Citroen Cactus... Ένα γνήσιο Citroen?

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.840
Reaction score
7.471
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
Δεν μπορώ αγαπητέ. Μετά μεγάλης εκπλήξεως συνειδητοποίησα ότι είμαι σιτροενάς το κέρατο μου. Θα μου πεις που το είδες το Citroen. Μεγάλη συζήτηση. Έστω και αυτο που κατάντησε αυτή η εταιρία το προτιμώ από οτιδήποτε άλλο.Να σας πω και την αμαρτία μου. Μου αρέσουν όλα τα νέα Citroen :O
Έτσι ακριβώς έγινε και με εμένα... Και η γυναίκα μου μου έλεγε "προσοχή μη σε παρασύρει το συναίσθημα!" (η οποία "ορκίζεται" ότι το καλύτερο αυτοκίνητο στο οποίο έχει μπει ποτέ της είναι η CX με μεγάλη διαφορά!). Δεν μπόρεσα τελικά να μην υποκύψω στο συναίσθημα, αλλά αυτή ακριβώς η επιλογή τελικά με δικαίωσε περισσότερο από όσο μπορούσα να φανταστώ!
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.937
Reaction score
12.275
Πόντοι
1.077
Age
46
Περιοχή
Italy Milan
Ο Χρήστος που όλοι αγαπήσαμε (και όλοι αγαπαμε).
Απόλαυσα το μήνυμα σου αγαπητέ αλλά αναφέρομαι στον πρώτο κάκτο ενώ εσύ στον δεύτερο. Δυστυχώς χρήματα για καινούργιο αυτοκίνητο δεν παίζουν και δεν πρόκειται να αγοράσω ξανά καινούργιο αυτοκίνητο ακόμα και να μπορούσα.


Δεν μπορώ αγαπητέ. Μετά μεγάλης εκπλήξεως συνειδητοποίησα ότι είμαι σιτροενάς το κέρατο μου. Θα μου πεις που το είδες το Citroen. Μεγάλη συζήτηση. Έστω και αυτο που κατάντησε αυτή η εταιρία το προτιμώ από οτιδήποτε άλλο.

Να σας πω και την αμαρτία μου. Μου αρέσουν όλα τα νέα Citroen :O
Οκ αν μπορούσα να πάρω μια Α σειρά της μερσεντές ίσως να την έπαιρνα..
Ειπα να μη σου χαλασω το θεμα...κ βγω off topic..αλλα πως γινεται να εισαι citroenas κ να μη σου αρεσει το Axel?:baby:
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.739
Reaction score
9.215
Πόντοι
1.007
Age
29
Περιοχή
Δουβλινο
Ειπα να μη σου χαλασω το θεμα...κ βγω off topic..αλλα πως γινεται να εισαι citroenas κ να μη σου αρεσει το Axel?:baby:
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
10.244
Reaction score
16.002
Πόντοι
1.547
Age
46
Περιοχή
Paris in the sixties
Ειπα να μη σου χαλασω το θεμα...κ βγω off topic..αλλα πως γινεται να εισαι citroenas κ να μη σου αρεσει το Axel?:baby:
χαχαχαχα :lol:
Για αυτό ακριβώς αγαπητέ μου ξάδελφε.. Δεν μου αρέσει γιατί είμαι σιτροενάς :O
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.936
Reaction score
9.527
Πόντοι
947
Για να ειμαι και επι του θεματος. Ειναι πολυ κριμα, γιατι ειχα δηλωσει και δημοσια στο gcc οτι ηθελα να το κανω, που δε προλαβα να το κανω test drive μεσα στις γιορτες το C4 Cactus. Ειναι ενα αυτοκινητο που θελω πολυ να οδηγησω, οι λογοι ειναι πολλα υποσχομενοι.
Οσο και αν αισθητικα δε με πολυτραβαει, και ειναι γνωστο αυτο απο τις τοποθετησεις μου, ως μηχανολογος εχει ολα τα φοντα και τις διορθωσεις σε αυτη τη γενια ωστε να ειναι ενα πραγματικα παρα πολυ καλο αυτοκινητο με συγκεκριμενες παραχωρησεις. Και εξηγουμαι. Ειναι απο τις σπανιες περιπτωσεις αυτοκινητου στο οποιο εχει γινει πραγματικη ''διαιτα'' και οχι σε δομικα μερη. Το μεγαλυτερο προβλημα των συγχρονων αυτοκινητων ειναι το βαρος. Οσο καλες αναρτησεις και να βαλεις, οσο ψαγμενες διαταξεις, οσο χαμηλοπροφιλα και καλα ελαστικα, ενα οχημα παντα θα συμπεριφερεται-στριβει-φρεναρει-αντιδραει με βασει τη στρεπτικη του ακαμψια και την αδρανεια του. Μιλαμε για ενα οικογενειακο seg C που πλασαρεται ως crossover, ενω με βασει το ground clearance και τις (ανυπαρκτες) εκτος δρομου δυνατοτητες του ειναι απλα ο αντικαταστατης της c4. Δεν ειναι crossover δηλαδη ουσιαστικα με ολα τα μειονεκτηματα που αυτα εχουν, ουτε καν βεβαια SUV.
Με περι τα 1150 κιλα βαρος λοιπον, μιλαμε για ενα αυτοκινητο υποσχομενο στο τομεα οδικη συμπεριφορα. Επισης εχει τα νεα progressive hydraulic cushions, που ενω οκ δεν ειναι υδροπνευματικη, ο τυπος αφηνει να εννοηθει οτι προσφερουν σημαντικη διαφορα απο τη συμπεριφορα της αναρτησης του πρωτου Κακτου. Μιλαμε δηλαδη πιθανα για μια win win κατασταση αυτοκινητου που ειναι ανετο και στριβει!
Μου αρεσει επισης η αισθηση απο το εσωτερικο (εχω βρεθει στατικα στον πρωτο Κακτο και εδω απλα βελτιωσαν και περαιτερω το εσωτερικο). Οι παλιοτερες Σιτροεν (xantia, bx, zx πχ. ) ειχαν εσωτερικο που ενιωθες οτι βρισκοταν κατω απο το οπτιικο σου πεδιο, εδιναν μια αισθηση απλας, ορατητας και οχι οτι σε πλακωναν (π.χ. τελευταια c5 και ιδιως ds5 που ειναι ακομα πιο εντονα σ αυτην...). Αγχωλυτικη αισθηση σ ενα καθημερινο οικογενειακο οχημα που ταιριαζει με το χαρακτηρα του. Αλλες φορες το επιζητω, αλλες φορες θελω ταμπλω και κονσολες ανθρωποκεντρικα χτισμενες (c5, 159, cx turbo ΙΙ). Ο Κακτος εχει επισης απο τους καλυτερους diesel στην αγορα σε αποδοση και λειτουργια ,ενω διαπιστωμενα η PSA διαθετει το πιο smooth συστημα start-stop στην αγορα. Διακριτικα και πολυ ομαλα στην λειτουργια τους. Επισης ειναι επιτελους 6ταχυτο!
Αν μπορει λοιπον καποιος να παραβλεψει αισθητα μειονεκτηματα οπως η ποιοτητα των πλαστικων στο κατωτερο μερος του ταμπλω (πραγματικα αδιαφορο θεμα αν το αυτοκινητο στριβει και ειναι ανετο οσο υποσχεται...) , το πισω παραθυρα που ανοιγουν μονο στην ανακλιση (αυτο πχ το παρεβλεπα επισης) ,σα παλια 3θυρα, την αμφιλεγομενη εξωτερικη αισθητικη που και αυτη βελτιωθηκε στα ματια μου (αν και ακομα λιγο κολλαω..) και την ελλειψη στροφομετρου (γιατι νομιζω οτι το προσθεσαν??) τοτε σιγουρα ειναι τρομερη υποψηφιοτητα για συγχρονο οικογενειακο που ξεφευγει απο τα τετριμμενα μαλιστα.

Αποστολη τουλαχιστον ενα test drive επιβαλλεται και σιγουρα ξεφευγεις απο το πολυ μεγαλο ρισκο της αγορας μεταχειρισμενου στην Ελλαδα του '19, με τις εγγυησεις του καινουργιου, τη ''καινουργιλα'' σου-τις ζελτινες σου κτλπ...

Υ.Γ. Σ ενα ποστ προ μηνος Giannis, ειχα αφησει να εννοηθει, οτι ειμαι θετικα προκατελλειμενος με το Cactus ως μηχανημα. Ελπιζω με το παραπανω να ειμαι τωρα κατανοητος.
είχα νοικιάρικο ένα Κάκτους τελευταίας γενιάς για 2 μέρες μέσα στον Γενάρη, στο εξωτερικό.

Από το αυτοκίνητο οι εντυπώσεις πολύ καλές,
Ειδικά όσον αφορά την άνεση, που κατά την γνώμη μου είναι πιο άνετο από μια C5 Hydractive. Ίσως παίζουν ρόλο και τα καθίσματα, που δεν είναι τα σκληρά μπάκετ των τελευταίων c5, αλλά πιο παλιας κοπής 'γαλικά' καθίσματα αλλά και το προφίλ των ελαστικών.

Απογοητευτικό οι χώροι, σε σχέση με τις διαστάσεις του αυτοκινήτου. Ουσιαστικά δεν είναι μεγαλύτεροι από ένα c3.

η έκδοση που είχα ήταν φτωχά εξοπλισμένη χωρίς στροφόμετρο, που όμως για τους ρυθμούς μου δεν είναι ποτέ πρόβλημα (ούτε το ΒΧ που οδηγω καθημερινά έχει).

όταν ήμουν μέσα, και δεν έβλεπα την εξωτερική του εμφάνιση ήταν καταπληκτικό αυτοκίνητο..
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
10.244
Reaction score
16.002
Πόντοι
1.547
Age
46
Περιοχή
Paris in the sixties
χωρίς στροφόμετρο,
Στροφόμετρο δεν έχουν ούτε οι Shine εκδόσεις που είναι οι top line!
Απογοητευτικό οι χώροι, σε σχέση με τις διαστάσεις του αυτοκινήτου.
Εννοείς τους χώρους αποσκευών?
όταν ήμουν μέσα, και δεν έβλεπα την εξωτερική του εμφάνιση ήταν καταπληκτικό αυτοκίνητο..
Εννοείς δεν σου αρέσει εξωτερικά?
Ειδικά όσον αφορά την άνεση, που κατά την γνώμη μου είναι πιο άνετο από μια C5 Hydractive.
Είχες το face-lift με την νέα ανάρτηση?
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.936
Reaction score
9.527
Πόντοι
947
Στροφόμετρο δεν έχουν ούτε οι Shine εκδόσεις που είναι οι top line!

Εννοείς τους χώρους αποσκευών?

Εννοείς δεν σου αρέσει εξωτερικά?

Είχες το face-lift με την νέα ανάρτηση?
όχι μόνο για τις αποσκευες, αλλά και για τους επιβάτες πίσω

Ναι, εξωτερικά δεν μπορώ να πω ότι μ' αρεσει. Τα Σιτροέν τα έχω στο μυαλό μου χαμηλά, λεπτά, κομψά.

Ναι, ήταν μετά το facelift. Δεν λεω ότι το νέο συστηματάκι είναι καλύτερο από την Ιντρακτίβ, αλλά καθαρά σε επίπεδο άνεσης είναι ένα κλικ πιο μαλακό από τις τελευταίες πολύ σφιχτές Ιντρακτίβ
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.739
Reaction score
9.215
Πόντοι
1.007
Age
29
Περιοχή
Δουβλινο
Πολυ καλο feedback και σχολια Νικο. Απλα μου προκαλεσες ακομα περισσοτερο τη περιεργεια να την οδηγησω, να δω ποτε θα βρεθει χρονος.
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.306
Reaction score
3.253
Πόντοι
827
Age
45
Περιοχή
Πρεβεζα
βασικα ο νεος εμπρος σχεδιασμος με εχει ψιλοαφησει λιγο αδιαφορο σχετικα με την μαρκα...δεν ξερω αν πραγματικα θα επαιρνα σιτροεν για νεο αμαξι.....
θα το σεφτομουνα παραπολυ και φυσικα θα το εψαχνα παρα πολυ....
ο λογος απλος.....σχεδιο και εξωτερικη εμφανιση....παλια ειδα το ξανθια 2 το ερωτευτικα καταφερα να το παρω εστω και μετα απο 7 χρονια απο την πρωτη του εμφανιση παρουσιαση και τωρα αρχιζει και με τρωει ο πισνος για ΒΧ...αυτην την στεσιον ΒΧ που ειναι στο καρ δε μου φευγει απο το μυαλο...
 

unclenontas

Member
Εγγραφή
12 Ιουνίου 2018
Μηνύματα
13
Reaction score
19
Πόντοι
352
Age
30
Πολυ καλο feedback και σχολια Νικο. Απλα μου προκαλεσες ακομα περισσοτερο τη περιεργεια να την οδηγησω, να δω ποτε θα βρεθει χρονος.
Τελείωνε ρε, θα πάω εγώ στο τέλος! Πάντως σοβαρά τώρα, το feedback έχει περισσότερη αξία όταν προέρχεται από κάποιον που έχει εμπειρία σε υδρο πάσης φύσεως. Να δούμε ρε παιδί μου αν έχει DNA citroen το νέο σύστημα ή είναι φύκια
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
176
Reaction score
361
Πόντοι
397
Age
52
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Έχω και εγώ την ίδια τάση με τον Μάνο. Σκέφτομαι μιά κόκκινη bx II, χαμηλωμένη καί πίσω με σφαίρες από xantia. Τελείως άλλη αίσθηση. Πραγματικό χαλί.
Όσο για το feedback, σαν το γνήσιο (υδρό), δεν είναι κανένα γενόσημο.
 
Top Bottom