- Εγγραφή
- 30 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 9.231
- Reaction score
- 21.849
- Πόντοι
- 1.387
- Περιοχή
- Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Και Moskvich 412..
Βασικα το συγκεκριμενο ειναι 2140,και οχι 412..Και Moskvich 412..
View attachment 32727
Νονέ... Κάνε μια βόλτα σε ένα Γκούλαγκ για φιξάρεις λίγο την μνήμη σουΒασικα το συγκεκριμενο ειναι 2140,και οχι 412..![]()
Η ρεζερβα ηταν οντως πανω στο πορτ παγκαζ ;;;Το (αισθητικά) αδελφάκι της Ds και όμορφο αυτοκίνητο..![]()
Ο μηχανικός της εταιρίας που ήταν υπεύθυνος για το σχεδιασμό και την εξέλιξη των συστημάτων πέδησης τότε πίστευε ότι το μέλλον ήταν στα κεντρικά υδραυλικά συστήματα υψηλής πίεσης, όπως είχε ξεκινήσει να χρησιμοποιεί η Citroën.Όχι μόνο αισθητικά (ξ)αδελφάκι αλλά και ουσιαστικά, λόγω κατασκευής και γενικότερης φιλοσοφίας ανάρτησης.
Είναι μία από τις 3 επιλογές που έχεις για να τοποθετήσεις τη ρεζέρβα, ανάλογα με το πως σε βολεύει να διαμορφώσεις τον χώρο αποσκευών. Όρθια στην αριστερή πλευρά, ξάπλα στο πάτωμα, ή εξωτερικά όπως στη φωτογραφία για ταξίδια όταν χρειάζεσαι τη μέγιστη χωρητικότητα.Την τοποθέτηση ρεζέρβας στο πορτ-μπαγκάζ την έδινε ως κιτ η ίδια η Rover λόγω έλλειψης χώρου.
Μία ακόμα προσέγγιση. Οι επιλογές καθορίζονταν από την φιλοσοφία της κάθε εταιρίας και τις τότε κατασκευαστικές νόρμες..Είναι μία από τις 3 επιλογές που έχεις για να τοποθετήσεις τη ρεζέρβα, ανάλογα με το πως σε βολεύει να διαμορφώσεις τον χώρο αποσκευών. Όρθια στην αριστερή πλευρά, ξάπλα στο πάτωμα, ή εξωτερικά όπως στη φωτογραφία για ταξίδια όταν χρειάζεσαι τη μέγιστη χωρητικότητα.
Νεότερη έκδοση, 1000 κε, αλλα πίσω φώτα, ολόκληρο μπροστινό τζάμι και πόρτα χωρις μεντεσέδες