Citroen Cactus... Ένα γνήσιο Citroen?

Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.773
likes
7.625
Πόντοι
947
Age
54
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
#1
20141224_090745_resized_2.jpg
20141224_100645_resized_2.jpg
20141224_143111_resized_2.jpg
20141224_143128_resized_2.jpg
Premiere-fuer-Citroen-C4-Cactus-Genf-002_high.jpg

Lipon, 24.12.2014 mas irthe o christugeniatikos Cactos pou iche parangili i megali mou kori, i Laura, 11 bdomades pio prin. Prokete peri enos citroen C4 Cactus 1,2 shine me full extra ektos tou avtomatopiimenou kibotiou ke to avtomato parkarisma, ke ta dio protimi na ta kani i Laura moni tis, ke tin katalabeno.
To amaksi irthe se chroma mavro perle, me anichtachroma Airbumps, otan to parangilame icha kapies amfibolies an tha itane omorfo..., mesa me to kafeti imidermatiko salonaki. Telika to amaksaki bgike poli komso tha elega...gia neara Atoma. Ke ne eksoterikos Citroenisi arketa, ta kefalia pantos girisune an pernas.
Stis foto forai ta chimerina lastichakia me 15ara siderenia zanta ke plastka kapakia, bliach.
Episis i teleftea foto pou ebala den ine apo to diko mas amaksaki...
Ta iper tou Cactus:
Terastio isoteriko gia tis ekso diastasis, poli evcharisti anartisi, plisiasi Idroelastiki, poli oikonomiko stin katanalosi (1,2 puretech 3kilindro me 82ps), arketa kalo stis epidosis, mias ke ine elavri amaksi, poli glyko timoni, poli kala frena, poli athoribo stin litourgia akoma ke se psiles tachitites, ke sinkrino me Jaguar S Type parakalo, iperplires eksoplismos sto modello shine, me ploigisi, camera opistoporias, distance control, speed limiter, cruise pilot, ... Iperasfales me ASR, ABS, 6 airbags, ke ola ta kala, force limiter stis sones, tentotes stis sones,... san pateras estanoume arketa kala an kykloforune ta pedia me afto. Moderna emfanisi mesa ekso...
Edo stin austria epidi echi chamili katanalosi ke den ripeni to peribalon echi chamilo kostos se dasmous, ke forus. Episis echi ke chamilo kostos se asfalistra.
Ta kata tou Cactus:
Mechri tora den brikame tipota...


Ke ne, to Cactus, kata tin gnomi mou, ine ena gnisio Citroen ke malista paleas scholis me nea ependisi...
Katalabenis an echis katzi ke kani megalo taksidi me afto ke mbenis se alo amaksi...paffffff!
Oti afora ta legamena ilektronika mbliblikia ke Infotainment, apoti katalaba ine arketa kala stimeno, pesi apo mp3, kani streaming apo kinito, ke akoma sindeete me otidipote me eksodo 3,5 (brisa akoustikon se walkman i forito CD player i otidipote). I alagi ginete poli evkoli meso tou legamenou Jukebox level...ala opos ipa den ime idikos peri tou thematos.

Avta, oses erotisi echete apando evcharistos.
 
Last edited:
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.715
likes
16.932
Πόντοι
1.387
#2
Βρε .. εκεινες τις ζαντες..δεν μπορουσες..να τις κανεις δωρο..στην κορη...

Παντως και απο προσωπικη εμπειρια το καφε(δερμα σε εμενα) εσωτερικο δενει πολυ ωραια σε αυτοκινητο με μαυρο -σκουρο χρωμα..

Οσο εγραφα..καταλαβα για τα τασια..(ε και διαβασα ποιο καλα)
Περιμενεις τους θειους απο ελλαδα να κανουν δωρο στην ανηψια...εεε
Αντε φιλε κωστη λιωσε τα χιονια να περασει ο καιρος να τα πουμε..
Χαιρετισμους..
 
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.773
likes
7.625
Πόντοι
947
Age
54
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
#3
View attachment 2898
Βρε .. εκεινες τις ζαντες..δεν μπορουσες..να τις κανεις δωρο..στην κορη...

Παντως και απο προσωπικη εμπειρια το καφε(δερμα σε εμενα) εσωτερικο δενει πολυ ωραια σε αυτοκινητο με μαυρο -σκουρο χρωμα..

Οσο εγραφα..καταλαβα για τα τασια..(ε και διαβασα ποιο καλα)
Περιμενεις τους θειους απο ελλαδα να κανουν δωρο στην ανηψια...εεε
Αντε φιλε κωστη λιωσε τα χιονια να περασει ο καιρος να τα πουμε..
Χαιρετισμους..
Xaxax...i 17ares aluminenies me ta kalokerina lasticha ine idi sto garage agapite mou...ta chimerina ine doro apo tin trapesa pou mas ebgale to leasing...ke ine ipochreotika edo!
Ke ego perimeno pos ke pos na ta poume ke na fame kana souvlaki me pita...
Apoti katalaba tha nikiasoume ena spitaki kapou stin attiki gia tis diakopes mas...basi citrobella.gr
Tha erthoume odikos me to ami8 (an prolabo na to ftiakso) ke me to mble 2cv...
Prota o theos.
Enkardious cheretismous.
 
Last edited:
Εγγραφή
4 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
866
likes
1.045
Πόντοι
517
Age
30
Περιοχή
Αθήνα - Αίγινα
#4
Καλορίζικο και καλοτάξιδο λοιπόν. Πρόσφατα είχα και γω μια σύντομη επαφή με ένα 1200αρι και μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, χαίρομαι που αυτές επιβεβαιώνονται και από κάτοχο πλέον. Είναι ένα αμάξι που ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα, όπως οφείλει κάθε Σιτροεν να είναι.
Σε πολλούς δεν αρέσει-τους φαίνεται άσχημος και περίεργος ο κάκτος, αλλά μήπως να σκεφτούμε ότι στο λανσάρισμα τις ίδιες αρνητικές κάπως εντυπώσεις είχε και το αγαπητό σε όλους τώρα ντεσεβω;
Χαίρομαι όμως που ακόμα και σήμερα υπάρχουν εταιρείες που τολμούν το κάτι διαφορετικό:citroen:
 
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.189
likes
3.011
Πόντοι
827
Age
45
Περιοχή
Πρεβεζα
#5
καταρχας καλοριζικο καλταξιδο να το χαρει η κορη σου στο επακρον....θα συμφωνησω με τον μαριο 100% στα λεγομενα του....το αν το αμαξι είναι ωραιο η όχι
είναι καθαρα υποκειμενικο....
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.948
likes
15.059
Πόντοι
1.447
Age
46
#6
Βρε .. εκεινες τις ζαντες..δεν μπορουσες..να τις κανεις δωρο..στην κορη.
Χαχαχαχ.... Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα όταν είδα την πρώτη φωτογραφία :lol:

Xaxax...i 17ares aluminenies me ta kalokerina lasticha ine idi sto garage agapite mou
Και αυτή βέβαια ήταν η απάντηση που επίσης σκέφτηκα ότι θα έδινε ο Κωστής πριν διαβάσω το ποστ του :p

Καλορίζικο και καλοτάξιδο ξάδελφε..
Ke ne, to Cactus, kata tin gnomi mou, ine ena gnisio Citroen ke malista paleas scholis
Εδώ τώρα πας να ανοίξεις πόλεμο αλλά δεν θα σηκώσω το γάντι :lol:

Εκτός αν αναφαίρεσαι στην πρωτοτυπία του σχεδιασμού του που θα συμφωνήσω (μερικώς).
Είναι πάντως ένα αυτοκίνητο το οποίο ευχαρίστως θα αγόραζα :)
 
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
818
likes
1.963
Πόντοι
517
Age
43
#7
Και ένα άρθρο κομμένο και ραμμένο για το θέμα και το portal :D

Πράγματι ο Κάκτος είναι ιδιαίτερο, ξεχωριστό δημιούργημα της φίρμας.
Ένα ενδιαφέρον άρθρο με τίτλο "Ένα 2CV στον δρόμο του Cactus" του Γιάννη Τσιγκρή.

http://m.gocar.gr/test-drives/test/13969,Ena_2CV_ston_dromo_toy_Cactus.html

 
Last edited by a moderator:
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.189
likes
3.011
Πόντοι
827
Age
45
Περιοχή
Πρεβεζα
#8
δεν μπηκα καν στο κοπο να διαβασω το αρθρο θα το διαβασω τωρα αλλα καμμια σχεση το 2σεβο με κακτο.....τα ιδια ειχαν πει και για το πρωτο C3 ότι είναι ο απογονςο του 2σεβο σε συγχρονη μορφη...
αν δεν γεννηθεί ιδιο αμαξι σχεδιαστικα με το 2σεβο της παλιας εποχης.....τοτε 2σεβο δεν θα υπαρχει...
 
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2014
Μηνύματα
524
likes
474
Πόντοι
107
Age
38
Περιοχή
κοζανη
#9
Καλοριζικο καλοταξιδι ειναι παρα πολυ ωραιο. εγω αν και νεοs ειμαι τησ παλιασ σχολησ ειχα 2 καινουργια 1 fita punto kai 1 lancia ypsilon ta οποια τα δωρισα σα αδερφια μου.... για μενα απο δω και περα μονο 2cv ds kai ισωσ και ενα vw kaifer etsi για να εκτονωνομαι να του αλλαζω τα φωτα πουλενε:chair::chair:
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.948
likes
15.059
Πόντοι
1.447
Age
46
#10
δεν μπηκα καν στο κοπο να διαβασω το αρθρο θα το διαβασω τωρα αλλα καμμια σχεση το 2σεβο με κακτο.....τα ιδια ειχαν πει και για το πρωτο C3 ότι είναι ο απογονςο του 2σεβο σε συγχρονη μορφη...
αν δεν γεννηθεί ιδιο αμαξι σχεδιαστικα με το 2σεβο της παλιας εποχης.....τοτε 2σεβο δεν θα υπαρχει...
Απόλυτα συμφωνώ! Ο λόγος που έβαλα το άρθρο εδώ είναι για να ακουστούν οι γνώμες όλων.. Τι σχέση έχει ένας θρύλος με ένα σύγχρονο αμάξι που όσο ωραίο και αν είναι σε 10 χρόνια δεν θα το θυμάται κανένας
 
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
818
likes
1.963
Πόντοι
517
Age
43
#11
δεν μπηκα καν στο κοπο να διαβασω το αρθρο θα το διαβασω τωρα αλλα καμμια σχεση το 2σεβο με κακτο.....τα ιδια ειχαν πει και για το πρωτο C3 ότι είναι ο απογονςο του 2σεβο σε συγχρονη μορφη...
αν δεν γεννηθεί ιδιο αμαξι σχεδιαστικα με το 2σεβο της παλιας εποχης.....τοτε 2σεβο δεν θα υπαρχει...
Διαβάζοντας το άρθρο εγώ κατάλαβα ότι δεν γίνεται κάποια προσπάθεια να συσχετιστεί το 2cv με το cactus αλλά κατά μια έννοια γίνεται μια προσπάθεια να διαπιστωθεί αν κάποιες βασικές αρχές της φίρμας στα '40 παραμένουν και στο 2015. Ούτως ή άλλως η μέχρι σήμερα προσέγγιση της Citroen στο θέμα 2cv είναι ξεκάθαρη: αποτέλεσε σήμα κατατεθέν όχι μόνον για μια φίρμα αλλά για μια ολόκληρη χώρα, παράχθηκε από τα τέλη της δεκαετίας του '40 μέχρι τα τέλη του '80 με ελάχιστες ουσιαστικά αλλαγές στη μορφή του. Ως εδώ. Δεν έχουν δείξει να θέλουν τα εκμεταλλευτούν αυτον τον θρύλο κάνοντας νεκραναστασεις όπως με τα beetle, mini και 500 (με το τελευταίο να μου είναι και το πιο συμπαθείς από τα τρία). Το 2cv μια φορά σχεδιάστηκε και ήταν, είναι και θα είναι αυτό που αγαπάμε. Άλλο δεν θα υπάρξει παρά μόνον στα μυαλά και τα θέλω ορισμένων, και ιδιαίτερα δημοσιογράφων που ντε και καλά κάθε μικρό της citroen είναι το νέο 2cv
 
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.189
likes
3.011
Πόντοι
827
Age
45
Περιοχή
Πρεβεζα
#12
Απόλυτα συμφωνώ! Ο λόγος που έβαλα το άρθρο εδώ είναι για να ακουστούν οι γνώμες όλων.. Τι σχέση έχει ένας θρύλος με ένα σύγχρονο αμάξι που όσο ωραίο και αν είναι σε 10 χρόνια δεν θα το θυμάται κανένας
κοιταξε όμως Pierre Boulanger δεν ξερουμε αν ο κακτος μετα από 40 χρονια θα είναι θρυλος σχεδιαστικα δεν εχει να δειξει κατι πιο πολύ πιθανοτητα να πει καλα εχει το 500αρακι της φιατ που εκει ναι πλησιαζει στην αναβιωση του θρυλου και ισως λιγο ο καινούργιος σκαρανβαιος ...αλλα θα το πω και ας με καραξετε εδώ μεσα πιστευω ότι σε πωλήσεις θα εχει την ιδια τυχη με την αηδια το νισσαν τζουκ που είναι πανασχημο και είναι για τα πανυγυρια....
 
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.773
likes
7.625
Πόντοι
947
Age
54
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
#13
κοιταξε όμως Pierre Boulanger δεν ξερουμε αν ο κακτος μετα από 40 χρονια θα είναι θρυλος σχεδιαστικα δεν εχει να δειξει κατι πιο πολύ πιθανοτητα να πει καλα εχει το 500αρακι της φιατ που εκει ναι πλησιαζει στην αναβιωση του θρυλου και ισως λιγο ο καινούργιος σκαρανβαιος ...αλλα θα το πω και ας με καραξετε εδώ μεσα πιστευω ότι σε πωλήσεις θα εχει την ιδια τυχη με την αηδια το νισσαν τζουκ που είναι πανασχημο και είναι για τα πανυγυρια....
Sinfono gia to nissan juke ala diafono apolta gia to cactus...ke idi akoma ke edo stin Austria poula san sesta koulourakia to cactus... Eftichos! Genikos ta pai poli kala i PSA edo ke miso chrono!!!
Ke ne, sinfono apolita gia to Fiat 500, ine to pio kalo retro pou iparchi stin agora tora.
To new beatle ine mia aidia ke misi...kata tin gnomi mou!
Genikos kanena, ma kanena apo ta sinchrona amaksia den mbori na gini classics, epidi i elektroniki den antechi toson kero, sinithos dialiounte ta elektronika components meta apo 20 chronia...den tha briskis pia enkefalo gia opiodipote amaksi...opote TELOS!!!
 
Last edited:
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.948
likes
15.059
Πόντοι
1.447
Age
46
#14
Διαβάζοντας το άρθρο εγώ κατάλαβα ότι δεν γίνεται κάποια προσπάθεια να συσχετιστεί το 2cv με το cactus αλλά κατά μια έννοια γίνεται μια προσπάθεια να διαπιστωθεί αν κάποιες βασικές αρχές της φίρμας στα '40 παραμένουν και στο 2015. Ούτως ή άλλως η μέχρι σήμερα προσέγγιση της Citroen στο θέμα 2cv είναι ξεκάθαρη: αποτέλεσε σήμα κατατεθέν όχι μόνον για μια φίρμα αλλά για μια ολόκληρη χώρα, παράχθηκε από τα τέλη της δεκαετίας του '40 μέχρι τα τέλη του '80 με ελάχιστες ουσιαστικά αλλαγές στη μορφή του. Ως εδώ. Δεν έχουν δείξει να θέλουν τα εκμεταλλευτούν αυτον τον θρύλο κάνοντας νεκραναστασεις όπως με τα beetle, mini και 500 (με το τελευταίο να μου είναι και το πιο συμπαθείς από τα τρία). Το 2cv μια φορά σχεδιάστηκε και ήταν, είναι και θα είναι αυτό που αγαπάμε. Άλλο δεν θα υπάρξει παρά μόνον στα μυαλά και τα θέλω ορισμένων, και ιδιαίτερα δημοσιογράφων που ντε και καλά κάθε μικρό της citroen είναι το νέο 2cv
Πολύ ωραία τοποθέτηση δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.

κοιταξε όμως Pierre Boulanger δεν ξερουμε αν ο κακτος μετα από 40 χρονια θα είναι θρυλος σχεδιαστικά
Τι πιστεύεις? θα είναι? :)
 
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.189
likes
3.011
Πόντοι
827
Age
45
Περιοχή
Πρεβεζα
#16
με την ομοιοτητα που εχουν πολλα σημερινα μοντελα σε συναρτηση με τον πολύ μεγαλο αριθμο παραγωγης με την διαφορετικοτητα των εγκεφαλων που υπαρχουν δυσκολο όπως ειπε ο κωστας να υπαρχει πχ ένα ΖΧ η εστω ένα Χσαρα σειρα 1 μετα από 40 χρονια....
Pierre Boulanger αληθεια θα σου απαντησω με 2 λεξεις δεν ξερω μιας και μετα από 40 χρονια δεν ξερουμε το μελλον της αυτοκίνησης.....
κωστα αυτοι που εχουν τα φραγγα και θελουν να κρατησουν ένα αμαξι για πολλα χρονια να ξερεις ότι ηδη κανουν καβα για ανταλακτικα..αλλα ποιος σημερα θα σκασει λ7 για κατι για μετα από 40 χρονια?
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.948
likes
15.059
Πόντοι
1.447
Age
46
#17
Μια ενδιαφέρουσα φωτογραφία από την ίδια περιοχή αλλά σε διαφορετική εποχή με δύο Citroen... Του τότε και του τώρα...

 
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.773
likes
7.625
Πόντοι
947
Age
54
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
#19
Έχουν όλα τα κάκτους πάγκο μπροστά; ή ανάλογα με την έκδοση...
O pankos se merika modela, afta me to "avtomato" kibotio, basika ine fake...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.809
likes
9.051
Πόντοι
947
#20
έχετε ακ0ύσει πότε θα δούμε κάποιο facelift;;
Ειδικά αν έβαζαν τις βεlτιώσεις σε καθίσματα/ανάρτηση από το Citroen advanced comfort...
 
Top Bottom