Αυτα τα goodyear all weather,πρεπει να ειναι τα πιο γερα λαστιχα που εχουν υπαρξει...30+χρονια μετα την ημερομηνια παραγωγης τους βλεπω ακομα αμαξια να τα φορουν κανονικα..Αναρωτιεμαι αν ειναι και ελληνικης κατασκευης.
Αυτα τα goodyear all weather,πρεπει να ειναι τα πιο γερα λαστιχα που εχουν υπαρξει...30+χρονια μετα την ημερομηνια παραγωγης τους βλεπω ακομα αμαξια να τα φορουν κανονικα..Αναρωτιεμαι αν ειναι και ελληνικης κατασκευης.
Δημήτρη και Χρήστο,Αν δεν ειναι πασαλειμενη, που δε μοιαζει για κατι τετοιο, ειναι μαλλον πολυ καλη περιπτωση. Δε θυμαμαι μονο αν το '70 ειχαν το λεβιε κατω ή ειναι μετατροπη.
![]()
Mercedes-Benz 200 '70 200/8 - Car.gr
Πολύ καλή κατάσταση.Ατρακαριστο Καινούργιες ταπετσαρίες και ταμπλώ.Μηχανικα δεν θέλει τίποτα. Ηλε...www.car.gr
View attachment 31807
View attachment 31808
View attachment 31809
View attachment 31810
Ένα ίδιο, αν δεν είναι αυτό, το βρήκα στην γειτονιά πέρσι με 2000 €.Δύο πολύ ωραίες 124 και σε λογικά χρήματα.
Η πρώτη:
![]()
Mercedes-Benz E 200 '92 W124-EΛΛΗΝΙΚΟ-ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ - Car.gr
MERCEDES W124 E200, ΣΕ ΆΡΙΣΤΗ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ , ΦΥΛΑΣΣΌΜΕΝΟ ΣΕ ΓΚΑΡΆΖ, ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΒΓΆΛΕΙ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ Π...www.car.gr
Με πολύ ωραίο φωτεινό και ήρεμο εσωτερικό και όμορφο χρώμα εξωτερικά.
View attachment 31980
View attachment 31981
View attachment 31982
View attachment 31983
View attachment 31984
View attachment 31985
View attachment 31986
Με αυτά που λείπουν από την παραπάνω, αλλά λίγο αφροντιστο.Και η δεύτερη:
![]()
Mercedes-Benz E 200 '92 - Car.gr
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΥΛΑΣΣΕΤΑΙ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ. Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ...www.car.gr
View attachment 31987
View attachment 31988
View attachment 31989
View attachment 31990
View attachment 31991
View attachment 31992
Κανεις λαθος, υπο την εννοια οτι κατ' αντιστοιχια και για να καταλαβαινουν και οι υπολοιποι, μια citroen xm seduction ειναι αρκετα ιδιαιτερη και διαφορετικη απο την πλειαδα xm hydractive ωστε να ειναι εως και ποθητη. Για τον ιδιο λογο που μια cx 2000 '74-'75 εχει ιδιαιτερη αξια καθως ολες ειχαν diravi εκτος απο αυτες. Πωλουνται πανευκολα ολα τα παραπανω.....ναι, οι πωλητές ζητάνε ότι θέλουν, αλλά ειδικά στα Mercedes, οι αγοραστες ζητάνε σκούρα χρώματα, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, δερμάτινα ή vinyl, πολλοί ζητάνε και αυτόματα.
Ένα σκέτο, ασχέτως αν εμάς μας αρέσει, δεν πουλιέται εύκολα, παρά μόνον σε εξειδικευμενους αγοραστές.
Ειδικά το 124, ειναι ορόσημο, και θα ανεβάζει συνεχώς αξία.
Φυσικα και ιδιως η κουπε ειναι εως και παραλογα ακριβη πλεον ,ομοιως και η cabrio αλλα τουλαχιστον εκει η σιλουετα αλλαζει αρκετα. Απο την αλλη ο νομος προσφορας και ζητησης ειναι αμειλικτος οποτε καλως ειναι ακριβη. Τα 3.000e ακομα και 6 χρονια πριν φανταζουν ευκαιρια αν ηταν καλο αυτοκινητο οπως φανταζομαι βασει περιγραφης χωρου πωλησης.Αυτό που παρατηρώ εγώ, διαβάζοντας ξένα περιοδικά κλασσικού αυτοκινήτου, είναι ότι αφ΄ ενός υπάρχει ένα πολύ αυξημένο ενδιαφέρον για τα youngtimers, όπως λέει ο Νίκος ακριβώς από πάνω (ηλικίας και λιγότερο από 35 ετών) και αφ΄ ετέρου, όσον αφορά τις W124, αυτές των οποίων η τιμή ανεβαίνει είναι η Ε500 βέβαια (η πιο ακριβή, αρκετά προσιτή μέχρι πρότινος), η κουπέ και ιδίως με τον 3,2 λίτρων 24βάλβιδο κινητήρα (ή τον παλαιότερο 3λιτρο) και τέλος, πολύ τελευταία ραγδαία άνοδο έχει η ΤΕ. Πάντα προσωπικές παρατηρήσεις βέβαια!
Πριν από 6 χρόνια, στενός φίλος γνωστού συλλέκτη και αναπαλαιωτή κλασσικών αυτοκινήτων στη λεωφόρο Χασιάς (που έχει και την άσπρη Traction Avant), πουλούσε μία κουπέ W124 200 με κάπου 140,000 χλμ στην τιμή των 3000 ευρώ περίπου Από τη συλλογή του συγκεκριμένου συλλέκτη. Και ήταν σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Φαντάζομαι αυτές οι τιμές δεν υπάρχουν τώρα πια.
Αλλού τρως αλλού πίνεις...Μα το έχω γράψει ότι τις χαζεύω, ασχέτως που θα κατέληγα σε e34..![]()