H Citroen τότε και τώρα...

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.696
Reaction score
17.644
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
H DS και η SM ξανάγιναν Σιτροέν, σύμφωνα με το επίσημο αφήγημα. Μπήκαν στο σαητ , Citroën origines την προηγούμενη βδομάδα
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.987
Reaction score
4.534
Πόντοι
777
Age
49
Μόλις το αλίευσα από το site της Citroen

 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.077
Reaction score
21.378
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Εχω βαρεθει εντελως πλεον τους Ευρωπαιους να διυλιζουν τον κωνωπα ολοι τους αντι να βγαλουν κατι πραγματικα πρωτοποριακο/φρεσκο...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.696
Reaction score
17.644
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Εχω βαρεθει εντελως πλεον τους Ευρωπαιους να διυλιζουν τον κωνωπα ολοι τους αντι να βγαλουν κατι πραγματικα πρωτοποριακο/φρεσκο...
mazda , hyundai, goustaro teleftea...
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.077
Reaction score
21.378
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Mazda 3 ειναι η Alfa Romeo της Ιαπωνιας. Μπορντω αν του βαζεις σηματα Alfa Romeo την πατας ανετα...
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.708
Reaction score
19.734
Πόντοι
1.287
Age
51
Περιοχή
Italy Milan
Αφού δεν μπορούν να φτιάξουν αμαξια όπως παλιά, φτιάξανε η μάλλον αντιγράψανε το σήμα...
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.409
Reaction score
24.370
Πόντοι
1.667
Age
52
Περιοχή
Paris in the sixties
Έχει ανοίξει ο Νίκος θέμα για την νέα εταιρική ταυτότητα
Θα έχουμε πολλά να πούμε όποτε ας τα πούμε εκεί :)
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.077
Reaction score
21.378
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ημαρτον...τα μάτια μου...
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.077
Reaction score
21.378
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Οχι Αποστολε δεν ειμαι μετοχος εγω.. :lol::P
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.939
Reaction score
14.042
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Κατά τη γνώμη μου, ας αφουγκραστούμε αυτήν ακριβώς τη φωτογραφία. Τα λέει όλα! 50 χρόνια διαφορά.... Ποιο είναι το πιο ορθολογικά, πιο ώριμα και πιο όμορφα σχεδιασμένο? Ποιο είναι το πιο πρακτικό, με χώρους, κ.λ.π.? Ποιο έχει την καλύτερη ορατότητα? Ποιο είναι το πιο άνετο, ποιο έχει την καλύτερη οδική συμπεριφορά? Ποιο είναι το πιο προσιτό, αναλογικά με την εποχή του? Μόνο σε παθητική ασφάλεια, κατανάλωση και επιδόσεις χάνει η GS. Και τι υπέροχο χρώμα!
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
396
Reaction score
1.218
Πόντοι
407
Age
57
Ναι αλλά το άλλο είναι πιο ψηλό, πιο μυώδες, πιο "θυμωμένο", πιο επιθετικό, με πιο μεγάλες ζάντες. Έχει και οθόνες, που το βάζεις αυτό;

Αντικατοπτρισμός της κρατούσας κοινωνικής συμπεριφοράς είναι τα δύο σχέδια.

Στην φωτο με τους οδηγούς το καινούργιο είναι σαν εξωγήινος. Μπορεί όμως εμείς να μείναμε σε άλλη εποχή και το σήμερα να θέλει εξωγήινους,,,,,,,,
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.696
Reaction score
17.644
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Κατά τη γνώμη μου, ας αφουγκραστούμε αυτήν ακριβώς τη φωτογραφία. Τα λέει όλα! 50 χρόνια διαφορά.... Ποιο είναι το πιο ορθολογικά, πιο ώριμα και πιο όμορφα σχεδιασμένο? Ποιο είναι το πιο πρακτικό, με χώρους, κ.λ.π.? Ποιο έχει την καλύτερη ορατότητα? Ποιο είναι το πιο άνετο, ποιο έχει την καλύτερη οδική συμπεριφορά? Ποιο είναι το πιο προσιτό, αναλογικά με την εποχή του? Μόνο σε παθητική ασφάλεια, κατανάλωση και επιδόσεις χάνει η GS. Και τι υπέροχο χρώμα!

Νικο θα διαφωνησω αναφορικα με το GS. Τεχνικα ηταν εντυπωσιακο. Une vraie voiture d'ingénieurs!!

αλλα οσον αφορα την πρακτικοτητα, τους χωρους η Ξαντια και τΟ ΒΧ ειναι αιωνες μπροστα απο το GS;
Η διαφορα BX και GS σε χωρους και πρακτικοτητα ειναι τεραστια.
Και το ΒΧ και η Ξαντια ειναι πολυ πιο ορθολογικα σχεδια.

οσο για το C4 τι να πω. Ειναι αδικη η συγκριση . Τα αλλα 3 κατασκευαστηκαν απο μια εταιρια στην εμπροσθοφυλακη της αυτοκινησης.
Το C4 ειναι προιον μιας εταιριας που αυτοπροσδιοριζεται σαν ο κλαδος χαμηλου κοστους της μητρικης της
 
Top Bottom