Καφενείον "Το δικύλινδρο" (Bar)

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.817
Reaction score
4.139
Πόντοι
777
Age
48

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.614
Reaction score
3.538
Πόντοι
697
Age
50
Χαίρομαι ! Χαίρομαι πολύυυυυυυυυ. :love:

Ενα όχημα, με θερμικό κινητήρα, ΙΜΟ, είναι αναντικατάστατο στις περισσότερες εφαρμογές. Τα υπόλοιπα είναι για να αποκοιμήσουμε τις τύψεις μας για την μόλυνση του περιβάλλοντος.

Και τα ηλεκτρικά, θέλουν ρεύμα, που κάπου παράγεται, με κάποια μόλυνση αλλά, ..........σε άλλη περιοχή. Επειδή, δεν παράγεται όλη η απαιτούμενη ενέργεια για την σημερινη ζωή, φωτισμός, κλιματισμός, ασανσέρ, παροχές ζεστού νερού χρησης, χειρουργεία και ιατρικά μηχανήματα, μαγείρεμα, βιομηχανική παραγωγή, οδικός φωτισμός, φόρτιση κινητών ( :D ) κλπ από ανανεώσιμες πηγές. Οπότε, η ενέργεια παράγεται, και με α΄΄λα κάυσιμα, μολύνοντας κατα το αναλογουν ποσοστό, αλλά, .............αλλού.

Ενα ηλεκτρικό, έχει φορτίσει και κινείται, αφού έχει "καταναλώσει" όλους τους συντελεστές απόδοσης της αρχικής παροχής ενέργειας, από χημική - ή άλλη , σε ενέργεια αποθηκευμενη στον συσσωρευτή του. Να μιλήσουμε για το κόστος και τα υλικά που απαιτεί ? ή το βάρος ? Και τελικά, τι απόδοση έχει ?

Ενα θερμικό, με αποδοτικό ενεργειακά κινητήρα, ΔΕΝ περιορίζεται σε ακτίνα ενεργειας, ψάχνοντας για πρίζα, ή παράγοντας ρεύμα με τον δικό του θερμικό κινητήρα. Που οι συνεχείς μετατροπές, καυσιμο σε κινητήρα, κίνηση στην γεννήτρια, φόρτιση συσσωρευτή, έχουν συντελεστές απόδοσης, που τελικά μπορεί να είναι και μικρότεροι σε απόδοση από έναν θερμικό με αξιόλογη απόδοση, πχ εναν diesel με ανάκτηση από τα καυσαέρια ( συμπιεστή ). ή έναν με χρήση αερίου, που θεωρητικά, εχει και πιο "αδρανη" απόβλητα.

Και ενώ τα κάνουν ηλεκτρικά, ή υβριδικά, συνεχώς αυξάνουν τα βάρη τους, που απαιτούν περισσότερη ενέργεια, που απλώς, μολύνει περισσότερο.

Και ένα υβριδικό, με θερμικό κινητήρα που φορτίζει τον συσσωρευτή του, απλώς έχει ΚΑΙ μεγαλύτερο βάρος, και πολυπλοκότητα, που μόνον προς το συμφέρον του χρήστη δεν είναι.

Εμείς, ξέρουμε ότι υπάρχουν και οχήματα, ελαφρά, με λίγα κυβικά, με μικρή κατανάλωση.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.199
Reaction score
23.849
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
933
Reaction score
2.733
Πόντοι
587
Age
35
Το βαζω εδω,γιατι προκειται και για ιστορικο μοντελο...lancer a171,με κοπο καταφερα να το αναγνωρισω..
Ηξερα οτι τα συγκεκριμενα δεν ειχαν πολυ γερο αμαξωμα,αλλα εδω μιλαμε για το αλλο ακρο.Ευτυχως απο οτι λενε ειχαμε μονο μικροτραυματισμους..:hypno:
33399


Και επειδη οπως ειπα τα πραγματα δεν ειναι σοβαρα για την υγεια των εμπλεκομενων(απιστευτο),ας κανω κι εγω 1-2 σχολια

-Το πρωτο πραγμα που μου τραβηξε την προσοχη,ηταν ο πεταμενος χαρτης''Καπρανιδης-Φωτης''....καποτε ειχαμε ολοι απο εναν,και προσωπικα εχω την πρωτη εκδοση.
-Εχω την εντυπωση,οτι το συγκεκριμενο lancer σαν να μου ειναι γνωστο..hmmm

(Κατι τετοια γραφω,και ωρες ωρες αναρωτιεμαι τι γνωμη θα σχηματιζουν οι επισκεπτες που διαβαζουν...:tomato:)
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.371
Reaction score
16.592
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Το βαζω εδω,γιατι προκειται και για ιστορικο μοντελο...lancer a171,με κοπο καταφερα να το αναγνωρισω..
Ηξερα οτι τα συγκεκριμενα δεν ειχαν πολυ γερο αμαξωμα,αλλα εδω μιλαμε για το αλλο ακρο.Ευτυχως απο οτι λενε ειχαμε μονο μικροτραυματισμους..:hypno:
View attachment 33399



-Το πρωτο πραγμα που μου τραβηξε την προσοχη,ηταν ο πεταμενος χαρτης
-
(Κατι τετοια γραφω,και ωρες ωρες αναρωτιεμαι τι γνωμη θα σχηματιζουν οι επισκεπτες που διαβαζουν...:tomato:)

eee....

mikros eperna afton ton xarti sto domatio mou kai taksideya me tis ores se olin tin athina. apo ta agapimena mou paixnidia
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.371
Reaction score
16.592
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Εγώ που πάνω πάντως παρά πολλά χιλιόμετρα με αυτοκίνητα εκείνης της εποχής, με σόκαρε αρκετα
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.817
Reaction score
4.139
Πόντοι
777
Age
48
Συγνώμη ρε παιδιά αλλά επειδή διάβασα το άρθρο, είναι επιεικώς απαράδεκτο κατά την άποψη μου. Πρόκειται για ένα ατύχημα που προξένησε ένας 90χρονος που αποφάσισε ότι δεν θέλει να πληρώσει διόδια και κάνει αναστροφή επί τόπου και κινείται ανάποδα στο δίκτυο. Και στο τέλος πια εντύπωση μένει από το άρθρο... Ότι ο στόλος των αυτοκινήτων που κινούνται στους ελληνικούς δρόμους είναι μεγάλης ηλικίας χωρίς σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και άρα επικίνδυνος...
ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΆ ΣΑΣ.
Αν ο οδηγός ήταν 48 ετών και λογικός και Ford T να οδηγούσε τέτοια μ@λ@κι@ δεν θα έκανε.
Πριν δούμε λοιπόν το στόλο και την ηλικία του, ας δούμε πώς θα κόψουμε το δίπλωμα από ανθρώπους που είναι 75+ ή δεν έχουν σώας τας φρένας ή η παιδεία τους είναι στο επίπεδο του απόλυτου 0 και μετά τα υπόλοιπα τα βρίσκουμε
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
933
Reaction score
2.733
Πόντοι
587
Age
35
Εγώ που πάνω πάντως παρά πολλά χιλιόμετρα με αυτοκίνητα εκείνης της εποχής, με σόκαρε αρκετα
Tη δεκαετια του 80,ειχαμε γνωστο με opel olympia που ηθελε να το ξεφορτωθει,με το αζημιωτο.Ετσι λοιπον εστησε καραουλι σε μια διασταυρωση χωρις ορατοτητα(ειχε προτεραιοτητα αυτος),και περναγε με οση περισσοτερη ταχυτητα μπορουσε.Αφου εκαψε 2 τεποζιτα βενζινη,τελικα επεσε πανω σε ενα ταξι lancer σαν το εικονιζομενο,και οπως κομπαζε ''το εκοψε στα δυο''.Τωρα βλεπω οτι μαλλον δεν ηταν τοσο υπερβολικος στην αφηγηση του.Οποτε,αμαξι απο αμαξι εχει διαφορα,ακομα και για τα δεδομενα της εποχης.
Απο εκει και περα,ας μην ξεχναμε οτι στη συγκεκριμενη περιπτωση,το ενα αυτοκινητο ειχε 2πλασιο βαρος απο το αλλο,και πιθανοτατα να ετρεχε και περισσοτερο.Κατι που πιθανοτατα θα απεβαινε μοιραιο σε οποιαδηποτε περιπτωση(ευτυχως οχι εδω),οσο καινουριας τεχνολογιας και αν ηταν το αμαξι.
Και τελος,θα γραψω αυτο που ειχα ξαναγραψει:Οποιοδηποτε δικυκλο ειναι απειρως πιο επικινδυνο απο οποιοδηποτε αυτοκινητο,αλλα εκει φυσικα δεν γινεται κανενας λογος περι ασφαλειας.

Eπισης,κατι ακομα που μου εκανε αλγεινη εντυπωση,ειναι οτι ο ανθρωπος ειναι ακομα μεσα στα συντριμμια και τον τραβανε κανονικα φωτογραφιες.:mad:
 
Last edited:

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.614
Reaction score
3.538
Πόντοι
697
Age
50
-Το πρωτο πραγμα που μου τραβηξε την προσοχη,ηταν ο πεταμενος χαρτης''Καπρανιδης-Φωτης''....καποτε ειχαμε ολοι απο εναν,και προσωπικα εχω την πρωτη εκδοση.
Ηταν οι χάρτες Google της εποχής, ή το σημερινό GPS. Καπρανίδης - Φωτης ΟΕ με την συνεργασία της ΕΛΠΑ. Εχω εδω, την 11η έκδοση, Β' ανατύπωση.,Ετος 1994-95.

Τους είχαμε όλοι, όπως και κάτι χάρτες της Ελλάδας, ( έχω ακόμα τους χάρτες της Mobil ), και κάποιους της ΕΛΠΑ.

Μας καλούσαν σε γάμους, κι ψάχναμε τις εκκλησίες και τις περιοχές. Εντύπωση προκαλούσε το γεγονός ότι μερικές περιοχές δεν περιλαμβανοντο, επειδή τότε είχε συνεχή ανάπτυξη και επέκταση περιοχών. Μιλάω για δεκαετίες τέλη 70-μέσα -τέλη 80.

Οι δε χάρτες Ελλάδος, με τις Εθνικές και τους επαρχιακούς, καποιες νέες κατασκευές δεν αποτυπώνονταν. Θυμάμαι ακόμα, πηγαίναμε Ελαφόνησο 78-79, από τον παληό Αχλαδόκαμπο, και τότε έφτιαχναν τον δρόμο από πάνω, στην έξοδο από Τρίπολη. ή 1989-90, που πηγαίναμε Αστρος, με την εθνική Αθηνών -Κορίνθου ακόμα στην παμπάλαια μορφή, με απλή διπλή διαχωριστική στην μέση. Κλάμα !

Πλέον, βάζεις GPS και σε πάει. Εγώ προσωπικά, μελετώ τον χάρτη, μετράω διασταυρώσεις και χαρακτηριστικά σημεία, και πάω. Δεν έχω GPS.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.614
Reaction score
3.538
Πόντοι
697
Age
50
Το βαζω εδω,γιατι προκειται και για ιστορικο μοντελο...lancer a171,με κοπο καταφερα να το αναγνωρισω..
Ηξερα οτι τα συγκεκριμενα δεν ειχαν πολυ γερο αμαξωμα,αλλα εδω μιλαμε για το αλλο ακρο.
Ολα τα Ιαπωνικά της εποχής, συν τα Κορεάτικα αργότερα, ήταν τενεκέδες. Καμμία πρόβλεψη ζωνών παραμόρφωσης / κλωβών ασφαλείας. Αλλά ήταν πανάλαφρα. Την εποχή που ακόμα κυκλοφορούσαν ευρωπαικά, με το διπλό βάρος.

Αλλα και κάποια αρχικά τεστ, ήταν μετωπικές , και όχι μερικής επικάλυψης όπως αυτή. Που καταπονείται διαγωνίως το αμάξωμα.

Και υπάρχουν βιδεα, δοκιμών, με αυτοκίνητα των δεκαετιών αυτώ με σύγχρονα, με τους κανονισμούς που ισχύουν σήμερα στις δοκιμές, και τα παλαιότερα εξαυλώνονται, ( ακόμα και αμερικάνικοι δεινόσαυροι - παρα τα ανεξάρτητα πλαίσια ), επειδή οι κατασκευές τότε, δεν προέβλεπαν ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης. Εκείνα δε τα τιμόνια, έφταναν μέχρι το πίσω κάθισμα.

Αλλα, και σημερινά αυτοκινητα διαλύονται , παράδειγμα αυτό προσφατα στην Βούλα, που κόπηκε στην μέση, το μισό αυτοκίνητο μαζί με τα καθίσματα, αποκολλήθηκε.

Αυτο βασικά οφείλεται στον τρόπο που συγκρούστηκε, αλλά, κυριολεκτικά κόπηκε στα 2. Και ας ήταν μοντέρνο.
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
296
Reaction score
860
Πόντοι
367
Age
50
Εγώ που πάνω πάντως παρά πολλά χιλιόμετρα με αυτοκίνητα εκείνης της εποχής, με σόκαρε αρκετα
Δες και το χθεσινό με τους 18χρονους στην παραλιακή. Ένα καινούργιο SUV... δεν κατάφερα να αναγνωρίσω τη μάρκα.
Κρίμα για τα παιδιά, αλλά αν πας γυρεύοντας δεν σε σώζει το αυτοκίνητο.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.614
Reaction score
3.538
Πόντοι
697
Age
50
Συγνώμη ρε παιδιά αλλά επειδή διάβασα το άρθρο, είναι επιεικώς απαράδεκτο κατά την άποψη μου. Πρόκειται για ένα ατύχημα που προξένησε ένας 90χρονος που αποφάσισε ότι δεν θέλει να πληρώσει διόδια και κάνει αναστροφή επί τόπου και κινείται ανάποδα στο δίκτυο.
Μένω σε αυτό. Θα έπρεπε, και να προσπαθούσε κάποιος, να μην μπορεί να το κάνει. Και μιλάμε για τον πιο ..........ασφαλή και μοντέρνο δρόμο στην Ελλάδα. Θα μεγαλώσουν οι μυτες τους από τα ψέματα. Ο δρόμος αυτος, έχει σημεία παγίδες, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ για μοντέρνο δρόμο, έστω και περιφερειακό πόλης.

Τώρα για το πως οδηγούσε ακόμα ένας 90 χρονών, δεν μπορώ να απαντήσω, πολλοί έχουν την ευθύνη ελέγχου, αλλά και ο σύζυγος της Ελισάβετ, στα 98 έκανε τροχαίο :dash:
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.371
Reaction score
16.592
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Και τελος,θα γραψω αυτο που ειχα ξαναγραψει:Οποιοδηποτε δικυκλο ειναι απειρως πιο επικινδυνο απο οποιοδηποτε αυτοκινητο,αλλα εκει φυσικα δεν γινεται κανενας λογος περι ασφαλειας.
το 2002 που το πρώτο αυτοκίνητο μου ήταν το ΑΧ , αυτό ακριβώς ήταν το μόνιμο επιχείρημα μου όταν μου έλεγαν ότι δεν είναι ασφαλές!!
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
933
Reaction score
2.733
Πόντοι
587
Age
35
Συμφωνω με ολα τα παραπανω που γραφετε,και απαντω συνολικα.

-Οσον αφορα τους χαρτες,εχω διαφορες εκδοσεις που εχω μαζεψει κατα καιρους.Η παλαιοτερη ειναι του 1983,που νομιζω ειναι και η πρωτη εκδοση.Αυτην εχω και στο αυτοκινητο σε κανονικη χρηση,και μαζι κατι πανελλαδικους χαρτες mobil του 1977..Στο αρχειο μου επισης εχω και(τροπον τινα)χαρτη της αθηνας του 1936...
Κατι δε που ειχα παρατηρησει εκεινα τα χρονια,ειναι οτι ατομα απο ενα μορφωτικο επιπεδο και κατω απλα δεν μπορουσαν να χρησιμοποιησουν αυτους τους χαρτες.Να καταλαβετε,οταν ημουν μικρος και με εστελναν να παρω σουβλακια,πολυ συχνα ο ψηστης μου εδινε το χαρτη,ωστε να εξηγησω στο διανομεα που να παει την παραγγελια.Πλεον,ολοι αυτοι βρηκαν την υγεια τους με τα gps.

-Σχετικα με το σχεδιασμο των αμαξωματων.Βασει στοιχειων,το lancer ζυγιζει 900 κιλα ενω το bmw 1500.Ητοι,το καινουριο ειναι βαρυτερο κατα τα 2/3 του βαρους του παλιου.Με αλλα λογια,δεν ξερω πως θα συμπεριφεροταν το bmw αν τρακαρε με οχημα βαρους 2.5 τονων(γιατι αυτη ειναι η αναλογια)και εχοντας την ιδια ταχυτητα.Λογικα θα ηταν καλυτερο,αλλα επι της ουσιας δεν θα προσφερε πολλα παραπανω.Επιμενω στο βαρος,γιατι ειναι κατι που δεν βλεπω να αναλυεται σχεδον σε καμμια μελετη.

-Περι ηλικιωμενων οδηγων.Νομιζω οτι δεν μπορουν να γινουν και πολλα.Εχω γνωρισει 90χρονους που ειναι μια χαρα ακμαιοτατοι,και νομιζω μια χαρα θα μπορουσαν να περασουν τις οποιες δοκιμασιες.Το προβλημα ειναι πως σε αυτες τις ηλικιες,η καταπτωση ειναι ραγδαια..τουτεστιν,η κλινικη εικονα ενος ατομου μπορει να ειναι εντελως διαφορετικη ακομα και μεσα σε 1 μηνα απο τον οποιο ελεγχο.Κοινως,δυσκολα μπορουμε να τους απαγορευσουμε την οδηγηση με απτα στοιχεια.Ουτε μπορουμε να την απαγορευσουμε χωρις απτα στοιχεια,γιατι τοτε υποχρεουμαστε να την απαγορευσουμε και σε αλλες κατηγοριες οδηγων.
Αλλωστε,και η οποια απαγορευση δεν ξερω αν θα ειχε καποιο νοημα.Ειχαμε περιπτωση γειτονα με ανοια,ο οποιος διεφυγε της προσοχης των οικειων του,πηρε το αμαξι(ακινητοποιημενο καιρο,κυριος οιδε πως καταφερε και το εβαλε μπροστα),και οταν τελικα επεστρεψε οι δικοι του το εσβηναν με το λαστιχο,γιατι προφανως κατι ειχε σκαλισει στη μηχανη.:dizzy:


Εν κατακλειδει,μαλλον ο συγκεκριμενος κυριος της ειδησης ηταν σε συνολικα πολυ καλη κατασταση,αφου και καταφερε να επιβιωσει(σε αυτη την ηλικια ακομα και το σοκ της συγκρουσης ειναι ικανο να οδηγησει στο μοιραιο),και αμαξι χωρις υδραυλικο τιμονι κατορθωνε να οδηγει(ειμαι σιγουρος οτι οι μισοι τουλαχιστον που βριζουμε καθημερινα στο δρομο δεν θα μπορουσαν),και μορφωτικο επιπεδο ειχε(ο χαρτης που λεγαμε).Και πιθανοτατα ειχε περασει με επιτυχια τις οποιες εξετασεις του ειχαν γινει.Αλλα ειπαμε,σε αυτη την ηλικια η καταπτωση ειναι ραγδαια...



Υγ.Μιας και πιασαμε το θεμα με τους ηλικιωμενους και τα αμαξια τους,θα παρακαλουσα τον Giorgos 81 να μας πει αν γνωριζει κατι για εκεινη την beta που ανεφερα στο αλλο θεμα...Απορια το εχω τοσα χρονια..:O
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.614
Reaction score
3.538
Πόντοι
697
Age
50
Υγ.Μιας και πιασαμε το θεμα με τους ηλικιωμενους και τα αμαξια τους,θα παρακαλουσα τον Giorgos 81 να μας πει αν γνωριζει κατι για εκεινη την beta που ανεφερα στο αλλο θεμα...Απορια το εχω τοσα χρονια..:O
Πες μου τι ακριβώς θέλεις με τα Β. Τα έζησα, και σε σεντάν, - 5 πόρτες και σε κουπέ, και σε ΗΡΕ. Εχω κάνει ταξιδια με δαύτα, ήταν τα "γρηγορα" της εποχής μου.

Οπως έχω ζήσει και τα προηγούμενα, τα Φουλβια, άλλα θηρία και απολύτως ποιοτικά. Με V-4 μηχανές.
 
Last edited:

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.614
Reaction score
3.538
Πόντοι
697
Age
50
................
-Σχετικα με το σχεδιασμο των αμαξωματων.Βασει στοιχειων,το lancer ζυγιζει 900 κιλα ενω το bmw 1500.Ητοι,το καινουριο ειναι βαρυτερο κατα τα 2/3 του βαρους του παλιου.Με αλλα λογια,δεν ξερω πως θα συμπεριφεροταν το bmw αν τρακαρε με οχημα βαρους 2.5 τονων(γιατι αυτη ειναι η αναλογια)και εχοντας την ιδια ταχυτητα. Λογικα θα ηταν καλυτερο,αλλα επι της ουσιας δεν θα προσφερε πολλα παραπανω. Επιμενω στο βαρος,γιατι ειναι κατι που δεν βλεπω να αναλυεται σχεδον σε καμμια μελετη.
..............
Το θέμα του βάρους, ουδεμία σχέση έχει με την αντοχή. Η αντοχή σε παραμορφώσεις,, είναι θέμα σχεδιασμού.

Οι κατασκευές υψηλής αντοχής και μειωμένου βάρους, σχεδιάζονται βάσει της θεωρίας "χωροδικτυώματος", που μεταφέρει τις ασκούμενες δυνάμεις μέσω "σκελών" και στο υπόλοιπο της κατασκευής, προκειμένου οι παραμορφώσεις να είναι ελεγχόμενες ( εντός ορίου ).

Μια φυσική εφαρμογή της θεωρίας αυτής, είναι το ................αυγό. Φυσικά, είναι σε άλλο τίτλο επιστήμης, στα "κελύφη", αλλά η ουσία είναι η ίδια. Κατανομή δυνάμεων στο σύνολο της κατασκευής.

Οπότε, μια κατασκευή, μελετημένη σωστά, όπως γίνεται πλέον με τα προγράμματα σχεδιασμού βάσει αντοχής πεπερασμένων στοιχείων και ή / και collapse theories, μπορεί να έχει τεράστιες αντοχές με ελάχιστο βάρος. Τέτοιες κατασκευές, εφαρμόζονται σε οχήματα της φόρμουλα, σε μαχητικά αεροπλάνα, κλπ, όπου και με την χρήση συνθετικών υλικών, η αντοχή είναι τεράστια, και το βάρος μηδαμινό σε σύγκριση με μια κλασική μεταλλική κατασκευή.

Και τα σημερινά οχήματα, σχεδιάζονται ως άνω, δοκιμάζονται σε εξομοιώσεις στον υπολογιστή, και μετά κατασκευάζονται τα βασικά πλαίσια. Οι πλατφόρμες κατα τα κοινώς λεγόμενα. Με αντοχή και μικρό βάρος ( αναλογικά ) , μια και το βάρος απαιτεί ακριβό υλικο και είναι αρνητικό στις καταναλώσεις, μέγεθος φρένων, κλπ. Αλλά μετά, βάλε όλους τους σερβομηχανισμούς, φρενων, ABS, τιμονιού, βάλε τους κλιματισμους, βάλε τις μπαταρίες των υβριδικών, βάλε μοτεράκια για τα καθίσματα, για την οροφή, επενδύσεις ηχομονωσης, σχάρες, κλπ, .............βαραίνουν. :dash:

Και όσα πάνε σε αγώνες, .....ξανα-γδύνονται από τα πλεονάζοντα, μέχρι και από τα κρύσταλα ( ειναι βαριά ), και μετά εφαρμόζεται ένας κλωβός, roll cage, που "δένει" το αμάξωμα, προσδίδοντάς του αντοχή, και σε καταπονήσεις κατα την χρήση, αλλά και σε περίπτωση .........στραβοπατήματος. Και τα καλά, "ράβονται" , μια και η σύνδεση με κοχλιώσεις, είναι σημειακή, ενώ οι συγκολλημένες, λόγω συνεχούς ραφής, μεταφέρουν τις καταπονησεις ομοιόμορφα, και "προσομοιάζουν" στην θεωρία του ............κελύφους και όχι του δικτυώματος.

Ισως το παραπήγα, σε πιο εξειδικευμένες πληροφορίες, αλλά, ας αναφέρονται μερικά στοιχεία και ας ελπίσουμε ότι γίνονται κατανοητά. :cry:
 
Last edited:

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
933
Reaction score
2.733
Πόντοι
587
Age
35
Οσον αφορα το βαρος,αναφερομουν στο παιχνιδι των εντυπωσεων που παιζουν οι δημοσιογραφοι και λοιποι.Βαζουν πχ ενα καινουριο αμαξι να τρακαρει με ενα παλαιοτερο αλλα ελαφρυτερο,και κατοπιν λενε ''α,κοιτα πως διαλυθηκε το παλιο''.Δεν δοκιμασαν ομως να κανουν ποτε το αντιθετο...Πολυ θα ηθελα να δω ενα κρας τεστ αναμεσα σε ενα aveo και μια eldorado...:devil:

Οσο για την Beta,αναφερομαι στην συγκεκριμενη που υπηρχε καποτε στου Παπαγου
Ομολογω πως θα ηθελα να μαθω καποιες παραπανω πληροφοριες για τη ζωη της και την τυχη της,εστω και σε πμ.:)
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.371
Reaction score
16.592
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
στοιχειων,το lancer ζυγιζει 900 κιλα ενω το bmw 1500.Ητοι,το καινουριο ειναι βαρυτερο κατα τα 2/3 του βαρους του παλιου.Με αλλα λογια,δεν ξερω πως θα συμπεριφεροταν το bmw αν τρακαρε με οχημα βαρους 2.5 τονων(γιατι αυτη ειναι η αναλογια)και εχοντας την ιδια ταχυτητα.Λογικα θα ηταν καλυτερο,αλλα επι της ουσιας δεν θα προσφερε πολλα παραπανω.Επιμενω στο βαρος,γιατι ειναι κατι που δεν βλεπω να αναλυεται σχεδον σε καμμια μελετη.

-Περι ηλικιωμενων οδηγων.
Minas νομίζω σκεπτόσουν λίγο στην κστευθυνση την παρακάτω: αρχή διατήρησης της ενέργειας , μάζα, ταχύτητα, κρούση. Και πολυ καλα εκανες!!

Οι υπερηλικες οδηγοι μρ προβληνατα υγειας ειναι προβλημα , αλλα νομιζω πως η πλειοψηφια των σοβαρων τροχαιων προκαλειται απο νεους με υπερβολικη ταχυτητα
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.817
Reaction score
4.139
Πόντοι
777
Age
48
1ον Ένας 90χρονος, όσο ευθυτενής και καλοστεκούμενος, μπορεί να έχει τα ίδια αντανακλαστικά όταν ήταν 30; Αν ήταν έτσι στον Ολυμπιακό να φέρουμε φέρουμε τον Κελεσίδη πίσω τερματοφύλακα που στα '70 ήταν ο τερματοφύλακας με τα καλύτερα ρεφλέξ.
2ον Ο,τι συστήματα ασφάλειας ενεργειακής και παθητικής και αν εφαρμόσουν στα κοινά αυτοκίνητα, αυτά λειτουργούν πάντα στη λογική ότι κανείς λελογισμένη χρήση του αυτοκινήτου. Αν κάποιος τώρα θέλει να πάρει την στροφή με 150, δυστυχώς...δεν
 
Top Bottom