Καφενείον "Το δικύλινδρο" (Bar)

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
5.028
Reaction score
14.330
Πόντοι
1.137
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Η εκατόμβη συνεχίζεται. Τέσσερεις νέες ψυχές. Κανείς δεν κάνει τίποτα ακόμα, ούτε μία περιπολία τροχαίας δεν έχω δει όλα αυτά τα χρόνια στους δρόμους. Αλλά με ρημαγμένα και απαξιωμένα σχολεία που οδηγούν τη χώρα στην παρακμή, τι περιμένεις...

https://www.enikos.gr/society/tragodia-stin-xanthi-pos-egine-to-polynekro-trochaio-dystychima-molis-20-25-eton-ta-4-thymata/2177067/
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.264
Reaction score
21.962
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ειναι προσθήκη του ιδιοκτήτη το λογοτυπο το συγκεκριμένο. Τα thp δεν έγραφαν κάτι.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.452
Πόντοι
747
Age
51
Η εκατόμβη συνεχίζεται. Τέσσερεις νέες ψυχές. Κανείς δεν κάνει τίποτα ακόμα, ούτε μία περιπολία τροχαίας δεν έχω δει όλα αυτά τα χρόνια στους δρόμους. Αλλά με ρημαγμένα και απαξιωμένα σχολεία που οδηγούν τη χώρα στην παρακμή, τι περιμένεις...

https://www.enikos.gr/society/tragodia-stin-xanthi-pos-egine-to-polynekro-trochaio-dystychima-molis-20-25-eton-ta-4-thymata/2177067/
Δεν κάνω τον ειδικό αλλά, η κατάσταση του οχήματος δείχνει υψηλή ταχύτητα. Σε επαρχιακή οδό. Και ολίσθηση, πρόσκρουση με το οπίσθιο αριστερό μέρος , κοπή του αμαξώματος, και...... Εμπρός δεξιά, ο συνοδηγός ήταν στο πιο μη παραμορφωμένο τμήμα. Αν δεν υπάρχει παιδεία, να γίνεται αντιληπτή η πιθανή συνέπεια μιας τέτοιας ταχύτητας, σε έναν τέτοιο δρόμο, όσους ελέγχους να κανει η οιαδήποτε τροχαία, τα περιστατικά αυτά, δεν αποφεύγονται.

Η ατυχία είναι, να βρεθεί απέναντι άλλο όχημα του αυτού όγκου και μεγέθους, που θα υποστεί αντίστοιχες ζημιές με επακόλουθο τον σοβαρό τραυματισμό ή θάνατο κάποιου / ων νομοταγών.

Ποτό + Αδρεναλίνη + ταχύτητα , βάλε και τον ενθουσιασμό της νεότητας, ......θανατηφόρο κοκτέϊλ.

Κάναμε και εμείς τα αντίστοιχα. Αλλά ΠΟΤΕ με ποτό, και οι ταχύτητες τότε, με τα 45-50-60 ίππων αυτοκίνητα, ήταν αναλογικά μικρές.

Κουράγιο στους συγγενείς.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
5.028
Reaction score
14.330
Πόντοι
1.137
Age
51
Περιοχή
Αθήνα

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.452
Πόντοι
747
Age
51
Προσωπική μου άποψη.

Κανένα λάστιχο δεν έσκασε. Βασικά τρέχει πολύ, ( 100+ τα υπολόγισε κάποιος από τα frames ), προσεγγίζει την νησίδα, κάνει διόρθωση προς τα δεξιά, βλέπει το αυτοκίνητο, και ξανακανει υπερ-διόρθωση προς τα αριστερά, και πάει κατευθείαν στην νησίδα. Αν είχε σκάσει το λάστιχο, η εντολή προς τα αριστερά, με την ζάντα να πατάει άσφαλτο, δεν είναι δυνατή.

Στην νησίδα, στην αρχή, που την καβαλάει, την κρατάει η μπαριέρα, και μετά πέφτει από το τσιμέντο στον δρόμο, και αρχίζει η ανατροπή.

Οι νόμοι της φυσικής, δεν αλλάζουν. Ειτε με υδροπνευματική, είτε με αγωνιστική ( τραπέζι ), οι αλλαγές αυτές απαιτούν την αλλαγή της "ορμής", δηλαδή της αδράνειας της ήδη υφιστάμενης κατάστασης, και η μεταβολή αυτή δεν είναι εύκολη.

Με στριμμένο το τιμόνι αρθιστερά, πάει κατευθείαν στην νησίδα, με κλίση. Με υδροπνευματική, θα παρέμενε ..........οριζόντια.

Από την άλλη, η κινητική ενέργεια απορροφήθηκε από το σύνολο του αμαξώματος, στο κατέβασμα με την μύτη, έκανε ροπές, και άρχισε τις τούμπες, οπότε η ολη ταχύτητα αποσβέστηκε πιο ομαλά, με παραμόρφωση μεν, αλλά δεν είχαν ακαριαία μεταβολή--> σταμάτημα σε σταθερό εμπόδιο, που η παραμόρφωση θα ήταν σε ένα σημείο αλλά....δραματική. Την γλύτωσαν από τις τούμπες και το μικρό βάρος του αυτοκινήτου ( μάζας ).

Παντως, αξιοσημείωτο το ότι το μικρό ι 10, άντεξε, εάν προσεκρουε κάθετα και ακινητοποιείτο άμεσα, τα αποτελέσματα δεν θα ήταν θετικά.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.452
Πόντοι
747
Age
51
....και να λάβουμε υπ όψιν, ότι το μεταξόνιο ενός οχήματος παίζει ρόλο στην αδράνεια και διατήρηση της ευθείας. Τα κοντά μεταξόνια, είναι επικίνδυνα, δεν έχουν σταθερότητα σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Πικρές οι εμπειρίες με τα Ωτομπιάνκι.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
2.017
Reaction score
4.597
Πόντοι
827
Age
49
Μία ερώτηση για το συγκεκριμένο συμβάν: Εάν ήταν Citroen με υδροπνευματική ανάρτηση, θα είχε φύγει από την πορεία του το αυτοκίνητο? Ευτυχώς που κατά τύχη επέζησαν οι επιβάτες

.https://www.enikos.gr/society/syngrou-vinteo-ntokoumento-apo-trochaio-sok-eskase-to-lasticho-to-aftokinito-prosekrouse-se-bares-kai-ekane-toubes/2177576/
Επειδή έχω πάθει λάστιχο με πολλά χιλιόμετρα με Clio που δεν ήταν υδροπνευματικό, δεν έπαθα απολύτως τίποτα και δεν έκανα τόση "εντύπωση". Ψυχραιμία θέλει. Αυτό μόνον. Και υδροπνευματική να έχεις, αν τα μυαλά είναι στα κάγκελα, δεν...
Πάντως θα συμφωνήσω με τον συνονόματο Giorgos_81. Δεν φαίνεται η όλη συμπεριφορά να είναι αποτέλεσμα κλαταρίσματος. Μάλλον αποτέλεσμα πανικού χωρίς λόγο και αιτία.
Να σημειώσουμε πάντως στο σημείο αυτό την βελτίωση των σύγχρονων αυτοκινήτων στην ασφάλεια. Αλλά και πάλι η ασφάλεια αυτή δεν υποκαθιστά την κοινή λογική και την παιδεία.
Με την ευκαιρία να απαντήσω στον αγαπημένο φίλο Nikephoros... Ο,τι σύστημα αστυνόμευσης και να εφαρμοσθεί, θες σταλινικού τύπου, τύπου Ανατολικής Γερμανίας, Βορείου Κορέας, αν ο άλλος δεν χρησιμοποιεί το μυαλό του, ή τον έμαθαν από το σπίτι ότι είναι άτρωτος, αυτά θα συμβαίνουν.
Και μπορεί το σχολικό σύστημα να μην είναι επαρκές, αλλά και πάλι η παιδεία από το σπίτι είναι βασικό στοιχείο.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.452
Πόντοι
747
Age
51
.....σε περίπτωση κλαταρίσματος, το έχω πάθει-ατυχώς, εφόσον το αντιληφθούμε, οι κινήσεις είναι συγκεκριμένες.

Κρατάμε σταθερά το τιμόνι, και προσπαθούμε να κρατήσουμε με ηρεμες και σταθερές κινήσεις την πορεία μας. Δεν πατάμε φρένο. Αφήνουμε το όχημα να κόψει ταχύτητα , και ελέγχουμε απλως την πορεία. Φυσικά, αυτά ελιναι θεωρία, μπορεί να είμαστε σε στροφή, με υψηλή ταχύτητα, κλπ. Το ελαστικό, και σκασμένο, παραμένει στην ζάντα, και ελαφρως αποφεύγουμε την αμεση επαφή ζάντας - ασφάλτου.

Η διαφοροποίηση έρχεται από την εμπρός / πίσω κίνηση, το φορτίο που έχουμε και την ταχύτητα.

Τα μοντέρνα ελαστικά, χωρίς αεροθάλαμο, θεωρητικά ξεφουσκώνουν πιο αργά, δίνοντας περιθώριο. Εκτός και εάν κτυπήσει η ζάντα, οπότε η εκκένωση είναι στιγμιαία.

Το αυτοκίνητο και η ζύγισή του, παίζει επίσης ρόλο. Ενδεικτικά αναφέρω.

Εχω κτυπήσει ζάντα εμπρός δεξιά με Golf, που πάλεψα λίγο, για να το κρατήσω, από τα 80 τόσα ( τρύπα στην Εθμική που έφαγε την ζάντα-έγινε 8 ), αλλά και με το 2CV, πίσω αριστερό, που το κατάλαβα μετά από χιλιόμετρα, σε ταξίδι σε δεξιά ανοικτή στροφή που κοσκίνησε λίγο. Στο σταμάτημα δεν φαινόταν, είχε κανονικό σχήμα, παρότι ήταν ....ξεφούσκωτο.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.344
Reaction score
1.831
Πόντοι
457
Age
39
Περιοχή
Καλαμαριά
Να πω και εγώ ;
Κάποτε υπήρχε (μάλλον ακόμα υπάρχει) δρόμος που περνούσε μέσα από τις ιδιοκτησίες/εγκαταστάσεις της ΔΕΗ έξω από την Πτολεμαΐδα. Πολλές φορές πηγαίναμε από εκεί στο χωριό γιατί η εθνική (που λέει ο λόγος) είχε πρόβλημα.
Στο GSA του πατέρα μου 4 άνθρωποι εγώ μικρός και φορτωμένο όσο δεν πήγαινε. Φτάνουμε σε μια απότομη ανηφόρα και μια πολύ πολύ απότομη κατηφόρα από αυτές που αν τρέχεις κάνεις αλμα.
Στο κάτω κάτω της κατηφόρας εκεί που φορτώνει η ανάρτηση έχει μια τεράστια λακούβα και σε βάθος και σε πλάτος.
Λίγο πιο πέρα καμιά 100 μέτρα απότομη στροφή δεξιά και στην αρχή της στροφής λοφάκι με χώμα.
Πέφτει μέσα το αμάξι και ακούγεται μπαμ σαν να έσκασε βόμβα , πατάει φρένο ο πατέρας μου και όλοι κρατιόμαστε γιατί πηγαίναμε προς το λοφάκι και δεν φαινόταν να το αποφεύγουμε. Το αυτοκίνητο σταμάτησε μια παλάμη πριν το λοφάκι πολύ απότομα όπως σταματούσε πάντα.
Κατεβήκαμε και είδαμε το ένα μπροστά λάστιχο σκισμένο και στην άλλη πλευρά στράβωμα στην ζάντα.
Συνεχίσαμε με τρεις καλούς τροχούς (με την ρεζέρβα) ο ένας με στραβη ζάντα μπήκε πίσω , ευτυχώς το χωριό είναι κοντά.

Άλλο ωραίο, πριν χρόνια με το clio μου βρίσκομαι στην εξωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης με κατεύθυνση προς Αθηνα.
Πριν την είσοδο στην Εγνατία οδό έχει μια κακοφτιαγμένη δεξιά στροφή που στην αρχή είναι ανηφόρα και μετά κατηφόρα και τελειώνει μπροστά στη γέφυρα του γαλλικού.
Πριν την ανηφόρα το όριο ταχύτητας πέφτει στα 70χλμ/ώρα από τα 130.
Πριν την στροφή μείωσα ταχύτητα και μπήκα με 80χλμ/ωρα. Ξαφνικά χωρίς προειδοποίηση κοντά στο τέλος της στροφής το αυτοκίνητο περιστράφηκε δεξιά συνεχίζοντας την πορεία του σαν να ήταν πισωκίνητο και να πάτησα γκάζι απότομα. Έδωσα ανάποδο τιμόνι , λίγο παραπάνω από ότι έπρεπε, και το αυτοκίνητο περιστράφηκε αριστερά, πάλι έδωσα ανάποδο προς τα δεξιά ώσπου το σταθεροποίησα και άρχισα να κόβω ταχύτητα.
Σταμάτησα στο πάρκινγκ που έχει στην γέφυρα γιατί τρόμαξα άσχημα με την απορία γιατί έγινε όλο αυτό και είδα ότι το μπροστά δεξί λάστιχο ήταν άδειο.
Δεν είχε δώσει σημάδια, ούτε άκουγα θόρυβο ούτε τιποτα.
 
Last edited:

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
5.028
Reaction score
14.330
Πόντοι
1.137
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Επειδή έχω πάθει λάστιχο με πολλά χιλιόμετρα με Clio που δεν ήταν υδροπνευματικό, δεν έπαθα απολύτως τίποτα και δεν έκανα τόση "εντύπωση". Ψυχραιμία θέλει. Αυτό μόνον. Και υδροπνευματική να έχεις, αν τα μυαλά είναι στα κάγκελα, δεν...
Πάντως θα συμφωνήσω με τον συνονόματο Giorgos_81. Δεν φαίνεται η όλη συμπεριφορά να είναι αποτέλεσμα κλαταρίσματος. Μάλλον αποτέλεσμα πανικού χωρίς λόγο και αιτία.
Να σημειώσουμε πάντως στο σημείο αυτό την βελτίωση των σύγχρονων αυτοκινήτων στην ασφάλεια. Αλλά και πάλι η ασφάλεια αυτή δεν υποκαθιστά την κοινή λογική και την παιδεία.
Με την ευκαιρία να απαντήσω στον αγαπημένο φίλο Nikephoros... Ο,τι σύστημα αστυνόμευσης και να εφαρμοσθεί, θες σταλινικού τύπου, τύπου Ανατολικής Γερμανίας, Βορείου Κορέας, αν ο άλλος δεν χρησιμοποιεί το μυαλό του, ή τον έμαθαν από το σπίτι ότι είναι άτρωτος, αυτά θα συμβαίνουν.
Και μπορεί το σχολικό σύστημα να μην είναι επαρκές, αλλά και πάλι η παιδεία από το σπίτι είναι βασικό στοιχείο.
Προσωπική μου άποψη.

Κανένα λάστιχο δεν έσκασε. Βασικά τρέχει πολύ, ( 100+ τα υπολόγισε κάποιος από τα frames ), προσεγγίζει την νησίδα, κάνει διόρθωση προς τα δεξιά, βλέπει το αυτοκίνητο, και ξανακανει υπερ-διόρθωση προς τα αριστερά, και πάει κατευθείαν στην νησίδα. Αν είχε σκάσει το λάστιχο, η εντολή προς τα αριστερά, με την ζάντα να πατάει άσφαλτο, δεν είναι δυνατή.

Στην νησίδα, στην αρχή, που την καβαλάει, την κρατάει η μπαριέρα, και μετά πέφτει από το τσιμέντο στον δρόμο, και αρχίζει η ανατροπή.

Οι νόμοι της φυσικής, δεν αλλάζουν. Ειτε με υδροπνευματική, είτε με αγωνιστική ( τραπέζι ), οι αλλαγές αυτές απαιτούν την αλλαγή της "ορμής", δηλαδή της αδράνειας της ήδη υφιστάμενης κατάστασης, και η μεταβολή αυτή δεν είναι εύκολη.

Με στριμμένο το τιμόνι αρθιστερά, πάει κατευθείαν στην νησίδα, με κλίση. Με υδροπνευματική, θα παρέμενε ..........οριζόντια.

Από την άλλη, η κινητική ενέργεια απορροφήθηκε από το σύνολο του αμαξώματος, στο κατέβασμα με την μύτη, έκανε ροπές, και άρχισε τις τούμπες, οπότε η ολη ταχύτητα αποσβέστηκε πιο ομαλά, με παραμόρφωση μεν, αλλά δεν είχαν ακαριαία μεταβολή--> σταμάτημα σε σταθερό εμπόδιο, που η παραμόρφωση θα ήταν σε ένα σημείο αλλά....δραματική. Την γλύτωσαν από τις τούμπες και το μικρό βάρος του αυτοκινήτου ( μάζας ).

Παντως, αξιοσημείωτο το ότι το μικρό ι 10, άντεξε, εάν προσεκρουε κάθετα και ακινητοποιείτο άμεσα, τα αποτελέσματα δεν θα ήταν θετικά.
Η αλήθεια είναι ότι το πιο πιθανό είναι αυτό που λέτε εσείς, είναι πολύ συνηθισμένο να δικαιολογούμε τα δικά μας λάθη, ιδίως στο αυτοκίνητο με δικαιολογίες του τύπου "...έσκασε το λάστιχο..., ...δεν υπάκουσαν τα φρένα..., μου έκαναν σαμποτάζ στο αυτοκίνητο..." (ναι, ακούστηκε και αυτό από 87χρονη που σκότωσε 2 άτομα παραβιάζοντας στοπ). Επειδή, όμως, δεν μπορεί να ήμουν παρών στο περιστατικό και δεν μπορείς να είσαι σίγουρος από μία κάμερα ασφαλείας που είναι τόσο μακριά, για αυτό δέχτηκα απλώς την αρχική μαρτυρία και ενός αυτόπτη μάρτυρα.

Όσον αφορά την παιδεία, εάν ξεκινήσουμε από το δημοτικό για να είναι τα παιδιά μας καλύτεροι άνθρωποι, που έτσι πρέπει να γίνει, στους δρόμους θα έχουμε τα πρώτα αποτελέσματα σε 15-20 χρόνια. Κατά τη γνώμη μου ας ξεκινήσουμε με κάποιες περιπολίες, όπως και στο εξωτερικό, με μία πολύ βασική προϋπόθεση: τέτοιου είδους "περιπολίες" να ΄χουν σα στόχο τη διαφύλαξη της ζωής και όχι αποκλειστικά και μόνο τη φοροείσπραξη (ασχέτως εάν σε ιδιαίτερες περιπτώσεις ένα πρόστιμο και αφαίρεση αδείας πρέπει να επιβληθεί...).
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.452
Πόντοι
747
Age
51
Αλλο σήμερα, στα Χανιά, προσκρουση με την πλευρά σε δέντρο, Νεκρός 18 χρονος. Κουράγιο στους γονείς.

Μυαλό δεν βάζουμε. Ατυχώς.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.344
Reaction score
1.831
Πόντοι
457
Age
39
Περιοχή
Καλαμαριά
Έχει ένα δίκαιο ο Ιαβέρης όταν λέει ότι πρέπει να βγαίνει ο αριθμός των νεκρών και τραυματιών κάθε μέρα όπως με τον covid
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.452
Πόντοι
747
Age
51
....σε αυτές τις κυκλοφοριακές συνθήκες, η "ατυχία" είναι εύκολο να συμβεί.

Βλέπω καθημερινά τις συμπεριφορές και .......τρομάζω. Χρήση τηλεφώνου σε μεγάλο ποσοστό, μη τήρηση έστω και των απλών κανόνων, μαύρα τζάμια που δεν βλέπεις τίποτα μέσα, αλλά, από τις φωτό που βλέπω, η ταχύτητα είναι από τα βασικά αίτια των θανατηφόρων τραυμάτων.

Το ένα έχει κοπεί στην μέση. Δυό κομμάτια. Πόσα χιλιόμετρα θέλει αυτό ? 80 ? 100 ?
Στο άλλο, έχει μπεί το δέντρο μέχρι το μέσο. Πλαγιολίσθηση και κάρφωμα με το πλάι στο δέντρο. Το χειρότερο κτύπημα. Ταχύτητα ? πάνω από 60-70 !

Στις δοκιμές, με τα 55 χ/ω, η δομή αντέχει.

Η ταχύτητα, είναι αυτή που φέρνει αυτά τα αποτελέσματα. Και τα λέω εγώ, που δεν μπορείς να πείς ότι πάω και σιγά. Αλλά, μπορεί σε έναν δρόμο, τα 120 να είναι ασφαλή, αλλά σε άλλον, και τα 50 να είναι πολλά.

Προσαρμόζουμε την ταχύτητά μας πάντα ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου, του καιρού, της κίνησης, τις συμπεριφορές των γύρω μας. Και αν βλέπουμε ότι δεν πάνε στρωτά, μειώνουμε και τους αφήνουμε να απομακρυνθούν.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.452
Πόντοι
747
Age
51
Έχει ένα δίκαιο ο Ιαβέρης όταν λέει ότι πρέπει να βγαίνει ο αριθμός των νεκρών και τραυματιών κάθε μέρα όπως με τον covid
Πριν χρόνια, είχε δημιουργηθεί μια σχολή ασφαλούς οδήγησης στα Μέγαρα.
Πήγαινες-πλήρωνες, και μάθαινες βασικά στοιχεία οδήγησης, για να αντιδράς σωστά σε κάποιες καταστάσεις.
Δεν ξέρω τι απέγινε, αλλά όταν το έψαξα για να στείλω τα παιδιά, πριν 10 τόσα χρόνια, είχε κλείσει.

Στα χρόνια μου στην Αγγλία, είχα πάει με φίλο από το ΒΒ που οδηγουσε λεωφορείο, στο κέντρο εκπαίδευσης στο Kilburn, στον περιφερειακό.

Εκεί, όλοι οι οδηγοί σε λεωφορεία, ασθενοφόρα, αστυνομικά, έπρεπε να περάσουν εκπαίδευση στο "τηγάνι" όπως το έλεγαν, για να τους επιτραπεί η οδήγηση.
Σπουδαία εμπειρία.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
1.020
Reaction score
2.967
Πόντοι
667
Age
36
Έχει ένα δίκαιο ο Ιαβέρης όταν λέει ότι πρέπει να βγαίνει ο αριθμός των νεκρών και τραυματιών κάθε μέρα όπως με τον covid
To ποσο μεγαλο προβλημα ειναι τα τροχαια ετυχε να το συνειδητοποιησω σε πραγματικες διαστασεις,οταν ημουν στο στρατο.Κανοντας παρεα με ντοπιους φανταρους,συνειδητοποιησα οτι σχεδον ολοι ειχαν απο ενα γνωστο που ειχε σκοτωθει σε τροχαιο,η ειχαν υπαρξει θυματα οι ιδιοι.Νομιζω οτι γενικα στην επαρχια το φαινομενο ειναι εντονοτερο,ιδιως στις νεαρες ηλικιες.Ισως και ελλειψει αλλων τροπων εκτονωσης;τι να πω...
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.452
Πόντοι
747
Age
51
...και το καλοκαίρι στα νησιά. Το σπίτι μας στην Πάρο, είναι σε οπτική επαφή με το αεροδρόμιο, και σχεδόν κάθε βράδυ κατα τις 23.30-00.30, έρχεται το στρατιωτικό ελικοπτερο και μαζεύει κόσμο.

Ξένοι, μαθημένοι σε άλλους δρόμους, κάποιοι και σε αριστερά οδήγηση, γουρούνες και μηχανάκια, και λιιιιιγο ποτό, αφώτιστοι δρόμοι, κούραση στον ήλιο όλη μερα, και η περιπέτεια στο φούλ. Προσωπικά, αποφεύγω να κυκλοφορώ μετα την δύση.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.264
Reaction score
21.962
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ρε παιδιά τι συζητάμε...
Κυριολεκτικά ένας στους τρεις το έτος 2024 δε φοράει ζώνη ασφαλείας... Σας προκαλώ να τη στήσετε σε σημείο με ορατότητα και να το παρατηρείτε...
Βαθύς μεσαίωνας...
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.452
Πόντοι
747
Age
51
Ρε παιδιά τι συζητάμε...
Κυριολεκτικά ένας στους τρεις το έτος 2024 δε φοράει ζώνη ασφαλείας... Σας προκαλώ να τη στήσετε σε σημείο με ορατότητα και να το παρατηρείτε...
Βαθύς μεσαίωνας...

Χρήστο, στα 3 τελευταία ατυχήματα, που είδαν το φως της δημοσιότητας, και ζώνες 6 σημείων να φορούσαν, δεν θα γλύτωναν.

Προσωπική μου άποψη, όταν το αυτοκίνητο ( αυτοφερόμενο) κόβεται στα δύο, ή το δέντρο φτάνει μέχρι την μέση από την πλευρά της πόρτας, οι θανατηφόρες βλάβες είναι είτε από σύνθλιψη / κτύπημα ή από την ανάπτυξη πολλών g στην ακινητοποίηση. Εκεί, δεν σε γλυτώνει τίποτα. Παρά μόνον η μικρότερη ταχύτητα, που οι δυνάμεις που θα αναπτυχθούν είναι πολλαπλάσια μικρότερες.

Αλλιώς, οι βλάβες στα εσωτερικά όργανα, από την στιγμιαία επιβράδυνση, παρά την χρήση ζώνης, είναι μοιραίες.

Τα λέω "χοντρά", χωρίς φτιασίδια, για να καταλάβουμε ΟΛΟΙ ότι η ταχύτητα είναι τελικά αυτή που επιδεινώνει τα αποτελέσματα μιας κακής στιγμής.
 
Top Bottom