Τι κάναμε σήμερα με το 2cv/DS/CX ή κάποιο άλλο ιστορικό μας Citroen?

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.987
Reaction score
14.176
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Αναρωτιέμαι τελικά, ποιος είναι ο ορισμός ενός κλασσικού αυτοκινήτου; Νομίζω πλέον κλασσικό αυτοκίνητο είναι αυτό που ενώ ξεκινάς για μια διαδρομή 9.5χλμ για να πας τη γυναίκα σου στη δουλειά της, θα σε κάνει να καταλήξεις να κάνεις τη σύντομη διαδρομή της επιστροφής 10 φορες μακρύτερη!

34253

Αφετηρία, "πατέρας και γιος".
34254
34255
 
Last edited:

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
2.008
Reaction score
4.589
Πόντοι
827
Age
49
Ο ορισμός που δίνεις δεν είναι του κλασσικού αυτοκινήτου αλλά του κ@υλωτικου αυτοκινήτου... Μπιπ στο "αυτοκίνητο" :lol:
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.987
Reaction score
14.176
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Μια από τα ίδια με παραπάνω... Έπρεπε μετά τη δουλειά να πεταχτώ στο Καρπενήσι και στην ορεινή Φθιώτιδα για δουλειά και να επιστρέψω στο σπίτι αμέσως, διότι αύριο δουλεύω. Και φυσικά, ο καλύτερος τρόπος για να το κάνω, ήταν η CX. Και επέστρεψα, ύστερα από πάνω από 580 χλμ,, έχοντας ανεβεί 2 βουνά (Τυμφρηστό και Καλλίδρομο), χωρίς να έχω την παραμικρή κούραση στο σώμα μου:

Αναχώρηση, 15:30:
34359


Πάνω από μισή ώρα για να βγω από την Αθήνα:
34360


Έξω από το Θεολόγο:
34361


Βροχή στον Άγιο Κωνσταντίνο και στα Καμμένα Βούρλα:
34362


34363

34364


Αυτούς τους δρόμους ονειρευόμαστε!
34367
34368


Φτάνοντας στον Τυμφρηστό:
34369

34370


Άφιξη στο χωριό, 291 χιλιόμετρα και 3 ώρες και δέκα λεπτά μετά, με την κίνηση στον Κηφισό και τα πολύ αργά αυτοκίνητα μπροστά μου :grin:
34371


Χωριό:
34372


2ο δρομολόγιο: Ορεινή Φθιώτιδα:
34373


Κάπου εκεί ψηλά είναι η μυθική Παύλιανη!
34374


Στην είσοδο του σπιτιού στη Φθιώτιδα και αμέσως μετά, επιστροφή στην Αθήνα!
34375
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
410
Reaction score
1.271
Πόντοι
407
Age
57
Nikephoros, τρεις ώρες και κάτι για περίπου 300 χιλιόμετρα με κίνηση στην έξοδο Αθήνας και ανέβασμα σε δύο βουνά, σημαίνει ότι είσαι "σβέλτος":dance:

Off topic: Εγώ πάλι, σήμερα πήγα Ζωοδόχο Πηγή με την γριούλα, γιατί από τότε που έγινε η Εγνατία δεν είχα ξαναπεράσει και το πεθύμησα. Μόλις γύρισα σπίτι το a/c παρέδωσε το πνεύμα. Τυχερός ήμουν.

Για ποιο λόγο είναι "μυθική" η Παύλιανη;
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.987
Reaction score
14.176
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Nikephoros, τρεις ώρες και κάτι για περίπου 300 χιλιόμετρα με κίνηση στην έξοδο Αθήνας και ανέβασμα σε δύο βουνά, σημαίνει ότι είσαι "σβέλτος":dance:

Off topic: Εγώ πάλι, σήμερα πήγα Ζωοδόχο Πηγή με την γριούλα, γιατί από τότε που έγινε η Εγνατία δεν είχα ξαναπεράσει και το πεθύμησα. Μόλις γύρισα σπίτι το a/c παρέδωσε το πνεύμα. Τυχερός ήμουν.

Για ποιο λόγο είναι "μυθική" η Παύλιανη;
Αγαπητέ Δημήτρη, να απαντήσω πρώτα στην τελευταία ερώτηση: Θεωρείται ένας θρύλος στο χώρο του αυτοκινήτου από την ομώνυμη, ειδική διαδρομή "Παύλιανη" του Ράλλυ Ακρόπολις και λόγω της απίστευτης ομορφιάς του χωριού, με το εκπληκτικό υδάτινο πάρκο. Παύλιανη (στην Οίτη), Ελευθεροχώρι και Μενδενίτσα (απέναντι στο Καλλίδρομο και δίπλα στο σπίτι μου!), Καρούτες στο νομό Φωκίδας λίγο πιο κάτω και Ταρζάν, στο νομό Ευρυτανίας στην περιοχή των Φουρνών, είναι από τις πλέον θρυλικές ειδικές διαδρομές του ράλλυ Ακρόπολις όλες αυτές τις δεκαετίες.

Όσον αφορά το ταξίδι, η ταχύτητά μου ήταν σταθερή μεταξύ 120-140χλμ/ώρα, με κάποια προσπεράσματα στα 160 για λίγο βέβαια, διότι τηρώ πάντα τα όρια ταχύτητας. Στα τούνελ της Φθιώτιδας πήγαινα σταθερά με 80-90χλμ.ώρα, όπως φαίνεται και στη σχετική εικόνα. Στον κάμπο του Σπερχειού, σταθερά 90-110χλμ/ώρα. Βάζοντας τη διαδρομή στο Google maps από το σπίτι μου, έως τον Άγιο Νικόλαο Ευρυτανίας που είναι το χωριό, μου έβγαλε 270 χλμ και 3 ώρες και 12 λεπτά, ή 2 ώρες και 57 λεπτά χωρίς κίνηση. Και πάλι δεινοπάθησα μέχρι να βγω στον Κηφισό και από εκεί να βγω και από την Αθήνα!

Όσον αφορά το ανέβασμα στο Βελούχι, μία από τις πιο δύσκολες διαδρομές στην Ελλάδα, απλώς τα όρια της CX είναι απίστευτα υψηλά, παρά τις κλίσεις και δεν καταλαβαίνεις την ταχύτητα. Ανέβαινε τις στροφές απίστευτα πιο γρήγορα από το Audi Q4 sportback που φαίνεται συνέχεια μπροστά μου (το οποίο στις ευθείες έτρεχε πολύ) και ένα άλλο Audi A4 Quattro που ήταν πίσω μου... (το οποίο επίσης έτρεχε και προσπερνούσε σε τυφλά σημεία άλλα αυτοκίνητα...) :grin::grin::citrolove::citrolove::citroen:

Με τον κλιματισμό συνέχεια ανοιχτό, είχα σταθερά μέση κατανάλωση 9.5-10λτ/100χλμ.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.097
Reaction score
4.326
Πόντοι
747
Age
51
..........
Θεωρείται ένας θρύλος στο χώρο του αυτοκινήτου από την ομώνυμη, ειδική διαδρομή "Παύλιανη" του Ράλλυ Ακρόπολις και λόγω της απίστευτης ομορφιάς του χωριού, με το εκπληκτικό υδάτινο πάρκο. Παύλιανη (στην Οίτη), Ελευθεροχώρι και Μενδενίτσα (απέναντι στο Καλλίδρομο και δίπλα στο σπίτι μου!), Καρούτες στο νομό Φωκίδας λίγο πιο κάτω και Ταρζάν, στο νομό Ευρυτανίας στην περιοχή των Φουρνών, είναι από τις πλέον θρυλικές ειδικές διαδρομές του ράλλυ Ακρόπολις όλες αυτές τις δεκαετίες.
.........
Καλέ μου φίλε @dap , πρέπει να κάνεις φροντιστήρια. Μιλάμε για mile stone ( ιστορικές διαδρομές ) στην ιστορία των Ελληνικών αγώνων. :clap:

Και δεν είμαστε 18-20-22, για να μην τις έχουμε ακούσει ( ....τό έριξα το καρφί μου ) :D
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.097
Reaction score
4.326
Πόντοι
747
Age
51
Ζηλεύω αυτές τις έκτακτες διαδρομές, με την σχετική πίεση χρόνου, αλλά και αναλογική χαλαρότητα.
Μεγάλη διαδρομή για ένα "παλαιό" αυτοκίνητο, αλλά αν είναι top condition, σε ανταμοίβει, και επβεβαιώνεσαι για τον κόπο - χρόνο - χρήμα που του έχεις αφιερώσει.
Θα χαιρόμουν πολύ να είμαι συνεπιβάτης, να ξαναθυμηθώ την απόλυτη έννοια της άνεσης και ασφάλειας που προσφέρει αυτή η κατασκευή, που δείχνει πόσο μπροστά ήταν οι σχεδιαστές - κατασκευαστές της.
Νίκο, να την χαίρεσαι και να είσαι υπερήφανος.

:thumbs:
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.987
Reaction score
14.176
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Ζηλεύω αυτές τις έκτακτες διαδρομές, με την σχετική πίεση χρόνου, αλλά και αναλογική χαλαρότητα.
Μεγάλη διαδρομή για ένα "παλαιό" αυτοκίνητο, αλλά αν είναι top condition, σε ανταμοίβει, και επβεβαιώνεσαι για τον κόπο - χρόνο - χρήμα που του έχεις αφιερώσει.
Θα χαιρόμουν πολύ να είμαι συνεπιβάτης, να ξαναθυμηθώ την απόλυτη έννοια της άνεσης και ασφάλειας που προσφέρει αυτή η κατασκευή, που δείχνει πόσο μπροστά ήταν οι σχεδιαστές - κατασκευαστές της.
Νίκο, να την χαίρεσαι και να είσαι υπερήφανος.

:thumbs:
Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο! Το γεγονός ότι ένα αυτοκίνητο 40 ετών μπορεί να ανταποκρίνεται με τόσο υπέροχο και ασφαλή τρόπο σε έκτακτα, πολύ μεγάλα και δύσκολα ταξίδια, λέει πολλά για την αξία του αυτοκινήτου και αυτό ήθελα να αναδείξω για άλλη μια φορά. Για το τι ήταν αυτές οι Citroen που αγαπάμε τόσο πολύ. Δεν το έβαλα το θέμα για εμένα, το "επίτευγμα" είναι μόνο του αυτοκινήτου, όπως και εκείνου που το διάλεξε για εμένα και του μηχανικού που το συντηρεί.

Δεν είναι, πάντως, σε κορυφαία κατάσταση! Η ακινησία ήταν θάνατος για όλα τα κλασσικά.... Και ήταν πάντα ένα καλό αυτοκίνητο που δεν έχω ξοδέψει σχεδόν τίποτα όλα αυτά τα χρόνια.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.097
Reaction score
4.326
Πόντοι
747
Age
51
....θα πω μια αντίστοιχη ιστορία, αλλά δεν είναι με Citroen.

Ο μικρός μου, 26 πλέον, ήρθε με άδεια από τον στρατό για να ορκιστεί στο Πανεπιστήμιο, τον Δεκέμβριο του 22, αλλά ο βλάξ διοικητής ( τον βρήκα και του τα έψαλα για τα καλά :rocket:), τον υποχρέωνε να βρίσκεται στις 07.00 την επομένη της ορκωμοσίας στην μονάδα - Λιτόχωρο.

Με λήξη της τελετής στις 15.00-16.00, με συγκοινωνία δεν υπήρχε περίπτωση να επιστρέψει, έπρεπε κυνηγημένος να φύγει για Κατερίνη, και το πρωϊ, από εκεί Λιτόχωρο. Κανένα δρομολόγιο δεν συνέπιπτε στα ωράρια, εκτός και εάν ΔΕΝ πηγαινε στην ορκομωσία. Δώρον αδωρον. Το μεγάλο αυτοκίνητο, ήταν ακίνητο πάνω από 2 χρόνια. Κάθε 25-30 ημέρες, έκανα 8-10 χιλιόμετρα στην περιοχή για λάδωμα.

Του λέω θα σε πάω εγώ. :thumbs: Αλλαξα λάδια, έλεγχο ελαστικων, γενική κατόπτευση , ξεκινήσαμε 02.00, με εκείνον να κοιμάται πίσω, και 06.30 φτάσαμε Λιτόχωρο. Ομίχλες, βροχή, νταλίκες, έργα, κλπ. όλα τα πέτυχα στην διαδρομή.

Ειχα την ανησυχία, μην τύχει κάτι, και είχα πάρει μαζί το τηλέφωνο της μονάδας, και των ταξί του Λιτόχωρου. Λέω, αν μείνω, λέω στην μονάδα ερχόμασταν αλλά μείναμε, και το ταξί να έρθει κάποιος να τον μαζέψει.

Τελικά, πήγαμε - ήρθαμε, 850 + χιλιόμετρα, ούτε κιχ. 11.30 φτάσαμε σπίτι. Συνεχής ροή. Από τις 02.00, με στάσεις για βενζίνη κλπ.

Μια καλή κατασκευή, και με σχετικά λογική συντήρηση, ανταποκρίνεται.

Αν είναι :offtopic:, σβήστε το. Ενα μήνυμα απλώς ήθελα να περάσω.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.463
Reaction score
24.546
Πόντοι
1.667
Age
52
Περιοχή
Paris in the sixties
Με πολύ όρεξη σήμερα για βόλτα με την DS αλλά τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν καλά. Υπήρχε ένα θέμα το οποίο είχα διαπιστώσει καιρό τώρα αλλά νόμιζα ότι ξεπεράστηκε. Όταν την έβαζα μπροστά και μέχρι να ζεσταθεί καλά ή έσβηνε και δεν έπαιρνε ξανά μπροστά ή αν έπαιρνε κάποια στιγμή στη πορεία και ενώ είχα πατημένο το γκάζι σαν να κώλωνε κάποιες στιγμές. Μετά ξεκόλλαγε βέβαια. Σε κάθε βόλτα το έκανε. Επίσης μέχρι να ζεσταθεί όταν την έβαζα μπροστά η πατούσα το γκάζι μέχρι τέλος η όχι έκανε σαν δίχρονο χωρίς να ανεβάζει στροφές. Όταν έπιανε θερμοκρασία όλα οκ. Σήμερα λίγο πριν βγω στην εθνική πάλι τα ίδια και με το βγαίνω στο παράδρομο σταματάει, σβήνει και δεν ξαναπήρε πότε. Ευτυχώς είχα οδική η οποία ήρθε σε 15 λεπτά. Είχα και υπηρεσία φύλαξης οπότε το αυτοκίνητο το έχουν εκείνοι και θα το πάνε την Δευτέρα στο Χορέβα.

Κρύος ιδρώτας στον παράδρομο της Εθνικής

34398


Η οδική ευτυχώς έφτασε γρήγορα

34399


Οριακα χώρεσε στο γερανό

34400


34401
 
Last edited:

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.463
Reaction score
24.546
Πόντοι
1.667
Age
52
Περιοχή
Paris in the sixties
Αφού με άφησε κάπου να πάρω ταξί, ο αποχαιρετισμός

34403


Φυσικά το καλύτερο φάρμακο είναι πάντα μια βόλτα με το αχάλαστο και λατρεμένο που πάντα αποζημιώνει :citrolove:

34404
 
Last edited:

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.097
Reaction score
4.326
Πόντοι
747
Age
51
Η DS έχει ψεκασμό μπορεί κάποιος να φανταστεί τι μπορεί να έχει συμβεί; Αν είναι μπεκ κλάψτε με
Δεν έχω γνώση του συστήματος ψεκασμου της DS.

Χωρίς να σε διαβεβαιώσω για το αίτιο, βάσει εμπειρίας και γνώσεων, τα ψεκαστά, έχουν συγκεκριμένο τρόπο λειτουργίας. Η όλη κίνηση έγινε για την μείωση των άκαυστων υδρογονανθράκων, και έχουν εγκέφαλο ελέγχου.

Το δικό σου δείχνει να "μπερδεύει" μόνον μέχρι να πιάσει σωστή θερμοκρασία λειτουργίας.

Αρα,, όσο είναι κρύο, ο ψεκασμός, που βάσει εντολής δίνει πιο πλούσιο μίγμα, βενζίνη - αέρας, αντί το ιδανικό 14,7 / 1 , φαίνεται διεγείρει την διαδικασία μείωσης παροχής ή έχει κομμένο τον αέρα. Αλλά, καύσιμο χωρίς αέρα, πνίγει τον κινητήρα. ( Επειδή είπες ότι το πατάς και κάπου ανταποκρίνεται )

Εδώ, έχουμε 2 σημεία ελέγχου. Τον σένσορα θερμοκρασίας, που δίνει εντολή πλούσιου μίγματος, αλλά από την αλλη, τον αισθητήρα λ που περιορίζει το καύσιμο για την προστασία από καυσαέρια όταν δεν γίνεται σωστή καύση / ικανή ποσότητα αέρα στην σωστή θερμοκρασία. Και κάπου εκεί, μπαίνει στην εξίσωση και η βαλβίδα ροής αέρα, που δίνει σήμα ( ανάλογα με τον εγκέφαλο ) για σωστό όγκο για την ποσότητα του καυσίμου, για να μην μένει καύσιμο άκαυστο.

Εξαιρώντας την περίπτωση ότι το καύσιμο είναι νοθευμένο, η όλη επίλυση θεωρητικά ως ακολούθως.

Το πνίξιμο ενός κινητήρα ( μειωμένη απόδοση ) γίνεται όταν πάσχει από τροφοδοσία καυσίμου.

Εφόσον το φαινόμενο σε εσένα παρουσιάζεται ΜΟΝΟΝ όσο είναι κρύο, ο μηχανικός πρέπει να ελέγξει τις εντολές του σένσορα θερμοκρασίας ( για σωστή εντολή ), την βαλβίδα αέρα ( για σωστή παροχή ) και εάν ο αισθητήρας λ κόβει την τροφοδοσία ( δουλεύει σωστά ). Αν μύριζες βενζίνη , εκεί κοντά στην εξάτμιση, είναι ένα σημείο ενδεικτικό της υπερπλήρωσης. Αν δεν έχει ξεχωριστό μπέκ ψεκασμού για το ρελαντί, εφόσον δουλεύει ζεστό, δεν πιστεύω ότι είναι μπεκ.

Και εφόσον μόλις ζεσταθεί λειτουργεί σωστά, μάλλον κάποια από τις εντολές όσο είναι κρύο, είναι λάθος. Ισως αλλαγή κάποιου στοιχείου.

Αν το αμάξι κουμπώνει σε διαγνωστικό, θα του δείξει την βλάβη άμεσα, αν όχι η εμπειρία του και οι εντολές προς τον ψεκασμό από τον σένσορα θερμοκρασίας - λ - και βαλβιδα αέρα θα τον οδηγήσουν. Την βλέπει και με πολύμετρο.

Πάντως, όπως το περιγράφεις, δεν δείχνει να είναι σοβαρό. Αν ήταν δεν θα δούλευε ούτε ζεστό.
Αρα, ο λ είναι καλός. Η ροή αέρα ρυθμίζεται, όταν είναι ζεστό, μας μένει η ροή καυσίμου σε χαμηλή θερμοκρασία.
Ελεγχος και reset.

Οταν ξεμπερδέψεις , ενημέρωσέ μας.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.748
Reaction score
17.843
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
D-jetronic bosch

το ρελαντι ηταν σταθερο;

καπνος απο την εξατμιση, λευκοσ ή μαυρος;

η βενςινη ποσους μηνες ειναι ;



επειδη ξερω οτι το κινεισ πολυ σπανια το αυτοκινητο (για σπανια χρηση τα cαrburateur ειναι πιο βολικa)
σκεπτομαι θεμα στην αναφλεξη, την μπομπινα ή οξειδωμενες επαφες στις contacts déclencheurs.
34405


αν δεν ξαναπερνει γιατι εχει πνιγει απο βενζινη, ενα κολπακι που μου εχει δουλεψει εμενα ειναι να αποσυνδεσω ενα καλωδιο του ρελε της αντλιας, να γυρισω την μιζα για να ξεκαπνισει το μοτερ, και μετα να το επανασυνδεσω και να παρει μπρος.


Προσοχη στο κατεβασμα του αυτοκινητου απο το φορτηγο, γιατι αν θα εχει κατσει η αναρτηση , μπορει να το τραυματισεις
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.463
Reaction score
24.546
Πόντοι
1.667
Age
52
Περιοχή
Paris in the sixties
Σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Το θέμα είναι ότι τελευταία το έκανε και αφού ήταν ζεστό. Η βενζίνη δεν είναι παλιά 2-3 μήνες μαξ. Καπνό δεν έχω προσέξει να βγάζει αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν βγάζει. Απλά δεν φαίνεται. Επίσης να πω ότι η μυρωδιά της βενζίνης είναι έντονη καθόλη την διάρκεια των βολτών. Ευτυχώς ο κ. Βασίλης είναι έμπειρος. Ελπίζω με την αναλυτική περιγραφή που θα του κάνω σε συνδυασμό με τον έλεγχο του να καταλάβει τι είναι. Πάντως αυτό μου το έκανε σε ένα βαθμό από τότε που την πήρα. Θυμάμαι ερχόμενος από την Ιταλία πάλι το έκανε. Η αίσθηση σκεφτείτε, είναι να μένεις από βενζίνη. Πατάς γκάζι και το αυτοκίνητο δεν τραβάει δεν ανεβάζει στροφές και επιβραδύνει. Σε αυτές τις περιπτώσεις άφηνα το γκάζι πάταγα τον συμπλέκτη άλλαζα μια ταχύτητα και συνήθως επανερχόταν. Υπάρχει σοβαρή περίπτωση τώρα αν δοκίμαζα να έπαιρνε μπροστά. Ανησυχώ πολύ για το αν βρεθεί λύση και ειδικά ποσο θα κοστίσει :(
Επίσης που θα βρεθεί το ανταλλακτικό αν χρειαστεί :(
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.987
Reaction score
14.176
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Το θέμα είναι ότι τελευταία το έκανε και αφού ήταν ζεστό. Η βενζίνη δεν είναι παλιά 2-3 μήνες μαξ. Καπνό δεν έχω προσέξει να βγάζει αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν βγάζει. Απλά δεν φαίνεται. Επίσης να πω ότι η μυρωδιά της βενζίνης είναι έντονη καθόλη την διάρκεια των βολτών. Ευτυχώς ο κ. Βασίλης είναι έμπειρος. Ελπίζω με την αναλυτική περιγραφή που θα του κάνω σε συνδυασμό με τον έλεγχο του να καταλάβει τι είναι. Πάντως αυτό μου το έκανε σε ένα βαθμό από τότε που την πήρα. Θυμάμαι ερχόμενος από την Ιταλία πάλι το έκανε. Η αίσθηση σκεφτείτε, είναι να μένεις από βενζίνη. Πατάς γκάζι και το αυτοκίνητο δεν τραβάει δεν ανεβάζει στροφές και επιβραδύνει. Σε αυτές τις περιπτώσεις άφηνα το γκάζι πάταγα τον συμπλέκτη άλλαζα μια ταχύτητα και συνήθως επανερχόταν. Υπάρχει σοβαρή περίπτωση τώρα αν δοκίμαζα να έπαιρνε μπροστά. Ανησυχώ πολύ για το αν βρεθεί λύση και ειδικά ποσο θα κοστίσει :(
Επίσης που θα βρεθεί το ανταλλακτικό αν χρειαστεί :(
Εύχομαι να πάνε όλα καλά σύντομα Απόστολε! Θα περιμένουμε νέα!
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.097
Reaction score
4.326
Πόντοι
747
Age
51
....φαίνεται να έχεις ολικό πρόβλημα με την τροφοδοσία.

Αν δεν το έχεις ελεγξει ποτέ, μπορεί με μια συντήρηση, από φίλτρο μέχρι μπεκ, και ρύθμιση μίγματος, να το στρώσει.

Θεωρούμε ότι η τρόμπα σηκωνει πίεση.

Μόλις τελειώσω κάτι δουλειές, θα μπω να διαβάσω το σύστημα.

Μάλλον είχα το ίδιο σε ένα vw το 1994.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.204
Reaction score
21.774
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Πριν σπείρουμε την καταστροφή....
Ξεκινά από απλά πράγματα. Σωληνακια βενζίνης και κυρίως αυτά που λέει πολύ εύστοχα ο Νίκος.
Περαστικά, λυπάμαι πολύ! :(
 
Top Bottom