"......Είναι επίσης ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι το τρέχον μοντέλο ξεκινά από μια τιμή που είναι χαμηλότερη από αυτή που αναμενόταν για το επερχόμενο Dacia Bigster. Το αναφέρω γιατί δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Stellantis χρησιμοποιεί τώρα το όνομα Citroën για να ανταγωνιστεί άμεσα την ολοένα πιο επιτυχημένη και διευρυνόμενη θυγατρική της Renault στη Ρουμανία......."
Ανεξάρτητα αν μας αρέσει ή όχι, αυτή είναι πλέον η θέση της Σιτροέν στον όμιλο Στελλάντις. Μια εταιρεία που θα παράγει αυτοκίνητα φτηνά (με ότι σημαίνει αυτό σε επίπεδο ποιότητας, εξοπλισμού και ασφάλειας) για να μπορεί να ανταγωνιστεί την Dacia.
Κατάντια για το όνομα και το λογότυπο κάτω από τα οποία παρήχθησαν DS, SM, CX, XM, C6. Καμιά καινοτομία, κανένα όραμα. Να εκμεταλλευτούμε το όνομα DS για να στηρίξουμε επάνω του την ακριβή σειρά του ομίλου, αλλά μέχρις εκεί. Για υδροπνευματική ούτε κουβέντα. Χορτάστε "ενεργά μαξιλαράκια που απορροφούν τις ανωμαλίες του εδάφους".
Κρίμα, πολύ κρίμα, δεν νομίζω ότι μπορεί να επιζήσει η Σιτροέν με τα χαρακτηριστικά που ξέραμε στους κόλπους μιας πολυεθνικής. Ίσως λύση να ήταν η ανεξαρτητοποίηση, να γίνει μια μικρή ανεξάρτητη εταιρεία με μικρούς αριθμούς παραγωγής, επιστροφή στις παλιές αξίες, αλλά και μεγάλη αύξηση της τιμής.