Iσως βγαινουμε εκτος θεματος,αλλα μιας και βλεπω οτι υπαρχει ενδιαφερον..
Δεν αναφερομαι σε ευκολια ανευρεσης και κοστος ανταλλακτικων.Αναφερομαι ξεκαθαρα στην ιδια την ευκολια επισκευης,και στο κατα ποσον καποιος θα κατσει να ασχοληθει με ενα τετοιο αυτοκινητο και ποσο θα παρει,εφοσον δεν μπορει να το επισκευασει ο ιδιοκτητης.Οπως επισης και στο ποσο θα παιδευτει να το φτιαξει ο χομπιστας,με κινδυνο τελικα να..αλλαξει χομπυ.
Ενδεικτικα:
-Οποιος εχει εμπειρια με τα τζιπακια Mercedes του ΕΣ κατα τη θητεια του,νομιζω μπορει να επιβεβαιωσει πως,εαν θελεις να βγαλεις τη μιζα,πρεπει προηγουμενως να ξηλωσεις την εισαγωγη(αυτο ισχυει στα τουρμπατα,στα ατμοσφαιρικα επρεπε να ξηλωθει καποιο αλλο,εξισου σημαντικο εξαρτημα που δε θυμαμαι-ισως καποια αντλια).Ε,και αφου θα ξηλωσεις την εισαγωγη...δεν θα θες και φλαντζες πχ μετα;Εξοδο το οποιο υπο νορμαλ συνθηκες δεν το εχεις,σε μια επισκευη μιζας..
-Μια 6κυλινδρη Mercedeς δεκαετιας 60,χρειαζεται ειδικο εργαλειο για τη ρυθμιση των βαλβιδων(μπορω να βρω σχετικο βιντεο)Φυσικα το αμαξι στις βαλβιδες του,δεν εχει καποια παραπανω τεχνολογια απο ενα...saxo.Απλα,χωροταξικα δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις κοινα εργαλεια.Η,ενδεχομενως και να μπορουσες να χρησιμοποιησεις κοινα εργαλεια,εαν ξηλωνες τα καρμπυρατερ ωστε να αποκτησεις χωρο.Που κι εκει δηλαδη θα τα εβρισκες σκουρα,γιατι καποιο κλειδι θα πρεπει να ειναι πιο κοντο απο τα συνηθισμενα,καποιο αλλο θα πρεπει να το στραβωσεις καταλληλα κοκ.
-Δεν εχω εμπειρια απο 500ρα,αλλα κατοπιν των ανωτερω,δεν διατηρω ελπιδα οτι θα ειναι σε κατι πιο ευκολη,το αντιθετο μαλλον.
Κοινως,γινεται,αλλα η θα πρεπει να ξηλωθεις,η θα πρεπει να βλαστημησεις.Προφανως ειναι τετοια η φιλοσοφια κατασκευης του(ισως για να μην το σκαλιζει οποιοσδηποτε;και να αναγκαστεις να πας στην αντιπροσωπεια;ποιος ξερει)
Και επειδη ειμαστε σε φορουμ για σιτροεν..και επειδη αναφερθηκε η cx..Πολλα γαλλικα αυτοκινητα ισως χρησιμοποιουν αντισυμβατικες λυσεις που εκ πρωτης οψεως ξενιζουν και ισως τρομαζουν...απαξ και συμφιλιωθεις με τη λογικη της κατασκευης τους ομως,θα τη βρεις την ακρη,και χωρις ιδιαιτερο κοπο.
Ακομα και σε περιπτωσεις που οντως θα πρεπει να ξηλωθει η μιση μηχανη,αυτο μπορει να γινει με απλα εργαλεια.
Τωρα οσο για τη συγκριση με Ferrari...οκ,πασο,αλλα δεν ξερω καν αν ειναι συγκρισιμα μεγεθη..
Συγνωμη για το σεντονι,εαν υπαρχει καταλληλοτερο θεμα,παρακαλω να μεταφερθει εκει.
Δεν αναφερομαι σε ευκολια ανευρεσης και κοστος ανταλλακτικων.Αναφερομαι ξεκαθαρα στην ιδια την ευκολια επισκευης,και στο κατα ποσον καποιος θα κατσει να ασχοληθει με ενα τετοιο αυτοκινητο και ποσο θα παρει,εφοσον δεν μπορει να το επισκευασει ο ιδιοκτητης.Οπως επισης και στο ποσο θα παιδευτει να το φτιαξει ο χομπιστας,με κινδυνο τελικα να..αλλαξει χομπυ.
Ενδεικτικα:
-Οποιος εχει εμπειρια με τα τζιπακια Mercedes του ΕΣ κατα τη θητεια του,νομιζω μπορει να επιβεβαιωσει πως,εαν θελεις να βγαλεις τη μιζα,πρεπει προηγουμενως να ξηλωσεις την εισαγωγη(αυτο ισχυει στα τουρμπατα,στα ατμοσφαιρικα επρεπε να ξηλωθει καποιο αλλο,εξισου σημαντικο εξαρτημα που δε θυμαμαι-ισως καποια αντλια).Ε,και αφου θα ξηλωσεις την εισαγωγη...δεν θα θες και φλαντζες πχ μετα;Εξοδο το οποιο υπο νορμαλ συνθηκες δεν το εχεις,σε μια επισκευη μιζας..
-Μια 6κυλινδρη Mercedeς δεκαετιας 60,χρειαζεται ειδικο εργαλειο για τη ρυθμιση των βαλβιδων(μπορω να βρω σχετικο βιντεο)Φυσικα το αμαξι στις βαλβιδες του,δεν εχει καποια παραπανω τεχνολογια απο ενα...saxo.Απλα,χωροταξικα δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις κοινα εργαλεια.Η,ενδεχομενως και να μπορουσες να χρησιμοποιησεις κοινα εργαλεια,εαν ξηλωνες τα καρμπυρατερ ωστε να αποκτησεις χωρο.Που κι εκει δηλαδη θα τα εβρισκες σκουρα,γιατι καποιο κλειδι θα πρεπει να ειναι πιο κοντο απο τα συνηθισμενα,καποιο αλλο θα πρεπει να το στραβωσεις καταλληλα κοκ.
-Δεν εχω εμπειρια απο 500ρα,αλλα κατοπιν των ανωτερω,δεν διατηρω ελπιδα οτι θα ειναι σε κατι πιο ευκολη,το αντιθετο μαλλον.
Κοινως,γινεται,αλλα η θα πρεπει να ξηλωθεις,η θα πρεπει να βλαστημησεις.Προφανως ειναι τετοια η φιλοσοφια κατασκευης του(ισως για να μην το σκαλιζει οποιοσδηποτε;και να αναγκαστεις να πας στην αντιπροσωπεια;ποιος ξερει)
Και επειδη ειμαστε σε φορουμ για σιτροεν..και επειδη αναφερθηκε η cx..Πολλα γαλλικα αυτοκινητα ισως χρησιμοποιουν αντισυμβατικες λυσεις που εκ πρωτης οψεως ξενιζουν και ισως τρομαζουν...απαξ και συμφιλιωθεις με τη λογικη της κατασκευης τους ομως,θα τη βρεις την ακρη,και χωρις ιδιαιτερο κοπο.

Τωρα οσο για τη συγκριση με Ferrari...οκ,πασο,αλλα δεν ξερω καν αν ειναι συγκρισιμα μεγεθη..
Συγνωμη για το σεντονι,εαν υπαρχει καταλληλοτερο θεμα,παρακαλω να μεταφερθει εκει.