Παλιές διαφημίσεις άλλων ιστορικών

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.500
Reaction score
3.493
Πόντοι
777
Age
47
Ο αστικός μύθος της εποχής μου έλεγε ότι τα αυτοκίνητα πιάνουν αυτό που γράφει το κοντέρ τους μείον 20χλμ :lol:
Και σε αυτό τον αριθμό παίρνεις την τετραγωνική τού ρίζα, πολλαπλασιάζεις με 2, υψώνεις στο τετράγωνο και διαιρείς με το 4 :rotfl::rotfl::rotfl:
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.136
Reaction score
11.626
Πόντοι
1.077
Age
49
Περιοχή
Αθήνα
Εγώ προσωπικά έχω μία ιδιαίτερη αγάπη στα MGB GT, κυρίως λόγω αυτής της "αρχέγονης" αίσθησης οδήγησης που σου προσφέρει. Είναι εντυπωσιακό, μάλλον γνώρισμα εκείνης της εποχής όπου η αυτοκινητιστική παιδία ήταν εντελώς ανύπαρκτη, το ότι ο διαφημιστής δεν ξέρει βασικά γνωρίσματα του αυτοκινήτου για να το διαφημίσει, αλλά πετάει "μπαρούφες" του στυλ "ασφάλεια, ταχύτητα, σταθερότητα - ναι, με τα φύλλα σούστας πίσω", "4 ταχ. + όπισθεν - δε λέει τίποτα για το προαιρετικό overdrive, νομίζω το Laycock de Normanville", "μέγιστη ταχύτητα 185 χλμ/ώρα - μόνο σε γκρεμό!". Το ότι ήταν επίσης σχεδιασμένο από τον Pininfarina δεν το λέει!
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.849
Reaction score
23.051
Πόντοι
1.547
Age
50
Περιοχή
Paris in the sixties
Το ότι ήταν επίσης σχεδιασμένο από τον Pininfarina δεν το λέει!
Αυτό θα πει marketing :lol:
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
988
Reaction score
2.258
Πόντοι
677
Age
53
Εγώ προσωπικά έχω μία ιδιαίτερη αγάπη στα MGB GT, κυρίως λόγω αυτής της "αρχέγονης" αίσθησης οδήγησης που σου προσφέρει. Είναι εντυπωσιακό, μάλλον γνώρισμα εκείνης της εποχής όπου η αυτοκινητιστική παιδία ήταν εντελώς ανύπαρκτη, το ότι ο διαφημιστής δεν ξέρει βασικά γνωρίσματα του αυτοκινήτου για να το διαφημίσει, αλλά πετάει "μπαρούφες" του στυλ "ασφάλεια, ταχύτητα, σταθερότητα - ναι, με τα φύλλα σούστας πίσω", "4 ταχ. + όπισθεν - δε λέει τίποτα για το προαιρετικό overdrive, νομίζω το Laycock de Normanville", "μέγιστη ταχύτητα 185 χλμ/ώρα - μόνο σε γκρεμό!". Το ότι ήταν επίσης σχεδιασμένο από τον Pininfarina δεν το λέει!
Εγγλέζικο είναι είπαμε..όχι ιταλικό.
Άλλωστε τι διαφήμιση θα ήταν χωρίς "μπαρούφες"?
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.041
Reaction score
2.608
Πόντοι
557
Age
49
Το "δημοφιλεστερον" ομως μονο ψεμα δεν ειναι

Οι Ελληνες, αγόραζαν τν εποχή του '60 και '70, αυτοκίνητο με το εφ' άπαξ.

-Τι αμάξι να πάρω ?
-Volkswagen, ήταν η απάντηση.

Δεν σπάει, δεν χαλάει, συντελεστές ασφαλείας κατασκευής πολλές φορές επάνω, αλλά, κατανάλωση και οδικλη συμπεριφορά,...........θάνατος.

Πολλά, είχαν και φίλτρο αέρος με λάδι, εφαρμογή ερήμου. Και γρασσαδούρες μπροστά. Και το δημοφιλέστερο συνεργείο τότε, κατηφόρα Κατεχάκη στο ρέμα πριν την Κηφισσίας, μεγάτο, κατέβαζαν μηχανή σε 10 λεπτά. Ηταν ο Γρατσίας μπαμπάς - παππούς, δεν ξέρω. Χαμός γινόταν εκεί.

Μέχρι το 70 κάτι, που αλλάξανε τις αναρτήσεις και το παρ-μπρίζ, ήτανε ένα ....."τίμιο" αυτοκίνητο, αλλά, έχει φάει κόσμο στην Ελληνική ποιότητα ασφάλτου.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.041
Reaction score
2.608
Πόντοι
557
Age
49
Μη συγκρίνουμε τις βούρτσες με τις ...
Δε νομίζω ότι υπάρχει μέτρο σύγκρισης... κ ας μην έχω οδηγήσει ποτέ σακαραβαιο...
Εχω οδηγήσει ( ζήσει ) εγώ, με διαφορετικά μοντέλα, από του 58 - 60, μέχρι τα τελευταία καλά πριν το 74.

Γερό, δεμένο, με σασσί και γερή καρότσα, αλλά, μέχρις εκεί.

Δεν συγκρίνονται. Για οδική συμπεριφορά, ειδικά στην Ελλάδα γιατί Αγγλία -Γερμανία είναι διαφορετικά, δεν συζητάμε. Σε σκοτώνει ( το VW ), με πολύ άνεση.

Οσον αφορά την κατανάλωση, 1200, αερόψυκτο, καρμπυρατέρ και βαρύ αμάξωμα------> κατανάλωση.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.041
Reaction score
2.608
Πόντοι
557
Age
49
Τα πρώτα "λαϊκά" αυτοκίνητα, με κιβώτιο 5 ταχυτήτων. Αλλαζες ταχύτητα, και ένοιθες τα γρανάζια.

Αλλά με πολλάααααααααααα προβλήματα.

Μετά, ήρθε και η NUOVA, και ήταν το αριστούργημα. Θεά.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.003
Reaction score
15.514
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
η συγκριτικη διαφημιση ηδη απαγορευοταν νομιζω...
Ομώς πολλοι συνεχιζαν τις συγκριτικες διαφημισεις πληρωνοντας συνεχεια προστιμα, εχοντας υπολογισει οτι το κερδος απο την πρ;κτικη ;υτη υπερκαλυπτει το προστιμο.

ενδιαφερον οτι στην συγκριση μπαινουν η 5αρα και το 100, θεωρητικα μεγαλυτερης κατηγοριας.

Επισης, ποσο ακριβοτερη ηταν η μικρη 190 απο την μεγαλη 5αρα.

Η διαφημιση αυτη ηταν συνεχεια στους 4τ της εποχης
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.704
Reaction score
25.956
Πόντοι
1.487
η συγκριτικη διαφημιση ηδη απαγορευοταν νομιζω...
Ομώς πολλοι συνεχιζαν τις συγκριτικες διαφημισεις πληρωνοντας συνεχεια προστιμα, εχοντας υπολογισει οτι το κερδος απο την πρ;κτικη ;υτη υπερκαλυπτει το προστιμο.

ενδιαφερον οτι στην συγκριση μπαινουν η 5αρα και το 100, θεωρητικα μεγαλυτερης κατηγοριας.

Επισης, ποσο ακριβοτερη ηταν η μικρη 190 απο την μεγαλη 5αρα.

Η διαφημιση αυτη ηταν συνεχεια στους 4τ της εποχης
Μικρη 190 Νικολα ειναι 2.0 και εξυπνα δεν το αναφερουν..
Μετα απο λιγο εφεραν το 1.8
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.003
Reaction score
15.514
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Μικρη 190 Νικολα ειναι 2.0 και εξυπνα δεν το αναφερουν..
Μετα απο λιγο εφεραν το 1.8
α, εγω νομιζα οτι ηταν αφου βγηκε η 1.8

Αν ειναι η διλιτρη, η συγκριση δεν εχει νοημα...
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
228
Reaction score
621
Πόντοι
367
Age
49
Οι τιμές εκείνη την εποχή επηρεάζονταν κυρίως από τα κυβικά λόγω του τρόπου φορολόγησης.
Η συγκεκριμένη διαφήμιση θεωρώ ότι είναι περισσότερο ναΐφ, σε συνέχεια αυτών που βλέπαμε τις περασμένες δεκαετίες, παρά συγκριτική, με την "σκληρή", κυνική πλευρά της που παρουσιαζόταν στην Αγγλία.
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
98
Reaction score
268
Πόντοι
297
Age
55
Η 5άρα πρέπει να είναι μάλλον η Ε28, άρα η διαφήμιση είναι στις αρχές-μέσα του 80. Μου κάνει εντύπωση πόσο στενή ήταν. Ως προς την τιμή παρά το ότι είναι σύγκριση 1.8 με 2.0, ταυτόχρονα είναι δύο διαφορετικές κατηγορίες (5άρα με την πρόδρομο της C) και είναι μια επιβεβαίωση αυτού που είχα γράψει σε άλλο νήμα, ότι δηλαδή στις δεκαετίες 1970-1980 και μέχρι τα μέσα του 90 Mercedes & BMW δεν ήταν στο ίδιο επίπεδο στην αγορά και αυτό αποτυπώνεται τιμολογιακά. Τώρα για το σχήμα του 21, ποτέ δεν το συμπάθησα....
 
Last edited:

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
228
Reaction score
621
Πόντοι
367
Age
49
Τώρα για το σχήμα του 21, ποτέ δεν το συμπάθησα....
Το περίεργο με το 21 ήταν ότι έβγαινε με διαφορετικά μεταξόνια αναλόγως του αν φορούσε εγκάρσιο ή διαμήκη κινητήρα.
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
98
Reaction score
268
Πόντοι
297
Age
55
Να κάτι που δεν ήξερα... Φαντάζομαι το τετρακίνητο είχε τον διαμήκη. Τώρα βλέπω ότι πούλησε κάτι παραπάνω από 2 εκατ. Not bad τελικά.
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.700
Reaction score
3.973
Πόντοι
827
Age
49
Περιοχή
Πρεβεζα
ο πινακας για μενα ειναι ακυρος.....διοτι δε συγκρινετε η μερσεντες με το 21.......ουτε με το χοντα
θεωρω bmw mercedes kai audi στην ιδια κατηγορια ....τα υπολοπα απλα 2 κλικ παρακατω...οχι μονο απο θεμα τιμης....
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
98
Reaction score
268
Πόντοι
297
Age
55
Συνεχίζω από το προηγούμενο ποστ μου. Η ΒΧ πούλησε 2,3 εκατ., το 21 2,1 εκατ. και το 405 2,5 εκατ. Οι γάλλοι πουλούσαν εξαιρετικά στην μεγαλομεσαία κατηγορία κάποτε. Αργότερα η Xantia 1,2 εκατ. τo 406 1,5 εκατ. Για την Laguna δεν βρήκα στοιχεία, αλλά δεν είναι και ακριβώς συγκρίσιμη γιατί έμεινε πολύ περισσότερα χρόνια στην παραγωγή. Σήμερα αυτά τα νούμερα είναι απλησίαστα.....
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
98
Reaction score
268
Πόντοι
297
Age
55
ο πινακας για μενα ειναι ακυρος.....διοτι δε συγκρινετε η μερσεντες με το 21.......ουτε με το χοντα
θεωρω bmw mercedes kai audi στην ιδια κατηγορια ....τα υπολοπα απλα 2 κλικ παρακατω...οχι μονο απο θεμα τιμης....
To Αudi της εποχής είναι το "αυγό". Ήταν κακό αυτοκίνητο ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ στενό μέσα και με πολύ άσχημη οδική συμπεριφορά. Είχε όμως πιο προσεγμένο εσωτερικό από την προηγούμενη γενιά (το Β2 δηλαδή), το οποίο ήταν με μια λέξη επικίνδυνο. (τα είχα οδηγήσει αμφότερα λόγω του ότι τα είχε ο θείος μου). Καμιά σχέση με BMW και Mercedes. Το Α4 ήταν το αυτοκίνητο που την ανέβασε στην κατηγορία.
 
Top Bottom