Σιγουρα ενας υπερηλικας δεν εχει τα ιδια αντανακλαστικα με εναν νεο.Ωστοσο για να διαπιστωθει αυτο με πρακτικο τροπο και να βγει σοβαρο συμπερασμα οτι οντως καποιο συγκεκριμενο ατομο δεν πρεπει να οδηγει,θα χρειαστει να γινει μια σειρα απο εξειδικευμενες εξετασεις.Που στην τελικη αυτο δεν συμφερει κανεναν,γιατι εαν μπουμε σε αυτη τη διαδικασια,το δικαιο θα ηταν να εφαρμοστει για το συνολο των οδηγων.Και τοτε νομιζω οτι πολυς κοσμος θα εμενε χωρις διπλωμα,ανεξαρτητως ηλικιας.Και αυτο προφανως θα κοστισει σε διαφορους τομεις.Οποτε για αυτο λεω οτι δεν μπορουν να γινουν και πολλα.
Επιπλεον,εφοσον μιλαμε και για ατομα με πιθανη αδιαγνωστη ανοια,τα οποια δεν εχουν καποιον να τους προσεχει(οπως ο γειτονας που προανεφερα)οι απαγορευσεις και στερησεις διπλωματων δεν εχουν απολυτως καμμια πρακτικη ισχυ.
Για την ιστορια παντως,ολως τυχαιως συναντηθηκα με ατομο που ηταν παρων στο δυστυχημα.Μου ειπε οτι επι της ουσιας,μικρη επαφη ειχαν τα δυο αυτοκινητα.Εκεινο που ουσιαστικα συνεβη ειναι οτι το mitsu προσεκρουσε σε προεξεχον στηθαιο η κατι παρομοιο(δεν διευκρινισε εαν ηταν πριν η μετα την επαφη με το αλλο αμαξι),και τελικα αυτο ηταν η αιτια που ''ανοιξε'' κατ αυτον τον τροπο.Αυτο μαλλον εξηγει κιολας το υπο αλλες συνθηκες αδικαιολογητο γεγονος οτι ο χαρτης εχει προσγειωθει ορθιος και ατσαλακωτος διπλα στο αμαξι.
Χαρακτηριστικα μου ανεφερε οτι ο οδηγος ηταν αλωβητος,δεμενος με τη ζωνη ασφαλειας,και..ξεσκεπαστος.
Κατι ακομα που παρατηρησα,ειναι πως το αμαξι πρεπει να ηταν σε καλη κατασταση.Μηχανοστασιο,δυναμο και μοτερ καλοριφερ φαινονται να ειναι πεντακαθαρα.Επισης φερει ακομα τον εργοστασιακο καθρεφτη και εχει πινακιδα σε καλη κατασταση,οποτε πιθανοτατα οντως ο οδηγος να μην ειχε ιστορικο τρακαρισματων μεχρι τοτε.Αλλα δυστυχως η ηλικια ειναι ηλικια..
Επιπλεον,εφοσον μιλαμε και για ατομα με πιθανη αδιαγνωστη ανοια,τα οποια δεν εχουν καποιον να τους προσεχει(οπως ο γειτονας που προανεφερα)οι απαγορευσεις και στερησεις διπλωματων δεν εχουν απολυτως καμμια πρακτικη ισχυ.
Για την ιστορια παντως,ολως τυχαιως συναντηθηκα με ατομο που ηταν παρων στο δυστυχημα.Μου ειπε οτι επι της ουσιας,μικρη επαφη ειχαν τα δυο αυτοκινητα.Εκεινο που ουσιαστικα συνεβη ειναι οτι το mitsu προσεκρουσε σε προεξεχον στηθαιο η κατι παρομοιο(δεν διευκρινισε εαν ηταν πριν η μετα την επαφη με το αλλο αμαξι),και τελικα αυτο ηταν η αιτια που ''ανοιξε'' κατ αυτον τον τροπο.Αυτο μαλλον εξηγει κιολας το υπο αλλες συνθηκες αδικαιολογητο γεγονος οτι ο χαρτης εχει προσγειωθει ορθιος και ατσαλακωτος διπλα στο αμαξι.
Χαρακτηριστικα μου ανεφερε οτι ο οδηγος ηταν αλωβητος,δεμενος με τη ζωνη ασφαλειας,και..ξεσκεπαστος.
Κατι ακομα που παρατηρησα,ειναι πως το αμαξι πρεπει να ηταν σε καλη κατασταση.Μηχανοστασιο,δυναμο και μοτερ καλοριφερ φαινονται να ειναι πεντακαθαρα.Επισης φερει ακομα τον εργοστασιακο καθρεφτη και εχει πινακιδα σε καλη κατασταση,οποτε πιθανοτατα οντως ο οδηγος να μην ειχε ιστορικο τρακαρισματων μεχρι τοτε.Αλλα δυστυχως η ηλικια ειναι ηλικια..