Η DS έχει ψεκασμό μπορεί κάποιος να φανταστεί τι μπορεί να έχει συμβεί; Αν είναι μπεκ κλάψτε με
Δεν έχω γνώση του συστήματος ψεκασμου της DS.
Χωρίς να σε διαβεβαιώσω για το αίτιο, βάσει εμπειρίας και γνώσεων, τα ψεκαστά, έχουν συγκεκριμένο τρόπο λειτουργίας. Η όλη κίνηση έγινε για την μείωση των άκαυστων υδρογονανθράκων, και έχουν εγκέφαλο ελέγχου.
Το δικό σου δείχνει να "μπερδεύει" μόνον μέχρι να πιάσει σωστή θερμοκρασία λειτουργίας.
Αρα,, όσο είναι κρύο, ο ψεκασμός, που βάσει εντολής δίνει πιο πλούσιο μίγμα, βενζίνη - αέρας, αντί το ιδανικό 14,7 / 1 , φαίνεται διεγείρει την διαδικασία μείωσης παροχής ή έχει κομμένο τον αέρα. Αλλά, καύσιμο χωρίς αέρα, πνίγει τον κινητήρα. ( Επειδή είπες ότι το πατάς και κάπου ανταποκρίνεται )
Εδώ, έχουμε 2 σημεία ελέγχου. Τον σένσορα θερμοκρασίας, που δίνει εντολή πλούσιου μίγματος, αλλά από την αλλη, τον αισθητήρα λ που περιορίζει το καύσιμο για την προστασία από καυσαέρια όταν δεν γίνεται σωστή καύση / ικανή ποσότητα αέρα στην σωστή θερμοκρασία. Και κάπου εκεί, μπαίνει στην εξίσωση και η βαλβίδα ροής αέρα, που δίνει σήμα ( ανάλογα με τον εγκέφαλο ) για σωστό όγκο για την ποσότητα του καυσίμου, για να μην μένει καύσιμο άκαυστο.
Εξαιρώντας την περίπτωση ότι το καύσιμο είναι νοθευμένο, η όλη επίλυση θεωρητικά ως ακολούθως.
Το πνίξιμο ενός κινητήρα ( μειωμένη απόδοση ) γίνεται όταν πάσχει από τροφοδοσία καυσίμου.
Εφόσον το φαινόμενο σε εσένα παρουσιάζεται ΜΟΝΟΝ όσο είναι κρύο, ο μηχανικός πρέπει να ελέγξει τις εντολές του σένσορα θερμοκρασίας ( για σωστή εντολή ), την βαλβίδα αέρα ( για σωστή παροχή ) και εάν ο αισθητήρας λ κόβει την τροφοδοσία ( δουλεύει σωστά ). Αν μύριζες βενζίνη , εκεί κοντά στην εξάτμιση, είναι ένα σημείο ενδεικτικό της υπερπλήρωσης. Αν δεν έχει ξεχωριστό μπέκ ψεκασμού για το ρελαντί, εφόσον δουλεύει ζεστό, δεν πιστεύω ότι είναι μπεκ.
Και εφόσον μόλις ζεσταθεί λειτουργεί σωστά, μάλλον κάποια από τις εντολές όσο είναι κρύο, είναι λάθος. Ισως αλλαγή κάποιου στοιχείου.
Αν το αμάξι κουμπώνει σε διαγνωστικό, θα του δείξει την βλάβη άμεσα, αν όχι η εμπειρία του και οι εντολές προς τον ψεκασμό από τον σένσορα θερμοκρασίας - λ - και βαλβιδα αέρα θα τον οδηγήσουν. Την βλέπει και με πολύμετρο.
Πάντως, όπως το περιγράφεις, δεν δείχνει να είναι σοβαρό. Αν ήταν δεν θα δούλευε ούτε ζεστό.
Αρα, ο λ είναι καλός. Η ροή αέρα ρυθμίζεται, όταν είναι ζεστό, μας μένει η ροή καυσίμου σε χαμηλή θερμοκρασία.
Ελεγχος και reset.
Οταν ξεμπερδέψεις , ενημέρωσέ μας.