Kανονικα αυτο θα ηταν και το σωστο.Πως να μετρησεις πχ αμορτισερ σε ενα τετοιο αμαξι,οταν...εβγαινε απο το εργοστασιο χωρις αμορτισερ;Νομιζω οτι ειναι ενα πεδιο το οποιο δεν προβλεπεται να παραλειφθει στο δελτιο ελεγχου.
Η αντιστοιχα,ποσο βεβαιοι ειμαστε οτι θα βγαζει ΚΕΚ,ενα αμαξι με πλαγιοβαλβιδο μοτερ;
Τετοιες ερωτησεις και αλλες πολλες μου δημιουργηθηκαν,οταν εμαθα οτι στη Θεσ/νικη κυκλοφορει ενα 30ς Austin κανονικα με πινακιδες υπουργειου.Βεβαια αργοτερα πληροφορηθηκα οτι ο κατοχος ειναι ιδιοκτητης ΚΤΕΟ...
Θεωρητικά, ο μετρήσεις για την πχ κάρτα ΚΕΚ, ή αλλες παραμέτρους, πχ ένταση φωτιστικών, ισχύς φρένων, πάνε με τις "προδιαγραφές" της εποχής παραγωγής.
Οποτε, στον έλεγχο, υποτίθεται ότι υπάρχει "ανοχή" αλλά νομιμοποιημένη.
πχ αν τα αμορτισέρ είναι ...........τριβής, τι απόσβεση να μετρήσει ο μηχανικός του ΚΤΕΟ. ή αν είναι τα πρώτα 2CV, με τα αμορτισέρ αδρανείας ?
Σαν τεχνικός, μπορώ να φερω δεκάδες παραδείγματα κατασκευαστικών σημείων που μόνον έμπειροι μηχανικοί ή πολύ διαβασμένοι νεότεροι θα μπορούσαν να ελέγξουν και να πιστοποιήσουν την ορθή λειτουργία των διαφόρων συστημάτων / μηχανισμών ενός οχήματος.
Και ένα όχημα του 30, 40, 50 έστω και του 60, απέχει πολύ από τα σημερινά, που ελέγχει ένας 30ης, 35ρης τεχνικός.
Αυτοκίνητα του 70 και 80, ειδικά από premium κατασκευαστές, έχουν αρκετά κοινά με κάποια από τα σημερινά, και ίσως είναι πιο εύκολο να ελεγχθούν.
Αλλά, ένα όχημα, μιας τέτοιας ηλικίας, πόσο χρησιμοποιείται ετησίως ? Πόσα χιλιόμετρα διανύει, ώστε να απαιτείται ο επαναληπτικος έλεγχος ανα 12-μηνο, ή έστω και 24-μηνο ? Οταν σύμφωνα με τις αρμόδιες αρχές είναι κάτι εκατοντάδες χιλιάδες ανασφάλιστα ( ασφάλεια ) και μη ελεγμένα ( ΚΤΕΟ ), κυκλοφορούντα καθημερινά αυτοκίνητα.. Στις ...........αντικές κολλήσαμε ? Που ένα μοντέρνο, 3-5-7 ετων, με την ποιότητα των καυσιμων που μας προμηθεύουν τα διαφορα "πρατήρια" και την ελλιπή συντήρηση, πιθανόν να είναι σε χειρότερη τεχνικά κατάσταση από ένα 40-50-60 ετών.
Που πήγαινε για αλλαγή λαδιών κάθε 2.500 χιλιόμετρα, και το έβλεπε και ο μηχανικος. Τώρα, στις 15.000 ή ακόμα και 30.000 χιλ. Δηλαδή ανα 2 χρόνια με την μέση υπολογισμένη ετήσια των 15.000 χιλ. Δεν έχετε δεί, ΟΛΑ τα μεταχειρισμενα, ΤΥΧΑΙΑ έχουν ΠΑΝΤΑ ολικό αριθμό χιλιομέτρων την ηλικία Χ 15.000 ?
Αυτά είναι τα σημεία που προσπαθώ να κατανοήσω, ποιός αποφασίζει και με τι κριτήρια αυτές τις διαδικασίες.