- Εγγραφή
- 18 Οκτωβρίου 2014
- Μηνύματα
- 6.795
- Reaction score
- 18.076
- Πόντοι
- 1.287
- Περιοχή
- Vallée de Chevreuse
Μου κάνει εντύπωση που η ακριβή CX είχε υπερδιπλάσια τιμή από την απλή. Επίσης στις φωτογραφίες βλέπω και 116 και 126, αλλά αν σκεφτούμε ότι η CX παρήχθη από το 1975 ως το 1989, τότε πιο κοντά στις ημερομηνίες σαν ανταγωνιστής της είναι η 126, με παραγωγή από το 1979 ως το 1991. Με αφορμή τις φωτογραφίες να σχολιάσω για άλλη μια φορά ότι εκείνη την εποχή τα μοντέλα είχαν συγκεκριμένη εταιρική ταυτότητα: ακόμη και αν βγάλεις τα σήματα "φωνάζουν" από μακριά πως πρόκειται για Citroen και Mercedes. Επιπλέον η 126 φαίνεται σαν μια φυσική εξέλιξη της 116 με πολλά κοινά στοιχεία, οι αγοραστές τότε δεν επιθυμούσαν δραματικές αλλαγές από το ένα στο άλλο, δεν ήθελαν να χάνεται η "εταιρική ταυτότητα". Σήμερα όλα είναι ένας αχταρμάς.
Exeis dikio. Oli i gamma tis CX to 1987.
Den ksero sepio vathmo oi diavathmisi stis times epireazetai apo to galliko forologiko sistima.
Apla min ksexname oti apo tin epoxi tis Traction, oi megales Citroen kaliptan poli megalo meros tis gammas.
Apo tin TA 7 mexri tin TA15 itan terastia timologiaka i apoklisi .
to idio kai apo tin Dsuper kai DSpécial mexri tin DS23 Pallas
to idio akoloutha kai oi CX
Vevaia kai stis Mercedes mexri tin dekaetia tou 60 itan to idio. I Mercedes-Benz W110-W111-W112 , ta (ksereis kalitera apo mena) eixan koini vasi kai liges aisthitikesdiafores kai kaliptan poli xoro stin gamma.
Tarifs en 1987:
CX SÉRIE 2
20 RE .......................... 92.200 F
22 TRS ...................... 103.500 F
25 RD ....................... 106.600 F
25 TRD ..................... 122.900 F
25 RD Turbo ............. 128.100 F
25 TRD Turbo ........... 142.400 F
Limousine 25Turbo D..................... 153.600 F
25 RI ........................ 119.900 F
25 GTI ..................... 137.900 F
25 GTI Turbo 2 .................... 164.000 F
Prestige 25 Automatique ............ 180.300 F
Prestige 25 Turbo 2 .................... 198.500 F
Break 20 RE ............. 109.600 F
Familiale 20 RE ...................... 116.000 F
Break 25 RD ............ 126.600 F
Familiale 25 RD ...................... 132.000 F
Break 25 TRD Turbo ....................... 157.800 F
Break 25 TRI ............ 146.500 F