CX Limousine Cassis

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
2.033
Reaction score
4.634
Πόντοι
827
Age
49
Να σημειώσω εδώ ότι όταν είχα πάει εγώ... Πριν το 2010... Η Χώρα των Βάσκων είχε περισσότερα γαλλικά αυτοκίνητα (Citroën, Peugeot, Renault) και από την Γαλλία ακόμα... Τα Seat ήταν σπάνια
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
5.051
Reaction score
14.405
Πόντοι
1.137
Age
52
Περιοχή
Αθήνα
View attachment 33847

View attachment 33848

φύγαμε για σαν σεμπαστιαν 812km
Καλά να περάσετε Νίκο! Πάντως είναι χαρακτηριστικό ότι το όριο στροφών του 2λιτρου Douvrin απέχει ελάχιστα από αυτό του Diesel! Πραγματικά η CX μου έχει και χαρακτηριστικά λειτουργίας (καμπύλη ροπής στις μεσαίες στροφές προφανώς) που μοιάζουν με ντίζελ, περισσότερο από το Picasso που είναι Diesel με υποτίθεται κολοσσιαία ροπή των 27.5 κιλών στις 1750 στροφές. Η CX μου ξεκινάει από στάση με 2α, ή ακόμα και 3η! Το Picasso τρομάζει να ξεκινήσει με 1η... (έχει πολύ αδύναμο συμπλέκτη βέβαια). Φαντάζομαι Νίκο η δικιά σου TRD πως πηγαίνει.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.795
Reaction score
18.076
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
Ωραίος και ο προορισμός. Προλαβαίνεις και μια βόλτα στο Bilbao. Αν και έπρεπε να πας την Πέμπτη, που όλη η πόλη ήταν στο πόδι και η ομάδα (Athletic) πάνω στην gabarra (βάρκα) μαζί με το Copa del Rey.
θα δω γιατι τα πρώτα δυο βραδιά θα κάτσω στο Biarritz
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.795
Reaction score
18.076
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
Καλά να περάσετε Νίκο! Πάντως είναι χαρακτηριστικό ότι το όριο στροφών του 2λιτρου Douvrin απέχει ελάχιστα από αυτό του Diesel! Πραγματικά η CX μου έχει και χαρακτηριστικά λειτουργίας (καμπύλη ροπής στις μεσαίες στροφές προφανώς) που μοιάζουν με ντίζελ, περισσότερο από το Picasso που είναι Diesel με υποτίθεται κολοσσιαία ροπή των 27.5 κιλών στις 1750 στροφές. Η CX μου ξεκινάει από στάση με 2α, ή ακόμα και 3η! Το Picasso τρομάζει να ξεκινήσει με 1η... (έχει πολύ αδύναμο συμπλέκτη βέβαια). Φαντάζομαι Νίκο η δικιά σου TRD πως πηγαίνει.
Η δικιά σου έχει πολύ καλό μοτερ .
κατα την γνώμη η έκδοση c’CX22TRS Πόε έχει ακόμα πιο πολύ ριπή είναι η πιο αρμονική cx που υπάρχει .

Η τουρμποντιζελ είναι αδύνατο να ξεκινήσει με Δευτέρα . Έχει παρά πολύ μακριές σχέσεις (για οικονομια), πριν ανοίξει το Τούρμπο δεν εχεις δύναμη και πρέπει να προσθέσεις και 200 κιλά σε σχέση με την δικιά σου .

έχει πολύ δύναμη στα ρέπριζ όμως
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.795
Reaction score
18.076
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
Το "μικρό" MINI και η "μεγάλη" CX.
Πως αλλάζουν τα πράγματα...
ναι και είναι από τα πρώτα μοντέρνα μίνι που είναι πολύ μικρότερα από τα τελευταία
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.363
Reaction score
22.270
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Η δικιά σου έχει πολύ καλό μοτερ .
κατα την γνώμη η έκδοση c’CX22TRS Πόε έχει ακόμα πιο πολύ ριπή είναι η πιο αρμονική cx που υπάρχει .

Η τουρμποντιζελ είναι αδύνατο να ξεκινήσει με Δευτέρα . Έχει παρά πολύ μακριές σχέσεις (για οικονομια), πριν ανοίξει το Τούρμπο δεν εχεις δύναμη και πρέπει να προσθέσεις και 200 κιλά σε σχέση με την δικιά σου .

έχει πολύ δύναμη στα ρέπριζ όμως
Όσο την οδηγησα τη diesel μου θύμισε περισσότερο παλιό υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα σε λειτουργία του τούρμπο και φυσικά πολύ ροπατη για καθημερινή χρήση.
Κατά τ αλλά, τα μοτέρ douvrin των cx ήταν με μια λέξη απλά ανώτερα από τα αντίστοιχου κυβισμού της Citroen στη CX.
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
367
Reaction score
1.060
Πόντοι
437
Age
51
Καλά να περάσετε Νίκο! Πάντως είναι χαρακτηριστικό ότι το όριο στροφών του 2λιτρου Douvrin απέχει ελάχιστα από αυτό του Diesel! Πραγματικά η CX μου έχει και χαρακτηριστικά λειτουργίας (καμπύλη ροπής στις μεσαίες στροφές προφανώς) που μοιάζουν με ντίζελ, περισσότερο από το Picasso που είναι Diesel με υποτίθεται κολοσσιαία ροπή των 27.5 κιλών στις 1750 στροφές. Η CX μου ξεκινάει από στάση με 2α, ή ακόμα και 3η! Το Picasso τρομάζει να ξεκινήσει με 1η... (έχει πολύ αδύναμο συμπλέκτη βέβαια). Φαντάζομαι Νίκο η δικιά σου TRD πως πηγαίνει.
Δεν μπορείς να τα συγκρίνεις άμεσα, ένας ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 2 λίτρων έχει πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά από ένα τουρμποντίζελ 1600. Σε μπερδεύει και η μεγάλη διαφορά στην ευστροφία, και το ωφέλιμο εύρος λειτουργίας. Θα πρέπει να οδηγείς κάθε ένα με το δικό του τρόπο ώστε να αποδώσουν αυτό που πραγματικά μπορούνε.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.795
Reaction score
18.076
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
3D89A020-37F9-41D5-A6C0-3BDB33890D63.jpeg


Με λίγα αυτοκίνητα δένεσαι όσο με υδραυλικές σιτροεν.

Τα αυτοκίνητα αυτά σου δίνουν την εντύπωση πως είναι ζωντανά , αγαπούν τον δρόμο και απεχθάνονται να μένουν στο γκαράζ . Χαραακτηριστικα είναι πιο ευχάριστες στην οδήγηση, πάνε καλύτερα στο τέλος μιας μεγάλης διαδρομής : η ανάρτηση , το σύστημα διεύθυνσης ,όλα.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.795
Reaction score
18.076
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
Όσο την οδηγησα τη diesel μου θύμισε περισσότερο παλιό υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα σε λειτουργία
Ακριβώς , πριν ανοίξει το Τούρμπο, δεν τραβάει!!
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
5.051
Reaction score
14.405
Πόντοι
1.137
Age
52
Περιοχή
Αθήνα
Ανυπομονούμε Νίκο να μας πεις! Υπάρχει κάποιος λόγος, ή ΄μία δοκιμή από περιέργεια? Πως συμπεριφέρεται με τις LDS σφαίρες και το υγρό?
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.795
Reaction score
18.076
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
Δεν έχει lds εννοείται. LHM πάντα .

απλα η έκτη σφαιρα έβαλα μια από c6. Κσι την είχα στοκ . Η προηγούμενη ήταν 23 χρόνων !!!

Ο λόγος είναι ότι όλοι οδοί ασχολούνται , μηχανική , ακόμα κι ενασ Φίλος μου της psa, μου είπαν ότι δεν υπάρχει κίνδυνος . Επίσης επειδή η επιφάνεια της μεμβράνης ειβαι μεγαλύτερη αντιστέκεται καλλίτερα στις γρήγορες μεταβολές πίεσης κι έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής .

Το ανάποδο δεν το κάνουνε ποτε . Σφαιρα παλιά σε μοντέρνα υδροπνευματικη
 
Top Bottom