giati ti soy kanei
Δε κρατάει ρελαντί και μόλις αφήνεις το ποδι από το γκάζι σβήνει.giati ti soy kanei
Θα σου πω αύριο που θα το βάλω μπρος, επειδή την Τρίτη δεν είχα χρόνο.αν το βάλεις μπρος χωρίς τον παπα κρατάει ρελαντί ??
Αφού χωρίς το φίλτρο και τον παπά κρατάει ρελαντί. Φίλτρο θέλει...Μουλιασε το φίλτρο μέσα στην βενζίνη για 1 μέρα !! Καθάρισε τον παπα εσωτερικά με βενζίνη !! Γιατι μαζεύει αρκετή βρώμα στον πάτο του.. Αν τα κάνει αυτά και μόλις βαλεις τον παπα δεν κρατήσει ρελαντί πάμε για καθαρισμό καρμπυρατερ...
Πρώτα στην αυλή με το λάστιχο! Μετά βενζινούλα κλπ... Ισως να κάνω ένα respray το καπάκι...Δεν νομιζω οτι εχει πια κανενα νοημα να μουλιασει το φιλτρο σε βενζινη,συν τοις αλλοις θα ειναι εγκλημα κατα της φυσης,αφου λογικα πλεον κατοικειται απο εμβιους οργανισμους..
Καλυτερα να παρει ενα καινουριο,φανταζομαι δεν θα ειναι και δυσκολο να βρεθει,ουτε πιστευω να ειναι ακριβο.
http://b2b.fiba.gr/filtro-aeros-fiba-fa230.html
Ο παπας ομως πρεπει οντως να καθαριστει πολυ καλα,καθως κομματακια βρωμας μπορει να πεσουν στο καρμπυρατερ σε ανυποπτο χρονο,προκαλωντας συγχυση για την αιτια της βλαβης.
Αν είναι βουλομένος ο παππάς και φίλτρο να αλλάξεις δεν θα κερδίσεις τίποτα !Αφού χωρίς το φίλτρο και τον παπά κρατάει ρελαντί. Φίλτρο θέλει...
Πως να βουλώσει ο παπάς;;; Αν βουλώνει κάπως, βουλωμένος δεν είναι. Από όλες τις... Τρύπες βλέπω μέσα. Αφού λέμε έβγαλα το φίλτρο και λειτουργούσε και το καρμπυρατέρ μια χαρά και το ένα και το άλλο. Να δείτε που το φίλτρο φταίει...Αν είναι βουλομένος ο παππάς και φίλτρο να αλλάξεις δεν θα κερδίσεις τίποτα !
Γεμίσε τον με βενζίνη και άφησε τον μια μέρα να καθαρίσει !
Τασο ο σωληνας ανεθυμιασεων λαδιού δεν είναι τόσο αθώος !! Δεν σου πα να φράξει αλλα μπορει να μείωση την διατομή των σωλήνων με αποτέλεσμα να εχεις πρόβλημα .. Επισης η βρωμιά μπορεί να παει και στο καρμπυρατερ και στην συνέχεια να βουλωσουν ζιγλερακια κτλΠως να βουλώσει ο παπάς;;; Αν βουλώνει κάπως, βουλωμένος δεν είναι. Από όλες τις... Τρύπες βλέπω μέσα. Αφού λέμε έβγαλα το φίλτρο και λειτουργούσε και το καρμπυρατέρ μια χαρά και το ένα και το άλλο. Να δείτε που το φίλτρο φταίει...
Ρε το ίδιο πράγμα λέμε! Το φίλτροκούτι θα το καθάριζα και έτσι κι αλλιώς γιατί δε μπορώ να το βλέπω έτσι. Οσον αφορά το σωλήνα αναθυμιάσεων, δε ξέρω αν φταίει σε κάτι, αλλά πάει για πέταμα γιατί είναι κομμένος. Το καρμπυρατέρ δεν παρουσίασε πρόβλημα ακόμη και ελπίζω να μη παρουσιάσει.Τασο ο σωληνας ανεθυμιασεων λαδιού δεν είναι τόσο αθώος !! Δεν σου πα να φράξει αλλα μπορει να μείωση την διατομή των σωλήνων με αποτέλεσμα να εχεις πρόβλημα .. Επισης η βρωμιά μπορεί να παει και στο καρμπυρατερ και στην συνέχεια να βουλωσουν ζιγλερακια κτλ!! Αν αφήσεις τον παπα μεσα σε βενζίνη να δεις που η βενζίνη θα γίνει κατάμαυρη!! Αλλαξε το φιλτρο καθαρισε το φιλτροκουτι και θα εισαι κομπλε
!! Φιλικα 2cv01
![]()
Φίλτρο βρήκες??Ρε το ίδιο πράγμα λέμε! Το φίλτροκούτι θα το καθάριζα και έτσι κι αλλιώς γιατί δε μπορώ να το βλέπω έτσι. Οσον αφορά το σωλήνα αναθυμιάσεων, δε ξέρω αν φταίει σε κάτι, αλλά πάει για πέταμα γιατί είναι κομμένος. Το καρμπυρατέρ δεν παρουσίασε πρόβλημα ακόμη και ελπίζω να μη παρουσιάσει.
Θα μιλήσω την Παρασκευή με το μηχανικό. Σε είδα και στην Αβέρωφ που πέρασες γύρω στις 10.Φίλτρο βρήκες??![]()
Με τ είμουν με το κοκκινό ??Θα μιλήσω την Παρασκευή με το μηχανικό. Σε είδα και στην Αβέρωφ που πέρασες γύρω στις 10.
Συγκρίνεις το 120Υ με τη GS; Είναι σα να συγκρίνεις την... με τη βούρτσα...Φίλε το datsun 120Y, έχει ωραία όργανα. Αλλά πίσω πολύ στενό. Έχει το τούνελ μετάδοσης κίνησης, 3 άτομα και των ακραίων πονάει γοφός από τους θόλους. Καμία σχέση με GS. Άλλη εποχή, άλλη ήπειρος, άλλη φιλοσοφία.
Αυτή ήτανε κάποτε η citroen. Μπροστά, μα πολύ μπροστά, δεκαετίες μπροστά από τις άλλες εταιρείες. Και σήμερα μια lux monkey-copy by peugeot. Άστο γιατί πονάει. Όσο για το 120Y το είχε κατακόκκινο, ένας της παρέας τότε και κάναμε τσάρκες. Γερό και τίμιο. Η Ν. Ζέρβα, η ΚΑ΄ Φεβρουαρίου ήτανε ακόμα οδοί 2πλής κυκλοφορίας, και έβρισκες ότι ώρα ήθελες να παρκάρεις μπροστά στο ¨Σκαραβαίο¨ ή στην ακαδημία.Συγκρίνεις το 120Υ με τη GS; Είναι σα να συγκρίνεις την... με τη βούρτσα...
Πέρα απ' την πλάκα πίσω είναι όντως στενό... Μπροστά είναι αρκετά ευρύχωρο και πράγματι έχει ωραία όργανα και διακόπτες σχετικά εργονομικά ταξινομημένους γύρω από το τιμόνι ώστε να βγάζεις μεν το χέρι από το τιμόνι, αλλά να μην το απονακρύνεις πολύ δε. Το ίδιο και στο Subaru. Η εργονομία της CX με τα fingertip controls όμως δε συναγωνίζεται με κανένα. Είναι αιώνες μπροστά.