Χαίρομαι ! Χαίρομαι πολύυυυυυυυυ.
Ενα όχημα, με θερμικό κινητήρα, ΙΜΟ, είναι αναντικατάστατο στις περισσότερες εφαρμογές. Τα υπόλοιπα είναι για να αποκοιμήσουμε τις τύψεις μας για την μόλυνση του περιβάλλοντος.
Και τα ηλεκτρικά, θέλουν ρεύμα, που κάπου παράγεται, με κάποια μόλυνση αλλά, ..........σε άλλη περιοχή. Επειδή, δεν παράγεται όλη η απαιτούμενη ενέργεια για την σημερινη ζωή, φωτισμός, κλιματισμός, ασανσέρ, παροχές ζεστού νερού χρησης, χειρουργεία και ιατρικά μηχανήματα, μαγείρεμα, βιομηχανική παραγωγή, οδικός φωτισμός, φόρτιση κινητών (
) κλπ από ανανεώσιμες πηγές. Οπότε, η ενέργεια παράγεται, και με α΄΄λα κάυσιμα, μολύνοντας κατα το αναλογουν ποσοστό, αλλά, .............αλλού.
Ενα ηλεκτρικό, έχει φορτίσει και κινείται, αφού έχει "καταναλώσει" όλους τους συντελεστές απόδοσης της αρχικής παροχής ενέργειας, από χημική - ή άλλη , σε ενέργεια αποθηκευμενη στον συσσωρευτή του. Να μιλήσουμε για το κόστος και τα υλικά που απαιτεί ? ή το βάρος ? Και τελικά, τι απόδοση έχει ?
Ενα θερμικό, με αποδοτικό ενεργειακά κινητήρα, ΔΕΝ περιορίζεται σε ακτίνα ενεργειας, ψάχνοντας για πρίζα, ή παράγοντας ρεύμα με τον δικό του θερμικό κινητήρα. Που οι συνεχείς μετατροπές, καυσιμο σε κινητήρα, κίνηση στην γεννήτρια, φόρτιση συσσωρευτή, έχουν συντελεστές απόδοσης, που τελικά μπορεί να είναι και μικρότεροι σε απόδοση από έναν θερμικό με αξιόλογη απόδοση, πχ εναν diesel με ανάκτηση από τα καυσαέρια ( συμπιεστή ). ή έναν με χρήση αερίου, που θεωρητικά, εχει και πιο "αδρανη" απόβλητα.
Και ενώ τα κάνουν ηλεκτρικά, ή υβριδικά, συνεχώς αυξάνουν τα βάρη τους, που απαιτούν περισσότερη ενέργεια, που απλώς, μολύνει περισσότερο.
Και ένα υβριδικό, με θερμικό κινητήρα που φορτίζει τον συσσωρευτή του, απλώς έχει ΚΑΙ μεγαλύτερο βάρος, και πολυπλοκότητα, που μόνον προς το συμφέρον του χρήστη δεν είναι.
Εμείς, ξέρουμε ότι υπάρχουν και οχήματα, ελαφρά, με λίγα κυβικά, με μικρή κατανάλωση.