Τι αυτοκίνητο οδηγάμε σήμερα?

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.054
Reaction score
12.794
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Εννοείται ότι δεν κάνω σύγκριση με οποιοδήποτε σύγχρονο, πόσο μάλλον με τη C5, αλλά με τα δικά μου που είναι και παλαιότερα. Το βίντεο το είχα δει πιο παλιά, και όντως μου είχαν κάνει εντύπωση τα τριξίματα που ακούγονται. Θεώρησα ότι προέρχονται από την κάμερα ή / και τη στήριξή της καθώς πρόκειται για καινούργιο αυτοκίνητο, δεν μπορεί να κάνει έτσι. Μου θύμισε ταλαιπωρημένο κατρέλ ή παλιό λαντρόβερ.
Wfn:6wb "-b
 
Εγγραφή
15 Μαρτίου 2021
Μηνύματα
50
Reaction score
104
Πόντοι
287
Age
46
Στα γρήγορα λοιπόν.
Μετά από gs και bx το 2001 ήρθε η xantia 1.8 16v, σετ citroen 55-30. Στα gs και bx έβαλα πίσω σφαίρες από cx και τά χαμήλωσα γιατί ήταν πολύ μαλακά. Ήθελα να μαλακώσω καί τη xantia. Πρίν 3 χρόνια περίπου έβαλα σετ 55-40 απλές. Δεν ήταν αυτό που ήθελα, και ίσως λίγο πιό σκληρό. Το Πάσχα του 2019 έβαλα 70-55 απλές. Μαλάκωσε πολύ, σε σημείο που θέλει προσοχή. Έγινε για ήρεμη και χαλαρή οδήγηση.
Gs/gsa, bx ΔΕΝ έγινε. Δεν μπορεί να γίνει. Είναι διαφορετικά αυτοκίνητα με κοινό την ανάρτηση. Καί εκεί έχει διαφορά. Άλλο 5 καί άλλο 6 σφαίρες.άλλο 2πλά ψαλίδια, άλλο mcferson ή πως λέγονται. Άλλα στησίματα, βάρη, διαστάσεις κλπ.
Και το βασικότερο :D στη xantia, δεν υπάρχουν τριγμοί από ταμπλό.
Gs και bx χωρίς τριγμούς γίνεται?
:new::citroen:
Κοίτα να τη χαρείς. Όνειρα έκανα κι εγώ. Αλλά άλλο gs/gsa, bx καί άλλο xantia.
Αφου εκανα 1000χλμ με τις comfort, σε Εθνικη οδο τα περισσοτερα, ενθουσιαστηκα... 1ο αισθητα μικροτερες κλισεις στις στροφες 2ο πληρης απουσια ταλαντωσης στους πλευρικους ανεμους, που παντα το ενιωθα στο Xantia k 3o τα δυο προηγουμενα τα συνδυαζει με πιο μαλακη? σιγουρα παντως με πιο ανετη κ ξεκουραστη αναρτηση... Μηπως εχω ACTIVA κ δεν το ξερω?!!!:lol::citrolove:
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.590
Reaction score
3.755
Πόντοι
827
Age
47
Περιοχή
Πρεβεζα
ΖΑΝ ΧΑΝΤΙΑ με τΙς κομφορτ πιο μικρες κλισεις στις στροφες ?........κατι δε μας λες καλα...εδω με το σετ απ 70 40 και εχεις κλισεις .....
για τους πλευρικους ανεμους δεν εχω αποψη αλλα σε εγκαρσιες ανωμαλιες οι κομφορτ εχουν μεγαλη ταλαντωση και ειδικα φορτωμενο
με το 55 30 που εχω για καμια 600 χλμτρα τα οποια τα 400 εθνικη οδο ιονια και το στο κομματι αμφιλοχια πρεβεζα εχω να πω οτι εχω λιγοτερη ταλαντωση στα εγκαρσια αλλα δεν καταπινει το ιδιο τις ανωμαλιες οπως το σετ απ 70 40 η οι κομφορτ θεωρω οτι για δρομους μικτους πολη και οχι πολυ σε κινηση εθνικους κλειστους αυτοκινητοδρομους οι 70 40 κατ εμε ειναι η τελεια επιλογη......
για αποκλειστικα στο 80% της κινησης σε καλους δρομους θα παω σε κομφορτ
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.549
Reaction score
9.696
Πόντοι
947
Age
48
Περιοχή
Αθήνα
Ευτυχώς αυτό το σκουπίδι στην κυριολεξία το οδηγω μόνο σήμερα... Έχει την ίδια ηλικία με το Picasso, αλλά συγκρίνοντας το με αυτό είναι σα να συγκρίνεις παπί με Porsche Panamera. Μπορεί να είμαστε "στεναχωρημένοι" με την εξέλιξη της Σιτροέν, αλλά μήπως η πικρία μας μας εμποδίζει μερικές φορές να δουμε κάποια πολύ καλύτερα στοιχεία των αυτοκινήτων της σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό; Το έχουμε ξαναπεί αυτό νομίζω.

24658
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.054
Reaction score
12.794
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Τι αυτοκίνητο είναι ακριβώς;


Το πικασο οι πάντως ανήκει στην προηγούμενη γενιά Σιτροέν. Τα πιο πρόσφατα είναι σε μια χαμηλού κόστους λογική. Και δεν μπορώ να φανταστώ ούτε έναν τομέα που ένα Κλειώ, ένα 208, ενα Πόλο , ε να α κορσα, υστερούν από το C3, και ένα 308, μεγκαν , γκόλφ από το νέο C4. Για αποανατωλιτικες δημιουργίες, είναι άλλη ιστορία, και δεν έχω άποψη...
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
722
Reaction score
1.660
Πόντοι
517
Age
51
Δηλαδή τι δεν σ'άρεσε στο Τουότα και το καταδικάζεις έτσι?
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.590
Reaction score
3.755
Πόντοι
827
Age
47
Περιοχή
Πρεβεζα
Δηλαδή τι δεν σ'άρεσε στο Τουότα και το καταδικάζεις έτσι?
εχει χασει αυτο που λεμε σε ποιοτητα κατασκευης οπως ολα τα αυτοκινητα αλλα και την αξιοπιστια στα μηχανικα...συν οτι το σχεδιο ειναινοτι πιο κακασχημο εχω δει...οχι οτι η σιτροεν με το νεο c4 παει πισω.....
η τα βλεπω εγω συντηριτικα διοτι ειμαι παλιας κοπης σιροενακιας η δε μπορω να αποδεχθω να νεα εκτρωματα σχεδια αυτοκινητων,,,,,,και τελικα το δευτερο ισχυει
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.549
Reaction score
9.696
Πόντοι
947
Age
48
Περιοχή
Αθήνα
Δηλαδή τι δεν σ'άρεσε στο Τουότα και το καταδικάζεις έτσι?
Το συγκεκριμένο είναι Toyota Corolla 1.33 βενζίνη, μοντέλο 2017 με 94000χλμ. Δε μου άρεσαν τα εξής: εξαιρετικά νευρική οδική συμπεριφορά, κυρίως στην ευθεία και στη διαχείριση συνεχών ανωμαλιών στο οδόστρωμα (ήθελε συνέχεια μικροδιορθώσεις). Ο κινητήρας ήταν τραγικός, μου έδινε την εντύπωση ότι 0-100 είναι στην περιοχή των 15 δευτερολέπτων, με ανύπαρκτες ρεπρίζ (σε σημείο επικίνδυνο, εντελώς ψοφίμι). Η κατανάλωση ήταν πάρα πολύ υψηλή (πάνω από 8 λίτρα/100χλμ στην εθνική Αθηνών-Πατρών, μερικές φορές ένοιωθα ότι η CX έχει καλύτερη!). Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι για γέλια, σκάλωνε συνέχεια και είναι πολύ ασαφής (άνετα μπορεί να μπερδέψεις 2α με 4η και 3η με 5η...).
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.234
Reaction score
2.878
Πόντοι
697
Age
45
Το συγκεκριμένο είναι Toyota Corolla 1.33 βενζίνη, μοντέλο 2017 με 94000χλμ. Δε μου άρεσαν τα εξής: εξαιρετικά νευρική οδική συμπεριφορά, κυρίως στην ευθεία και στη διαχείριση συνεχών ανωμαλιών στο οδόστρωμα (ήθελε συνέχεια μικροδιορθώσεις). Ο κινητήρας ήταν τραγικός, μου έδινε την εντύπωση ότι 0-100 είναι στην περιοχή των 15 δευτερολέπτων, με ανύπαρκτες ρεπρίζ (σε σημείο επικίνδυνο, εντελώς ψοφίμι). Η κατανάλωση ήταν πάρα πολύ υψηλή (πάνω από 8 λίτρα/100χλμ στην εθνική Αθηνών-Πατρών, μερικές φορές ένοιωθα ότι η CX έχει καλύτερη!). Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι για γέλια, σκάλωνε συνέχεια και είναι πολύ ασαφής (άνετα μπορεί να μπερδέψεις 2α με 4η και 3η με 5η...).
Ενοικιαζόμενο είναι;
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.549
Reaction score
9.696
Πόντοι
947
Age
48
Περιοχή
Αθήνα
Ενοικιαζόμενο είναι;
Ναι... Θα με ρωτήσεις γιατί; Μια επείγουσα δουλειά στην Πάτρα και ένας παράξενος ήχος από τη μηχανή του Picasso με ανάγκασαν. Μετά την πλαγιομετωπική σύγκρουση του περσινού Μαΐου και τα συντρίμμια από την καραμπίνα μπροστά μου που έπεσαν πάνω μου το Picasso, δυστυχώς, δεν έχει επανέλθει και βγάζει που και που θέματα.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.234
Reaction score
2.878
Πόντοι
697
Age
45
Το ρωτάω γιατί συνήθως τα ενοικιαζόμενα είναι αρκετά ταλαιπωρημένα και δεν είναι μέτρο σύγκρισης
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.054
Reaction score
12.794
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Ναι... Θα με ρωτήσεις γιατί; Μια επείγουσα δουλειά στην Πάτρα και ένας παράξενος ήχος από τη μηχανή του Picasso με ανάγκασαν. Μετά την πλαγιομετωπική σύγκρουση του περσινού Μαΐου και τα συντρίμμια από την καραμπίνα μπροστά μου που έπεσαν πάνω μου το Picasso, δυστυχώς, δεν έχει επανέλθει και βγάζει που και που θέματα.
Είναι κρίμα πάντως, το ότι έχει το άφησει κουσούρια. Στο μπροστινό σύστημα με είναι το πρόβλημα;
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.549
Reaction score
9.696
Πόντοι
947
Age
48
Περιοχή
Αθήνα
Το ρωτάω γιατί συνήθως τα ενοικιαζόμενα είναι αρκετά ταλαιπωρημένα και δεν είναι μέτρο σύγκρισης
Πιστεύω ότι ενοικιαζόμενα ή μη, κάποια βασικά χαρακτηριστικά τους μπορείς να τα καταλάβεις. Π.χ. έχω οδηγήσει σύγχρονο Clio και Fiesta, όπως και Focus προηγούμενης γενιάς, όλα με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα, τα οποία ήταν πραγματικά καλά! Η συγκεκριμένη Κορόλα δεν είχε θέματα φθοράς ή σημάδια κακομεταχείρισης, ήταν στην κυριολεξία αγρατζούνιστη. Μάλιστα ήταν αρκετά σφιχτή η ανάρτησή της, ο συμπλέκτης πανάλαφρος στην κυριολεξία και δεν πατινάριζε ούτε στο ελάχιστο, ενδείξεις ότι δεν είχε θέματα φθοράς. Είχα την αίσθηση μίας Κορόλα από τα παλιά, δηλαδή ότι δεν εξελίχθηκε αυτό το αυτοκίνητο ουσιαστικά από τη δεκαετία του '90, όσον αφορά το στήσιμό του. Και γνωρίζουμε κατά βάθος ότι αυτή είναι η αλήθεια. Πάντως είχε καλά φρένα! (άλλο ένα στοιχείο ότι δεν είχε ταλαιπωρηθεί και τόσο πολύ, ή ότι είχε λάβει σωστό σέρβις).
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.549
Reaction score
9.696
Πόντοι
947
Age
48
Περιοχή
Αθήνα
Είναι κρίμα πάντως, το ότι έχει το άφησει κουσούρια. Στο μπροστινό σύστημα με είναι το πρόβλημα;
Ναι, όλο και κάτι παρουσιάζεται, δυστυχώς... Ως και η κολόνα από τις μπαριέρες που εκσφενδονίστηκε και έπεσε πάνω στον μπροστινό προφυλακτήρα χτύπησε το πλαίσιο και μετατόπισε το ψυγείο, για παράδειγμα. Θα δούμε τώρα τι είναι!
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.640
Reaction score
14.169
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Πιστεύω ότι ενοικιαζόμενα ή μη, κάποια βασικά χαρακτηριστικά τους μπορείς να τα καταλάβεις. Π.χ. έχω οδηγήσει σύγχρονο Clio και Fiesta, όπως και Focus προηγούμενης γενιάς, όλα με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα, τα οποία ήταν πραγματικά καλά! Η συγκεκριμένη Κορόλα δεν είχε θέματα φθοράς ή σημάδια κακομεταχείρισης, ήταν στην κυριολεξία αγρατζούνιστη. Μάλιστα ήταν αρκετά σφιχτή η ανάρτησή της, ο συμπλέκτης πανάλαφρος στην κυριολεξία και δεν πατινάριζε ούτε στο ελάχιστο, ενδείξεις ότι δεν είχε θέματα φθοράς. Είχα την αίσθηση μίας Κορόλα από τα παλιά, δηλαδή ότι δεν εξελίχθηκε αυτό το αυτοκίνητο ουσιαστικά από τη δεκαετία του '90, όσον αφορά το στήσιμό του. Και γνωρίζουμε κατά βάθος ότι αυτή είναι η αλήθεια. Πάντως είχε καλά φρένα! (άλλο ένα στοιχείο ότι δεν είχε ταλαιπωρηθεί και τόσο πολύ, ή ότι είχε λάβει σωστό σέρβις).
Θα συμφωνησω παντως οτι εχουν βελτιωθεί θεαματικα τα φρενα των νεοτερων Toyota.. ακομα και η οδικη συμπεριφορά είναι πολύ καλυτερη από τα γελοια αυτοκίνητα στον τομεα της οδικης συμπεριφορας που έφτιαχναν μεσα στα '90s (ταυτόχρονα με τα 1800αρια xantia I '94 & ΙΙ '99 στο σπιτι , ο κουμπαρος των γονιων ειχε avensis mk1 '98 και ο νονος του αδερφου μου carina '93 και μετα avensis mk2 '05, όλα 1.6, οποτε οι συγκρισεις αναπόφευκτες και χαωτικες).. Τα corolla e90 και e100 liftback αμφοτερα ηταν αστεια οδηγικα μπροστα στη zx που τα οδηγουσα και τα δυο στη Πατρα συστηματικα.. και ταυτοχρονα επαιζαν στις παρεες escort 1.4 '95, vento 1.4 '92, golf II '86 1.3. megane I 1.4 '97... ακομα και αυτα καλυτερα ηταν.. 160 στη περιμετρικη Πατρων με e90 ηταν απλα τρομακτικη εμπειρια, οπου ηθελε πηγαινε.. :lol:
Στα πιο συγχρονα.. ειχαν δυο κολλητοι τα auris mk1 1.4 και εχω πολλες παραστασεις οδηγικα και μη και εχω περασει καποιες 4500km σ ένα μηνα με rav4 my17 2.5 Auto. Όλα ειχαν πολύ καλα φρενα. Και το yaris mk3 diesel σε κυνηγι με ικανοτατο οδηγο με εντυπωσιασε η αντοχή και η αποτελεσματικοτητο στα φρενα του.
 
Last edited:

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.549
Reaction score
9.696
Πόντοι
947
Age
48
Περιοχή
Αθήνα
Θα συμφωνησω παντως οτι εχουν βελτιωθεί θεαματικα τα φρενα των νεοτερων Toyota.. ακομα και η οδικη συμπεριφορά είναι πολύ καλυτερη από τα γελοια αυτοκίνητα στον τομεα της οδικης συμπεριφορας που έφτιαχναν μεσα στα '90s (ταυτόχρονα με τα 1800αρια xantia I '94 & ΙΙ '99 στο σπιτι , ο κουμπαρος των γονιων ειχε avensis mk1 '98 και ο νονος του αδερφου μου carina '93 και μετα avensis mk2 '05, όλα 1.6, οποτε οι συγκρισεις αναπόφευκτες και χαωτικες).. Τα corolla e90 και e100 liftback αμφοτερα ηταν αστεια οδηγικα μπροστα στη zx που τα οδηγουσα και τα δυο στη Πατρα συστηματικα.. και ταυτοχρονα επαιζαν στις παρεες escort 1.4 '95, vento 1.4 '92, golf II '86 1.3. megane I 1.4 '97... ακομα και αυτα καλυτερα ηταν.. 160 στη περιμετρικη Πατρων με e90 ηταν απλα τρομακτικη εμπειρια, οπου ηθελε πηγαινε.. :lol:
Στα πιο συγχρονα.. ειχαν δυο κολλητοι τα auris mk1 1.4 και εχω πολλες παραστασεις οδηγικα και μη και εχω περασει καποιες 4500km σ ένα μηνα με rav4 my17 2.5 Auto. Όλα ειχαν πολύ καλα φρενα. Και το yaris mk3 diesel σε κυνηγι με ικανοτατο οδηγο με εντυπωσιασε η αντοχή και η αποτελεσματικοτητο στα φρενα του.
Προσωπικές εμπειρίες: Το χειρότερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει στη ζωή μου: ανανεωμένο Yaris 1.3 1ης γενιάς, μοντέλο 2006... Το χειρότερο αυτοκίνητο που έχω μπει ως επιβάτης μέσα στον 21ο αιώνα: Toyota Corolla 1.3 μοντέλο 2004... (Ένα από τα πιο αγαπημένα μου αυτοκίνητα: Toyota Supra Twin Turbo mk4! Και η mk3 μου άρεσε!).
 
Top Bottom