Άλλα κλασσικά!

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.404
Reaction score
19.281
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Και Moskvich 412..
32727
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.817
Reaction score
4.139
Πόντοι
777
Age
48
Βασικα το συγκεκριμενο ειναι 2140,και οχι 412..:rtfm:
Νονέ... Κάνε μια βόλτα σε ένα Γκούλαγκ για φιξάρεις λίγο την μνήμη σου :lol:
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.404
Reaction score
19.281
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Το (αισθητικά) αδελφάκι της Ds και όμορφο αυτοκίνητο.. :love:
32883
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.404
Reaction score
19.281
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Το έχω δει και σε άλλα ελληνικά και σε φωτογραφίες. Θα μας διαφωτίσει ο Dimitris αν ήταν χαρακτηριστικό της έκδοσης.
Πάντως αυτό το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό της εποχή του και όχι μόνο.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.223
Reaction score
2.904
Πόντοι
697
Age
54
Όχι μόνο αισθητικά (ξ)αδελφάκι αλλά και ουσιαστικά, λόγω κατασκευής και γενικότερης φιλοσοφίας ανάρτησης.
Την τοποθέτηση ρεζέρβας στο πορτ-μπαγκάζ την έδινε ως κιτ η ίδια η Rover λόγω έλλειψης χώρου.
 
Last edited:

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.404
Reaction score
19.281
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ρε τι άλλο θα δούμε αναστημένο...:love: Φρεσκοβαμμένο με νέου τύπου πινακίδες.
32911


32912
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
296
Reaction score
860
Πόντοι
367
Age
50
Όχι μόνο αισθητικά (ξ)αδελφάκι αλλά και ουσιαστικά, λόγω κατασκευής και γενικότερης φιλοσοφίας ανάρτησης.
Ο μηχανικός της εταιρίας που ήταν υπεύθυνος για το σχεδιασμό και την εξέλιξη των συστημάτων πέδησης τότε πίστευε ότι το μέλλον ήταν στα κεντρικά υδραυλικά συστήματα υψηλής πίεσης, όπως είχε ξεκινήσει να χρησιμοποιεί η Citroën.


Την τοποθέτηση ρεζέρβας στο πορτ-μπαγκάζ την έδινε ως κιτ η ίδια η Rover λόγω έλλειψης χώρου.
Είναι μία από τις 3 επιλογές που έχεις για να τοποθετήσεις τη ρεζέρβα, ανάλογα με το πως σε βολεύει να διαμορφώσεις τον χώρο αποσκευών. Όρθια στην αριστερή πλευρά, ξάπλα στο πάτωμα, ή εξωτερικά όπως στη φωτογραφία για ταξίδια όταν χρειάζεσαι τη μέγιστη χωρητικότητα.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.613
Reaction score
3.538
Πόντοι
697
Age
50
Είναι μία από τις 3 επιλογές που έχεις για να τοποθετήσεις τη ρεζέρβα, ανάλογα με το πως σε βολεύει να διαμορφώσεις τον χώρο αποσκευών. Όρθια στην αριστερή πλευρά, ξάπλα στο πάτωμα, ή εξωτερικά όπως στη φωτογραφία για ταξίδια όταν χρειάζεσαι τη μέγιστη χωρητικότητα.
Μία ακόμα προσέγγιση. Οι επιλογές καθορίζονταν από την φιλοσοφία της κάθε εταιρίας και τις τότε κατασκευαστικές νόρμες..

Η εσωτερική τοποθέτηση, είχε δύο θέσεις. Ορθια δεξιά ή αριστερα, ή στο πάτωμα. Προτιμητέες τότε, οι καθετες θέσεις για να μην ξεφορτώνεις τα περιεχόμενα οταν χρειαζόταν η ρεζέρβα.

Να θυμίσω ότι μεχρι πριν κάποια χρόνια, τα ελαστικά και οι δρόμοι ήταν κατώτερης ποιότητας και η ρεζερβα χρησιμοποιείτο πιο συχνά. Πλέον, για οικονομία και λόγω βελτιωμένων συνθηκών, το φαινομενο δεν είναι και τόσο συχνό, και σε συνδυασμό με την εξοικονόμηση βάρους και κοστους, μερικές φορές δεν περιλαμβάνεται καν στον εξοπλισμό των νέων οχημάτων, αφού ζήσαμε πρώτα την μόδα της ρεζέρβας ανάγκης, μικρού μεγέθους και περιορισμένης ταχύτητας.

Από την άλλη, μέχρι πριν κάποιες δεκαετίες, το τεπόζιτο καυσίμων ήταν κάτω από το πορτ-μπαγκάζ, οπότε ο μόνος χώρος που έμενε ήταν η κάθετη τοποθέτηση.

Μετά από κάποια τραγικά ατυχήματα οπισθίων συγκρούσεων με αναφλέξεις, (***) το ρεζερβουάρ μετατέθηκε μπροστά από τον οπίσθιο άξονα ( συνήθως ), για λόγους ασφαλείας, και έτσι έμεινε χώρος στο πάτωμα, όπου κάποιοι εξακολουθούν να τοποθετουν την ρεζέρβα, και σαν συντελεστη ασφαλείας στις οπίσθιες συγκρούσεις.

(*** ) Σε μερικά οχήματα, ακόμα και το στόμιο πλήρωσης ήταν πίσω, δίπλα ή ακόμα και πίσω από την πινακίδα κυκλοφορίας.

Στην περίπτωση αυτή, για να μην ξεφορτώνεις, κάποιοι έβαζαν την ρεζέρβα εξωτερικά, κάτω από το πάτωμα - αναρτώμενη, απλώς, σε αυτήν την θέση, η ρεζέρβα ήταν σε έκθεση συνθηκών δρόμου αλλα και παν-βρώμικη όταν την χρειαζόσουν.

Η εξωτερική τοποθέτηση όπως στο Rover, ήταν για εξοικονόμηση χώρου και μόδα κάποιες εποχές. Ειδικά στα σπόρ μοντέλα.

Σήμερα, την βλέπουμε σε εκτός δρόμου οχήματα, μια και παρομοιάζουν τα οχήματα 4Χ4 του Β' ΠΠ απο όπου έλκουν τον σχεδιασμό.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.613
Reaction score
3.538
Πόντοι
697
Age
50
Να το πάλι στον Κηφισό! Σε καθημερινή αποστολή, αυθεντικό, υπέροχο!

View attachment 32924
Νεότερη έκδοση, 1000 κε, αλλα πίσω φώτα, ολόκληρο μπροστινό τζάμι και πόρτα χωρις μεντεσέδες :cool:
 
Last edited:

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.404
Reaction score
19.281
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Το θυμόμουν στην περιοχή αλλά το είχα χάσει για χρόνια. Τελικά το εντόπισα απινακιδωτο. Turbo quadra! :love:
32951
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.598
Reaction score
12.984
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Συγχωρέστε με που δεν τη βάζω στα "youngtimers", αλλά νομίζω ότι η X100 XK8 (και XKR παρακαλώ η συγκεκριμένη) είναι ο,τι κοντινότερο στην E-type, πολύ πιο όμορφη από τη διάδοχο της Χ150.

32970
32971
32972
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
933
Reaction score
2.733
Πόντοι
587
Age
35
To strret view εκτος των αλλων,μας βοηθα να επισκεπτομαστε νοερα διαφορες απομονωμενες γωνιες της πατριδας μας,τις οποιες πιθανοτατα ουτε θα επισκεφτουμε ουτε γνωριζαμε οτι υπαρχουν.
Εδω λοιπον εχουμε φωτογραφιες απο ενα τετοιο χωριο



Να σημειωσω δε,οτι στο εν λογω μερος γινεται ενας πανικος απο παρατημενα-και μη-παλια αμαξια,τα οποια ομως δεν θεωρησα τοσο αξιολογα ωστε να τα ανεβασω...Ειναι δε τοσο απομονωμενο το μερος,που παροτι οι φωτογραφιες ειναι 10+ετων,πιθανοτατα αρκετα απο αυτα να υπαρχουν ακομα..:superman:
 
Top Bottom