Άλλα κλασσικά!

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.097
Reaction score
4.326
Πόντοι
747
Age
51
Και τί δεν σκούριαζε στην Αγγλία με το αλάτι που πέφτει στους δρόμους! Ο Ισιγόνης ήθελε να δίνει εξαιρετική ακαμψία στα αμαξώματα που σχεδίαζε, και στο 1100/1300 αυτό το πέτυχε με εκτεταμένους εγκιβωτισμούς ( ; ) (box sections) και ειδικές ενισχύσεις με διπλή λαμαρίνα στα σημεία πρόσδεσης των γεφυρών μπροστά και πίσω. Σε αυτά τα σημεία παγιδεύονταν το αλατόνερο το χειμώνα, και έκανε τη ζημιά.
Και στους Ελληνικούς δρόμους δεν είχε πρόβλημα η συμπεριφορά. Μετά από 350.000 χιλιόμετρα περίπου, τα περισσότερα σε ηλικία που ο ενθουσιασμός υπερίσχυε συντριπτικά της σύνεσης, δεν έχω καμία αμφιβολία. Και όσο ξαναφέρνω στη μνήμη μου διαδρομές σε επαρχιακούς δρόμους με ταχύτητες που σήμερα δεν θα τολμούσα να πάω ούτε με τη C5... Μπορεί να ήμουν και αναίσθητος τότε, αλλά ανασφάλεια δεν ένιωθα.
Box sections = κιβωτιοειδείς διατομές - τετράγωνες - ορθογωνικές ή άλλου σχήηματος πεντάγωνα - εξάγωνα - οβάλ, συμμετρικά ή όχι, στην επιστημονική ονομασία μορφοδοκοί, στην Ελλάδα λαϊκά στρατζαριστά. Χρήσις μορφοδοκών τετραγωνικής κυρίως διατομής σε διάταξη πλαισίου, προκειμένου να ενισχύεται η αντοχή και η στρεπτική ακαμψία του συνόλου της κατασκευής. Μία κιβωτιοειδής κατασκευή, ειδικά αν είναι συμμετρική, κατανέμει τα φορτία ομοιόμορφα στο σύνολο των διατομών, με εφαρμογή θεωρίας κελύφους ( αυγό - αυγοειδής ), μια και οι τάσεις εφαρμόζονται στα όρια της κατασκευής κι όχι στο κέντρο στους άξονες συμμετρίας.

Την ζημιά, δεν την κανει απαραίτητα το αλατόνερο, αλλά η υγρασία, όταν εξατμίζεται, και το Η2Ο, γίνεται υδρογόνο και το ελεύθερο Ο προσβάλει τον σίδηρο. Σε καθε κοίλωμα, οι ακαθαρσίες με την υγρασία, παραμένουν, και εκεί σκουριάζει. Ετσι την πατάμε και με τα 2 CV, που έχουν κλειστές κιβωτιοειδείς κατασκευές στο πλαίσιό τους.

Παλαιότερα, τέλη 50 αρχές 60, τα κράματα και οι εξελάσεις ήταν διαφορετικές, και είναι ο λόγος ότι κάποια παλαιότερα οχήματα σκουριάζουν δυσκολότερα.

Με την "εξέλιξη" των κραμάτων σιδήρου, και τις μειώσεις των παχών, ( βάρος - κόστος υλικού ), οι κατασκευές της δεκαετίας 70 κατέρρεαν, οπότε πλέον αναπτύχθηκε η αντιδιαβρωτική επικάλυψη μετά την βαφή, που αν τρύπαγε, σκούριαζε από μέσα. Η επόμενη εξέλιξη ήταν η χημική επεξεργασία / προστασία των μερών πριν την βαφή, και μπήκαν και ειδικοί έλεγχοι στα σέρβις για την προστασία, μια και κάποιες εταιρίες πλήρωσαν πολλάαααααααα σαν αποζημιώσεις, όταν τα γυαλιστερά προϊόντα τους κατέρρεαν σε 3-4-5 χρόνια στις συνθηκες βορείων κλιμάτων.

Αυτά.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.292
Reaction score
1.766
Πόντοι
457
Age
39
Περιοχή
Καλαμαριά
Αυτά μ'αρεσουν εδώ , όταν συναντηθούμε όλοι μαζί θα είναι σαν σεμινάριο
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.987
Reaction score
14.176
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Παρόλο.που.την έκανε όπως δείχνει η εικόνα τη συγκεκριμένη Giulietta, δεν.παυει να είναι μια παλιά Alfa Romeo και δεν μπορώ να τη βάλω στα μη κλασσικά!

33908
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.987
Reaction score
14.176
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Έχει περίεργα πίσω φώτα και.προφυλακτηρα η συγκεκριμένη Ε30 Μ3, τα οποία νομίζω είχε το.μοντελο EVO και με κάνουν να αμφιβάλω την αυθεντικότητα της. Μπορεί και να κάνω λάθος.

33909
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.204
Reaction score
21.774
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ακόμα και το c-pillar / frame πουλάνε reproduction για να την κάνεις να είναι ολόιδια e30 M3...
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.987
Reaction score
14.176
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Είδα στη Λεωφόρο Χασιάς στα σύνορα Ιλίου με Καματερό Fulvia Zagato, μισοσκεπασμένη σε συνεργείο, μάλλον προς ανακατασκευή! Δεν μπόρεσα να τραβήξω φωτογραφία, θα ξαναπεράσω από το σημείο.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.204
Reaction score
21.774
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Εμφανίστηκε τις τελευταίες εβδομάδες σταθερά εκεί.
33931
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.987
Reaction score
14.176
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Είδα στη Λεωφόρο Χασιάς στα σύνορα Ιλίου με Καματερό Fulvia Zagato, μισοσκεπασμένη σε συνεργείο, μάλλον προς ανακατασκευή! Δεν μπόρεσα να τραβήξω φωτογραφία, θα ξαναπεράσω από το σημείο.
33945
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.204
Reaction score
21.774
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Μάλλον σου αρέσουν υπερβολικά οι R107 ,μου έχει κάνει εντύπωση πόσες πετυχαινεις-φωτογραφιζεις!
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.987
Reaction score
14.176
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Μάλλον σου αρέσουν υπερβολικά οι R107 ,μου έχει κάνει εντύπωση πόσες πετυχαινεις-φωτογραφιζεις!
Μου αρέσουν, αλλα οι R129 μου αρέσουν ακομα περισσοτερο! Απλως είναι φοβερο το ποσες R107 υπάρχουν και στις πιο απιθανες περιοχες μάλιστα. Για αυτο εχω φωτογραφίσει τόσες πολλές και γενικά θα φωτογραφισω οτιδήποτε εχει καποια ιστορική αξία, ακόμα και εάν δε μου αρέσει προσωπικά.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.204
Reaction score
21.774
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Τις χρωστάω ,από Καλάβρυτα. Σε εκπληκτικά κατάσταση και μάλλον πρώην αγοραίο (240D).. Στην αυλή μια ίδια σε κακή κατάσταση για δότης! Το πέταλο της καλής τύχης, σχεδόν στοιχείο εξοπλισμού σε αυτές... Όλοι τα είχαν στη μάσκα.
34049


34050


34051
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.987
Reaction score
14.176
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Συγνώμη για την ποιότητα των φωτογραφιών, αλλά δεν μπορούσα να μη φωτογραφίσω αυτό το αριστούργημα που με προσπέρασε καθώς περπατούσαμε.οικογενειακα στην παραλία Μαραθώνα σήμερα. Σε απίστευτη κατάσταση και με τον κινητήρα να ακουγόταν "ρολόι":

34061
 
Top Bottom