Citroen Cactus... Ένα γνήσιο Citroen?

Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.948
likes
15.059
Πόντοι
1.447
Age
46
#41
Τώρα που έχει περάσει αρκετός καιρός και έχετε μαζέψει γνώσεις ή και πληροφορίες από γνωστούς, φίλους και άλλα fora, ποια η γνώμη σας για τον κάκτο ως οικογενειακό αυτοκίνητο? Θα με ενδιέφερε ίσως κάτι τέτοιο σε Diesel και αυτόματο.. :rolleyes:
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.738
likes
7.110
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
#42
Τώρα που έχει περάσει αρκετός καιρός και έχετε μαζέψει γνώσεις ή και πληροφορίες από γνωστούς, φίλους και άλλα fora, ποια η γνώμη σας για τον κάκτο ως οικογενειακό αυτοκίνητο? Θα με ενδιέφερε ίσως κάτι τέτοιο σε Diesel και αυτόματο.. :rolleyes:
Κατά τη γνώμη μου, είναι καλό. Το οδήγησα πριν από 3 χρόνια σε έκθεση αυτοκινήτου και επίσης, έχω εμπειρία ως επιβάτης στο Κάκτους (μάλλον προφέρεται "κακτίς"?!) του Κώστα - citrobella για κάπου 60 χιλιόμετρα στην Αυστρία. Στεκόταν καλύτερα από το Σκόντα που είχα, πολιτισμένο, άνετο, ως εκεί! Με τη νέα ανάρτηση θα είναι, ίσως, ακόμα καλύτερο.

Ως οδηγός, θυμάμαι, από αυτήν την περιορισμένη εμπειρία που είχα με ένα 1.6 ντίζελ ότι ήταν αρκετά γρήγορο, με λίγο έλλειψη ροπής πολύ χαμηλά (για ντίζελ), τον κλασσικό χαλαρό, "λαστιχένιο" επιλογέα ταχυτήτων, υλικά σχετικά φθηνά (δε με πειράζει και πολύ εμένα), αλλά καλά συναρμολογημένα (ο χρόνος δείχνει γενικά την ποιότητα, ως γνωστόν...) και γενικά, ένα τυπικά καλό, σύγχρονο αυτοκίνητο και τίποτα παραπάνω. Έμαθα ότι πλέον δεν έχουν 5τάχυτα κιβώτια, όσον αφορά τα μηχανικά κιβώτια, αλλά εγώ προσωπικά δε θα μπορούσα να ζήσω χωρίς στροφόμετρο και απορώ πως προσφέρεται αυτοκίνητο στον 21ο αιώνα χωρίς στροφόμετρο.
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.948
likes
15.059
Πόντοι
1.447
Age
46
#43
εγώ προσωπικά δε θα μπορούσα να ζήσω χωρίς στροφόμετρο και απορώ πως προσφέρεται αυτοκίνητο στον 21ο αιώνα χωρίς στροφόμετρο.
Ωχ αυτό δεν το θυμόμουν :confused:
Επίσης το ότι δεν ανοίγουν τα πίσω παράθυρα είναι ένα ακόμα θέμα...hmmm
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.858
likes
2.048
Πόντοι
697
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#44
Κατά τη γνώμη μου, είναι καλό. Το οδήγησα πριν από 3 χρόνια σε έκθεση αυτοκινήτου και επίσης, έχω εμπειρία ως επιβάτης στο Κάκτους (μάλλον προφέρεται "κακτίς"?!) του Κώστα - citrobella για κάπου 60 χιλιόμετρα στην Αυστρία. Στεκόταν καλύτερα από το Σκόντα που είχα, πολιτισμένο, άνετο, ως εκεί! Με τη νέα ανάρτηση θα είναι, ίσως, ακόμα καλύτερο.

Ως οδηγός, θυμάμαι, από αυτήν την περιορισμένη εμπειρία που είχα με ένα 1.6 ντίζελ ότι ήταν αρκετά γρήγορο, με λίγο έλλειψη ροπής πολύ χαμηλά (για ντίζελ), τον κλασσικό χαλαρό, "λαστιχένιο" επιλογέα ταχυτήτων, υλικά σχετικά φθηνά (δε με πειράζει και πολύ εμένα), αλλά καλά συναρμολογημένα (ο χρόνος δείχνει γενικά την ποιότητα, ως γνωστόν...) και γενικά, ένα τυπικά καλό, σύγχρονο αυτοκίνητο και τίποτα παραπάνω. Έμαθα ότι πλέον δεν έχουν 5τάχυτα κιβώτια, όσον αφορά τα μηχανικά κιβώτια, αλλά εγώ προσωπικά δε θα μπορούσα να ζήσω χωρίς στροφόμετρο και απορώ πως προσφέρεται αυτοκίνητο στον 21ο αιώνα χωρίς στροφόμετρο.
Αν δεν έχει πεντατάχυτο τι έχει τετρατάχυτο ή three on the tree;;;
Το στροφομετρο με λίγη εξοικείωση με τον ήχο είναι περιττό.
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.738
likes
7.110
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
#45
Αν δεν έχει πεντατάχυτο τι έχει τετρατάχυτο ή three on the tree;;;
Το στροφομετρο με λίγη εξοικείωση με τον ήχο είναι περιττό.
Το τελευταίο 4τάχυτο μηχανικό που μπορώ να θυμηθώ (με εξαίρεση το Τατα Νανο, βέβαια, μια που δεν πρόκειται για αυτοκίνητο...) είναι στην τελευταία έκδοση του παλαιού, κλασσικού Μίνι Κούπερ έως το 2000, λίγο πριν βγουν οι εκδόσεις της BMW. Φυσικά και εννοώ μετάβαση σε 6τάχυτο!

Νομίζω ότι το στροφόμετρο είναι το σημαντικότερο όργανο για την οδήγηση. Δεν έχει σημασία μόνο το μέγιστο όριο στροφών, αλλά πιστεύω ότι ένας οδηγός πρέπει να γνωρίζει και τις στροφές στις οποίες αποδίδεται η μέγιστη ροπή και τις στροφές για οικονομική οδήγηση.
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.858
likes
2.048
Πόντοι
697
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#46
Το τελευταίο 4τάχυτο μηχανικό που μπορώ να θυμηθώ (με εξαίρεση το Τατα Νανο, βέβαια, μια που δεν πρόκειται για αυτοκίνητο...) είναι στην τελευταία έκδοση του παλαιού, κλασσικού Μίνι Κούπερ έως το 2000, λίγο πριν βγουν οι εκδόσεις της BMW. Φυσικά και εννοώ μετάβαση σε 6τάχυτο!

Νομίζω ότι το στροφόμετρο είναι το σημαντικότερο όργανο για την οδήγηση. Δεν έχει σημασία μόνο το μέγιστο όριο στροφών, αλλά πιστεύω ότι ένας οδηγός πρέπει να γνωρίζει και τις στροφές στις οποίες αποδίδεται η μέγιστη ροπή και τις στροφές για οικονομική οδήγηση.
Ισχύει αυτό που λες για τη ροπη και την οικονομία, αλλά ένας απλός οδηγός που δεν είναι "γκαζιάρης" και απλα ενδιαφέρεται να τον πηγαίνει το αυτοκίνητο, δε θα χρειαστεί ιδιαίτερα. Αν και στις προσπερασεις ειδικα σε στενούς δρόμους είναι πολύ χρήσιμο διότι πρεπει να εχεις τη μέγιστη δυνατή ροπη.
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.507
likes
8.686
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#47
Τασο μη δινεις συμβουλες οδηγησης. Δεν εχεις διπλωμα, δεν εχεις εμπειρια και δεν εισαι ενηλικος.
 
Last edited:
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.907
likes
12.103
Πόντοι
1.077
Age
46
Περιοχή
Italy Milan
#48
Τώρα που έχει περάσει αρκετός καιρός και έχετε μαζέψει γνώσεις ή και πληροφορίες από γνωστούς, φίλους και άλλα fora, ποια η γνώμη σας για τον κάκτο ως οικογενειακό αυτοκίνητο? Θα με ενδιέφερε ίσως κάτι τέτοιο σε Diesel και αυτόματο.. :rolleyes:
Κοιτα κ αλλες μαρκες...εκτος citroen
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.507
likes
8.686
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#49
Για να ειμαι και επι του θεματος. Ειναι πολυ κριμα, γιατι ειχα δηλωσει και δημοσια στο gcc οτι ηθελα να το κανω, που δε προλαβα να το κανω test drive μεσα στις γιορτες το C4 Cactus. Ειναι ενα αυτοκινητο που θελω πολυ να οδηγησω, οι λογοι ειναι πολλα υποσχομενοι.
Οσο και αν αισθητικα δε με πολυτραβαει, και ειναι γνωστο αυτο απο τις τοποθετησεις μου, ως μηχανολογος εχει ολα τα φοντα και τις διορθωσεις σε αυτη τη γενια ωστε να ειναι ενα πραγματικα παρα πολυ καλο αυτοκινητο με συγκεκριμενες παραχωρησεις. Και εξηγουμαι. Ειναι απο τις σπανιες περιπτωσεις αυτοκινητου στο οποιο εχει γινει πραγματικη ''διαιτα'' και οχι σε δομικα μερη. Το μεγαλυτερο προβλημα των συγχρονων αυτοκινητων ειναι το βαρος. Οσο καλες αναρτησεις και να βαλεις, οσο ψαγμενες διαταξεις, οσο χαμηλοπροφιλα και καλα ελαστικα, ενα οχημα παντα θα συμπεριφερεται-στριβει-φρεναρει-αντιδραει με βασει τη στρεπτικη του ακαμψια και την αδρανεια του. Μιλαμε για ενα οικογενειακο seg C που πλασαρεται ως crossover, ενω με βασει το ground clearance και τις (ανυπαρκτες) εκτος δρομου δυνατοτητες του ειναι απλα ο αντικαταστατης της c4. Δεν ειναι crossover δηλαδη ουσιαστικα με ολα τα μειονεκτηματα που αυτα εχουν, ουτε καν βεβαια SUV.
Με περι τα 1150 κιλα βαρος λοιπον, μιλαμε για ενα αυτοκινητο υποσχομενο στο τομεα οδικη συμπεριφορα. Επισης εχει τα νεα progressive hydraulic cushions, που ενω οκ δεν ειναι υδροπνευματικη, ο τυπος αφηνει να εννοηθει οτι προσφερουν σημαντικη διαφορα απο τη συμπεριφορα της αναρτησης του πρωτου Κακτου. Μιλαμε δηλαδη πιθανα για μια win win κατασταση αυτοκινητου που ειναι ανετο και στριβει!
Μου αρεσει επισης η αισθηση απο το εσωτερικο (εχω βρεθει στατικα στον πρωτο Κακτο και εδω απλα βελτιωσαν και περαιτερω το εσωτερικο). Οι παλιοτερες Σιτροεν (xantia, bx, zx πχ. ) ειχαν εσωτερικο που ενιωθες οτι βρισκοταν κατω απο το οπτιικο σου πεδιο, εδιναν μια αισθηση απλας, ορατητας και οχι οτι σε πλακωναν (π.χ. τελευταια c5 και ιδιως ds5 που ειναι ακομα πιο εντονα σ αυτην...). Αγχωλυτικη αισθηση σ ενα καθημερινο οικογενειακο οχημα που ταιριαζει με το χαρακτηρα του. Αλλες φορες το επιζητω, αλλες φορες θελω ταμπλω και κονσολες ανθρωποκεντρικα χτισμενες (c5, 159, cx turbo ΙΙ). Ο Κακτος εχει επισης απο τους καλυτερους diesel στην αγορα σε αποδοση και λειτουργια ,ενω διαπιστωμενα η PSA διαθετει το πιο smooth συστημα start-stop στην αγορα. Διακριτικα και πολυ ομαλα στην λειτουργια τους. Επισης ειναι επιτελους 6ταχυτο!
Αν μπορει λοιπον καποιος να παραβλεψει αισθητα μειονεκτηματα οπως η ποιοτητα των πλαστικων στο κατωτερο μερος του ταμπλω (πραγματικα αδιαφορο θεμα αν το αυτοκινητο στριβει και ειναι ανετο οσο υποσχεται...) , το πισω παραθυρα που ανοιγουν μονο στην ανακλιση (αυτο πχ το παρεβλεπα επισης) ,σα παλια 3θυρα, την αμφιλεγομενη εξωτερικη αισθητικη που και αυτη βελτιωθηκε στα ματια μου (αν και ακομα λιγο κολλαω..) και την ελλειψη στροφομετρου (γιατι νομιζω οτι το προσθεσαν??) τοτε σιγουρα ειναι τρομερη υποψηφιοτητα για συγχρονο οικογενειακο που ξεφευγει απο τα τετριμμενα μαλιστα.

Αποστολη τουλαχιστον ενα test drive επιβαλλεται και σιγουρα ξεφευγεις απο το πολυ μεγαλο ρισκο της αγορας μεταχειρισμενου στην Ελλαδα του '19, με τις εγγυησεις του καινουργιου, τη ''καινουργιλα'' σου-τις ζελτινες σου κτλπ...

Υ.Γ. Σ ενα ποστ προ μηνος Giannis, ειχα αφησει να εννοηθει, οτι ειμαι θετικα προκατελλειμενος με το Cactus ως μηχανημα. Ελπιζω με το παραπανω να ειμαι τωρα κατανοητος.
 
Last edited:
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.809
likes
9.051
Πόντοι
947
#51
Ο cactus είναι οικογενειακό?

Αποστολάκο... . Δεν βλέπεις και το Duster 4wd να ξενοιάζεις.. για το μέσο οικογενειακής μεταφοράς..
Και δεν τρολαρο..
Για μενα το Duster, για όποιον δεν έχει κόμπλεξ με την φίρμα, το θεωρώ από τις πιο τίμιες επιλογές που υπάρχουν σε καινούριο και συνολικά εξαιρετική επιλογή.
 
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
818
likes
1.963
Πόντοι
517
Age
43
#52
Έχω εκφράσει προ πολου και εγώ την συμπάθειά μου για τον Κάκτο. Αλλά τσέκαρε πορτ-μπαγκάζ. Όσο για τα Dacia συμφωνώ και γω οτι πρόκειται για πολύ τίμια αυτοκίνητα. Το μόνο θέμα που είναι ερωτηματικό είναι η ποιότητα των πλαστικών. Ως προς τα μηχανικά μέρη Renault
 
Last edited:
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.507
likes
8.686
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#53
Ο cactus είναι οικογενειακό?
Ειναι segC οπως και η c4. Δεν ειναι ουτε captur, ουτε juke απο χωρους...
Και ο Αποστολης οσο να πεις δεν εχει και 2 μαντραχαλαδες (ακομα :lol:) να βαζει πισω.
 
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.715
likes
16.932
Πόντοι
1.387
#54
Αύριο που θα κατέβω στο γκαράζ της δουλειάς έχουμε ένα kakto που κάθετε θα ανοίξω και θα σου πω.. Εάν είναι το ίδιο.. Που δεν είναι... Άλλο τι πλασάρει η εταιρεία για να καλύψει.. Κενά.. Πώλησης...
Αυτα..
Καλό βραδυ Χρηστακο.. Και βρε δεν έχω 2.. Έναν μικρό μαντράχαλο...εχω...

Και αυτό δεν έχει 9.... Αλλά 19...

https://www.car.gr/13117238-citroen-c4-cactus-shine-launch-edition-2

Το 1.2 βενζίνη είναι μοτερουκλα.
 
Last edited:
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.507
likes
8.686
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#55
Μηπως σου ξεφυγε παραπανω, για τον Αποστολη που ζητησε αποψεις μιλαμε :)

Για οτι γραφω παντα και παντου εχω προσωπική επαφη, εικονα, εμπειρια.

Αυτα γιατι βλεπω δε πειθεσαι ευκολα σ αυτα που γραφω ουτε για 500 ουτε για c4 ούτε για Κακτο χαχα
 
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.715
likes
16.932
Πόντοι
1.387
#56
Χαζεύοντας το χιόνι... Έξω..
Ο φίλος μας να κάνει την ποιο καλή επιλογή... Και όχι.. Το τι τώρα μπορεί γιατί αύριο μπορεί να αποκτήσει 3 παιδιά... Λέμε τώρα... Και το αμάξι δεν είναι μπλούζα.. Που την αλλαζουμε οπότε γουστάρουμε...

Τώρα..
500 αρακι λατρεύω... Θα λιώσω μαζί του ίσως κάποια στιγμή αλλάξει σε competizione.. Περιμένω και εγώ να κάνω μια τρέλα στην ζωή μου..

C4 είπα την άποψη μου ποια έκδοση θεωρώ ποιο τίμια.. Καλή από 2και κάτι χρόνια συμβίωσης με ένα τίμιο καλό αλλά μέχρι εκεί αυτοκίνητο..
Τώρα το θέμα μας.. Μου κάνει σαν Αμαξακι σιγουρά μόνο εδώ το αγοράζουμε για οικογενειακό και για να σου γεμίζει το μάτι έκδοση είναι ακριβό...

Αυτα μικρέ... Και θα σταματήσω να σου μιλώ γιατί με βάζεις να γράφω για πράγματα που δεν έχω ενδιαφέρων..
Απλός τα χρησιμοποιούμε για εξυπηρέτηση καθημερινότητας..
Καλημερα....
Και ακόμα χιονίζει...
 
Εγγραφή
12 Ιουνίου 2018
Μηνύματα
5
likes
6
Πόντοι
332
Age
29
#57
ελλειψη στροφομετρου (γιατι νομιζω οτι το προσθεσαν??)
Νονέ, στροφόμετρο διατίθεται στην αγορά της Βραζιλίας, αλλά όχι εδώ! Άβυσσος η ψυχή της Λίντα.
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.948
likes
15.059
Πόντοι
1.447
Age
46
#59
Για να ειμαι και επι του θεματος. Ειναι πολυ κριμα, γιατι ειχα δηλωσει και δημοσια στο gcc οτι ηθελα να το κανω, που δε προλαβα να το κανω test drive μεσα στις γιορτες το C4 Cactus. Ειναι ενα αυτοκινητο που θελω πολυ να οδηγησω, οι λογοι ειναι πολλα υποσχομενοι.
Οσο και αν αισθητικα δε με πολυτραβαει, και ειναι γνωστο αυτο απο τις τοποθετησεις μου, ως μηχανολογος εχει ολα τα φοντα και τις διορθωσεις σε αυτη τη γενια ωστε να ειναι ενα πραγματικα παρα πολυ καλο αυτοκινητο με συγκεκριμενες παραχωρησεις. Και εξηγουμαι. Ειναι απο τις σπανιες περιπτωσεις αυτοκινητου στο οποιο εχει γινει πραγματικη ''διαιτα'' και οχι σε δομικα μερη. Το μεγαλυτερο προβλημα των συγχρονων αυτοκινητων ειναι το βαρος. Οσο καλες αναρτησεις και να βαλεις, οσο ψαγμενες διαταξεις, οσο χαμηλοπροφιλα και καλα ελαστικα, ενα οχημα παντα θα συμπεριφερεται-στριβει-φρεναρει-αντιδραει με βασει τη στρεπτικη του ακαμψια και την αδρανεια του. Μιλαμε για ενα οικογενειακο seg C που πλασαρεται ως crossover, ενω με βασει το ground clearance και τις (ανυπαρκτες) εκτος δρομου δυνατοτητες του ειναι απλα ο αντικαταστατης της c4. Δεν ειναι crossover δηλαδη ουσιαστικα με ολα τα μειονεκτηματα που αυτα εχουν, ουτε καν βεβαια SUV.
Με περι τα 1150 κιλα βαρος λοιπον, μιλαμε για ενα αυτοκινητο υποσχομενο στο τομεα οδικη συμπεριφορα. Επισης εχει τα νεα progressive hydraulic cushions, που ενω οκ δεν ειναι υδροπνευματικη, ο τυπος αφηνει να εννοηθει οτι προσφερουν σημαντικη διαφορα απο τη συμπεριφορα της αναρτησης του πρωτου Κακτου. Μιλαμε δηλαδη πιθανα για μια win win κατασταση αυτοκινητου που ειναι ανετο και στριβει!
Μου αρεσει επισης η αισθηση απο το εσωτερικο (εχω βρεθει στατικα στον πρωτο Κακτο και εδω απλα βελτιωσαν και περαιτερω το εσωτερικο). Οι παλιοτερες Σιτροεν (xantia, bx, zx πχ. ) ειχαν εσωτερικο που ενιωθες οτι βρισκοταν κατω απο το οπτιικο σου πεδιο, εδιναν μια αισθηση απλας, ορατητας και οχι οτι σε πλακωναν (π.χ. τελευταια c5 και ιδιως ds5 που ειναι ακομα πιο εντονα σ αυτην...). Αγχωλυτικη αισθηση σ ενα καθημερινο οικογενειακο οχημα που ταιριαζει με το χαρακτηρα του. Αλλες φορες το επιζητω, αλλες φορες θελω ταμπλω και κονσολες ανθρωποκεντρικα χτισμενες (c5, 159, cx turbo ΙΙ). Ο Κακτος εχει επισης απο τους καλυτερους diesel στην αγορα σε αποδοση και λειτουργια ,ενω διαπιστωμενα η PSA διαθετει το πιο smooth συστημα start-stop στην αγορα. Διακριτικα και πολυ ομαλα στην λειτουργια τους. Επισης ειναι επιτελους 6ταχυτο!
Αν μπορει λοιπον καποιος να παραβλεψει αισθητα μειονεκτηματα οπως η ποιοτητα των πλαστικων στο κατωτερο μερος του ταμπλω (πραγματικα αδιαφορο θεμα αν το αυτοκινητο στριβει και ειναι ανετο οσο υποσχεται...) , το πισω παραθυρα που ανοιγουν μονο στην ανακλιση (αυτο πχ το παρεβλεπα επισης) ,σα παλια 3θυρα, την αμφιλεγομενη εξωτερικη αισθητικη που και αυτη βελτιωθηκε στα ματια μου (αν και ακομα λιγο κολλαω..) και την ελλειψη στροφομετρου (γιατι νομιζω οτι το προσθεσαν??) τοτε σιγουρα ειναι τρομερη υποψηφιοτητα για συγχρονο οικογενειακο που ξεφευγει απο τα τετριμμενα μαλιστα.

Αποστολη τουλαχιστον ενα test drive επιβαλλεται και σιγουρα ξεφευγεις απο το πολυ μεγαλο ρισκο της αγορας μεταχειρισμενου στην Ελλαδα του '19, με τις εγγυησεις του καινουργιου, τη ''καινουργιλα'' σου-τις ζελτινες σου κτλπ...

Υ.Γ. Σ ενα ποστ προ μηνος Giannis, ειχα αφησει να εννοηθει, οτι ειμαι θετικα προκατελλειμενος με το Cactus ως μηχανημα. Ελπιζω με το παραπανω να ειμαι τωρα κατανοητος.
Ο Χρήστος που όλοι αγαπήσαμε (και όλοι αγαπαμε).
Απόλαυσα το μήνυμα σου αγαπητέ αλλά αναφέρομαι στον πρώτο κάκτο ενώ εσύ στον δεύτερο. Δυστυχώς χρήματα για καινούργιο αυτοκίνητο δεν παίζουν και δεν πρόκειται να αγοράσω ξανά καινούργιο αυτοκίνητο ακόμα και να μπορούσα.

Κοιτα κ αλλες μαρκες...εκτος citroen
Δεν μπορώ αγαπητέ. Μετά μεγάλης εκπλήξεως συνειδητοποίησα ότι είμαι σιτροενάς το κέρατο μου. Θα μου πεις που το είδες το Citroen. Μεγάλη συζήτηση. Έστω και αυτο που κατάντησε αυτή η εταιρία το προτιμώ από οτιδήποτε άλλο.

Να σας πω και την αμαρτία μου. Μου αρέσουν όλα τα νέα Citroen :O
Οκ αν μπορούσα να πάρω μια Α σειρά της μερσεντές ίσως να την έπαιρνα..
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.948
likes
15.059
Πόντοι
1.447
Age
46
#60
Επίσης οποίος έχει εμπειρία ή εχει ακούσει το οτιδήποτε για το περίεργο αυτόματο σύστημα (f1 pedals), με δεδομένο ότι έχει δίσκο το αυτοκίνητο, να μου πει.
 
Top Bottom