- Εγγραφή
- 30 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 9.231
- Reaction score
- 21.849
- Πόντοι
- 1.387
- Περιοχή
- Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Και sport wagon και η 4x4 και σπάνια 1.7..!
Την είδα Δημήτρη, πανέμορφη! Ετοιμάσου, να είμαστε καλά, για διπλή φωτογράφιση στη Θεσσαλονίκη και στα περίχωρα!Την Κυριακή στην Νέα Φώκαια Χαλκιδικής. Κάπου είναι και η δικιά μου γριούλα, η οποία βεβαίως ήταν η νεώτερη
![]()
ΛΕΚΑΜ - Λέσχη Κλασσικού Αυτοκινήτου Μακεδονίας (Official) | Περιήγηση Απριλίου στην Νέα Φώκαια Χαλκιδικής | Facebook
Περιήγηση Απριλίου στην Νέα Φώκαια Χαλκιδικήςwww.facebook.com
Θα έχουμε επισκέψεις;Την είδα Δημήτρη, πανέμορφη! Ετοιμάσου, να είμαστε καλά, για διπλή φωτογράφιση στη Θεσσαλονίκη και στα περίχωρα!
Αγαπητέ Stargazer, είχα ξεχάσει ότι είσαι από την Καλαμαριά, μόλις το είδα! Τον Οκτώβριο, έχω ομιλία σε συνέδριο στη Θεσσαλονίκη και εάν είμαστε καλά, θα ανέβω βέβαια με τη CX! Δεν είναι η πρώτη φορά που θα ανέβω με τη CX Θεσσαλονίκη, οι νεότεροι, εάν δεν το έχετε δει, μπορείτε να δείτε τη σχετική ιστορία στο νήμα "τι κάναμε σήμερα με το ιστορικό μας....", το Μάιο του 2017, λίγο πριν την κατάπτυστη απαγόρευση...Θα έχουμε επισκέψεις;
Στα κείμενα, πέφτει λίγη παραμύθα. Ειδικά ο τύπος που δεν έχει αλλάξει ΠΟΤΕ δίσκο, με γυρισμένο κοντέρ πολλές φορές.Απο εδω.
![]()
Αυτοκίνητα μιας άλλης εποχής - Χανιώτικα Νέα
Tα εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων τη δεκαετία 1960-70 αλλά και ’80 έφτιαχαν τα διάφορα μοντέλα τους, με στόχο πάντα την αξιοπιστία και ένα κύκλο ζωής πάνωwww.haniotika-nea.gr
Εγώ δε το βλέπω έτσι..Τουλαχιστον οσον αφορα τους συμπλεκτες των τογιοτα,το κειμενο μπορει να μην ειναι υπερβολικο.Εχω οντως συναντησει ιδιοκτητες που εβγαλαν περι τις 270000 με τον εργοστασιακο.Φυσικα το πιθανοτερο ειναι οτι ο τυπος μαλλον δεν θυμοταν ποσες φορες ειχε γυρισει το κοντερ,και προσθεσε μερικες ακομα.
Τωρα,περι αναξιοπιστιας των παλιων...Κυκλοφορω καθημερινα με ανατολικο αυτοκινητο εκεινης της εποχης.Δεν λεω οτι δεν με αφησε ποτε,ωστοσο σε καμμια περιπτωση δεν με εχει ξεσκισει στις βλαβες(θα ειχα παψει να το χρησιμοποιω αν ηταν ετσι),και οι οποιες βλαβες εβγαλε ηταν στις περισσοτερες περιπτωσεις αντιμετωπισιμες απο τον ιδιοκτητη,χωρις ιδιαιτερες γνωσεις..το δε κοστος ανταλλακτικων,σπανια ξεπερνουσε τα 5-10 ευρω.Δηλαδη νομιζω πως αν ηταν καμμια καλυτερη μαρκα,πολυ πιθανον να εβλεπα τις δεκαετιες να περνουν,απλα αλλαζοντας αναλωσιμα.
Ας μην ξεχναμε δε,και σε τι μαστορους πηγαιναν εκεινα τα αμαξια.Το εχω ξαναγραψει,τεραστιο ποσοστο ηταν απολυτως αυτοδιδακτοι,γιατι πολυ απλα δεν υπηρχαν παλαιοτεροι μαστορες κοντα στους οποιους να μαθητευσουν,οποτε στην κυριολεξια μαθαιναν πανω στο αμαξι σου.Εννοειται δε,οτι μονο μια ισχνη μειοψηφια εξ αυτων χρησιμοποιουσε πραγματα οπως παραφλου,η ροποκλειδο,και φυσικα αντιμετωπιζονταν περιπου ως μη αντρες απο τους συναδελφους τους.Οποτε για ποια αξιοπιστια μιλαμε;Αν τα εκανες αυτα σε σημερινο αμαξι,δεν θα εβγαζε ουτε τα μισα χιλιομετρα που εβγαζαν εκεινα.
Οσο δε,για την οδικη συμπεριφορα...νομιζω οτι το μεγαλυτερο ποσοστο των χρηστων,και τοτε και τωρα,δεν ειναι σε θεση να καταλαβει διαφορα,ποσο μαλλον να αξιολογησει.Ισως να καταλαβαιναν κατι αφου ειχαν βγει απο το δρομο,αλλα ακομα και τοτε,θεωρω πιθανοτερο να εριχναν το φταιξιμο στην ''κακια ωρα'',παρα στο αυτοκινητο η στις ικανοτητες τους.
Τελος παντων,αυτη ειναι μια συζητηση που μπορουν να γραφουν σελιδες επι σελιδων,και ισως αξιζει και ξεχωριστο θεμα.Αλλα,κρινοντας απο αλλα φορουμ,νομιζω πολυ καλως κανουμε τελικα και δεν ανοιγουμε τετοια θεματα.
Ισχύει. Όταν ο πατέρας μου πήρε το Austin 1100 πολλοί συνάδελφοί το απέρριπταν ως ... πολύ χαμηλό. Όταν βέβαια προσπαθούσαν να τον ακολουθήσουν, με διάφορα δημοφιλή της εποχής, κατέληγαν... στο χαντάκι!Επίσης χαρακτηριστικά ήταν πανευκολο να καταλάβεις αν είχες αυτοκινητο με κράτημα τότε. Τώρα είναι που οι διαφορές έχουν μικρυνει υπερβολικά.
Ο παππούς μου πρωτοδηγησε αυτοκίνητο 47 ετών και όταν έδωσε την ke30 για AlfaSud όχι απλά κατάλαβε, αλλά ήταν πασιφανές για τον ίδιο..
Αλλαξα 2 όσο ήμουν Αγγλία. Ενα του 1966 ( D ), και ένα του 1968 ( F ). Μεταχειρισμένα εννοείται. Το πρώτο το πήρα το 1976, και το άλλο το 1978. Δηλαδή 10 ετών. Με πολλές σκουριές στα πατώματα και στις βάσεις των πίσω αναρτήσεων. Εκεί τα έλεγαν "Κουτιά που σκουριάζουν".Ισχύει. Όταν ο πατέρας μου πήρε το Austin 1100 πολλοί συνάδελφοί το απέρριπταν ως ... πολύ χαμηλό. Όταν βέβαια προσπαθούσαν να τον ακολουθήσουν, με διάφορα δημοφιλή της εποχής, κατέληγαν... στο χαντάκι!
Και τί δεν σκούριαζε στην Αγγλία με το αλάτι που πέφτει στους δρόμους! Ο Ισιγόνης ήθελε να δίνει εξαιρετική ακαμψία στα αμαξώματα που σχεδίαζε, και στο 1100/1300 αυτό το πέτυχε με εκτεταμένους εγκιβωτισμούς ( ; ) (box sections) και ειδικές ενισχύσεις με διπλή λαμαρίνα στα σημεία πρόσδεσης των γεφυρών μπροστά και πίσω. Σε αυτά τα σημεία παγιδεύονταν το αλατόνερο το χειμώνα, και έκανε τη ζημιά.Αλλαξα 2 όσο ήμουν Αγγλία. Ενα του 1966 ( D ), και ένα του 1968 ( F ). Μεταχειρισμένα εννοείται. Το πρώτο το πήρα το 1976, και το άλλο το 1978. Δηλαδή 10 ετών. Με πολλές σκουριές στα πατώματα και στις βάσεις των πίσω αναρτήσεων. Εκεί τα έλεγαν "Κουτιά που σκουριάζουν".
Αλλά ανάρτηση, καλή για Αγγλικούς δρόμους, που τότε ήταν άριστοι. Στην Ελλάδα, η συμπεριφορά με τόσες λακκούβες και χαντάκια εγκάρσια δεν ξέρω πως θα ήταν.