Θα αγοράζατε Citroen σήμερα? Αν ναι πιο...

tataskit

Member
Εγγραφή
15 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
391
Reaction score
529
Πόντοι
137
Age
43
Εγώ θα αγοραζα μία Citroen C5 δεύτερης γενιάς φυσικά με υδροπνευματική ανάρτηση. Τώρα , το ότι εκεί στην Citroen αποφάσισαν την C5 σε φθηνότερη έκδοση να την έχουν με συμβατική ανάρτηση το αφήνω ασχολιαστο.
Ή δεύτερη γενιά C5 πραγματικά όπως την βλεπεις απεξω ειναιπιο ογκώδης με πιο ενισχυμένο και ακαπτο πλαίσιο πιο στιβαρή και σε κάνει να λες ότι πράγματι είναι ένα πολυτελές και ασφαλές αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα διατηρεί και έχει όμορφη εξωτερική σχεδίαση όταν αλλά πολυτελή αυτοκίνητα είναι μεν ογκώδη στιβαρα αλλά είναι μουντά σαν σχεδιο. Εδώ ή C5 τα έχει όλα
Στο εσωτερικό και εδώ τα έχει όλα. Πρώτα έχει φοβερή ποιοτητα. Μία εικόνα πολυτελείας και ποιότητας σου δίνει κοιτώντας το ταπλο , το εσωτερικό στις πόρτες ,τα καθίσματα ,παντού όπου και να κοιταξεις. Πολυτέλεια,ποιοτικα υλικά , πολύ καλή συναρμογή. Ή C5 δεύτερης γενιας οπως και όλα τα γαλλικά που έχουν βγει τα τελευταία δέκα χρόνια έχουν κάνει άλματα στο θέμα ποιότητα υλικών , συναρμογη. Πια τα εσωτερικά των γαλλικών αυτοκινήτων που βγήκαν τα τελευταία δεκα χρόνια δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Και εδώ ή ποιότητα βελτιώθηκε χωρίς να χαθεί ή όμορφη σχεδιαση. Γενικά όμορφη ειναι εσωτερική σχεδίαση αλλά αυτο που κλέβει την παράσταση είναι ο πανέμορφος πίνακας οργάνων με τα αναλογικά αλλά και ψηφιακά όργανα. Πολύ όμορφη ή επιλογή των ψηφιακών ενδείξεων πχ μετρητής καυσίμου μα πιο όμορφο ο συνδυασμός του αναλογικού οργάνου της ταχύτητας που μέσα στο κέντρο του υπαρχει ή οθόνη με πλήθος ενδείξεων και που κάνει τον δείκτη της ταχύτητας να μην φαίνεται ολόκληρος που κι αυτό είναι ωραίο.
Φυσικά το πλήθος των αυτοματισμών και τον πλούσιο εξοπλισμό που πάντα ειχε ή C5 ( Θυμάμαι για παράδειγμα που από την πρώτη C5 υπήρχε το σύστημα που αναβοσβηνει γρήγορα τα αλαρμ όταν αυξάνεται απότομα ή πίεση στο κύκλωμα των φρένων που ακόμα και σήμερα εάν δεν κάνω λάθος δεν το έχουν πολλά σύγχρονα αυτοκινητα, ή που από την πρώτη C 5 είχε αισθητήρες παρκαρίσματος όχι μόνο πίσω αλλά και εμπρός ανάλογα βέβαια με την έκδοση.
Η C5 δεύτερης γενιά λοιπόν έχει τα πάντα. Υδροπνευματική ανάρτηση ,εξωτερικα δειχνει στιβαρό αλλά και ταυτόχρονα όμορφο σε σχεδίαση, εσωτερικό πολυτελές , ποιοτικό σε υλικά και συναρμογή αλλα κι αυτό με πολύ όμορφη σχεδιαση. Και εάν σε όλα αυτά προσθέσουμε τον 1600 αρη κινητήρα που μπηκε δυστυχώς όχι σε όλες τις C5 δεύτερης γενιάς ( αφού τα πρώτα χρόνια η C5είχαν τιν 1.8 και το 2.0) ,με τα καλυτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας και την καλύτερη ισχυ ,ελαστικότητα , τις καλύτερες επιδόσεις και κυρίως την πολύ καλή απόδοση σχέση ισχύος κατανάλωσης κάνουν την C5 τέλειο αυτοκίνητο.
Από εκεί και πέρα άλλο μοντέλο Citroen που θα αγοραζα θα ήταν πολύ με υδροπνευματική ανάρτηση δηλ μία C6 θεωριτικα βέβαια ή για να είμαστε πιο κοντά στην πραγμαρικοτητα την επίσης πολύ όμορφη C 5 πρώτης γενιάς αλλά το πριν το facelift που μ άρεσε περισσότερο
Συγνώμη για το τεράστιο μήνυμα αλλά θεωρω τα c5 πολύ αδικημένο αυτοκίνητο σε σχέση με τα passat avensis,mondeo
εμφανισιακα ειναι πολυ ωραιο αν και η αναρτηση δεν με τρελενει σε σχεση με τα παλια citroen. παντως καινουριο δεν θα μπορουσες να το παρεις σημερα γιατι εχει καταργηθει οπως και η υδροενεργητικη
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.315
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
εμφανισιακα ειναι πολυ ωραιο αν και η αναρτηση δεν με τρελενει σε σχεση με τα παλια citroen. παντως καινουριο δεν θα μπορουσες να το παρεις σημερα γιατι εχει καταργηθει οπως και η υδροενεργητικη
...den kser gia ellada, edo mbori na agorasti akoma...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.202
Reaction score
16.136
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
εμφανισιακα ειναι πολυ ωραιο αν και η αναρτηση δεν με τρελενει σε σχεση με τα παλια citroen. παντως καινουριο δεν θα μπορουσες να το παρεις σημερα γιατι εχει καταργηθει οπως και η υδροενεργητικη

βγαίνει ακόμα σαν δίλιτρη ντίζελ. Απλά δεν εισάγεται στην Ελλάδα. Στην Γαλλία κάνει γύρω στα 33.000. Αυστρία ξεκινά απ΄τα 25.000
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.202
Reaction score
16.136
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Εγώ θα αγοραζα μία Citroen C5 δεύτερης γενιάς φυσικά με υδροπνευματική ανάρτηση. Τώρα , το ότι εκεί στην Citroen αποφάσισαν την C5 σε φθηνότερη έκδοση να την έχουν με συμβατική ανάρτηση το αφήνω ασχολιαστο.
Ή δεύτερη γενιά C5 πραγματικά όπως την βλεπεις απεξω ειναιπιο ογκώδης με πιο ενισχυμένο και ακαπτο πλαίσιο πιο στιβαρή και σε κάνει να λες ότι πράγματι είναι ένα πολυτελές και ασφαλές αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα διατηρεί και έχει όμορφη εξωτερική σχεδίαση όταν αλλά πολυτελή αυτοκίνητα είναι μεν ογκώδη στιβαρα αλλά είναι μουντά σαν σχεδιο. Εδώ ή C5 τα έχει όλα
Στο εσωτερικό και εδώ τα έχει όλα. Πρώτα έχει φοβερή ποιοτητα. Μία εικόνα πολυτελείας και ποιότητας σου δίνει κοιτώντας το ταπλο , το εσωτερικό στις πόρτες ,τα καθίσματα ,παντού όπου και να κοιταξεις. Πολυτέλεια,ποιοτικα υλικά , πολύ καλή συναρμογή. Ή C5 δεύτερης γενιας οπως και όλα τα γαλλικά που έχουν βγει τα τελευταία δέκα χρόνια έχουν κάνει άλματα στο θέμα ποιότητα υλικών , συναρμογη. Πια τα εσωτερικά των γαλλικών αυτοκινήτων που βγήκαν τα τελευταία δεκα χρόνια δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Και εδώ ή ποιότητα βελτιώθηκε χωρίς να χαθεί ή όμορφη σχεδιαση. Γενικά όμορφη ειναι εσωτερική σχεδίαση αλλά αυτο που κλέβει την παράσταση είναι ο πανέμορφος πίνακας οργάνων με τα αναλογικά αλλά και ψηφιακά όργανα. Πολύ όμορφη ή επιλογή των ψηφιακών ενδείξεων πχ μετρητής καυσίμου μα πιο όμορφο ο συνδυασμός του αναλογικού οργάνου της ταχύτητας που μέσα στο κέντρο του υπαρχει ή οθόνη με πλήθος ενδείξεων και που κάνει τον δείκτη της ταχύτητας να μην φαίνεται ολόκληρος που κι αυτό είναι ωραίο.
Φυσικά το πλήθος των αυτοματισμών και τον πλούσιο εξοπλισμό που πάντα ειχε ή C5 ( Θυμάμαι για παράδειγμα που από την πρώτη C5 υπήρχε το σύστημα που αναβοσβηνει γρήγορα τα αλαρμ όταν αυξάνεται απότομα ή πίεση στο κύκλωμα των φρένων που ακόμα και σήμερα εάν δεν κάνω λάθος δεν το έχουν πολλά σύγχρονα αυτοκινητα, ή που από την πρώτη C 5 είχε αισθητήρες παρκαρίσματος όχι μόνο πίσω αλλά και εμπρός ανάλογα βέβαια με την έκδοση.
Η C5 δεύτερης γενιά λοιπόν έχει τα πάντα. Υδροπνευματική ανάρτηση ,εξωτερικα δειχνει στιβαρό αλλά και ταυτόχρονα όμορφο σε σχεδίαση, εσωτερικό πολυτελές , ποιοτικό σε υλικά και συναρμογή αλλα κι αυτό με πολύ όμορφη σχεδιαση. Και εάν σε όλα αυτά προσθέσουμε τον 1600 αρη κινητήρα που μπηκε δυστυχώς όχι σε όλες τις C5 δεύτερης γενιάς ( αφού τα πρώτα χρόνια η C5είχαν τιν 1.8 και το 2.0) ,με τα καλυτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας και την καλύτερη ισχυ ,ελαστικότητα , τις καλύτερες επιδόσεις και κυρίως την πολύ καλή απόδοση σχέση ισχύος κατανάλωσης κάνουν την C5 τέλειο αυτοκίνητο.
Από εκεί και πέρα άλλο μοντέλο Citroen που θα αγοραζα θα ήταν πολύ με υδροπνευματική ανάρτηση δηλ μία C6 θεωριτικα βέβαια ή για να είμαστε πιο κοντά στην πραγμαρικοτητα την επίσης πολύ όμορφη C 5 πρώτης γενιάς αλλά το πριν το facelift που μ άρεσε περισσότερο
Συγνώμη για το τεράστιο μήνυμα αλλά θεωρω τα c5 πολύ αδικημένο αυτοκίνητο σε σχέση με τα passat avensis,mondeo

Είναι. Πάντως και παλιότερα, η 'ανώτερη' ποιότητα των γερμανικών ήταν σε μεγάλο βαθμό μύθος του ειδικού τύπου.
 
Εγγραφή
2 Δεκεμβρίου 2016
Μηνύματα
24
Reaction score
48
Πόντοι
32
Age
48
Υποθετικα μιλάω παιδιά. Απλά απάντησα το ερώτημα τι θα ήθελα να αγοράσω εαν αγοραζα αυτοκίνητο.
Και εγώ δεν ξέρω εάν ή c5 δεύτερης γενιάς πωλείται ακόμα ως καινούργιο μοντέλο.
Βέβαια μπορείς κάλλιστα και μεταχειρισμένο να βρεις και μάλιστα όχι μόνο C5 δεύτερης γενιάς ενώ δεν θα έλεγα όχι ακόμα και στην αγορά μιας C5 πρώτης γενιάς ηοποία με άρεσε πολύ και σαν σχεδίαση στο ,το πρώτο μοντέλο πριν το facelift
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.202
Reaction score
16.136
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Simera paralabame tin antikatastatria tou Cinquecento mas, mia poli kala eksoplismeni Citroen DS4 110 hdi egs6.
Poli oreo avtokinitaki...

πως είναι;; Είναι στ αλήθεια τόσο δύσκολη η πρόσβαση στο πίσω κάθισμα;; πως και DS4 και όχι c4 ή DS3?
 
Εγγραφή
2 Δεκεμβρίου 2016
Μηνύματα
24
Reaction score
48
Πόντοι
32
Age
48
εμφανισιακα ειναι πολυ ωραιο αν και η αναρτηση δεν με τρελενει σε σχεση με τα παλια citroen. παντως καινουριο δεν θα μπορουσες να το παρεις σημερα γιατι εχει καταργηθει οπως και η υδροενεργητικη
Καλά εκεί στην Citroen δεν ξέρουν τι κάνουν. Αφού πρώτα έβαλαν συμβατική ανάρτηση σε εκδόσεις της C5 δεύτερης γενιάς τώρα διάβασα ότι καταργούν εντελώς την υδροπνευματική ανάρτηση. Το να καταργείς την υδροπνευματική ανάρτηση είναι σαν να καταργείς την ίδια την Citroen και την ιστορία της. Υδροπνευματική ανάρτηση και Citroen είναι λεξεις ταυτόσημες
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.315
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
To DS4 ine tis Lydias...basika ithele ena DS3...ala epidi soume eparchia ke odigoume poli ithela ena asfales ke kalo avtokinito. To C4 mas eferne ipnilia...ke etiche na brethi afti i omorfi DS4 se poli prositi timi...epipleon pirane ke to 500araki...
I Lydia endometaksi ksetrellathike me to amaksi...prosferi tromeri anesi ke asfalia ke chlida...afou sou kani ke massage alasondas avtomata tis tachitites...
 
Εγγραφή
2 Δεκεμβρίου 2016
Μηνύματα
24
Reaction score
48
Πόντοι
32
Age
48

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.916
Reaction score
26.444
Πόντοι
1.487
Να δω ρε Γιατρουλη...τι ετοιμάζεις....:ninja::ninja:....Για να αλλάζεις κατηγορία ...στην Λυδία... να δω.. τι θα σου φέρει εσένα...ο Αι Βασίλης....:devil::devil:...
Εδω θα περιμένω να δω....:Xrubikpopcornpopcornpopcornpopcornpopcorn...:lol::lol:
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.315
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Να δω ρε Γιατρουλη...τι ετοιμάζεις....:ninja::ninja:....Για να αλλάζεις κατηγορία ...στην Λυδία... να δω.. τι θα σου φέρει εσένα...ο Αι Βασίλης....:devil::devil:...
Εδω θα περιμένω να δω....:Xrubikpopcornpopcornpopcornpopcornpopcorn...:lol::lol:
...agapite mou file...emena o ai Billy mou efere, opos kseris, mia panemorfi BX Image...ligo proora bebea, ala telos panton...
Ke na sou po...ontos kati psinete...
Stay tuned...
Filakia polla!
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.315
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Καλόριζικό και καλόταξιδο. Πολύ όμορφη ή σχεδίαση και με και πολύ καλή η επιλογή με το κόκκινο χρώμα που την κάνει ακόμα πιο ωραια .
...evcharisto poli @giorgos 1975,
Epidi diavasa molis afta pou egrapses peri tis aidias na bgaloune marka DS stin PSA, thelo na toniso idietera, pos oute emena mou aresi afti i katastasi ke tin brisko endelos periti.
Sto garage echoume mia DS/ID tou 1967...kanenas stin oikogenia oute kan skeftike pos apo tora ke pera tha echoume dio DS...epidi apla to DS4 gia mas den theorite, ke pos malista tha mborouse na theorithi...DS!
Mia ine ka tha ine eonios!
Ala den pavume na anagnorisoume tin ipsisti piotita ke to oreo design avtou tou avtokinitou...
 
Εγγραφή
2 Δεκεμβρίου 2016
Μηνύματα
24
Reaction score
48
Πόντοι
32
Age
48
To DS4 ine tis Lydias...basika ithele ena DS3...ala epidi soume eparchia ke odigoume poli ithela ena asfales ke kalo avtokinito. To C4 mas eferne ipnilia...ke etiche na brethi afti i omorfi DS4 se poli prositi timi...epipleon pirane ke to 500araki...
I Lydia endometaksi ksetrellathike me to amaksi...prosferi tromeri anesi ke asfalia ke chlida...afou sou kani ke massage alasondas avtomata tis tachitites...
Το τρομερή άνεση και ασφάλεια μου ,μ αρέσει που το ακούω. Το λέω αυτό γιατί ιδίως κάποια site στο ίντερνετ κα
...evcharisto poli @giorgos 1975,
Epidi diavasa molis afta pou egrapses peri tis aidias na bgaloune marka DS stin PSA, thelo na toniso idietera, pos oute emena mou aresi afti i katastasi ke tin brisko endelos periti.
Sto garage echoume mia DS/ID tou 1967...kanenas stin oikogenia oute kan skeftike pos apo tora ke pera tha echoume dio DS...epidi apla to DS4 gia mas den theorite, ke pos malista tha mborouse na theorithi...DS!
Mia ine ka tha ine eonios!
Ala den pavume na anagnorisoume tin ipsisti piotita ke to oreo design avtou tou avtokinitou...
Σύμφωνα απόλυτα με αυτά που λες. Δεν απαξιωνω το αυτοκίνητο απλά διαφωνω όπως έγραψα και αλλού με την άτυχη επιλογή ονόματος. Δεν έχω κανένα θέμα με το αυτοκίνητο. Φυσικά ή ποιότητα του εσωτερικού είναι αναμφισβήτητη οπως αλματα εχουν γινει στην ποιότητα του εσωτερικου σε όλα τα μικρότερα μοντέλα των Γάλλων που έχουν βγει τα τελευταία δέκα χρόνια
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.202
Reaction score
16.136
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Πραγματικά, το θέμα με την ποιότητα, στα αλήθεια δεν το καταλαβαίνω. Πόσο ηλεκτρικά παράθυρα που να έχουν 'πέσει' σε γκολφ έχω δει, κεντρικές κονσόλες να έχουν ξεκολήσει κλπ... Το ξέρω πως με μεμονωμένα παραδείγματα δεν κάνεις στατιστική, αλλά πολλά αυτοκίνητα που ο ειδικός τύπος τα θεωρούσε 'με κακής ποιότητας υλικά', σε έσοα έχω μπει, και ας είναι 20ετίας, δεν έχουν εμφανίσει κάποιο πρόβλημα. Το ΑΧάκι που είχα είχε φτάσει 27 ετών, και ούτε το ταμπλό είχε ραγίσει, τα παράθυρα ήταν μια χαρά, ούτε ταπετσαρία είχε ξεκολλήσει... και χωρίς ιδιαίτερη φροντίδα. Ούτε από τον ήλιο δεν φυλασσόταν.
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.315
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Πραγματικά, το θέμα με την ποιότητα, στα αλήθεια δεν το καταλαβαίνω. Πόσο ηλεκτρικά παράθυρα που να έχουν 'πέσει' σε γκολφ έχω δει, κεντρικές κονσόλες να έχουν ξεκολήσει κλπ... Το ξέρω πως με μεμονωμένα παραδείγματα δεν κάνεις στατιστική, αλλά πολλά αυτοκίνητα που ο ειδικός τύπος τα θεωρούσε 'με κακής ποιότητας υλικά', σε έσοα έχω μπει, και ας είναι 20ετίας, δεν έχουν εμφανίσει κάποιο πρόβλημα. Το ΑΧάκι που είχα είχε φτάσει 27 ετών, και ούτε το ταμπλό είχε ραγίσει, τα παράθυρα ήταν μια χαρά, ούτε ταπετσαρία είχε ξεκολλήσει... και χωρίς ιδιαίτερη φροντίδα. Ούτε από τον ήλιο δεν φυλασσόταν.
Agapite sinaderfe, to kako to kanoune oi dimosiografi, pou ta pernoune chondra apo merikes eteries, idios germanikes, an se endiaferoune kala test ke gnomatevsis na embistevese tous elvetous! Tromeroi!
Kala SK!
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.202
Reaction score
16.136
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Agapite sinaderfe, to kako to kanoune oi dimosiografi, pou ta pernoune chondra apo merikes eteries, idios germanikes, an se endiaferoune kala test ke gnomatevsis na embistevese tous elvetous! Tromeroi!
Kala SK!
ναι, αλλά ο κόσμος επηρεάζεται πολύ έντονα... Και από τον ελληνικό ειδικό τύπο. Πολλές φορές δεν ξέρω αν τα αυτοκίνητα τα έχουν καν δοκιμάσει. ή απλά άν είναι σκοντα, άουντι, vw, του κάνουν κατευθείαν μια ανάλυση για το πόσο εξαιρετικ΄΄ο είναι...
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.315
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
ναι, αλλά ο κόσμος επηρεάζεται πολύ έντονα... Και από τον ελληνικό ειδικό τύπο. Πολλές φορές δεν ξέρω αν τα αυτοκίνητα τα έχουν καν δοκιμάσει. ή απλά άν είναι σκοντα, άουντι, vw, του κάνουν κατευθείαν μια ανάλυση για το πόσο εξαιρετικ΄΄ο είναι...
...pernoune mises...
 
Top Bottom