποδομών και Μεταφορών και Προστασίας του Πολίτη καθορίζονται οι όροι και προϋποθέσεις περιορισμού της κυκλοφορίας των οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος του άρθρου 28.

12. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Υποδομών και Μεταφορών και Προστασίας του Πολίτη καθορίζονται τα είδη των παραβάσεων και των σχετικών κυρώσεων κατά περίπτωση δυνάμει της παρ. 4 του άρθρου 32.

Άρθρο 33
Μεταβατικές διατάξεις


8. Όλα τα οχήματα που έχουν ήδη χαρακτηριστεί ως ιστορικού ενδιαφέροντος σε πρότερο χρονικό σημείο με βάση προγενέστερες διατάξεις και τα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις του παρόντος, διατηρούν τον σχετικό χαρακτηρισμό, εφόσον είναι παλαιότητας τριάντα (30) ετών κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για τη χορήγηση στοιχείων κυκλοφορίας ιστορικού οχήματος. Η παλαιότητα υπολογίζεται με βάση την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας διεθνώς του οχήματος.

9. Μετά την παρέλευση δύο (2) ετών από τη χορήγηση στοιχείων κυκλοφορίας σε οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος που έχουν χαρακτηριστεί ως ιστορικά με βάση προγενέστερες διατάξεις, αυτά οφείλουν να εφοδιαστούν με το Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης της παρ. 15 του άρθρου 3 για τη διατήρηση του σχετικού χαρακτηρισμού. Στη συνέχεια απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Συμμόρφωσης για τα ανωτέρω οχήματα κάθε πέντε (5) έτη, όπως και για τα οχήματα που χαρακτηρίζονται ως ιστορικά, σύμφωνα με τις προβλέψεις του παρόντος.

Άρθρο 34
Καταργούμενες διατάξεις


Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου καταργούνται:
Από την έκδοση της απόφασης της περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 33 καταργείται το άρθρο 23 της υπό στοιχεία Α3/οικ./50984/7947/22.11.2013 απόφασης του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Από την έκδοση της απόφασης της περ. β) της παρ. 1 του άρθρου 33 καταργούνται τα άρθρα 19, 22 και 26 της υπό στοιχείαΑ3/οικ./50984/7947/22.11.2013 απόφασης του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Από την έκδοση της απόφασης της περ. γ) της παρ. 1 του άρθρου 33 καταργούνται τα άρθρα 20, 24, 25, 27 και 28 της υπό στοιχεία Α3/οικ./50984/7947/22.11.2013 απόφασης του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Από την έκδοση της απόφασης της περ. ε) της παρ. 1 του άρθρου 33 καταργούνται τα άρθρα 21 και 29 της υπό στοιχεία Α3/οικ./50984/7947/22.11.2013 απόφασης του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
το άρθρο 18 της υπό στοιχεία Α3/οικ./50984/7947/22.11.2013 απόφασης του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
η υπ’ αρ. 82350/3809/2019 (Β’ 4948) κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών, εκτός του άρθρου 1 αυτής.

Άρθρο 35
Έναρξη ισχύος

  1. Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, με την επιφύλαξη της παρ. 2.
  2. Οι διατάξεις του Μέρους Γ’ ισχύουν δεκαοκτώ (18) μήνες από τη δημοσίευσή του παρόντος στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Από την ημερομηνία αυτή, απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος, για τα οποία δεν έχουν χορηγηθεί στοιχεία κυκλοφορίας, με την επιφύλαξη των οχημάτων ειδικού τύπου, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος.




 
Last edited:

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
600
Reaction score
2.372
Πόντοι
677
Age
51
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Αν κατάλαβα καλά, η εισήγηση ειναι ελεύθερη κυκλοφορία (και οχι μόνο Κυριακή) με τέλη κυκλοφορίας και ΚΤΕΟ?
 

nikos_xm

Member
Εγγραφή
31 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
184
Reaction score
567
Πόντοι
507
100 ευρω τέλη δεν είναι κακό , και κτέο κάθε χρόνο και χρήση καθημερινή
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.275
Reaction score
2.961
Πόντοι
697
Age
46
Αν κατάλαβα καλά, η εισήγηση ειναι ελεύθερη κυκλοφορία (και οχι μόνο Κυριακή) με τέλη κυκλοφορίας και ΚΤΕΟ?
Για τα τέλη κυκλοφορίας δες Άρθρο 30. Για τεχνικό έλεγχο δες Άρθρο 29
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.765
Reaction score
23.213
Πόντοι
1.487
Αν καποιος γουσταρει πραγματικα την κλασσικη ροδα ... θα πρεπει να διαβασει ..και να μην μενει μονο στο ποτε και εαν ...και στα προσωπικα θελω ...

Απο οσο εχω διαβασει ...ειναι το μονο που στεκει κατα εμενα ..και στα οσα εχω βρει να διαβασω...

 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.967
Reaction score
20.674
Πόντοι
1.547
Age
48
Περιοχή
Paris in the sixties
Έχω χάσει την μπάλα γενικότερα. Δεν ξέρω τι ισχύει, τι πρέπει να κάνω, αν είμαι νόμιμος να κυκλοφορήσω, αν έπρεπε να πληρώσω κάτι
Από Σεπτεμβρίο θα χρειαστώ σεμινάριο
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.765
Reaction score
23.213
Πόντοι
1.487
Δ.Τ υπουργειο μεταφορων



Ιστορικά οχήματα
Ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε επίσης ότι το Σχέδιο Νόμου διαμορφώνει ένα ξεκάθαρο πλαίσιο για τα ιστορικά οχήματα. Συνοπτικά: Ο χαρακτηρισμός ενός οχήματος ως όχημα ιστορικού ενδιαφέροντος γίνεται με σχετική βεβαίωση που χορηγείται αποκλειστικά από φορείς που εκπροσωπούν νόμιμα στην Ελλάδα, για οχήματα τουλάχιστον 30 ετών.
Χορηγούνται άδειες και ειδικές πινακίδες κυκλοφορίας από τις Διευθύνσεις Μεταφορών των Περιφερειών. Περιορίζεται δηλαδή ο ρόλος των νομικών προσώπων που χορηγούσαν μέχρι τώρα πινακίδες. Θα δίνουν απλώς τη βεβαίωση του χαρακτηρισμού.
Η άδεια κυκλοφορίας έχει διάρκεια πέντε έτη.
Τα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος θα κυκλοφορούν υπό τους όρους να περνούν ΚΤΕΟ σε ετήσια βάση και να είναι ασφαλισμένα, ενώ καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας, με εξαίρεση τα οχήματα άνω των 45 ετών, και ειδικότερα:
• Επιβατικά αυτοκίνητα έως 999 κυβικά: 50 ευρώ
• Από 1000 έως 1999 κυβικά: 100 ευρώ
• Άνω των 2000 κυβικών: 200 ευρώ
• Μοτοσικλέτες έως 250 κυβικά: 20 ευρώ
• Μοτοσικλέτες πάνω από 250 κυβικά: 50 ευρώ
Καθιερώνεται ένα μεταβατικό στάδιο 18 μηνών ώστε να μην υπάρξει κενό στην κυκλοφορία των ιστορικών αυτοκινήτων.

 
Last edited:
Top Bottom