H Citroen τότε και τώρα...

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.939
Reaction score
14.042
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Νικο θα διαφωνησω αναφορικα με το GS. Τεχνικα ηταν εντυπωσιακο. Une vraie voiture d'ingénieurs!!

αλλα οσον αφορα την πρακτικοτητα, τους χωρους η Ξαντια και τΟ ΒΧ ειναι αιωνες μπροστα απο το GS;
Η διαφορα BX και GS σε χωρους και πρακτικοτητα ειναι τεραστια.
Και το ΒΧ και η Ξαντια ειναι πολυ πιο ορθολογικα σχεδια.

οσο για το C4 τι να πω. Ειναι αδικη η συγκριση . Τα αλλα 3 κατασκευαστηκαν απο μια εταιρια στην εμπροσθοφυλακη της αυτοκινησης.
Το C4 ειναι προιον μιας εταιριας που αυτοπροσδιοριζεται σαν ο κλαδος χαμηλου κοστους της μητρικης της
Απλώς επειδή το θέμα της φωτογραφίας είναι η GS με τη C4X εστιάστηκα σε αυτό που δείχνει η φωτογραφία. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Και η Xantia, όπως έχω ξαναπεί, είναι μία πολύ μεγάλη μου αγάπη (μία Activa V6 παρακαλώ! Έστω και CT...).
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.939
Reaction score
14.042
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Ναι αλλά το άλλο είναι πιο ψηλό, πιο μυώδες, πιο "θυμωμένο", πιο επιθετικό, με πιο μεγάλες ζάντες. Έχει και οθόνες, που το βάζεις αυτό;

Αντικατοπτρισμός της κρατούσας κοινωνικής συμπεριφοράς είναι τα δύο σχέδια.

Στην φωτο με τους οδηγούς το καινούργιο είναι σαν εξωγήινος. Μπορεί όμως εμείς να μείναμε σε άλλη εποχή και το σήμερα να θέλει εξωγήινους,,,,,,,,
Κοινώς ΟΥΦΟ, όπως λέγαμε παλιά!
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.987
Reaction score
4.534
Πόντοι
777
Age
49
Εγώ αυτό που βλέπω πάντως, και από άλλη ανάρτηση εδώ, είναι ότι παίζει πολύ ο συνδυασμός Citroen και Ιαπωνία...
Μία το video με την κυρία με την XM, οι φωτογραφίες τώρα με όλα τα αυτοκίνητα με ιαπωνικούς αριθμούς και Ιάπωνες οδηγούς.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.987
Reaction score
4.534
Πόντοι
777
Age
49
stin sinidisi tou cosmou kai ton dimosigrafon DS kai Citroen den exoun xoristei pantos


View attachment 32220
Πώς είναι δυνατόν να μην είναι σχεδόν συνώνυμα το Citroën με το DS στο μυαλό και την συνείδηση του οποιουδήποτε που ασχολείται έστω και λίγο με την αυτοκίνηση
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.077
Reaction score
21.378
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Υπέροχο πραγματικά..! νοσταλγια :love:
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
349
Reaction score
1.004
Πόντοι
437
Age
51
Παράξενο φιλμ...
Και η χρήση του αυτοκρατορικού κονσέρτου για μουσική επένδυση... αν και εμφανώς έχει γίνει προσπάθεια τα περάσματα να ταιριάζουν με την εικόνα.
Πιθανώς να προορίζονταν μόνο για τη Βελγική αγορά.
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
1.066
Reaction score
4.151
Πόντοι
777
Age
54
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Το έχω ξαναγράψει οτι μετά την αγορά από την Stellantis, δε τη βλέπω καλα τη Σιτροέν. Πολλές φίρμες, υπάρχει και η DS, και οι πωλήσεις μειώνονται. Ανεξάρτητα από τις ανακρίβειες του άρθρου (που είναι της Ελληνικής Ομογένειας) η ουσία είναι οτι η Σιτροεν αποσύρεται από την Αυστραλία, αγορά με σημαντική Ιστορία για την φίρμα.

 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.696
Reaction score
17.644
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
35719

Από επίσημη παρουσίαση σιτροεν .

είναι για γιαούρτωμα , κυριολεκτικά .
(Υπάρχει γαλλικό γιαούρτι με αυτό το όνομα)
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
349
Reaction score
1.004
Πόντοι
437
Age
51
Το έχουμε ξαναβάλει, προορισμός η Βελγική αγορά, και μουσική επένδυση το αυτοκρατορικό κοντσέρτο. :lovee:
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
396
Reaction score
1.218
Πόντοι
407
Age
57
"......Είναι επίσης ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι το τρέχον μοντέλο ξεκινά από μια τιμή που είναι χαμηλότερη από αυτή που αναμενόταν για το επερχόμενο Dacia Bigster. Το αναφέρω γιατί δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Stellantis χρησιμοποιεί τώρα το όνομα Citroën για να ανταγωνιστεί άμεσα την ολοένα πιο επιτυχημένη και διευρυνόμενη θυγατρική της Renault στη Ρουμανία......."

Ανεξάρτητα αν μας αρέσει ή όχι, αυτή είναι πλέον η θέση της Σιτροέν στον όμιλο Στελλάντις. Μια εταιρεία που θα παράγει αυτοκίνητα φτηνά (με ότι σημαίνει αυτό σε επίπεδο ποιότητας, εξοπλισμού και ασφάλειας) για να μπορεί να ανταγωνιστεί την Dacia.

Κατάντια για το όνομα και το λογότυπο κάτω από τα οποία παρήχθησαν DS, SM, CX, XM, C6. Καμιά καινοτομία, κανένα όραμα. Να εκμεταλλευτούμε το όνομα DS για να στηρίξουμε επάνω του την ακριβή σειρά του ομίλου, αλλά μέχρις εκεί. Για υδροπνευματική ούτε κουβέντα. Χορτάστε "ενεργά μαξιλαράκια που απορροφούν τις ανωμαλίες του εδάφους".

Κρίμα, πολύ κρίμα, δεν νομίζω ότι μπορεί να επιζήσει η Σιτροέν με τα χαρακτηριστικά που ξέραμε στους κόλπους μιας πολυεθνικής. Ίσως λύση να ήταν η ανεξαρτητοποίηση, να γίνει μια μικρή ανεξάρτητη εταιρεία με μικρούς αριθμούς παραγωγής, επιστροφή στις παλιές αξίες, αλλά και μεγάλη αύξηση της τιμής.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.987
Reaction score
4.534
Πόντοι
777
Age
49
"......Είναι επίσης ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι το τρέχον μοντέλο ξεκινά από μια τιμή που είναι χαμηλότερη από αυτή που αναμενόταν για το επερχόμενο Dacia Bigster. Το αναφέρω γιατί δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Stellantis χρησιμοποιεί τώρα το όνομα Citroën για να ανταγωνιστεί άμεσα την ολοένα πιο επιτυχημένη και διευρυνόμενη θυγατρική της Renault στη Ρουμανία......."

Ανεξάρτητα αν μας αρέσει ή όχι, αυτή είναι πλέον η θέση της Σιτροέν στον όμιλο Στελλάντις. Μια εταιρεία που θα παράγει αυτοκίνητα φτηνά (με ότι σημαίνει αυτό σε επίπεδο ποιότητας, εξοπλισμού και ασφάλειας) για να μπορεί να ανταγωνιστεί την Dacia.
Εκεί που έχει φτάσει η κατάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία το να έχει μια θέση μια φίρμα που να παράγει αυτοκίνητα με συγκεκριμένη στόχευση σε συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό κακό δεν είναι. Αντίθετα αποκτά έναν ρόλο σε ένα group και κατ' επέκταση προκύπτει η αναγκαιότητα της υπάρξής της.

Κατάντια για το όνομα και το λογότυπο κάτω από τα οποία παρήχθησαν DS, SM, CX, XM, C6. Καμιά καινοτομία, κανένα όραμα. Να εκμεταλλευτούμε το όνομα DS για να στηρίξουμε επάνω του την ακριβή σειρά του ομίλου, αλλά μέχρις εκεί. Για υδροπνευματική ούτε κουβέντα. Χορτάστε "ενεργά μαξιλαράκια που απορροφούν τις ανωμαλίες του εδάφους".

Κρίμα, πολύ κρίμα, δεν νομίζω ότι μπορεί να επιζήσει η Σιτροέν με τα χαρακτηριστικά που ξέραμε στους κόλπους μιας πολυεθνικής. Ίσως λύση να ήταν η ανεξαρτητοποίηση, να γίνει μια μικρή ανεξάρτητη εταιρεία με μικρούς αριθμούς παραγωγής, επιστροφή στις παλιές αξίες, αλλά και μεγάλη αύξηση της τιμής.
Έπρεπε τη συζήτηση αυτή να την κάνουμε την Κυριακή :confused: Από εδώ θέλει αλληλογραφία με σεντόνια και χάνεται η μαγεία της όλης συζήτησης.
Για το τελευταίο που αναφέρεις πάντως είναι από τα αυτά που διαφωνώ κάθετα, οριζόντια και διαγώνια. Αν πραγματικά κάτι έχει μείνει από την παρακαταθήκη του ιδρυτή της εταιρίας δεν είναι άλλο από την μαζική παραγωγή οχημάτων για όλους. Μη ξεχνάμε ότι η Citroen ήταν πρώτη στης Ευρώπη στην μαζική παραγωγή αυτοκινήτων, ακολουθώντας το μοντέλο του Ford.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.077
Reaction score
21.378
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Προσωπικα συμφωνω 100% με την τοποθετηση του dap.

Με εναν αστερισκο, οτι πραγματικα η φιρμα οχι μονο δεν μπορει αλλα εδω και μια δεκαετια ακομα πιο εντονα δεν επιζει με τα χαρακτηριστικα που ξεραμε. Και συγγνωμη αλλα αν η παρακαταθηκη ηταν απλως η μαζικη παραγωγη οχηματων αυτο δε θα διεφερε απο οποιονδηποτε αλλο κατασκευαστη.

Δεν υπαρχουν δικαιολογιες και ημουν πολυ μπροστα παροτι μικρος πριν 10 χρονια με αυτα που εγραφα για του που παει η Citroen στο παλαι ποτε δημοφιλες greek citroen club (που και αυτο επαψε να υπαρχει εδω και καποιους μηνες)
Προσωπικα το θεωρω ξεφτιλα αυτο που εχει συμβει. Ειναι κατ αναλογια η ιδια γελοιοτητα που ενοχλει τον μεσο alfisti, που και παλι συμφωνω, με αυτο το προιον και οχι ακριβως αυτοκινητο, τη νεα alfa romeo junior.
Και παλι προσωπικα λοιπον, τα καλα αυτοκινητα ειναι αυτα που με κερδιζαν παντα ανεξαρτητως σηματος, ας εχω το δικαιωμα να λοιδωρω αυτα που παρουσιαζει η citroen. Και ας εχουμε καποιες αναλαμπες απο DS μερια.
Στην τελευταια εκθεση αυτοκινητου ηταν να στεναχωριεσαι με αυτα που εβλεπες και επιανες απο τη Citroen,
 
Top Bottom