Πιτσικράκης
Member
- Εγγραφή
- 16 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 645
- Reaction score
- 79
- Πόντοι
- 0
- Age
- 55
- Περιοχή
- Κηφισιά (για την ώρα)
Πιστεύω να καταλάβατε ότι αστειεύομαι. Τι να πει κανείς είναι για κλάματα. Πάλι καλά που ενισχύεται εύκολα.
Δεν διαφωνώ ότι το γαλβανιζέ είναι καλύτερο αλλά και πάλι δεν είσαι ήσυχος. Το ίδιο κατά τη γνώμη μου ισχύει και στην περίπτωση της ενίσχυσης του κανονικού που πιστεύω ότι είναι η καλύτερη λύση ,η φθηνότερη και η πιό σωστή όσον αφορά τα τυπικά σχετικά με τον αριθμό πλαισίουcitrobella said:Τα γαλβανισμένα "σασάκια" αν είναι ειδική κατασκευή με παχύ μέταλλο είναι ok, αλλάζει όμως όλο το feeling του 2CV.
Τα απλά σασί με λεπτή λαμαρίνα όταν γίνουν γαλβανιζέ μπορεί να υποφέρουνε από την μεγάλη θερμοκρασία που χρειάζεται στην διαδικασία οπότε μπορεί και να σπάσει η λαμαρίνα σε ενοχλητικά σημεία. Ηλεκτροκόλληση μετά δύσκολα γίνεται, για να μην πω πως είναι σχεδόν αδύνατη...
citrobella said:Συμφωνώ απόλυτα. Η ενίσχυση του original είναι η πιο σωστή λύση, αν βεβαία υπάρχει αρκετό original σασάκι…
Simfono sta perisotera pou egrapses, mono pou to kolpo me to trigonaki den ine aparetitos endiktiko gia strabomeno sasi. Ine endiktiko pos i kambina den ine se sosti thesi me to embros meros tou sasi pou kratai ton embros aksona ke to moteur. Episis an to timoni tou 2cv ine bari pali ine endiktiko pos afti i schesi echi kapio provlima.Το σαασί είναι σχεδιασμένο για να τσακίζει σε συγκεκριμένο σημείο σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης. Το γαλβανιζέ δεν έχει αυτό το χαρακτηριστικό. Νομίζω είναι αρκετά σημαντικό. Εντάξει, σε περίπτωση σφοδρής σύγκρουσης με άλλο σώμα, κινητό ή ακίνητο, ο οδηγός μετατρέπεται σε άυλη ύπαρξη. Όμως σε λιγότερο έντονες στούκες, δε θα ήθελα ο κινητήρας να αγκαλιάσει τα πόδια μου.
Η οριζόντια τοποθετημένη ανάρτηση, εκτός των υπολοιπων πλεονεκτημάτων, δεν προκαλεί καθόλου stress στο σασί, και το αφήνει να έχει απλά υποστηρικτικό ρόλο. Having said that, άν δεν είναι σάπιο, και άν το προσέχουμε, πρόβλημα δεν θα υπάρχει. Πάρα πολύ σημαντικό που δέν ξέρουν οι νέοι κάτοχοι 2cv, αλλά και πολλοί "μάστορες" στα συνεργεία, ή ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ, στα λαστιχάδικα, όπου εκεί γίνεται συνήθως η στραβή(κυριολεκτικά) που θα περιγράψω αμέσως τώρα είναι πως το σηκώνουμε με επαγγελματικό γρύλλο ΜΟΝΟ απο εκεί που εδράζονται στο σασί τα μπράτσα, εκεί που είναι οι 4 βίδες σε ορθογώνια διάταξη. Απο οπουδήποτε αλλού, το σασί στραβώνει. Βάψτε αυτές τις βίδες, ή και ολόκληρο το ορθογώνιο έντονο κόκκινο, για να το βλέπει ο μάστορας έυκολα και να είστε απο πανω του οταν το σηκωνει. Το "καλα, καλα", και το "εντάξ, μη στενοχωριέσαι", πολλοί το σπείραν αλλά δε φύτρωσε. Δείγμα οτι έχουμε στραβό σασί μπροστά, για παράδειγμα, είναι συνήθως ή μή ευθυγράμμιση του τριγώνου που μπαίνει πάνω απο τα εμπρός φτερά, στο πίσω σημείο του, εκεί όπου εφάπτεται με την καμπίνα (κάτω θα έχει μεγαλύτερο κενό ο "αρμος" αντί επάνω).
Καπου νομιζω υπαρχει ενα σχετικο θεμα. Θα το ψαξω και θα σου πω..Καλησπέρα! Που μπορώ να μάθω πώς γίνεται η ενίσχυση σε ένα καλό υπάρχον σασί? Ευχαριστώ...
Χτυπάνε τον δικο σου αριθμο στο νεο σασι !!Σε περίπτωση που κάποιος παραγγείλει καινούριο σασί τί γίνεται με τον αριθμό πλαισίου που έχεις ? Σου χτυπάνε τον δικό σου αριθμό ή σου χτυπάνε καινούριο αριθμό πλαισίου γιατί δυστυχώς εδώ στην Ελλάδα δεν δέχονται να αλλάξεις το σασί σου με καινούριο και ας το πουλάνε σαν ανταλλακτικό . Ρωτάω γιατί βλέπω εδώ αυτόhttps://www.mehari-2cv-spare.co.uk/hit-number-chassis--a--1007102.html . Άραγε τι να εννοούν ?