Καφενείον "Το δικύλινδρο" (Bar)

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
1.020
Reaction score
2.967
Πόντοι
667
Age
36
Σιγουρα ενας υπερηλικας δεν εχει τα ιδια αντανακλαστικα με εναν νεο.Ωστοσο για να διαπιστωθει αυτο με πρακτικο τροπο και να βγει σοβαρο συμπερασμα οτι οντως καποιο συγκεκριμενο ατομο δεν πρεπει να οδηγει,θα χρειαστει να γινει μια σειρα απο εξειδικευμενες εξετασεις.Που στην τελικη αυτο δεν συμφερει κανεναν,γιατι εαν μπουμε σε αυτη τη διαδικασια,το δικαιο θα ηταν να εφαρμοστει για το συνολο των οδηγων.Και τοτε νομιζω οτι πολυς κοσμος θα εμενε χωρις διπλωμα,ανεξαρτητως ηλικιας.Και αυτο προφανως θα κοστισει σε διαφορους τομεις.Οποτε για αυτο λεω οτι δεν μπορουν να γινουν και πολλα.
Επιπλεον,εφοσον μιλαμε και για ατομα με πιθανη αδιαγνωστη ανοια,τα οποια δεν εχουν καποιον να τους προσεχει(οπως ο γειτονας που προανεφερα)οι απαγορευσεις και στερησεις διπλωματων δεν εχουν απολυτως καμμια πρακτικη ισχυ.


Για την ιστορια παντως,ολως τυχαιως συναντηθηκα με ατομο που ηταν παρων στο δυστυχημα.Μου ειπε οτι επι της ουσιας,μικρη επαφη ειχαν τα δυο αυτοκινητα.Εκεινο που ουσιαστικα συνεβη ειναι οτι το mitsu προσεκρουσε σε προεξεχον στηθαιο η κατι παρομοιο(δεν διευκρινισε εαν ηταν πριν η μετα την επαφη με το αλλο αμαξι),και τελικα αυτο ηταν η αιτια που ''ανοιξε'' κατ αυτον τον τροπο.Αυτο μαλλον εξηγει κιολας το υπο αλλες συνθηκες αδικαιολογητο γεγονος οτι ο χαρτης εχει προσγειωθει ορθιος και ατσαλακωτος διπλα στο αμαξι.
Χαρακτηριστικα μου ανεφερε οτι ο οδηγος ηταν αλωβητος,δεμενος με τη ζωνη ασφαλειας,και..ξεσκεπαστος.

Κατι ακομα που παρατηρησα,ειναι πως το αμαξι πρεπει να ηταν σε καλη κατασταση.Μηχανοστασιο,δυναμο και μοτερ καλοριφερ φαινονται να ειναι πεντακαθαρα.Επισης φερει ακομα τον εργοστασιακο καθρεφτη και εχει πινακιδα σε καλη κατασταση,οποτε πιθανοτατα οντως ο οδηγος να μην ειχε ιστορικο τρακαρισματων μεχρι τοτε.Αλλα δυστυχως η ηλικια ειναι ηλικια..
 

GiwrgosTer

Member
Εγγραφή
18 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
310
Reaction score
566
Πόντοι
367
Age
21
Περιοχή
Χανιά, Κρήτη
Πολυ ενδιαφερουσες πληροφοριες για την Maserati Quattroporte II, που κατασκευαστηκε επι Citroen, με μονο 12 (!) αμαξια, απ τα οποια μοναχα 6 υπαρχουν.
IMG_2099_LU2.jpeg

 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
5.035
Reaction score
14.351
Πόντοι
1.137
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Πολυ ενδιαφερουσες πληροφοριες για την Maserati Quattroporte II, που κατασκευαστηκε επι Citroen, με μονο 12 (!) αμαξια, απ τα οποια μοναχα 6 υπαρχουν.
View attachment 33419
Εάν θέλεις, υπάρχει ένα αφιέρωμα σε μία Quattroporte II barn find από το περιοδικό Octane που είχα ανεβάσει πριν από 6 χρόνια. Θα το δεις εδώ:
Maserati Quattroporte ΙΙ Barn Find

https://my2cv.gr/forum/threads/maserati-quattroporte-ΙΙ-barn-find.1866/
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.359
Reaction score
1.840
Πόντοι
457
Age
39
Περιοχή
Καλαμαριά
Κάποιος που ομιλεί την γαλλική καλύτερα από μένα μπορεί να πάρει ένα τηλ. στον Renov γιατί δουλεύουν το κοτόπουλο τους;
 
Last edited:

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
5.035
Reaction score
14.351
Πόντοι
1.137
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Πριν από λίγες ημέρες πήρα το τρέχον τεύχος του Classic Cars και είχε αφιέρωμα σε 3 γενεές BMW Alpina σειράς 5 (Ε12, Ε28 & Ε34). Σκέφτηκα εκείνη τη στιγμή τον εσωτερικό ανταγωνισμό που είχε πάντα η Alpina με το τμήμα Μ της BMW και σκεφτόμουνα ποιος είναι ο ρόλος των αποκλειστικών βελτιωτικών οίκων τελικά? Ειδικά ο ανταγωνισμός Alpina με BMW Μ έχει πάρει διαστάσεις BMW εναντίον Mercedes, όλα αυτά τα χρόνια. Μιλάω πάντα για αποκλειστικούς βελτιωτικούς οίκους. Άλλοι οίκοι απορροφήθηκαν, όπως η AMG. Ποιος είναι ο ρόλος της Brabus, του RUF, του Gemballa (ο οποίος θυμάστε δολοφονήθηκε στη Ν. Αφρική από συμμορίες σε ύποπτη συναλλαγή για χρηματοδότηση...), ή, για να πούμε και για την αντιπέρα όχθη του Ατλαντικού, του Shelby και του προσφάτως αποβιώσαντα Callaway?

33453
33454
33455


Εδώ μία φωτογραφία από το φόρουμ μας, πριν από 10 χρόνια, μίας Callaway Corvette C4 του συγγενή ενός παλιού μέλους στην Αυστραλία! Απίστευτο! (σελίδα 5, Άλλα Κλασσικά). Όταν πρωτοανέβηκε η φωτογραφία μάλλον δεν είχε συνειδητοποιηθεί η σπουδαιότητα και η σπανιότητα του αυτοκινήτου!

33456
 

GiwrgosTer

Member
Εγγραφή
18 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
310
Reaction score
566
Πόντοι
367
Age
21
Περιοχή
Χανιά, Κρήτη
Τελειως ασχετο, αλλα με παραξενεψε, καθως ειχα την εντυπωση πως ολα τα 206 gti ειχαν τους προφυλακτηρες και τα πλαινα πλαστικα βαμμενα στο ιδιο χρωμα με το αυτοκινητο:
33475
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.282
Reaction score
22.034
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Δεν ισχύει Γιωργο. Τα πρώτα ήταν όπως αυτό.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.282
Reaction score
22.034
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Πραγματικά είμαι πολύ καλός στις Alfa ro...εεεε Citroen εννοώ..:shifty:
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.795
Reaction score
18.075
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
Top 10 des ventes aux particuliers France en janvier (Autoplus)

1 Sandero
2 Spring
3 Jogger
4 Duster
5 Clio
6 Yaris
7 Yaris cross
8 208
9 Mini
Shocked

10 Captur

Απόδειξη ότι η γαλλική αγορά είναι όσο μεσογειακή πάει…
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
424
Reaction score
1.302
Πόντοι
407
Age
57
Top 10 des ventes aux particuliers France en janvier (Autoplus)

1 Sandero
2 Spring
3 Jogger
4 Duster
5 Clio
6 Yaris
7 Yaris cross
8 208
9 Mini
Shocked

10 Captur

Απόδειξη ότι η γαλλική αγορά είναι όσο μεσογειακή πάει…
Δηλαδή αν καταλαβαίνω καλά στα 10 πρώτα σε πωλήσεις στην Γαλλία, τα 4 πρώτα είναι Dacia;
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
2.017
Reaction score
4.597
Πόντοι
827
Age
49
Που είναι από τα φθηνότερα αυτοκίνητα στην αγορά. Από ότι καταλαβαίνω Νικόλα η γαλλική αγορά, παραδοσιακά, δεν τρελενώταν για ακριβά αυτοκίνητα. Ενώ ενδιαφέρονται για τους αγώνες αυτοκινήτου, έχουν μακρά παράδοση στα μηχανοκίνητα σπορ, οδηγούν σαν τους παλαβούς (το "σαν" μπήκε από ευγένεια), παρόλα αυτά δεν ξοδεύουν ποτέ λεφτά για ακριβά αυτοκίνητα.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.795
Reaction score
18.075
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
Που είναι από τα φθηνότερα αυτοκίνητα στην αγορά. Από ότι καταλαβαίνω Νικόλα η γαλλική αγορά, παραδοσιακά, δεν τρελενώταν για ακριβά αυτοκίνητα. Ενώ ενδιαφέρονται για τους αγώνες αυτοκινήτου, έχουν μακρά παράδοση στα μηχανοκίνητα σπορ, οδηγούν σαν τους παλαβούς (το "σαν" μπήκε από ευγένεια), παρόλα αυτά δεν ξοδεύουν ποτέ λεφτά για ακριβά αυτοκίνητα.
Εχεις απόλυτο δίκιο. Είναι κύριο χαρακτηριστικό.
Και ιστορικά είναι ενδιαφέρον ότι σχετίζεται με
  1. την ταύτιση της Γαλλίας με προϊόντα πολυτελείας (αρώματα, μόδα κλπ)
  2. Το ότι το εθνικό ιδεολόγημα του σύγχρονου γαλλικού κράτους οικοδομήθηκε στην αντίθεση με το αποκαλούμενο ‘παλαιό καθεστως ‘. Όπως με την ίδια αναλογία το οικοδόμημα του σύγχρονου ελληνικού κράτους οικοδομήθηκε σε μεγάλο βαθμό πάντως στην αντίθεση με την Τουρκία και την ανεξαρτησία από την οθωμανική αυτοκρατορία.
που σημαίνει
1) η ταύτιση της Γαλλίας με τα προϊόντα πολυτελείας οδήγησε σε μια παραδοσιακή υπερφορολόγηση των ακριβών αντικειμένων. Χαρακτηριστικό η υποχρεωτική δήλωση στην εφορία της κατοχής ακριβών αντικειμένων (πινάκων, έργων τέχνης κοσμημάτων και τα λοιπά) και η δυνατότητα την ελεγκτικών αρχών να κάνουν έλεγχο ακόμα και στο σπιτι.

2) στο εθνικό αφήγημα της Γαλλίας ( όπως εκφράζεται στο συλλογικό υποσυνείδητο και στην εκπαιδευση) ο ‘κακός ‘ είναι η παλιά αριστοκρατία που διώχτηκε 3 φορές και ξαναγύρισε . Αφού ακόμα και ο οδήγηση στα δεξιά του δρόμου καθιερώθηκε για να συμβολίσει την ρήξη με το παλιό καθεστως ( και στην συνέχεια υιοθετήθηκε από τις ενωμένες πολιτείες και τα αλλά ευρωπαϊκά κράτη ).
Όποτε αντικείμενα που αποτελούν επίδειξη πλούτου διεγείρουν αρνητικά αντανακλαστικά.

Έτσι έχουμε τοπαράδοξο να υπάρχει η εικόνα της Γαλλίας και ειδικά του Παρισιού για τους τουρίστες όπου οι αμερικανοί τουρίστες οι πλούσιοι Ρώσοι και Κινέζοι , και ότι ψωνισμένος/η από τον κόσμο έρχονται και κάνουν ουρές για να αγοράσουν πανάκριβες κυλοτες , κοσμήματα , ρούχα κλπ, και από την άλλη η Γαλλία και ειδικά η επαρχία που είναι ακριβώς το αντίθετο.

να φαντάζεται κάποιος την ντόπια κοινωνία σαν την βιτρίνα του Παρισιού , είναι σαν κάποιος να φαντάζεται ότι η καθημερινότητα του έλληνα είναι : μπλε-άσπρο κυκλαδίτικο σπιτι, μουσακάς το μεσημέρι και το απόγευμα να χορεύει συρτακι.

Βέβαια ειδικά τα τελευταία 15 χρόνια με την επέλαση του Διαδικτύου σταδιακά αυτό αλλάζει και ο τρόπος ζωής αμερικανοποιειται.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
2.017
Reaction score
4.597
Πόντοι
827
Age
49
Εχεις απόλυτο δίκιο. Είναι κύριο χαρακτηριστικό.
Και ιστορικά είναι ενδιαφέρον ότι σχετίζεται με
  1. την ταύτιση της Γαλλίας με προϊόντα πολυτελείας (αρώματα, μόδα κλπ)
  2. Το ότι το εθνικό ιδεολόγημα του σύγχρονου γαλλικού κράτους οικοδομήθηκε στην αντίθεση με το αποκαλούμενο ‘παλαιό καθεστως ‘. Όπως με την ίδια αναλογία το οικοδόμημα του σύγχρονου ελληνικού κράτους οικοδομήθηκε σε μεγάλο βαθμό πάντως στην αντίθεση με την Τουρκία και την ανεξαρτησία από την οθωμανική αυτοκρατορία.
που σημαίνει
1) η ταύτιση της Γαλλίας με τα προϊόντα πολυτελείας οδήγησε σε μια παραδοσιακή υπερφορολόγηση των ακριβών αντικειμένων. Χαρακτηριστικό η υποχρεωτική δήλωση στην εφορία της κατοχής ακριβών αντικειμένων (πινάκων, έργων τέχνης κοσμημάτων και τα λοιπά) και η δυνατότητα την ελεγκτικών αρχών να κάνουν έλεγχο ακόμα και στο σπιτι.

2) στο εθνικό αφήγημα της Γαλλίας ( όπως εκφράζεται στο συλλογικό υποσυνείδητο και στην εκπαιδευση) ο ‘κακός ‘ είναι η παλιά αριστοκρατία που διώχτηκε 3 φορές και ξαναγύρισε . Αφού ακόμα και ο οδήγηση στα δεξιά του δρόμου καθιερώθηκε για να συμβολίσει την ρήξη με το παλιό καθεστως ( και στην συνέχεια υιοθετήθηκε από τις ενωμένες πολιτείες και τα αλλά ευρωπαϊκά κράτη ).
Όποτε αντικείμενα που αποτελούν επίδειξη πλούτου διεγείρουν αρνητικά αντανακλαστικά.

Έτσι έχουμε τοπαράδοξο να υπάρχει η εικόνα της Γαλλίας και ειδικά του Παρισιού για τους τουρίστες όπου οι αμερικανοί τουρίστες οι πλούσιοι Ρώσοι και Κινέζοι , και ότι ψωνισμένος/η από τον κόσμο έρχονται και κάνουν ουρές για να αγοράσουν πανάκριβες κυλοτες , κοσμήματα , ρούχα κλπ, και από την άλλη η Γαλλία και ειδικά η επαρχία που είναι ακριβώς το αντίθετο.

να φαντάζεται κάποιος την ντόπια κοινωνία σαν την βιτρίνα του Παρισιού , είναι σαν κάποιος να φαντάζεται ότι η καθημερινότητα του έλληνα είναι : μπλε-άσπρο κυκλαδίτικο σπιτι, μουσακάς το μεσημέρι και το απόγευμα να χορεύει συρτακι.

Βέβαια ειδικά τα τελευταία 15 χρόνια με την επέλαση του Διαδικτύου σταδιακά αυτό αλλάζει και ο τρόπος ζωής αμερικανοποιειται.
Είναι μερικά στοιχεία αυτού που αποκαλείται "Λαϊκό Κράτος", όχι τόσο στην θεσμοθέτηση του, όσο της κουλτούρας του.
Και προσοχή... Άλλο το "Λαϊκό Κράτος" και άλλο η "Λαϊκή Δημοκρατία"
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.795
Reaction score
18.075
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
ma i idia leksi borei na exei polla periexomena...

ti kalitero paradeigma: otan kivernouse i "ethnkiki rizospastiki enosi" itan paranomos o "rizospastis".
ante na to katalavei enas eksogiinos glossologos meletitis



Pantos giq to thema to parapano stin galliki koultourq einai polli logiko nq dapanas xrimata gia
1)idikatoikisi
  1. eksodous, poto, fagito
  2. diakopes
Oxi omos gia aftokinita kai gia eidi politeleias
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
424
Reaction score
1.302
Πόντοι
407
Age
57
Εχεις απόλυτο δίκιο. Είναι κύριο χαρακτηριστικό.
Και ιστορικά είναι ενδιαφέρον ότι σχετίζεται με
  1. την ταύτιση της Γαλλίας με προϊόντα πολυτελείας (αρώματα, μόδα κλπ)
  2. Το ότι το εθνικό ιδεολόγημα του σύγχρονου γαλλικού κράτους οικοδομήθηκε στην αντίθεση με το αποκαλούμενο ‘παλαιό καθεστως ‘. Όπως με την ίδια αναλογία το οικοδόμημα του σύγχρονου ελληνικού κράτους οικοδομήθηκε σε μεγάλο βαθμό πάντως στην αντίθεση με την Τουρκία και την ανεξαρτησία από την οθωμανική αυτοκρατορία.
που σημαίνει
1) η ταύτιση της Γαλλίας με τα προϊόντα πολυτελείας οδήγησε σε μια παραδοσιακή υπερφορολόγηση των ακριβών αντικειμένων. Χαρακτηριστικό η υποχρεωτική δήλωση στην εφορία της κατοχής ακριβών αντικειμένων (πινάκων, έργων τέχνης κοσμημάτων και τα λοιπά) και η δυνατότητα την ελεγκτικών αρχών να κάνουν έλεγχο ακόμα και στο σπιτι.

2) στο εθνικό αφήγημα της Γαλλίας ( όπως εκφράζεται στο συλλογικό υποσυνείδητο και στην εκπαιδευση) ο ‘κακός ‘ είναι η παλιά αριστοκρατία που διώχτηκε 3 φορές και ξαναγύρισε . Αφού ακόμα και ο οδήγηση στα δεξιά του δρόμου καθιερώθηκε για να συμβολίσει την ρήξη με το παλιό καθεστως ( και στην συνέχεια υιοθετήθηκε από τις ενωμένες πολιτείες και τα αλλά ευρωπαϊκά κράτη ).
Όποτε αντικείμενα που αποτελούν επίδειξη πλούτου διεγείρουν αρνητικά αντανακλαστικά.

Έτσι έχουμε τοπαράδοξο να υπάρχει η εικόνα της Γαλλίας και ειδικά του Παρισιού για τους τουρίστες όπου οι αμερικανοί τουρίστες οι πλούσιοι Ρώσοι και Κινέζοι , και ότι ψωνισμένος/η από τον κόσμο έρχονται και κάνουν ουρές για να αγοράσουν πανάκριβες κυλοτες , κοσμήματα , ρούχα κλπ, και από την άλλη η Γαλλία και ειδικά η επαρχία που είναι ακριβώς το αντίθετο.

να φαντάζεται κάποιος την ντόπια κοινωνία σαν την βιτρίνα του Παρισιού , είναι σαν κάποιος να φαντάζεται ότι η καθημερινότητα του έλληνα είναι : μπλε-άσπρο κυκλαδίτικο σπιτι, μουσακάς το μεσημέρι και το απόγευμα να χορεύει συρτακι.

Βέβαια ειδικά τα τελευταία 15 χρόνια με την επέλαση του Διαδικτύου σταδιακά αυτό αλλάζει και ο τρόπος ζωής αμερικανοποιειται.
Πάντα θεωρούσα την Γαλλία και την Γερμανία την καρδιά της Ευρώπης. Την Γερμανία την έχω δει από κοντά και παλαιότερα (πριν την ένωση) και τώρα. Στην Γαλλία δεν αξιώθηκα να πάω, αλλά ειλικρινά αν πήγαινα ποτέ το τελευταίο μέρος θα ήταν το Παρίσι, από αυτά που διαβάζω δεν μου προξενεί κανένα ενδιαφέρον, ίσως μόνο το Λούβρο. Αντίθετα θα ήθελα να γνωρίσω την γαλλική ύπαιθρο και ειδικά την περιοχή στον Ατλαντικό και εκείνη των Άλπεων. Η μελέτη τους στο κρασί, στο τυρί, στην κουζίνα τους γενικότερα είναι πολύ ενδιαφέροντα. Χώρα με αντιθέσεις, που συνδυάζει ταυτόχρονα υπερπόντιες κτήσεις, αποικιοκρατία, πυρηνικά όπλα από την μια και πλούσια ιστορία στα ατομικά δικαιώματα, οικογενειακή παράδοση από την άλλη. Επίσης στον πολιτικό στίβο η δεύτερη Κυριακή των γαλλικών προεδρικών εκλογών από τον Ντε Γκωλ και μετά είναι ένα τεράστιο μάθημα πολιτικών ελιγμών, ότι δηλαδή στον βωμό απόκτησης της εξουσίας κάθε πολιτική συνδιαλλαγή είναι ανεκτή.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
2.017
Reaction score
4.597
Πόντοι
827
Age
49
Πάντα θεωρούσα την Γαλλία και την Γερμανία την καρδιά της Ευρώπης. Την Γερμανία την έχω δει από κοντά και παλαιότερα (πριν την ένωση) και τώρα. Στην Γαλλία δεν αξιώθηκα να πάω, αλλά ειλικρινά αν πήγαινα ποτέ το τελευταίο μέρος θα ήταν το Παρίσι, από αυτά που διαβάζω δεν μου προξενεί κανένα ενδιαφέρον, ίσως μόνο το Λούβρο. Αντίθετα θα ήθελα να γνωρίσω την γαλλική ύπαιθρο και ειδικά την περιοχή στον Ατλαντικό και εκείνη των Άλπεων. Η μελέτη τους στο κρασί, στο τυρί, στην κουζίνα τους γενικότερα είναι πολύ ενδιαφέροντα. Χώρα με αντιθέσεις, που συνδυάζει ταυτόχρονα υπερπόντιες κτήσεις, αποικιοκρατία, πυρηνικά όπλα από την μια και πλούσια ιστορία στα ατομικά δικαιώματα, οικογενειακή παράδοση από την άλλη. Επίσης στον πολιτικό στίβο η δεύτερη Κυριακή των γαλλικών προεδρικών εκλογών από τον Ντε Γκωλ και μετά είναι ένα τεράστιο μάθημα πολιτικών ελιγμών, ότι δηλαδή στον βωμό απόκτησης της εξουσίας κάθε πολιτική συνδιαλλαγή είναι ανεκτή.
Άδικης το Παρίσι. Σου προτείνω να διαβάσεις το βιβλίο του Andrew Hussey "Παρίσι. Η μυστική ιστορία" εκδόσεις Πάπυρος. Εκεί θα διαβάσεις για το πραγματικό Παρίσι... Θα σου φανεί κάπως underground, αλλά θα αλλάξεις γνώμη. Ούτως ή άλλως και στη Γερμανία η πιο γοητευτική πόλη της είναι αυτή που είναι το Βερολίνο... Η πιο underground πόλη και η πιο αμερικάνικη.
Απλά το Παρίσι αδικείται από τα στερεότυπα περισσότερο από κάθε άλλη πόλη
 
Top Bottom