Το δικό μας 2CV!! (από την αρχή..)

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
5.967
Reaction score
16.682
Πόντοι
1.287
Age
49
Περιοχή
Italy Milan
διαβάζοντας το ποστ του @KostasX με την ανακατασκευή του, ο @Pierre Boulanger αναφέρει ένα link, μια βάση δεδομένων με αριθμούς πλαισίου.
με βάση τα δεδομένα τους, το 2CV μου είναι του 1980, όπως ακριβώς αναφέρει η άδεια κυκλοφορίας του
1980 2cv 6 56KA4001 -
Οπότε λογικά έχει κ ταμπουρά μπροστα (εάν δεν έχει αλλαχτεί μετατραπεί τα φρενα)
 

makakite

Member
Εγγραφή
22 Ιουνίου 2020
Μηνύματα
88
Reaction score
256
Πόντοι
307
Age
49
Περιοχή
Piraeus
Οπότε λογικά έχει κ ταμπουρά μπροστα (εάν δεν έχει αλλαχτεί μετατραπεί τα φρενα)
Λογικά, ναι. Δεν έχω κοιτάξει, φοβάμαι ακόμα να δω το αυτοκίνητο από την κάτω πλευρά!! χαχαχαχαχα
Από τις συζητήσεις που έχουμε κάνει για το αυτοκίνητο, δεν έχουν γίνει μετατροπές. Έφτιαχναν ότι χαλούσε και ξανά στην κυκλοφορία. Είναι μια δεκαπενταετία, ίσως και λίγο παραπάνω που είναι σταματημένο/παρατημένο.
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.160
Reaction score
3.876
Πόντοι
777
Age
34
Περιοχή
Γρεβενα
Λογικά, ναι. Δεν έχω κοιτάξει, φοβάμαι ακόμα να δω το αυτοκίνητο από την κάτω πλευρά!! χαχαχαχαχα
Από τις συζητήσεις που έχουμε κάνει για το αυτοκίνητο, δεν έχουν γίνει μετατροπές. Έφτιαχναν ότι χαλούσε και ξανά στην κυκλοφορία. Είναι μια δεκαπενταετία, ίσως και λίγο παραπάνω που είναι σταματημένο/παρατημένο.
Μία συμβουλή από εμένα : Μη δοκιμάσεις να το βάλεις μπρος μετά από τόση ακινησία ( Πρέπει να ακολουθηθεί μια συγκεκριμένη διαδικασία).
Έχω δει μηχανές να κατάστρέφονται από τέτοιου είδους παροξυσμό.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.966
Reaction score
14.997
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Το παν όπως έχει ειπωθεί είναι να ξεκινήσεις με τη σωστή σειρά. Και το άγχος το αρχικό με μια μικρή απογοήτευση πιθανά είναι μέρος του σεναρίου.
:)
 

makakite

Member
Εγγραφή
22 Ιουνίου 2020
Μηνύματα
88
Reaction score
256
Πόντοι
307
Age
49
Περιοχή
Piraeus
Μία συμβουλή από εμένα : Μη δοκιμάσεις να το βάλεις μπρος μετά από τόση ακινησία ( Πρέπει να ακολουθηθεί μια συγκεκριμένη διαδικασία).
Έχω δει μηχανές να κατάστρέφονται από τέτοιου είδους παροξυσμό.
Ευχαριστώ Κώστα για την συμβουλή. Συμφωνώ μαζί σου, και εγώ το ίδιο θα με συμβούλευα, είναι το λογικότερο και φρονιμότερο, αλλά δεν θα σε ακούσω, ούτε την φωνή της λογικής! Είναι το πρώτο που θέλω να κάνω και δεν θα ησυχάσω αν δεν το κάνω.... Έχω βέβαια κατά νου, πρώτα να αλλάξω λάδια, βαλβολίνες, να γυρίσω το μοτέρ πρώτα χωρίς να το βάλω μπροστά και μετά να δοκιμάσω. Εννοείται ένα καλό καθάρισμα στο καρμπυρατέρ, να δω αν δουλεύει η αντλία κτλ. και αν είμαι τυχερός θα πάρει.
Υ.Γ. παραξενεύει ο άνθρωπος όσο μεγαλώνει και δεν "ακούει"!!
 

makakite

Member
Εγγραφή
22 Ιουνίου 2020
Μηνύματα
88
Reaction score
256
Πόντοι
307
Age
49
Περιοχή
Piraeus
Το παν όπως έχει ειπωθεί είναι να ξεκινήσεις με τη σωστή σειρά. Και το άγχος το αρχικό με μια μικρή απογοήτευση πιθανά είναι μέρος του σεναρίου.
:)
Σωστά το λες και το καταλαβαίνω. Αν δεν έχει σαπίσει το σασί, θα ήθελα πριν το λύσω όλο, να κάνω κάποια μικρά χιλιομετράκια, να το ζήσω λίγο, να καταλάβω περισσότερα. Πως θα δω τα όποια κουσούρια του, εκτός από τα φανερά, αν δεν το κυκλοφορήσω?
Εκ των πραγμάτων είναι αδύνατον να λυθεί ολόκληρο και να αλλαχτούν τα πάντα από την αρχή.
 
Last edited:

makakite

Member
Εγγραφή
22 Ιουνίου 2020
Μηνύματα
88
Reaction score
256
Πόντοι
307
Age
49
Περιοχή
Piraeus
Το πλαίσιο του παρμπρίζ :lost: αν δεν το βάψω με ένα μίνιο, θα σκουριάσει teasingcigara
21706

Αν συνεχίσω και βρίσκω τέτοια και χειρότερα, θα το κάνω project και θα πάω να πάρω μια BX, αφού GS δεν βρίσκω!! Μου χει μπει το μικρόβιο για τα καλά. Με βλέπω να κοιμάμαι στα Citroen αν δεν ηρεμήσω!! :lol:
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.160
Reaction score
24.401
Πόντοι
1.487
Λογικά, ναι. Δεν έχω κοιτάξει, φοβάμαι ακόμα να δω το αυτοκίνητο από την κάτω πλευρά!! χαχαχαχαχα
Από τις συζητήσεις που έχουμε κάνει για το αυτοκίνητο, δεν έχουν γίνει μετατροπές. Έφτιαχναν ότι χαλούσε και ξανά στην κυκλοφορία. Είναι μια δεκαπενταετία, ίσως και λίγο παραπάνω που είναι σταματημένο/παρατημένο.
Ανοίγεις το καπό και κοιτάς από εμπρός δεξιά ή αριστερά να δεις εάν έχει ταμπουρά δίσκους..
Μην κοιτάξεις από κάτω... Καν...

Με φουσκωμένα λάστιχα τώρα τι κενό έχεις μεταξύ λάστιχου και εμπρός φτερού?,
Η παλάμη μπαίνει ανοιχτεί.. Μέσα?..

Και φυσικά θα σου υπενθυμίσω πως παρ όλα την απλότητα θέλει μετά από τόσα χρόνια ακινησία και ιδίως έξω συγκεκριμένες ενέργειες για να γευτείς σωστά και ασφαλή τις πρώτες βόλτες..

Όλα ξεκινούν σε τόσα χρόνια off από τα δομικά μέρη και το σασί...
Χωρίς να σε τρομάζω είναι πολύ εύκολο και επικίνδυνο να μείνεις από τιμόνι με ένα κομμένο σασί...

Καλή συνέχεια....
 

makakite

Member
Εγγραφή
22 Ιουνίου 2020
Μηνύματα
88
Reaction score
256
Πόντοι
307
Age
49
Περιοχή
Piraeus
Ανοίγεις το καπό και κοιτάς από εμπρός δεξιά ή αριστερά να δεις εάν έχει ταμπουρά δίσκους..
Μην κοιτάξεις από κάτω... Καν...
:rotfl::lol:

Με φουσκωμένα λάστιχα τώρα τι κενό έχεις μεταξύ λάστιχου και εμπρός φτερού?,
Η παλάμη μπαίνει ανοιχτεί.. Μέσα?..
Καλημέρα @visa chrono! Να΄σαι καλά, γέλασα πρωί-πρωί!! Λοιπόν, μπαίνει η παλάμη, και το χέρι ολόκληρο....

21707


όσο για τα φρένα, ναι, έχει ταμπουράκια. Και σκεφτόμουν τόσες μέρες... "Η απλότητα στο μεγαλείο της, καταπληκτικό. Μπα, κάτι θα "κρύβει" που θα έχει ταλαιπωρία? Κάτι θα έχουν κάνει αυτοί οι Γάλλοι." και βλέπω τα ταμπούρα... πόσο εύκολα φτάνεις εκεί μέσα? :help: Μα τους μπαγάσες, και έλεγα όλα θα φαίνονται τόσο εύκολα? :lol:

21708

συγγνώμη δηλαδή, αλλά κοιτώντας την φωτογραφία με το ταμπούρο.....
για να φτάσω στα εμπρός φρένα, πρέπει να βγάλω τροχό, ημιαξόνιο, κτλ? :lol: "με ένα σμπάρο, όλα τα τρυγόνια", "τα πάντα όλα" που έλεγε και ο Αλέφαντος.
Βέβαια στην δική μου περίπτωση έχει το καλό ότι ούτως ή άλλως πρέπει να τα κάνω όλα αυτά.


και μια "πανοραμική" του κινητήρα

21709


ένα πράγμα που με χαροποίησε, (χωρίς να ξέρω αν είναι απαραίτητα καλό, αλλά εμένα έτσι μου φαίνεται, καλό!), είναι ότι τώρα που φουσκώσαμε τα εμπρός λάστιχα, κούνησα πάνω κάτω το σασί κοιτώντας τα ψαλιδάκια του (τα γόνατα των τροχών) και ανεβοκατεβαίνει γλυκά και απαλά, χωρίς τριξίματα.
 
Last edited:

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.966
Reaction score
14.997
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Είμαι σίγουρος ότι το έχουν καλύψει και οι υπόλοιποι φίλοι αλλά ας το πω κι εγώ.
Το αυτοκίνητο θέλει ολικά από την αρχή, χωρίς βιασύνη και σίγουρα να διαχωριστει η καμπίνα από το σασσι. Μην εκκινήσεις τον κινητήρα σε αυτή τη φάση :)
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.966
Reaction score
14.997
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Επίσης μια καλή πρακτική είναι να τραβάς φωτογραφίες απ' ότι βγάζεις και από σημείο που το έβγαλες μαζί με ότι το κρατάει στη θέση του.
Το ξεμονταρισμα είναι πιο απλό και αθώο από την επανατοποθέτηση :)
Χαρτοταινια επίσης με μια μικρή περιγραφή δεν είναι κακό... ;)

Επειδή είναι αρχή και τώρα γνωριζόμαστε, όλοι μας τα γράφουμε πολύ καλοπροαίρετα με σκοπό να μην αγχωθεις και "ξενερωσεις" στη πορεία

Έχεις μια (φαινομενικά πάντα!!) δύσκολη βάση η οποία όμως είναι σε αναστρέψιμη κατάσταση !
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
5.967
Reaction score
16.682
Πόντοι
1.287
Age
49
Περιοχή
Italy Milan
Να σου πω κάτι? Σε ζηλεύω που έχεις μπροστά ένα τόσο ωραιο project...(με την καλή έννοια) να σου πω κ την αλήθεια το βλέπω ευκολα αναστρέψιμο...
 

makakite

Member
Εγγραφή
22 Ιουνίου 2020
Μηνύματα
88
Reaction score
256
Πόντοι
307
Age
49
Περιοχή
Piraeus
Καλημέρα παρέα. :dance:
Χθες βράδυ, σχεδίασα πως φαντάζομαι να κάνω το καπό. Την τρύπα και την σίτα εμπρός.
Σχέδιο που (κατά την γνώμη μου) δεν αλλοιώνει τον χαρακτήρα του και τιμά την ιστορία της Citroen.
Δεν τα έχω ξανακάνει αυτά, αλλά αφού τα κάνουν άλλοι, τότε θα μπορώ και εγώ!! :lol::thumbs::food:
Η φαντασία, τα όνειρα και η (λίγη) ανυπομονησία, δεν με αφήνουν να κάτσω ήσυχος! Οπότε, όταν δεν μπορώ να κάνω δουλειές, κάνω τα υπόλοιπα....
και κάποιες φωτογραφίες ακόμα για το αρχείο και την προγενέστερη ιστορία του! (τον 2ο του 2000, είχε 85.000 χλμ)
 

Attachments

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.810
Reaction score
10.535
Πόντοι
1.017
Age
49
Περιοχή
Αθήνα
Καλημέρα παρέα. :dance:
Χθες βράδυ, σχεδίασα πως φαντάζομαι να κάνω το καπό. Την τρύπα και την σίτα εμπρός.
Σχέδιο που (κατά την γνώμη μου) δεν αλλοιώνει τον χαρακτήρα του και τιμά την ιστορία της Citroen.
Δεν τα έχω ξανακάνει αυτά, αλλά αφού τα κάνουν άλλοι, τότε θα μπορώ και εγώ!! :lol::thumbs::food:
Η φαντασία, τα όνειρα και η (λίγη) ανυπομονησία, δεν με αφήνουν να κάτσω ήσυχος! Οπότε, όταν δεν μπορώ να κάνω δουλειές, κάνω τα υπόλοιπα....
και κάποιες φωτογραφίες ακόμα για το αρχείο και την προγενέστερη ιστορία του! (τον 2ο του 2000, είχε 85.000 χλμ)
Είναι πολύ όμορφο να βλέπεις τόσο μεγάλο ενθουσιασμό και αγάπη για κάτι που είναι πολύ πέρα από βίδες και ρόδες. Καλή επιτυχία!

Σημ.: Είχα πάρει ένα πρόσφατο τεύχος του Top Gear το οποίο είναι αφιερωμένο στα μοντέρνα κλασσικά του '80, του '90 και του 2000. Ανάμεσα σε διτούρμπινα Τογιότα Σούπρα, Honda NSX, "Hot Hatches", Audi Quattro, Cosworth κ.λ.π., έχει στο τέλος, για επίλογο, ένα κεφάλαιο αφιερωμένο στη Citroen. Την οποία μάλιστα αποκαλεί "the world's most innovative car firm". Αυτό λέει πολλά. Αυτό εννοώ λέγοντας κάτι πολύ παραπάνω από βίδες και ρόδες, αυτό ήταν κάποτε η Citroen, ουσία, πρωτοπορία και πολιτισμός στην αυτοκίνηση. Και για αυτό αισθανόμαστε πραγματικά τον ενθουσιασμό σου!
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.281
Reaction score
21.523
Πόντοι
1.547
Age
49
Περιοχή
Paris in the sixties
Να σου πω κάτι? Σε ζηλεύω που έχεις μπροστά ένα τόσο ωραιο project...(με την καλή έννοια) να σου πω κ την αλήθεια το βλέπω ευκολα αναστρέψιμο...
Εγώ δεν μπορώ να πω πως τον ζηλεύω :lol:
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
5.967
Reaction score
16.682
Πόντοι
1.287
Age
49
Περιοχή
Italy Milan
Εγώ δεν μπορώ να πω πως τον ζηλεύω :lol:
Το έθεσα λάθος ξέρω τι τον περιμένει.. με τον καλή πάντα έννοια...
 

makakite

Member
Εγγραφή
22 Ιουνίου 2020
Μηνύματα
88
Reaction score
256
Πόντοι
307
Age
49
Περιοχή
Piraeus
Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Παίρνοντας την μανιβέλα και προσπαθώντας να την περάσω από την τρύπα εμπρός, είδα ότι δεν μπαίνει.
Έχουν κολλήσει μια βίδα όπως βλέπετε. Πως θα έπρεπε να είναι? Μια φωτό από μανιβέλα θα με βοηθούσε αρκετά ώστε να ξαναφτιάξω την δική "μου".
21762
21763
 
Last edited:

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
635
Reaction score
1.924
Πόντοι
487
Age
33
Δεν ξερω συγκεκριμενα για το 2cv αν εχει καποια διαφορα,ομως γενικα στα περισσοτερα αυτοκινητα οι μανιβελες ειναι αυτης της μορφης.
Η τροχαλια του στροφαλου εχει μια ειδικη υποδοχη(ας πουμε οτι θυμιζει ντουι μπαγιονετ:O),μεσα στην οποια η μανιβελα κουμπωνει και μπορει να περιστραφει μονο προς μια φορα.Επισης,κατ αυτον τον τροπο η μανιβελα πεταγεται μονη της προς τα εξω και παυει να περιστρεφεται,οταν παρει μπρος η μηχανη.
Φυσικα εαν η βιδα που εχουν κολλησει ειναι ειτε πολυ μακρια,ειτε πολυ χοντρη,ειτε η κολληση που εχουν κανει ειναι καπως χοντροκομμενη,προφανως η μανιβελα θα εχει προβλημα στο να μπει.
 

makakite

Member
Εγγραφή
22 Ιουνίου 2020
Μηνύματα
88
Reaction score
256
Πόντοι
307
Age
49
Περιοχή
Piraeus
(Απαραίτητο ανάγνωσμα)
2CV starter crank
Δεν έχω τέτοια μανιβέλα. Αυτό που έχω είναι κάποια πατέντα που θα μπαίνει στον γρύλο.
@Taskos @minas , Thanks!
 
Last edited:
Top Bottom