- Εγγραφή
- 10 Μαρτίου 2022
- Μηνύματα
- 1.111
- Reaction score
- 2.746
- Πόντοι
- 557
- Age
- 49
Καλησπέρα φίλε Γιώργο!....και σου έχω μια δουλειά να κάνεις !
Πάρε τις βασικές διαστάσεις / τις διατομές / μορφοδοκούς, ( αποτύπωση ), για να έχουμε ένα σχέδιο πλαισίου, έτσι, σαν οδηγό, για μελλοντικές κατασκευές για όποιον ενδιαφέρεται. Και μέτρα το βάρος του ως έχει, μια και δείχνει βαρύτερη κατασκευή από την "μαμά".
Ειναι μια μοναδική ευκαιρία, μια που έχεις ένα γυμνό πλαίσιο, εναλλακτικής κατασκευής, να αποτυπώσουμε τις διαστάσεις / υλικά / διαμόρφωση.
Θα είναι μία τεράστια προσφορά για την συμπλήρωση μιας βάσης τεχνικών δεδομένων, πλέον των ήδη υφιστάμενων.
Επισυνάπτω σχέδιο του "μαμά", όπως και τις βασικές του διαστάσεις, πχ οι διαμήκεις δοκοί διαφοροποιούνται σε ύψος, 65 μπροστά και 60 πίσω.
Στο νεοαποκτηθέν, δείχνουν ίδια. Ειναι ?
Τα πάχη t των δοκών και τα πέλματα είναι τα βασικά, ανα τομέα.Καλησπέρα φίλε Γιώργο!
Το σασί είναι πολύ διαφορετικο όσον αφορά τις διατομές καί συνεπώς το βάρος. Οι διαμήκεις δοκοί είναι ύψους 100mm ...Θα κάνω ένα σχέδιο πλήρες καί θα το ανεβάσω!!Το βάρος θα το υπολογίσουμε προσεγγιστικά γιατί δεν μπορώ να το ζυγισω με ακρίβεια εδώ!
Που τα έμαθες αυτά ρε φίλε Κώστα. ΣυγχαρητήριαΣτο σημείο που παλινδρομούσε η αντλία θα φτιάξω μια τυφλή φλάντζα ώστε να απομονωθεί και να στεγανοποιηθεί πλήρως.
Τα περί Citroen τα μαθαίνω από εδώ από τούς γκουρού, τα μηχανιλικια είναι η δουλειά μου!Που τα έμαθες αυτά ρε φίλε Κώστα. Συγχαρητήρια![]()
σε μια παγκοσμια ειχαν ερθει κατι 2cvολλανδοι με GSA μηχανη σασμαν την οποια ειχαν τοποθετησει υπο γωνια και δεν χρειαστηκε να κανουν μετατροπη στο μηκος του σασι η της καροτσας ψαχνω για λεπτομεριες και θα σας πωΤα περί Citroen τα μαθαίνω από εδώ από τούς γκουρού, τα μηχανιλικια είναι η δουλειά μου!![]()
Οποιαδήποτε πληροφορία είναι δεκτη.....Το πρόβλημα αυτής της μετατροπής είναι το κιβώτιο. Το κιβώτιο είναι αρκετά πιο μακρύ και έτσι χρειάζεται επέκταση η καρότσα. Για την ακρίβεια εγώ υπολόγισα ότι θα χρειαστεί 13cm επέκταση η καρότσα στο σημείο που εφαρμόζει το καπό.(Ετσι έχω δεί να το κάνουνε και είναι άσχημο στο μάτι)σε μια παγκοσμια ειχαν ερθει κατι 2cvολλανδοι με GSA μηχανη σασμαν την οποια ειχαν τοποθετησει υπο γωνια και δεν χρειαστηκε να κανουν μετατροπη στο μηκος του σασι η της καροτσας ψαχνω για λεπτομεριες και θα σας πω
αυριο θα εχω νεα....δες το βιντεακη .....!Οποιαδήποτε πληροφορία είναι δεκτη.....Το πρόβλημα αυτής της μετατροπής είναι το κιβώτιο. Το κιβώτιο είναι αρκετά πιο μακρύ και έτσι χρειάζεται επέκταση η καρότσα. Για την ακρίβεια εγώ υπολόγισα ότι θα χρειαστεί 13cm επέκταση η καρότσα στο σημείο που εφαρμόζει το καπό.(Ετσι έχω δεί να το κάνουνε και είναι άσχημο στο μάτι)
Thinking out Loud :
Αμα δώσω μεγάλη κλίση στο κιβώτιο θα μένουν απο λάδια οι ομάδες γραναζιών διότι το λαδι θα συσσωρεύεται στο διαφορικο και έτσι υπάρχει ο κίνδυνος αστοχίας του. Επίσης υπάρχει πιθανότητα να μένει και η μηχανή απο λάδια διότι η αναρρόφηση της αντλίας λαδιού είναι περίπου στο κέντρο. Εαν συμπληρώσεις περισσότερα λάδια για να ανεβάσεις την στάθμη θα τα ξερνάει απο παντού.
Αμα σηκώσω την μηχανή και κατ επέκτασην το κιβώτιο κάποια εκατοστά ώστε να περάσει πάνω απο τον κεντρικό άξονα των ψαλιδιών ανεβαίνει το κέντρο βάρους πολύ ψηλά και το αυτοκίνητο γίνεται ασταθές σε μεγάλες καμπές. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να κοπεί και το κουβούκλιο ώστε το πίσω μέρος του κιβωτίου να μπει λιγάκι μέσα στην καμπίνα.
Μια λύση που βρήκα στο διαδύκτιο είναι να χρησιμοποιήσω χελώνα απο Axel διότι είναι πιο κοντή αλλά με μεγάλη επιφύλαξη και έτσι να κάνω λιγότερη κοπτοραπτική.
Και τέλος υπάρχει και μία ακόμη λύση αρκετά τολμηρή, να χρησιμοποιήσω το κιβώτιο του 2cv με κάποιες μετατροπές οπού κατά 99% εκεί θα καταλήξω. Το υπολογίζω μαθηματικά άν με παίρνει λόγο ροπών στα διαμετρήματα του πρωτεύων - δευτερεύων άξονα.
Με το κιβώτιο απο το 2cv , το αυτοκίνητο χρειάζεται μόνο την μετατροπή στην βάση της μηχανής και όλα οκ..?
Pm εχεις αγαπητε μου φιλε .Οποιαδήποτε πληροφορία είναι δεκτη.....Το πρόβλημα αυτής της μετατροπής είναι το κιβώτιο. Το κιβώτιο είναι αρκετά πιο μακρύ και έτσι χρειάζεται επέκταση η καρότσα. Για την ακρίβεια εγώ υπολόγισα ότι θα χρειαστεί 13cm επέκταση η καρότσα στο σημείο που εφαρμόζει το καπό.(Ετσι έχω δεί να το κάνουνε και είναι άσχημο στο μάτι)
Thinking out Loud :
Αμα δώσω μεγάλη κλίση στο κιβώτιο θα μένουν απο λάδια οι ομάδες γραναζιών διότι το λαδι θα συσσωρεύεται στο διαφορικο και έτσι υπάρχει ο κίνδυνος αστοχίας του. Επίσης υπάρχει πιθανότητα να μένει και η μηχανή απο λάδια διότι η αναρρόφηση της αντλίας λαδιού είναι περίπου στο κέντρο. Εαν συμπληρώσεις περισσότερα λάδια για να ανεβάσεις την στάθμη θα τα ξερνάει απο παντού.
Αμα σηκώσω την μηχανή και κατ επέκτασην το κιβώτιο κάποια εκατοστά ώστε να περάσει πάνω απο τον κεντρικό άξονα των ψαλιδιών ανεβαίνει το κέντρο βάρους πολύ ψηλά και το αυτοκίνητο γίνεται ασταθές σε μεγάλες καμπές. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να κοπεί και το κουβούκλιο ώστε το πίσω μέρος του κιβωτίου να μπει λιγάκι μέσα στην καμπίνα.
Μια λύση που βρήκα στο διαδύκτιο είναι να χρησιμοποιήσω χελώνα απο Axel διότι είναι πιο κοντή αλλά με μεγάλη επιφύλαξη και έτσι να κάνω λιγότερη κοπτοραπτική.
Και τέλος υπάρχει και μία ακόμη λύση αρκετά τολμηρή, να χρησιμοποιήσω το κιβώτιο του 2cv με κάποιες μετατροπές οπού κατά 99% εκεί θα καταλήξω. Το υπολογίζω μαθηματικά άν με παίρνει λόγο ροπών στα διαμετρήματα του πρωτεύων - δευτερεύων άξονα.
Με το κιβώτιο απο το 2cv , το αυτοκίνητο χρειάζεται μόνο την μετατροπή στην βάση της μηχανής και όλα οκ..?
Βάζω μια ολόκληρη@KostasX
Κώστα, σωστά όλα αυτά, και χαίρομαι που τα αναλύεις όλα.
Αν μπορούσα να βοηθήσω, θα σου έλεγα ότι το κέντρο από όπου θα πάρεις όλες τις μετρήσεις, είναι τα ημιαξόνια.
Θα πρέπει να είναι ακριβώς στην θέση που είναι και με την 602-652, μια και μιλάμε για το ίδιο καβούκι σε αυτές, γιατί σε άλλη περίπτωση, αν δεν είναι απολύτως ευθυγραμμισμένα και εγκάρσια, θα είναι υπό γωνία, έστω και ελαφρά, και θα αναπτύσουν τάσεις ( στροφής ) κατα την ευθύγραμμη κίνηση. Δηλαδή τριβές - φθορές.
Χρησιμοποιώντας μέρος της κλίσης τους, εξαντλώντας την γωνία στροφής τους, θα σου μικρύνει και τον κύκλο στροφής.
Ελπίζω να γίνεται κατανοητό όπως το περιγράφω, αν όχι, πες να σου κάνω σκίτσο.
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε κρόνε...Καλη χρονιά με υγεία και ευλογία!!Pm εχεις αγαπητε μου φιλε .
Καλη χρονια με υγεια και απο εδω ..
Keep going ..
Σ ευχαριστώ πολύ φίλε Γιώργο!!!!Είναι ήδη γνωστά !!!Δεν τα φοβάμαι καθόλου τα ημιαξόνια του...Ετσι κι αλλιώς το στόκ κιβώτιο θα βάλω οπότε δεν θα αλλάξει η γενική γεωμετρία του!!!....επειδή, ήδη στο κάθετο επίπεδο, αντιμετωπίζεται κλίση λόγω της διαδρομής της ανάρτησης ( πάνω - κάτω ), αν υπάρχει και συνδυασμένη κλίση προς εμπρός ή πίσω, στο οριζόντιο επίπεδο, λόγω εμπροσθοβαρούς ή οπισθοβαρούς τοποθέτησης, οι δυνάμεις / τάσεις θα είναι υπερβολικές και πιθανόν και καταστροφικέ, ειδικά αν λάβουμε υπ' όψιν και την αύξηση της ισχύος.
Μια άποψη λέω, είμαι απολύτως βέβαιος ότι τα ξέρεις ήδη.