- Εγγραφή
- 18 Οκτωβρίου 2014
- Μηνύματα
- 6.038
- Reaction score
- 15.606
- Πόντοι
- 1.287
- Περιοχή
- Région parisienne
μα ναι, παρασκευάζεται κανονικά. Απλά μόνο οι δίλιτρες ντίζελ
μα ναι, παρασκευάζεται κανονικά. Απλά μόνο οι δίλιτρες ντίζελ
Πρωτη σειρα ηταν το ΑΧ που ειχες? Με το παλιο ταμπλω?[/QUOTE][QUOTE="CX II_Prestige, post: 44092, member: 401" Το ΑΧάκι που είχα είχε φτάσει 27 ετών...
Ε γι αυτο αντεξε το ταμπλω και σιγουρα δεν ηταν 27 χρονων, γι αυτο παραξενευτηκα.
Το ΑΧ πρωτης σειρα ειχε ποιοτητα καταστευης εσωτερικου εφαμιλλη με το axel τολμω να πω...
Συνήθως ποιότητα εννουν οι περισσότεροι την εικόνα που δίνει το αυτοκίνητο και ιδίως στο εσωτερικό του. Με τον όρο ποιότητα εννοούν τα μαλακά πλαστικα το ποσό καλά δεμένα είναι ,τριγμοι , η αίσθηση των διακοπτών , τα ντουλαπάκι ,οι πόρτες πως ανοίγουν και πώς κλείνουν , η πολυτέλεια , τα καθισματα. Βέβαια ή πραγματικότητα είναι άλλη. Μπορεί ένα αυτοκίνητο να έχει ποιοτικό εσωτερικό αλλά να βγάζει βλαβες σε ηλεκτρολογικά , ηλεκτρονικά μηχανολογικά συστήματα. Γι αυτό και για μένα αυτό το αυτοκίνητο που πολλοί το θεωρούν ποιοτικό, δεν μου λέει τίποτα. Το ποιοτικό με την έννοια που το θεωρούν πολλοί δεν σημαίνει ότι είναι και αξιοπιστοΠραγματικά, το θέμα με την ποιότητα, στα αλήθεια δεν το καταλαβαίνω. Πόσο ηλεκτρικά παράθυρα που να έχουν 'πέσει' σε γκολφ έχω δει, κεντρικές κονσόλες να έχουν ξεκολήσει κλπ... Το ξέρω πως με μεμονωμένα παραδείγματα δεν κάνεις στατιστική, αλλά πολλά αυτοκίνητα που ο ειδικός τύπος τα θεωρούσε 'με κακής ποιότητας υλικά', σε έσοα έχω μπει, και ας είναι 20ετίας, δεν έχουν εμφανίσει κάποιο πρόβλημα. Το ΑΧάκι που είχα είχε φτάσει 27 ετών, και ούτε το ταμπλό είχε ραγίσει, τα παράθυρα ήταν μια χαρά, ούτε ταπετσαρία είχε ξεκολλήσει... και χωρίς ιδιαίτερη φροντίδα. Ούτε από τον ήλιο δεν φυλασσόταν.
Συγκρίνω το c2 μου με το golf 4 ενός φίλου μου. 2003 μοντέλο το γκολφ, 2004 το C2. Πιο πολλά χιλιόμετρα το c2.Συνήθως ποιότητα εννουν οι περισσότεροι την εικόνα που δίνει το αυτοκίνητο και ιδίως στο εσωτερικό του. Με τον όρο ποιότητα εννοούν τα μαλακά πλαστικα το ποσό καλά δεμένα είναι ,τριγμοι , η αίσθηση των διακοπτών , τα ντουλαπάκι ,οι πόρτες πως ανοίγουν και πώς κλείνουν , η πολυτέλεια , τα καθισματα. Βέβαια ή πραγματικότητα είναι άλλη. Μπορεί ένα αυτοκίνητο να έχει ποιοτικό εσωτερικό αλλά να βγάζει βλαβες σε ηλεκτρολογικά , ηλεκτρονικά μηχανολογικά συστήματα. Γι αυτό και για μένα αυτό το αυτοκίνητο που πολλοί το θεωρούν ποιοτικό, δεν μου λέει τίποτα. Το ποιοτικό με την έννοια που το θεωρούν πολλοί δεν σημαίνει ότι είναι και αξιοπιστο
βεβαια μεγαλο ρολο παιζει και το ποσο ο ιδιοκτητης προσεχει το αμαξι του και το διατηρει σε καλη κατασταση παρα το υλικο που ειναι φτιαγμενο. υπαρχουν ανθρωποι που δεν προσεχουν καθολου τα αμαξια τους και κανουν βανδαλισμους, γιαυτους δεν υπαρχει ποιοτικο υλικο καταστρεφουν τα πανταΣυγκρίνω το c2 μου με το golf 4 ενός φίλου μου. 2003 μοντέλο το γκολφ, 2004 το C2. Πιο πολλά χιλιόμετρα το c2.
To golf τριζει, πλαστικα έχουν ξεκολλήσει στο εσωτερικό. Το c2 είναι μια χαρά. κι ας έχει πιο 'σκληρά πλαστικά. και υποτίθεται το 4 golf για τον ειδικό τύπο ήταν το πιο 'ποιοτικό' απ όλα τα γκολφ.
Με ενα παράδειγμα δεν βγάζεις συμπεράσματα. Αλλά γενικά ο ειδικός τύπος, κλίνει πολύ προς στα γερμανικά.
και το ΑΧ, και το c2 και η Prestige (1985) αποδείχθηκε πως ειχαν πολύ ανθεκτικό εσωτερικό... (σε σημείο με όλα αυτά που είχα διαβάσει για τις CX β' γεννιάς να ναρωτιέμαι αν οι Πρεστίζ είχαν άλλα πλαστικά στο εσωτερικό...) Αν η παχιά παχιά μοκετα με τον αφρό από κάτω, δεν είναι ποιότητα τι είναι;;
Επιασες το μεγιστο κωλοχανειο τωραgolf 4
εγω τι σχέση έχω??Επιασες το μεγιστο κωλοχανειο τωρα
Μιλαμε για τη χειροτερη γενια golf απ ολες αναλογικα με τη κατηγορια του την εποχη του κατα ομολογια ακομα και vagιτων, κοντραρει τη τριτη γενια ισως... Καθε service και γρυλλος παραθυρου μαζι με πολλαπλασιαστη.Ποιοτητα τα πρωτα χρονια και μετα κατερεε το συμπαν.. Κυριολεκτικα. Μεχρι και η ταπετσαρια της οροφης σου ερχοταν στο κεφαλι
Αστρονομικα 75 αλογα σε 200 κιλα πιο βαρια καροτσα απο τη zx και λαστιχο με 80 προφιλ. Εκει να δεις ανεση Τρυφωνα παντως
αλλο που πηγαινε μονο ευθεια!
7,5 εκατομυρια το '98 τ0 1.4 με τις δοσεις που εβαλε συναδελφος του πατερα μου. Ουτε 6,5 δεν εκανε η xantia ΙΙ 1.8 16v![]()
καλα δεν ειμαι και fan της volkswagen αλλα ουτε τη θεορω και απο τις χειροτερες. nonos τι ενωεις τελικα εχει ανεση η οχι; πρωτα απ΄ολα η ανεση μετα ολα τ΄αλλαtataskit ηθελα να γραψω ο παπαρας
Επειδη λυσσαει με την ανεση![]()
Επιασες το μεγιστο κωλοχανειο τωρα
Μιλαμε για τη χειροτερη γενια golf απ ολες αναλογικα με τη κατηγορια του την εποχη του κατα ομολογια ακομα και vagιτων, κοντραρει τη τριτη γενια ισως... Καθε service και γρυλλος παραθυρου μαζι με πολλαπλασιαστη.Ποιοτητα τα πρωτα χρονια και μετα κατερεε το συμπαν.. Κυριολεκτικα. Μεχρι και η ταπετσαρια της οροφης σου ερχοταν στο κεφαλι
Αστρονομικα 75 αλογα σε 200 κιλα πιο βαρια καροτσα απο τη zx και λαστιχο με 80 προφιλ. Εκει να δεις ανεση Τρυφωνα παντως
αλλο που πηγαινε μονο ευθεια!
7,5 εκατομυρια το '98 τ0 1.4 με τις δοσεις που εβαλε συναδελφος του πατερα μου. Ουτε 6,5 δεν εκανε η xantia ΙΙ 1.8 16v![]()
Με 80αρι μπαλονολαστιχο ειναι να με ρωτας?καλα δεν ειμαι και fan της volkswagen αλλα ουτε τη θεορω και απο τις χειροτερες. nonos τι ενωεις τελικα εχει ανεση η οχι; πρωτα απ΄ολα η ανεση μετα ολα τ΄αλλα![]()
το gs τα κατάφερνε και με χαμηλο λάστιχο!Με 80αρι μπαλονολαστιχο ειναι να με ρωτας?
κι ομως , για την εποχη ηταν μαλλον χα,ηλο... δεμ θυμαμαι διαστασεις, αλλα ειχε 15 αρα ζαντα...H gs τα καταφερνε με ΣΤΕΝΟ λαστιχο και μονο χαμηλοπροφιλο δεν ηταν![]()