Citroen 2CV6 James Bond 007

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.011
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
....και σου έχω μια δουλειά να κάνεις ! :D

Πάρε τις βασικές διαστάσεις / τις διατομές / μορφοδοκούς, ( αποτύπωση ), για να έχουμε ένα σχέδιο πλαισίου, έτσι, σαν οδηγό, για μελλοντικές κατασκευές για όποιον ενδιαφέρεται. Και μέτρα το βάρος του ως έχει, μια και δείχνει βαρύτερη κατασκευή από την "μαμά".

Ειναι μια μοναδική ευκαιρία, μια που έχεις ένα γυμνό πλαίσιο, εναλλακτικής κατασκευής, να αποτυπώσουμε τις διαστάσεις / υλικά / διαμόρφωση.

Θα είναι μία τεράστια προσφορά για την συμπλήρωση μιας βάσης τεχνικών δεδομένων, πλέον των ήδη υφιστάμενων. :dance:

Επισυνάπτω σχέδιο του "μαμά", όπως και τις βασικές του διαστάσεις, πχ οι διαμήκεις δοκοί διαφοροποιούνται σε ύψος, 65 μπροστά και 60 πίσω.

Στο νεοαποκτηθέν, δείχνουν ίδια. Ειναι ?
Καλησπέρα φίλε Γιώργο!
Το σασί είναι πολύ διαφορετικο όσον αφορά τις διατομές καί συνεπώς το βάρος. Οι διαμήκεις δοκοί είναι ύψους 100mm ...Θα κάνω ένα σχέδιο πλήρες καί θα το ανεβάσω!!Το βάρος θα το υπολογίσουμε προσεγγιστικά γιατί δεν μπορώ να το ζυγισω με ακρίβεια εδώ!
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.647
Reaction score
3.606
Πόντοι
697
Age
50
....σε ευχαριστώ πολύ @KostasX

Κατ' αρχήν, απολογούμαι που βγαίνω εκτός θέματος, αν και ένα τέτοιο νήμα, αντέχει τα πάντα. Από ρυθμίσεις κινητήρα, εφαρμογή τούρμπο, μέχρι κατασκευή πλαισίου. Ειδικό κατασκεύασμα 007 είναι αυτό, εξ αρχής, μέχρι καπνογόνα και απόρριψη καρφιών θα συμπεριλάβουμε.

Οπως γνωρίζεις / γνωρίζετε, έχω κάνει μία μελέτη αντοχής, για το πλαίσιο του 2CV, με δεδομένα τα κλασικά φορτία / διαστάσεις / βάρη.

Φυσικά, ακολούθησα και την "μαμά" διάταξη, ως επισυνάπτεται, Και απλώς επιβεβαίωσα κάποια στοιχεία.



Αλλά, όπως πάντα ανέφερα, για κάποιον ενδιαφερόμενο, είναι πολύ πιο εύκολο να αντικαταστήσει το "μαμά" με μια ιδιοκατασκευή, με πιο έυκολες διατομές και διάρθρωση, που αν είναι σωστά κατασκευασμένο ( ....το σωστά αναφέρεται στις επιλογές υλικού - διατομών - σύζευξη - βάρος ), του λύνει τα χέρια, συν ότι επιδέχεται ευκολότερα πιθανές ενισχύσεις για επιπλέον φορτία, είτε μεγαλύτερου κινητήρα, είτε χρήσης σε "ανώμαλες" καταστάσεις, κλπ.

Από την άλλη, τέτοια "πλαίσια", πωλούνται από κάποιους κατασκευαστές σε τιμές που προφανώς είναι κατά πολύ υψηλότερες από ότι θα κόστιζε μια κατασκευή από κάποιον με ευχέρεια, ή έστω βάσει κάποιου κατασκευαστικού, από κάποιον "καλλιτέχνη" σιδερά. Συν τα μεταφορικά κόστη.

Μια και αυτό το νήμα, θα είναι πρωτοπόρο σε πολλά θέματα, να άλλος ένας τομέας που μπορούμε να γράψουμε ιστορία.

Εφόσον τα στοιχεία θα είναι αρκετά, μπορούμε να παρουσιάσουμε και ένα "κατασκευαστικό", που θα είναι οδηγός / βάση για όποιον ενδιαφέρεται.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.647
Reaction score
3.606
Πόντοι
697
Age
50
Καλησπέρα φίλε Γιώργο!
Το σασί είναι πολύ διαφορετικο όσον αφορά τις διατομές καί συνεπώς το βάρος. Οι διαμήκεις δοκοί είναι ύψους 100mm ...Θα κάνω ένα σχέδιο πλήρες καί θα το ανεβάσω!!Το βάρος θα το υπολογίσουμε προσεγγιστικά γιατί δεν μπορώ να το ζυγισω με ακρίβεια εδώ!
Τα πάχη t των δοκών και τα πέλματα είναι τα βασικά, ανα τομέα.
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.011
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
Καλησπέρα στην ομάδα!

Σε συνέχεια των εργασιών....

Λύσιμο κιβωτίου και κινητήρα ώστε να μείνουν μόνο τα κελύφη. Τα κελύφη θα ενωθούν χωρις τα περιεχόμενα και έτσι θα με διευκολύνει να βρω τα σημεία που θα κολλήσω την καινούργια βιάση του κινητήρα στο σασί. Ο κινητήρας για να τοποθετηθεί θα πρέπει να καταργηθει η αντλία υψηλής πίεσης που αφορά το υδροπνευματικό κομμάτι. Στο σημείο που παλινδρομούσε η αντλία θα φτιάξω μια τυφλή φλάντζα ώστε να απομονωθεί και να στεγανοποιηθεί πλήρως.
29527

29528

29529

Ο διωστήρας της αντλίας λαδιού για τα LHM που θα καταργηθεί
29530

Η αντλία λαδιού του κινητήρα
29531

και η κατασκευή της τυφλής
29532

ετοιμο για ξεχόνδρισμα
29533
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.211
Reaction score
23.874
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Στο σημείο που παλινδρομούσε η αντλία θα φτιάξω μια τυφλή φλάντζα ώστε να απομονωθεί και να στεγανοποιηθεί πλήρως.
Που τα έμαθες αυτά ρε φίλε Κώστα. Συγχαρητήρια :thumbs:
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.011
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
Που τα έμαθες αυτά ρε φίλε Κώστα. Συγχαρητήρια :thumbs:
Τα περί Citroen τα μαθαίνω από εδώ από τούς γκουρού, τα μηχανιλικια είναι η δουλειά μου!:citrolove::toilet:
 

traffic

Member
Εγγραφή
28 Νοεμβρίου 2014
Μηνύματα
1.466
Reaction score
6.101
Πόντοι
847
Περιοχή
Σαχάρα
Τα περί Citroen τα μαθαίνω από εδώ από τούς γκουρού, τα μηχανιλικια είναι η δουλειά μου!:citrolove::toilet:
σε μια παγκοσμια ειχαν ερθει κατι 2cvολλανδοι με GSA μηχανη σασμαν την οποια ειχαν τοποθετησει υπο γωνια και δεν χρειαστηκε να κανουν μετατροπη στο μηκος του σασι η της καροτσας ψαχνω για λεπτομεριες και θα σας πω
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.011
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
σε μια παγκοσμια ειχαν ερθει κατι 2cvολλανδοι με GSA μηχανη σασμαν την οποια ειχαν τοποθετησει υπο γωνια και δεν χρειαστηκε να κανουν μετατροπη στο μηκος του σασι η της καροτσας ψαχνω για λεπτομεριες και θα σας πω
Οποιαδήποτε πληροφορία είναι δεκτη.....Το πρόβλημα αυτής της μετατροπής είναι το κιβώτιο. Το κιβώτιο είναι αρκετά πιο μακρύ και έτσι χρειάζεται επέκταση η καρότσα. Για την ακρίβεια εγώ υπολόγισα ότι θα χρειαστεί 13cm επέκταση η καρότσα στο σημείο που εφαρμόζει το καπό.(Ετσι έχω δεί να το κάνουνε και είναι άσχημο στο μάτι)
Thinking out Loud :
Αμα δώσω μεγάλη κλίση στο κιβώτιο θα μένουν απο λάδια οι ομάδες γραναζιών διότι το λαδι θα συσσωρεύεται στο διαφορικο και έτσι υπάρχει ο κίνδυνος αστοχίας του. Επίσης υπάρχει πιθανότητα να μένει και η μηχανή απο λάδια διότι η αναρρόφηση της αντλίας λαδιού είναι περίπου στο κέντρο. Εαν συμπληρώσεις περισσότερα λάδια για να ανεβάσεις την στάθμη θα τα ξερνάει απο παντού.

Αμα σηκώσω την μηχανή και κατ επέκτασην το κιβώτιο κάποια εκατοστά ώστε να περάσει πάνω απο τον κεντρικό άξονα των ψαλιδιών ανεβαίνει το κέντρο βάρους πολύ ψηλά και το αυτοκίνητο γίνεται ασταθές σε μεγάλες καμπές. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να κοπεί και το κουβούκλιο ώστε το πίσω μέρος του κιβωτίου να μπει λιγάκι μέσα στην καμπίνα.

Μια λύση που βρήκα στο διαδύκτιο είναι να χρησιμοποιήσω χελώνα απο Axel διότι είναι πιο κοντή αλλά με μεγάλη επιφύλαξη και έτσι να κάνω λιγότερη κοπτοραπτική.

Και τέλος υπάρχει και μία ακόμη λύση αρκετά τολμηρή, να χρησιμοποιήσω το κιβώτιο του 2cv με κάποιες μετατροπές οπού κατά 99% εκεί θα καταλήξω. Το υπολογίζω μαθηματικά άν με παίρνει λόγο ροπών στα διαμετρήματα του πρωτεύων - δευτερεύων άξονα.
Με το κιβώτιο απο το 2cv , το αυτοκίνητο χρειάζεται μόνο την μετατροπή στην βάση της μηχανής και όλα οκ..?
 

traffic

Member
Εγγραφή
28 Νοεμβρίου 2014
Μηνύματα
1.466
Reaction score
6.101
Πόντοι
847
Περιοχή
Σαχάρα
Οποιαδήποτε πληροφορία είναι δεκτη.....Το πρόβλημα αυτής της μετατροπής είναι το κιβώτιο. Το κιβώτιο είναι αρκετά πιο μακρύ και έτσι χρειάζεται επέκταση η καρότσα. Για την ακρίβεια εγώ υπολόγισα ότι θα χρειαστεί 13cm επέκταση η καρότσα στο σημείο που εφαρμόζει το καπό.(Ετσι έχω δεί να το κάνουνε και είναι άσχημο στο μάτι)
Thinking out Loud :
Αμα δώσω μεγάλη κλίση στο κιβώτιο θα μένουν απο λάδια οι ομάδες γραναζιών διότι το λαδι θα συσσωρεύεται στο διαφορικο και έτσι υπάρχει ο κίνδυνος αστοχίας του. Επίσης υπάρχει πιθανότητα να μένει και η μηχανή απο λάδια διότι η αναρρόφηση της αντλίας λαδιού είναι περίπου στο κέντρο. Εαν συμπληρώσεις περισσότερα λάδια για να ανεβάσεις την στάθμη θα τα ξερνάει απο παντού.

Αμα σηκώσω την μηχανή και κατ επέκτασην το κιβώτιο κάποια εκατοστά ώστε να περάσει πάνω απο τον κεντρικό άξονα των ψαλιδιών ανεβαίνει το κέντρο βάρους πολύ ψηλά και το αυτοκίνητο γίνεται ασταθές σε μεγάλες καμπές. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να κοπεί και το κουβούκλιο ώστε το πίσω μέρος του κιβωτίου να μπει λιγάκι μέσα στην καμπίνα.

Μια λύση που βρήκα στο διαδύκτιο είναι να χρησιμοποιήσω χελώνα απο Axel διότι είναι πιο κοντή αλλά με μεγάλη επιφύλαξη και έτσι να κάνω λιγότερη κοπτοραπτική.

Και τέλος υπάρχει και μία ακόμη λύση αρκετά τολμηρή, να χρησιμοποιήσω το κιβώτιο του 2cv με κάποιες μετατροπές οπού κατά 99% εκεί θα καταλήξω. Το υπολογίζω μαθηματικά άν με παίρνει λόγο ροπών στα διαμετρήματα του πρωτεύων - δευτερεύων άξονα.
Με το κιβώτιο απο το 2cv , το αυτοκίνητο χρειάζεται μόνο την μετατροπή στην βάση της μηχανής και όλα οκ..?
αυριο θα εχω νεα....δες το βιντεακη .....!

Citroen GSA Gearbox to 2cv Conversion - YouTube
 
Last edited:

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.647
Reaction score
3.606
Πόντοι
697
Age
50
@KostasX

Κώστα, σωστά όλα αυτά, και χαίρομαι που τα αναλύεις όλα.

Αν μπορούσα να βοηθήσω, θα σου έλεγα ότι το κέντρο από όπου θα πάρεις όλες τις μετρήσεις, είναι τα ημιαξόνια.

Θα πρέπει να είναι ακριβώς στην θέση που είναι και με την 602-652, μια και μιλάμε για το ίδιο καβούκι σε αυτές, γιατί σε άλλη περίπτωση, αν δεν είναι απολύτως ευθυγραμμισμένα και εγκάρσια, θα είναι υπό γωνία, έστω και ελαφρά, και θα αναπτύσουν τάσεις ( στροφής ) κατα την ευθύγραμμη κίνηση. Δηλαδή τριβές - φθορές.

Χρησιμοποιώντας μέρος της κλίσης τους, εξαντλώντας την γωνία στροφής τους, θα σου μικρύνει και τον κύκλο στροφής.

Ελπίζω να γίνεται κατανοητό όπως το περιγράφω, αν όχι, πες να σου κάνω σκίτσο.

Και αν απαιτηθεί, μπαίνεις λιγο μέσα στην καμπίνα. ή ανεβαίνεις στάθμη, στο όλο σύνολο. Αχ, και να ήμουν κοντά ! Ωραία που θα ήταν.


Στην μηχανή, μία υψηλότερη στάθμη λαδιού, με τις περιστροφές του στροφαλοφόρου, το λάδι θα αφρίζει, χώρια που θα "πιτσιλάει" υπερβολικά το κάτω μέρος των κυλίνδρων, στην φάση προς το ΑΝΣ. Αυτό, κάποια στιγμή θα σου κάνει υπερβολική κατανάλωση λαδιού, συν ότι κάποια στιγμή θα σου λαδώνει και τα μπουζί.

Αλλη λύση είναι να κάνεις ένα δοχείο συλλογής, δήλαδή διάταξη ξηρού κάρτερ. Ειναι λιιγο πιο περίπλοκο μεν, αλλά, θα μειώσεις και το ύψος του κινητήρα ( ....και το κέντρο βάρους ).

Στην ανάλυση φορτίων πάντως, για τον σχεδιασμό του πλαισίου, έκανα και έναν υπολογισμό κέντρου βάρους. Η ελαφρά ανύψωση, δεν επηρρεάζει τόσο το κέντρο βάρους, μια και το φορτίο, επιβάτες ( κέντρο βάρους στα έδρανα των καθισμάτων ) + καύσιμο + κέντρο βάρους πλαισίου + καμπίνας, το διατηρούν χαμηλά. Αν θέλεις, μετακινείς και την μπαταρία από το ύψος αυτό, πιο χαμηλά. ή πίσω. ( Ούτως ή άλλως, είναι λάθος τοποθετηση στην πλευρά του οδηγού, και σε τόσο ύψος. Για ζύγισμα του πλαισίου, έπρεπε να είναι στον συνοδηγό. )

Με βάση κινητήρα στα 195-200 χιλιοστα από το έδαφος, και ύψος τα 450, ( τα πούλια του προφυλακτήρα είναι στα 470 ), περισσότερο θα με απασχολούσε το επιπλέον βάρος ( αδράνεια στην αλλαγή πορείας ), φόρτιση ανάρτησης και ελαστικών, παρά το κέντρο βάρους.

Το κιβώτιο, επίσης θα στεγνώνει, εκτός και αν χρησιμοποιήσεις λιπαντικά, αυτά που προσκολλώνται και αναρριχώνται, σε όλα τα κινούμενα μέρη. Παληα, κυκλοφορούσαν με την επωνυμία Ω ( Ωμέγα ). Βάζαμε στο πιατάκι, και με την περιστροφή ενός χειροκίνητου μίξερ, ανέβαιναν μέχρι το στρόφαλο.

Αν μπορώ να βοηθήσω παραπάνω, εδω θα είμαι. :dance:
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.040
Reaction score
26.833
Πόντοι
1.607
Οποιαδήποτε πληροφορία είναι δεκτη.....Το πρόβλημα αυτής της μετατροπής είναι το κιβώτιο. Το κιβώτιο είναι αρκετά πιο μακρύ και έτσι χρειάζεται επέκταση η καρότσα. Για την ακρίβεια εγώ υπολόγισα ότι θα χρειαστεί 13cm επέκταση η καρότσα στο σημείο που εφαρμόζει το καπό.(Ετσι έχω δεί να το κάνουνε και είναι άσχημο στο μάτι)
Thinking out Loud :
Αμα δώσω μεγάλη κλίση στο κιβώτιο θα μένουν απο λάδια οι ομάδες γραναζιών διότι το λαδι θα συσσωρεύεται στο διαφορικο και έτσι υπάρχει ο κίνδυνος αστοχίας του. Επίσης υπάρχει πιθανότητα να μένει και η μηχανή απο λάδια διότι η αναρρόφηση της αντλίας λαδιού είναι περίπου στο κέντρο. Εαν συμπληρώσεις περισσότερα λάδια για να ανεβάσεις την στάθμη θα τα ξερνάει απο παντού.

Αμα σηκώσω την μηχανή και κατ επέκτασην το κιβώτιο κάποια εκατοστά ώστε να περάσει πάνω απο τον κεντρικό άξονα των ψαλιδιών ανεβαίνει το κέντρο βάρους πολύ ψηλά και το αυτοκίνητο γίνεται ασταθές σε μεγάλες καμπές. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να κοπεί και το κουβούκλιο ώστε το πίσω μέρος του κιβωτίου να μπει λιγάκι μέσα στην καμπίνα.

Μια λύση που βρήκα στο διαδύκτιο είναι να χρησιμοποιήσω χελώνα απο Axel διότι είναι πιο κοντή αλλά με μεγάλη επιφύλαξη και έτσι να κάνω λιγότερη κοπτοραπτική.

Και τέλος υπάρχει και μία ακόμη λύση αρκετά τολμηρή, να χρησιμοποιήσω το κιβώτιο του 2cv με κάποιες μετατροπές οπού κατά 99% εκεί θα καταλήξω. Το υπολογίζω μαθηματικά άν με παίρνει λόγο ροπών στα διαμετρήματα του πρωτεύων - δευτερεύων άξονα.
Με το κιβώτιο απο το 2cv , το αυτοκίνητο χρειάζεται μόνο την μετατροπή στην βάση της μηχανής και όλα οκ..?
Pm εχεις αγαπητε μου φιλε .
Καλη χρονια με υγεια και απο εδω ..

Keep going ..
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.647
Reaction score
3.606
Πόντοι
697
Age
50
@KostasX

Κώστα, σωστά όλα αυτά, και χαίρομαι που τα αναλύεις όλα.

Αν μπορούσα να βοηθήσω, θα σου έλεγα ότι το κέντρο από όπου θα πάρεις όλες τις μετρήσεις, είναι τα ημιαξόνια.

Θα πρέπει να είναι ακριβώς στην θέση που είναι και με την 602-652, μια και μιλάμε για το ίδιο καβούκι σε αυτές, γιατί σε άλλη περίπτωση, αν δεν είναι απολύτως ευθυγραμμισμένα και εγκάρσια, θα είναι υπό γωνία, έστω και ελαφρά, και θα αναπτύσουν τάσεις ( στροφής ) κατα την ευθύγραμμη κίνηση. Δηλαδή τριβές - φθορές.

Χρησιμοποιώντας μέρος της κλίσης τους, εξαντλώντας την γωνία στροφής τους, θα σου μικρύνει και τον κύκλο στροφής.

Ελπίζω να γίνεται κατανοητό όπως το περιγράφω, αν όχι, πες να σου κάνω σκίτσο.
Βάζω μια ολόκληρη

 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.647
Reaction score
3.606
Πόντοι
697
Age
50
...επειδή, ήδη στο κάθετο επίπεδο, αντιμετωπίζεται κλίση λόγω της διαδρομής της ανάρτησης ( πάνω - κάτω ), αν υπάρχει και συνδυασμένη κλίση προς εμπρός ή πίσω, στο οριζόντιο επίπεδο, λόγω εμπροσθοβαρούς ή οπισθοβαρούς τοποθέτησης, οι δυνάμεις / τάσεις θα είναι υπερβολικές και πιθανόν και καταστροφικέ, ειδικά αν λάβουμε υπ' όψιν και την αύξηση της ισχύος.

Μια άποψη λέω, είμαι απολύτως βέβαιος ότι τα ξέρεις ήδη.
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.011
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
Pm εχεις αγαπητε μου φιλε .
Καλη χρονια με υγεια και απο εδω ..

Keep going ..
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε κρόνε...Καλη χρονιά με υγεία και ευλογία!!
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.011
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
...επειδή, ήδη στο κάθετο επίπεδο, αντιμετωπίζεται κλίση λόγω της διαδρομής της ανάρτησης ( πάνω - κάτω ), αν υπάρχει και συνδυασμένη κλίση προς εμπρός ή πίσω, στο οριζόντιο επίπεδο, λόγω εμπροσθοβαρούς ή οπισθοβαρούς τοποθέτησης, οι δυνάμεις / τάσεις θα είναι υπερβολικές και πιθανόν και καταστροφικέ, ειδικά αν λάβουμε υπ' όψιν και την αύξηση της ισχύος.

Μια άποψη λέω, είμαι απολύτως βέβαιος ότι τα ξέρεις ήδη.
Σ ευχαριστώ πολύ φίλε Γιώργο!!!!Είναι ήδη γνωστά !!!Δεν τα φοβάμαι καθόλου τα ημιαξόνια του...Ετσι κι αλλιώς το στόκ κιβώτιο θα βάλω οπότε δεν θα αλλάξει η γενική γεωμετρία του!!!.
 
Top Bottom