- Εγγραφή
- 13 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 13.409
- Reaction score
- 24.370
- Πόντοι
- 1.667
- Age
- 52
- Περιοχή
- Paris in the sixties
Σκεφτόμουν να ανοίξω αυτό το θέμα καιρό για να διαβάσω και απόψεις άλλων για την αγαπημένης μας εταιρία και με δεδομένο ότι η Citroen σε καμία περίπτωση δεν είναι αυτό που ήταν. Πρωτοπόρος δηλαδή και κατασκευαστής αυτοκινήτων με "ψυχή"..
Τα παραδείγματα? Άπειρα ξεκινώντας από το λατρεμένο 2cv που άφηνε την σφραγίδα του για 42 ολόκληρα χρόνια και φυσικά συνεχίζει να έχει φανατικούς οπαδούς.. Προηγήθηκε το Traction Avant φυσικά και ακολούθησε η DS που την πρώτη μέρα κιόλας πούλησε 12.000 κομμάτια!
Μετά εμφανίστηκε η CX ή GS που ήταν επίσης μοναδικές δημιουργίες αλλά μετά... Το χάος..
Η Citroen ήταν συνώνυμο με την πρωτοπορία και παρουσίαζε τεχνολογίες ασύλληπτες για την εποχή όπως η μπροστινή κίνηση, υδροπνευματική ανάρτηση, δισκέφρενα και άλλες άπειρες καινοτομίες που υιοθετήθηκαν από όλους τους κατασκευαστές.
Όταν ακούω για Citroen και ενώ είμαι κάτοχος ενός C4 το τελευταίο πραγματικό μοντέλο της νιώθω πως είναι το BX. Θεωρείτε πως όσα έχουν υδροπνευματική είναι γνήσια Citroen? Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει κάτι στο μέλλον με δεδομένο ότι έχουν σταματήσει να επενδύουν στη ανάρτηση που την έκανε γνωστή και αγαπητή σε όλο τον κόσμο και μάλλον δεν θα την ξαναδούμε σε κάποιο μοντέλο?
Πολλοί από εσάς έχετε Citroen όλων των ειδών.. Θα με ενδιέφερε η γνώμη σας.. Εγώ μεγάλωσα μέσα σε μια GS και ένα 2cv.. Ίσως να είμαι προκατειλημμένος...
Αυτός είναι ο τελευταίος λοχίας που με συγκινεί:
Τα παραδείγματα? Άπειρα ξεκινώντας από το λατρεμένο 2cv που άφηνε την σφραγίδα του για 42 ολόκληρα χρόνια και φυσικά συνεχίζει να έχει φανατικούς οπαδούς.. Προηγήθηκε το Traction Avant φυσικά και ακολούθησε η DS που την πρώτη μέρα κιόλας πούλησε 12.000 κομμάτια!
Μετά εμφανίστηκε η CX ή GS που ήταν επίσης μοναδικές δημιουργίες αλλά μετά... Το χάος..
Η Citroen ήταν συνώνυμο με την πρωτοπορία και παρουσίαζε τεχνολογίες ασύλληπτες για την εποχή όπως η μπροστινή κίνηση, υδροπνευματική ανάρτηση, δισκέφρενα και άλλες άπειρες καινοτομίες που υιοθετήθηκαν από όλους τους κατασκευαστές.
Όταν ακούω για Citroen και ενώ είμαι κάτοχος ενός C4 το τελευταίο πραγματικό μοντέλο της νιώθω πως είναι το BX. Θεωρείτε πως όσα έχουν υδροπνευματική είναι γνήσια Citroen? Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει κάτι στο μέλλον με δεδομένο ότι έχουν σταματήσει να επενδύουν στη ανάρτηση που την έκανε γνωστή και αγαπητή σε όλο τον κόσμο και μάλλον δεν θα την ξαναδούμε σε κάποιο μοντέλο?
Πολλοί από εσάς έχετε Citroen όλων των ειδών.. Θα με ενδιέφερε η γνώμη σας.. Εγώ μεγάλωσα μέσα σε μια GS και ένα 2cv.. Ίσως να είμαι προκατειλημμένος...
Αυτός είναι ο τελευταίος λοχίας που με συγκινεί:
Last edited: