Άλλα κλασσικά!

Alex Kon

Member
Εγγραφή
27 Απριλίου 2017
Μηνύματα
564
Reaction score
1.329
Πόντοι
577
Age
31
Ετοιμαστείτε για εγκεφαλικό! Και είναι το 2ης γενιάς, το πιο όμορφο που δεν έχει τα πολύ εντονα "αλλήθωρα μάτια"!

View attachment 34121View attachment 34122
Τα Μοργκαν, ειναι ΟΛΑ πανέμορφα!! Αλλά το Αero αν θυμάμαι καλά το μοντέλο, είναι το κάτι άλλο.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
2.017
Reaction score
4.597
Πόντοι
827
Age
49
Συμπαθητικά τα Morgan, δεν λέω, αλλά 2cv ή 4L δεν είναι :love:
Τα Morgan είναι εξωτικά στην εμφάνιση, μάλλον συναρπαστικά στην οδήγηση κλπ. Από τις αγαπημένες μου φίρμες. Αλλά, αλλά... Πόσοι θα σου διηγηθούν μια ιστορία από την ζωή τους, μια ευχάριστη μνήμη από το παρελθόν με αυτό το αυτοκίνητο. Και αυτοί που τα έχουν δεν θα θυμούνται ούτε μια στιγμή. Ενώ με το 2cv, το 4L, το mini, το 500, το beetle... Όλοι αυτοί που τα οδήγησαν θα έχουν να σου πουν, τουλάχιστον μια ιστορία, και θα είναι ιστορία οικογενειακή, ιστορία με γκόμενες ή γκόμενους, ιστορία καλοκαιρινή, μια ιστορία carte postal
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.792
Reaction score
18.062
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
Συμπαθητικά τα Morgan, δεν λέω, αλλά 2cv ή 4L δεν είναι :love:
Τα Morgan είναι εξωτικά στην εμφάνιση, μάλλον συναρπαστικά στην οδήγηση κλπ. Από τις αγαπημένες μου φίρμες. Αλλά, αλλά... Πόσοι θα σου διηγηθούν μια ιστορία από την ζωή τους, μια ευχάριστη μνήμη από το παρελθόν με αυτό το αυτοκίνητο. Και αυτοί που τα έχουν δεν θα θυμούνται ούτε μια στιγμή. Ενώ με το 2cv, το 4L, το mini, το 500, το beetle... Όλοι αυτοί που τα οδήγησαν θα έχουν να σου πουν, τουλάχιστον μια ιστορία, και θα είναι ιστορία οικογενειακή, ιστορία με γκόμενες ή γκόμενους, ιστορία καλοκαιρινή, μια ιστορία carte postal

Ακριβώς αυτό …
Κι είναι κυρίως η ουσία της αγάπης για το παλιό αυτοκινητο .

Οι προσωπικές αναφορές του καθενός
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
5.028
Reaction score
14.330
Πόντοι
1.137
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Πέρα από τις υποκειμενικές εμπειρίες και βιώματα του καθενός, οι οποίες αναμφίβολα καθορίζουν το τι εμείς αντιλαμβανόμαστε ως κλασσικό και αγαπημένο, υπάρχουν και εταιρείες με τη δική τους ιστορία και το ιδιαίτερο στίγμα τους στην αυτοκίνηση. Η Morgan, για παράδειγμα, διατηρούσε την αντικομφορμιστική παράδοσή της στα αυτοκίνητα που κατασκεύαζε, με τα ξύλινα σασί και τους παλαιούς "σιδερένιους", Βρεταννικούς κινητήρες μέχρι πολύ πρόσφατα, από το 1936. Για μία ιδιαίτερη οδηγική εμπειρία. Και ακόμη και πιο πρόσφατα, με τη συνεργασία της με την BMW και τους σύγχρονους κινητήρες και συστήματα μετάδοσης, δεν έχει εγκαταλείψει πολλά στοιχεία της χειροποίητης παράδοσης της. Και μόνο για αυτό κατά τη γνώμη μου είναι αξιομνημόνευτη.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
1.020
Reaction score
2.967
Πόντοι
667
Age
36
Συμπαθητικά τα Morgan, δεν λέω, αλλά 2cv ή 4L δεν είναι :love:
Τα Morgan είναι εξωτικά στην εμφάνιση, μάλλον συναρπαστικά στην οδήγηση κλπ. Από τις αγαπημένες μου φίρμες. Αλλά, αλλά... Πόσοι θα σου διηγηθούν μια ιστορία από την ζωή τους, μια ευχάριστη μνήμη από το παρελθόν με αυτό το αυτοκίνητο. Και αυτοί που τα έχουν δεν θα θυμούνται ούτε μια στιγμή. Ενώ με το 2cv, το 4L, το mini, το 500, το beetle... Όλοι αυτοί που τα οδήγησαν θα έχουν να σου πουν, τουλάχιστον μια ιστορία, και θα είναι ιστορία οικογενειακή, ιστορία με γκόμενες ή γκόμενους, ιστορία καλοκαιρινή, μια ιστορία carte postal
Ειναι απολυτως λογικο αυτο που λες,διοτι αυτοκινητα σαν το Morgan δεν σχεδιαστηκαν εξαρχης για να συντροφευσουν τους ιδιοκτητες τους στη ζωη τους.Σχεδιαστηκαν απλα,ως ακριβα αξεσουαρ.Και αυτη την ''αυρα'' εξακολουθουν να βγαζουν και σημερα,και ειναι αυτος ο λογος που εξακολουθουν να εχουν οικονομικη αξια.Απο την αλλη,πιστευω οτι αυτοκινητα σαν το 2cv εξακολουθουν να συγκινουν ακομα και ανθρωπους που δεν εχουν μνημες μαζι τους,γιατι πολυ απλα σχεδιαστηκαν ως αυτοκινητα/συντροφοι,και προφανως εξακολουθουν να διατηρουν αυτη την αυρα.
Θυμαμαι οταν ημουν πολυ μικρος,που δεν ειχα ουτε μνημες ουτε γνωσεις περι αυτοκινητων,πιο πολυ με συγκινουσαν ''σαραβαλακια'' τυπου 4L παρα εντυπωσιακα αυτοκινητα τυπου morgan.Για καποιο λογο,τα πρωτα τα θεωρουσα σχεδον εμβια.Και νομιζω το ιδιο θα ισχυει και στα περισσοτερα παιδια.Λογικα δεν ειναι τυχαιο αυτο..

Κλενοντας,να πω οτι πριν λιγο καιρο επεσε στα χερια μου μια οχι πολυ παλια φωτογραφια(90ς),που απεικονιζει δυο απαστραπτοντα morgan νομιζω εξω απο ενα συνεργειο.Τελικα την κρατησα,γιατι στην ακρη της φωτογραφιας,εξω απο το συνεργειο,πανω στο πεζοδρομιο,διακρινοταν ενα πορτοκαλι opel olympia με σχαρα οροφης...:rolleyes:
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.264
Reaction score
21.962
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Το συγκεκριμένο Morgan ,en face μου είναι αποκρουστικό. My two cents :)
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
423
Reaction score
1.299
Πόντοι
407
Age
57
Σήμερα οι Χαλκιδικιώτες είχαν εκδήλωση
34162


Αυτό ήταν το πιο παλιό, του 1928 είπαν....
34163


Αυτό θύμισε άλλες εποχές....
34164


Αυτά τα δυό ήταν όμορφα.....
34165


Αλλά γι ΑΥΤΟ θα αρρωσταίνατε κάμποσοι εδώ μέσα. Ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, ο ιδιοκτήτης μου είπε ότι είναι μοναδικό στην Ελλάδα
34166



34167


Bonus μια φωτογραφία από το σπήλαιο.....
34168
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.792
Reaction score
18.062
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
...και με την νέα νομοθεσία, αυτό, θα περνάει ΚΤΕΟ ........ετησίως ! :dash:
Νομίζω πως είχαν θεσπίσει ένα ηλικιακό όριο πίσω από το οποίο δεν υπάρχει υποχρέωση για τεχνικό έλεγχο
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.452
Πόντοι
747
Age
51
Νομίζω πως είχαν θεσπίσει ένα ηλικιακό όριο πίσω από το οποίο δεν υπάρχει υποχρέωση για τεχνικό έλεγχο
....αν είναι έτσι, ΟΚ. Ανακαλώ.

Υποτίθεται ότι ο κάτοχος, για να το έχει το αγαπά, και το φροντίζει.

Οι μηχανολογικές τεχνικές / εφαρμογές της εποχής εκείνης, ήταν αναλογικά απλές, ( αναρτήσεις - συστήματα τροφοδοσίας, ψύξης - φρένα. ). Το θέμα περιπλέκεται όταν απαιτούνται επισκευές που πολλές φορές προϋποθέτουν κατασκευή εξαρτημάτων από εφαρμοστή μηχανικό.

Πληροφοριακά, αυτό, είναι το Ford Model A, 1927 - 1931, με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά.

Ο κινητήρας υδρόψυκτος L-head inline four με κυβισμό 201 cu in (3,3 L) με απόδοση 40 ίππους (30 kW ). Η τελική ταχύτητα ήταν περίπου 65 mph (105 km/h). Το μοντέλο Α είχε μεταξόνιο 103,5 ιντσών (2.630 mm) με τελική αναλογία μετάδοσης κίνησης 3,77:1. Το κιβώτιο ταχυτήτων ήταν ένα συμβατικό μη συγχρονισμένο χειροκίνητο γρανάζια ολίσθησης ασυγχρόνιστα - τριών ταχυτήτων με όπισθεν. Το Μοντέλο Α είχε μηχανικά φρένα τυμπάνων στους τέσσερις τροχούς.

The engine was a water-cooled L-head inline four with a displacement of 201 cu in (3.3 L).[12] This engine provided 40 hp (30 kW; 41 PS). Top speed was around 65 mph (105 km/h). The Model A had a 103.5 in (2,630 mm) wheelbase with a final drive ratio of 3.77:1. The transmission was a conventional unsynchronized three-speed sliding-gear manual with a single speed reverse. The Model A had four-wheel mechanical drum brakes.

Από Wiki.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.792
Reaction score
18.062
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
Δεν είμαι σίγουρος, έχω αυτήν την αίσθηση , δεν έχω παρακολουθήσει στενά τις εξελίξεις στη νομοθεσία των ιστορικών τα τελευταία χρόνια
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
1.020
Reaction score
2.967
Πόντοι
667
Age
36
Νομίζω πως είχαν θεσπίσει ένα ηλικιακό όριο πίσω από το οποίο δεν υπάρχει υποχρέωση για τεχνικό έλεγχο
Kανονικα αυτο θα ηταν και το σωστο.Πως να μετρησεις πχ αμορτισερ σε ενα τετοιο αμαξι,οταν...εβγαινε απο το εργοστασιο χωρις αμορτισερ;Νομιζω οτι ειναι ενα πεδιο το οποιο δεν προβλεπεται να παραλειφθει στο δελτιο ελεγχου.
Η αντιστοιχα,ποσο βεβαιοι ειμαστε οτι θα βγαζει ΚΕΚ,ενα αμαξι με πλαγιοβαλβιδο μοτερ;

Τετοιες ερωτησεις και αλλες πολλες μου δημιουργηθηκαν,οταν εμαθα οτι στη Θεσ/νικη κυκλοφορει ενα 30ς Austin κανονικα με πινακιδες υπουργειου.Βεβαια αργοτερα πληροφορηθηκα οτι ο κατοχος ειναι ιδιοκτητης ΚΤΕΟ...cigara
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.452
Πόντοι
747
Age
51
Kανονικα αυτο θα ηταν και το σωστο.Πως να μετρησεις πχ αμορτισερ σε ενα τετοιο αμαξι,οταν...εβγαινε απο το εργοστασιο χωρις αμορτισερ;Νομιζω οτι ειναι ενα πεδιο το οποιο δεν προβλεπεται να παραλειφθει στο δελτιο ελεγχου.
Η αντιστοιχα,ποσο βεβαιοι ειμαστε οτι θα βγαζει ΚΕΚ,ενα αμαξι με πλαγιοβαλβιδο μοτερ;

Τετοιες ερωτησεις και αλλες πολλες μου δημιουργηθηκαν,οταν εμαθα οτι στη Θεσ/νικη κυκλοφορει ενα 30ς Austin κανονικα με πινακιδες υπουργειου.Βεβαια αργοτερα πληροφορηθηκα οτι ο κατοχος ειναι ιδιοκτητης ΚΤΕΟ...cigara
Θεωρητικά, ο μετρήσεις για την πχ κάρτα ΚΕΚ, ή αλλες παραμέτρους, πχ ένταση φωτιστικών, ισχύς φρένων, πάνε με τις "προδιαγραφές" της εποχής παραγωγής.
Οποτε, στον έλεγχο, υποτίθεται ότι υπάρχει "ανοχή" αλλά νομιμοποιημένη.

πχ αν τα αμορτισέρ είναι ...........τριβής, τι απόσβεση να μετρήσει ο μηχανικός του ΚΤΕΟ. ή αν είναι τα πρώτα 2CV, με τα αμορτισέρ αδρανείας ?

Σαν τεχνικός, μπορώ να φερω δεκάδες παραδείγματα κατασκευαστικών σημείων που μόνον έμπειροι μηχανικοί ή πολύ διαβασμένοι νεότεροι θα μπορούσαν να ελέγξουν και να πιστοποιήσουν την ορθή λειτουργία των διαφόρων συστημάτων / μηχανισμών ενός οχήματος.

Και ένα όχημα του 30, 40, 50 έστω και του 60, απέχει πολύ από τα σημερινά, που ελέγχει ένας 30ης, 35ρης τεχνικός.

Αυτοκίνητα του 70 και 80, ειδικά από premium κατασκευαστές, έχουν αρκετά κοινά με κάποια από τα σημερινά, και ίσως είναι πιο εύκολο να ελεγχθούν.

Αλλά, ένα όχημα, μιας τέτοιας ηλικίας, πόσο χρησιμοποιείται ετησίως ? Πόσα χιλιόμετρα διανύει, ώστε να απαιτείται ο επαναληπτικος έλεγχος ανα 12-μηνο, ή έστω και 24-μηνο ? Οταν σύμφωνα με τις αρμόδιες αρχές είναι κάτι εκατοντάδες χιλιάδες ανασφάλιστα ( ασφάλεια ) και μη ελεγμένα ( ΚΤΕΟ ), κυκλοφορούντα καθημερινά αυτοκίνητα.. Στις ...........αντικές κολλήσαμε ? Που ένα μοντέρνο, 3-5-7 ετων, με την ποιότητα των καυσιμων που μας προμηθεύουν τα διαφορα "πρατήρια" και την ελλιπή συντήρηση, πιθανόν να είναι σε χειρότερη τεχνικά κατάσταση από ένα 40-50-60 ετών.

Που πήγαινε για αλλαγή λαδιών κάθε 2.500 χιλιόμετρα, και το έβλεπε και ο μηχανικος. Τώρα, στις 15.000 ή ακόμα και 30.000 χιλ. Δηλαδή ανα 2 χρόνια με την μέση υπολογισμένη ετήσια των 15.000 χιλ. Δεν έχετε δεί, ΟΛΑ τα μεταχειρισμενα, ΤΥΧΑΙΑ έχουν ΠΑΝΤΑ ολικό αριθμό χιλιομέτρων την ηλικία Χ 15.000 ? :lol:

Αυτά είναι τα σημεία που προσπαθώ να κατανοήσω, ποιός αποφασίζει και με τι κριτήρια αυτές τις διαδικασίες.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.452
Πόντοι
747
Age
51
....ήντα είναι δαύτο ? Δεξιοτίμονο ?Δεν μου θυμίζει κάτι, εκτός της Aston Martin Lagonda ( το εμπρός )
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
5.028
Reaction score
14.330
Πόντοι
1.137
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
....ήντα είναι δαύτο ? Δεξιοτίμονο ?Δεν μου θυμίζει κάτι, εκτός της Aston Martin Lagonda ( το εμπρός )
Lotus Excel, εξέλιξη της Lotus Eclat. Κινητήρας ο γνωστός 2.2 λίτρων της Lotus με αρχικσ 160 και.στη συνέχεια με 180 άλογα. Η Toyota ειχε συνεισφέρει στο αυτοκίνητο μηχανικά και στο εσωτερικό (διακοπτες στο ταμπλο, κ.λ.π..). Παραγόταν απο τις αρχές της δεκαετίας του '80 μεχρι τις αρχές του '90.Το συγκεκριμένο της φωτογραφίας ειναι παλιο, της δεκαετιας του '80, πριν απο ενα faceliift καπου στα τέλη της δεκαετίας. Τα ανανεωμενα μοντέλα ξεχωριζαν απο μια οριζοντια γριλλια στο καπώ του κινητήρα και οχι απο μία γριλλια πανω από κάθε φτερό, όπως εδώ, και από τους καθρέπτες της CX!
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.264
Reaction score
21.962
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
....ήντα είναι δαύτο ? Δεξιοτίμονο ?Δεν μου θυμίζει κάτι, εκτός της Aston Martin Lagonda ( το εμπρός )
...μα να μη το ξέρεις.. αφού εσύ τα ξέρεις όλα τα μοντέλα στις φωτογραφίες εποχής... :lol:
 
Top Bottom