Το θέμα με το Σασί είναι σοβαρό γενικά και τα 2Cv δυστηχως πονάνε πολύ. Κάτι που πρέπει να ξέρεις είναι ότι τα 2Cv εκ κατασκευής δεν είχανε σταυρό στο τιμόνι, με αποτέλεσμα με το παραμικρό τσάκισμα η λυγισμο του Σασί να μένεις από τιμόνι.Σαν λύση ασφαλείας για το συγκεκριμένο ζήτημα βάζανε σταυρό ΝΟΜΊΖΩ από Ami.
Επισης να μη σε πελαγώνει τόσο πολύ η αφαίρεση του κουβουκλιου, θα σου δώσει πρόσβαση να δεις το σασί εσωτερικά και να το επισκευάσεις δίχως να μπεις στον κόπο να το αλλάξεις ειτε με μεταχειρισμενο ειτε με καινουργιο. Ένας καλός μάστορας μπορεί να στο επισκευάσει στο χώρο σου με 2 μέρουλες δουλειά. Αφού βγει το κουβουκλιο αλλάζεις και τα πατώματα του, επισκευάσεις μαρσπιεδες και τέλος. Όσον αφορά τα μηχανικά και τη συμπίεση του κινητήρα τσέκαρε αυτά που έγραψε ο
@minas αλλά προσωπικά πιστεύω ότι είναι λάθος και μόνο που τη γύρισες τη μηχανή διότι : α) Ότι σκουπίδι λόγω οξειδωσης υπήρχε ανάμεσα στον κύλινδρο και στα ελατήρια του εμβόλου γυρίζοντας τη μηχανή τα παρεσυρες και εξυσες την επιφάνεια του χιτωνίου
Β) Εάν κάποιο ελατήριο ήτανε κολλημένο μπορεί να το έσπασες.
Γ) Εάν η πολλαπλή εισαγωγή έχει κάποιο σκουπίδι λόγω πιθανής έλλειψης φίλτρου το έβαλες μέσα στον κύλινδρο.
Όλα τα ανωθι υποβαθμιζουν την κατάσταση ίσως ενως λειτουργικού κινητήρα.
Εφωσον θέλεις να την ξεκινήσεις τη μηχανή ακόλουθα αυτά που έγραψε ο
@visa chrono και ιδιαίτερα αυτό με το φίλτρο Βενζίνης, τοποθέτησε το πριν την αντλία Βενζίνης, ώστε να ότι βρωμιά έχει μεσα η δεξαμενή να το κρατήσεις εκεί και να μην βουλώσει κάποιο ζιγκλερακι και μετά ψάχνεσαι.
Μπουζί και λάδια εννοειτε ότι επιβαλεται να τα αλλάξεις. ( Έχω δει σε Renault 5 καρφωμένη βαλβίδα από σπασμένο Tip από το μπουζί επειδή ο ιδιοκτήτης του ήθελε να το βάλει μπρος)
Εννοείτε ότι σου τα γράφω καλοπροαιρετα όλα τα παραπάνω.
Καλη συνέχεια σε ότι αποφασίσεις και ότι βοήθεια χρειαστείς εδώ ήμαστε!!