Αγγελίες άλλων ιστορικών οχημάτων

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
1.020
Reaction score
2.967
Πόντοι
667
Age
36
Αυτα τα goodyear all weather,πρεπει να ειναι τα πιο γερα λαστιχα που εχουν υπαρξει...30+χρονια μετα την ημερομηνια παραγωγης τους βλεπω ακομα αμαξια να τα φορουν κανονικα..Αναρωτιεμαι αν ειναι και ελληνικης κατασκευης.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.451
Πόντοι
747
Age
51
...τα είδες ε ?

Τα φόρεσα και εγώ κάποια εποχή στο golf I, αλλά ήταν βαριά λάστιχα το δε all weather, υπό αμφισβήτηση.

Εδώ, ακόμα και το M+S της Michelin, που φορούσα στο 2cv, σε πατημένο χιόνι δεν έπιανε, οπότε έμπαιναν και αλυσίδες.

Το φοραγανε τα Pony, οπότε προφανώς υπάρχουν και άλλες εμπειρίες από άλλα μέλη.

Απλώς, ήταν πιο άνετο και απροβληματιστο σε χωματόδρομους, πέτρες κλπ. ενώ το 125 που είχε από μαμά, τραυματίζονταν εύκολα.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.264
Reaction score
21.962
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Αν δεν ειναι πασαλειμενη, που δε μοιαζει για κατι τετοιο, ειναι μαλλον πολυ καλη περιπτωση. Δε θυμαμαι μονο αν το '70 ειχαν το λεβιε κατω ή ειναι μετατροπη.

31807


31808


31809


31810
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
423
Reaction score
1.299
Πόντοι
407
Age
57
Νομίζω κάτω ήταν ο λεβιές από την αρχή στην κάθετο /8. Βέβαια η κονσόλα μάλλον έχει υποστεί μετατροπές. Τιμόνι, πίσω φώτα σωστά. Εκείνο που αμφιβάλλω είναι η ηλεκτρική ηλιοροφή εν έτει 1970 (δεν το ξέρω όμως κιόλας για να είμαι ειλικρινής).
Ώπα.... αναθεωρώ. Βρήκα ένα βίντεο ψάχνοντας την 114/115 και βλέπω ότι στην πρώτη σειρά ο λεβιές ήταν στο τιμόνι.....
 
Last edited:

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.264
Reaction score
21.962
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Παρενθεση με ενα yuongtimer επειδη μου ζητησε ο Νικος να βρω, με τη σωστη θλιμμενη οψη και το σωστο μοτερ..:love:


31825


31826
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.451
Πόντοι
747
Age
51
Αν δεν ειναι πασαλειμενη, που δε μοιαζει για κατι τετοιο, ειναι μαλλον πολυ καλη περιπτωση. Δε θυμαμαι μονο αν το '70 ειχαν το λεβιε κατω ή ειναι μετατροπη.

View attachment 31807

View attachment 31808

View attachment 31809

View attachment 31810
Δημήτρη και Χρήστο,

Ήταν στο τιμόνι, στο πάτωμα ήταν για τα αυτόματα.

Βλέπω σε μια φώτο, και γρίλιες κλιματισμού, που το μικρό και την εποχή εκείνη δεν υφιστατο.

Είναι προφανές ότι έχει υποστεί κάποιες μετατροπές, που αν έχουν γίνει σωστά, εντάξει μεν, αλλά δεν είναι γνήσιο.

Και πρέπει να δει κανείς και την μηχανή, έχω πετύχει μετατροπές μέχρι και πετρέλαιο.

Και το ιστορικό φυσικά. Υπήρξαν και ταξί τέτοια, και κάποια ήταν και εισαγωγής με κάτι χιλιόμετρα αστρονομικά.

Λέω ένα δύο σημεία μόνον, πχ τον νεροχύτη στους καθαριστηρες που σαπιζαν.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.264
Reaction score
21.962
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Δύο πολύ ωραίες 124 και σε λογικά χρήματα.
Η πρώτη:


Με πολύ ωραίο φωτεινό και ήρεμο εσωτερικό και όμορφο χρώμα εξωτερικά.
31980


31981


31982


31983


31984


31985


31986
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.264
Reaction score
21.962
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Και η δεύτερη:

31987


31988


31989


31990


31991


31992
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.451
Πόντοι
747
Age
51
Δύο πολύ ωραίες 124 και σε λογικά χρήματα.
Η πρώτη:


Με πολύ ωραίο φωτεινό και ήρεμο εσωτερικό και όμορφο χρώμα εξωτερικά.
View attachment 31980

View attachment 31981

View attachment 31982

View attachment 31983

View attachment 31984

View attachment 31985

View attachment 31986
Ένα ίδιο, αν δεν είναι αυτό, το βρήκα στην γειτονιά πέρσι με 2000 €.

Δεν έχει κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, βινύλιο MB-tex, κλπ.

Μόνον για ιστορικό, και ΙΜΟ ακριβό.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.451
Πόντοι
747
Age
51
Και η δεύτερη:

View attachment 31987

View attachment 31988

View attachment 31989

View attachment 31990

View attachment 31991

View attachment 31992
Με αυτά που λείπουν από την παραπάνω, αλλά λίγο αφροντιστο.

Θέλει ψάξιμο, για την γνησιότητα των στοιχειων-χιλιομετρων, μια και κάποια από αυτά, είναι εισαγωγής με χιλιόμετρα από το εξωτερικό.

Αλλά η τιμή πιο λογική και με εξοπλισμό.

Εγώ τελικά δεν το πήρα λόγω τριών, 2000 κε.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.264
Reaction score
21.962
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Η χρυσαφί είναι στη Τρίπολη και φαίνεται χαρτί...ποια γειτονιά...και δεν είναι ακριβή.
Η πράσινη φυσικά και ΔΕ μοιάζει αφρόντιστη απλά δεν είναι σα την χρυσαφι.

Τρέχα γύρευε μετά από 30 χρόνια για τα χιλιόμετρα. Άσε που άμα πέσεις από κάτω φαινεται το "αρπαγμένο" απ' το αλάτι από Γερμανία...

Οι τιμές είναι πολύ καλές και για τις δύο αν δεις τι παίζει μέσα από σελίδες 124 στο car.gr

ΥΓ. στο μεταχειρισμένο μπορείς να ρωτάς εμένα.. :lol: Δύσκολα να βρεις πιο γάτο.. Αυτές τις δημοσίευσα ως ΠΙΘΑΝΩΣ πολύ καλές, μιας και από κοντά δε τις είδαμε, και ιδιαίτερες καθώς δεν είναι ακόμα μια μαύρη 124 με γκρι-μαυρο εσωτερικό...
 
Last edited:

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.451
Πόντοι
747
Age
51
...ναι, οι πωλητές ζητάνε ότι θέλουν, αλλά ειδικά στα Mercedes, οι αγοραστες ζητάνε σκούρα χρώματα, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, δερμάτινα ή vinyl, πολλοί ζητάνε και αυτόματα.

Ένα σκέτο, ασχέτως αν εμάς μας αρέσει, δεν πουλιέται εύκολα, παρά μόνον σε εξειδικευμενους αγοραστές.

Ειδικά το 124, ειναι ορόσημο, και θα ανεβάζει συνεχώς αξία.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.792
Reaction score
18.062
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
μηπως τα αυτοκινητα 35-40 ετων ετσι κι αλλιως ενδιαφερουν εξειδικευμενους αγοραστες;

απο εκει και περα δεν γνωριζω πολλα για τις μερκ κι ετσι κι αλλιως αντικειμενικα ειναι αδυνατο να εχω ειδικη γνωση για ολα τα θεματα
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
5.028
Reaction score
14.330
Πόντοι
1.137
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Αυτό που παρατηρώ εγώ, διαβάζοντας ξένα περιοδικά κλασσικού αυτοκινήτου, είναι ότι αφ΄ ενός υπάρχει ένα πολύ αυξημένο ενδιαφέρον για τα youngtimers, όπως λέει ο Νίκος ακριβώς από πάνω (ηλικίας και λιγότερο από 35 ετών) και αφ΄ ετέρου, όσον αφορά τις W124, αυτές των οποίων η τιμή ανεβαίνει είναι η Ε500 βέβαια (η πιο ακριβή, αρκετά προσιτή μέχρι πρότινος), η κουπέ και ιδίως με τον 3,2 λίτρων 24βάλβιδο κινητήρα (ή τον παλαιότερο 3λιτρο) και τέλος, πολύ τελευταία ραγδαία άνοδο έχει η ΤΕ. Πάντα προσωπικές παρατηρήσεις βέβαια!

Πριν από 6 χρόνια, στενός φίλος γνωστού συλλέκτη και αναπαλαιωτή κλασσικών αυτοκινήτων στη λεωφόρο Χασιάς (που έχει και την άσπρη Traction Avant), πουλούσε μία κουπέ W124 200 με κάπου 140,000 χλμ στην τιμή των 3000 ευρώ περίπου Από τη συλλογή του συγκεκριμένου συλλέκτη. Και ήταν σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Φαντάζομαι αυτές οι τιμές δεν υπάρχουν τώρα πια.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.264
Reaction score
21.962
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
...ναι, οι πωλητές ζητάνε ότι θέλουν, αλλά ειδικά στα Mercedes, οι αγοραστες ζητάνε σκούρα χρώματα, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, δερμάτινα ή vinyl, πολλοί ζητάνε και αυτόματα.

Ένα σκέτο, ασχέτως αν εμάς μας αρέσει, δεν πουλιέται εύκολα, παρά μόνον σε εξειδικευμενους αγοραστές.

Ειδικά το 124, ειναι ορόσημο, και θα ανεβάζει συνεχώς αξία.
Κανεις λαθος, υπο την εννοια οτι κατ' αντιστοιχια και για να καταλαβαινουν και οι υπολοιποι, μια citroen xm seduction ειναι αρκετα ιδιαιτερη και διαφορετικη απο την πλειαδα xm hydractive ωστε να ειναι εως και ποθητη. Για τον ιδιο λογο που μια cx 2000 '74-'75 εχει ιδιαιτερη αξια καθως ολες ειχαν diravi εκτος απο αυτες. Πωλουνται πανευκολα ολα τα παραπανω..
Αν επισης θεωρεις ακριβα αυτα που δημοσιευσα μπορεις καλιστα να μπεις στο car.gr να βρεις κατι εξισου ιδιαιτερο και γνησιο αλλα φτηνοτερο...
 
Last edited:

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.264
Reaction score
21.962
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Αυτό που παρατηρώ εγώ, διαβάζοντας ξένα περιοδικά κλασσικού αυτοκινήτου, είναι ότι αφ΄ ενός υπάρχει ένα πολύ αυξημένο ενδιαφέρον για τα youngtimers, όπως λέει ο Νίκος ακριβώς από πάνω (ηλικίας και λιγότερο από 35 ετών) και αφ΄ ετέρου, όσον αφορά τις W124, αυτές των οποίων η τιμή ανεβαίνει είναι η Ε500 βέβαια (η πιο ακριβή, αρκετά προσιτή μέχρι πρότινος), η κουπέ και ιδίως με τον 3,2 λίτρων 24βάλβιδο κινητήρα (ή τον παλαιότερο 3λιτρο) και τέλος, πολύ τελευταία ραγδαία άνοδο έχει η ΤΕ. Πάντα προσωπικές παρατηρήσεις βέβαια!

Πριν από 6 χρόνια, στενός φίλος γνωστού συλλέκτη και αναπαλαιωτή κλασσικών αυτοκινήτων στη λεωφόρο Χασιάς (που έχει και την άσπρη Traction Avant), πουλούσε μία κουπέ W124 200 με κάπου 140,000 χλμ στην τιμή των 3000 ευρώ περίπου Από τη συλλογή του συγκεκριμένου συλλέκτη. Και ήταν σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Φαντάζομαι αυτές οι τιμές δεν υπάρχουν τώρα πια.
Φυσικα και ιδιως η κουπε ειναι εως και παραλογα ακριβη πλεον ,ομοιως και η cabrio αλλα τουλαχιστον εκει η σιλουετα αλλαζει αρκετα. Απο την αλλη ο νομος προσφορας και ζητησης ειναι αμειλικτος οποτε καλως ειναι ακριβη. Τα 3.000e ακομα και 6 χρονια πριν φανταζουν ευκαιρια αν ηταν καλο αυτοκινητο οπως φανταζομαι βασει περιγραφης χωρου πωλησης.
Οι απλες sedan 2λιτρες απο την αλλη ειναι πολλες ακομα στην Ελλαδα και βρισκεις σε λογικοτατες τιμες εξαιρετικα δειγματα.
 
Last edited:

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
423
Reaction score
1.299
Πόντοι
407
Age
57
Nonos, με ιδιαίτερη ικανοποίηση βλέπω ότι οι νουθεσίες μου πιάνουν τόπο. :lol: Και εις ανώτερα τέκνον μου...
Οι τιμές στις 124 έχουν αρχίσει να παίρνουν την ανηφόρα, ακόμα και στις δίλιτρες. Βέβαια κατασκευάστηκαν πολλές (2,7 εκατ.) επομένως υπάρχει προσφορά και κάπως εξισορροπείται. Φυσικά οι κουπέ και πολύ περισσότερο η 500άρα έχουν ξεφύγει. ωστόσο δεν είναι τα μόνα μοντέλα που συμβαίνει αυτό. Σε μια συζήτηση που είχα με τον CX II_Prestige, μου εξήγησε ότι οι άνθρωποι που τότε ήταν πιτσιρίκια σήμερα είναι ώριμοι 60άρηδες και είναι αυτοί που έχουν το χρήμα (κατά κανόνα) και αγοράζουν τα αυτοκίνητα που με νοσταλγία έβλεπαν στα παιδικά τους χρόνια. Το ίδιο ανεβαίνει ραγδαία η τιμή των CX, ενώ των XM είναι για την ώρα καθηλωμένη, μέχρι να έρθει η σειρά της.
Ο 3.2 straight six θεωρείται από τους καλύτερους κινητήρες που έβγαλε ποτέ η εταιρεία. Γενικά εκείνη την εποχή έβγαζε πολύ αξιόπιστους κινητήρες.
Τα 3.000 για CE είναι πολύ χαμηλή τιμή τώρα, τα καλά κουπέ πλέον φτάνουν και ξεπερνούν τα 10.000, αποδεικνύει αυτά που λέμε για την αύξηση των τιμών.
Επίσης Νονέ ισχύει αυτό που λες, ότι δηλαδή τα σπάνια μοντέλα, ανεξαρτήτως εξοπλισμού, είναι περιζήτητα στους συλλέκτες.
Τα αυτοκίνητα 1991-1992 είναι πιο "συλλεκτικά" στην αγορά από τα facelift γιατί ενώ είχαν τα sacco panels δεν χρησιμοποιούσαν τα υδατοδιαλυτά χρώματα. Βέβαια από την άλλη δεν είχαν τον 16βάλβιδο και το καινούργιο φρέον. Μόνη τους αδυναμία το K-Jetronic αν κάθονταν για μεγάλο διάστημα.
Τώρα ως προς τα δύο αυτοκίνητα, μου κάνει εντύπωση η κατάσταση του υφάσματος στο χρυσαφί μετά από 30 χρόνια. Στην Τρίπολη υπάρχει ένας τύπος που καταπιάνεται με παλιά Μερσεντές (ανεβάζει συχνά φωτο από ένα γκαράζ-συνεργείο όπου έχει 190, 123, 124 140) και γράφει συχνά στο φόρουμ των 124, πιθανόν να έχει ασχοληθεί με το αυτοκίνητο.
Κάποια στιγμή θα ανεβάσω φωτο και από την δική μου.
Y.Γ.: Πάντα μου άρεσε αυτό το τάσι, όπως και το UFO της ΧΜ.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.264
Reaction score
21.962
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Μα το έχω γράψει ότι τις χαζεύω, ασχέτως που θα κατέληγα σε e34.. :shifty:
 
Top Bottom