Παλιές διαφημίσεις άλλων ιστορικών

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
228
Reaction score
621
Πόντοι
367
Age
49
Να κάτι που δεν ήξερα... Φαντάζομαι το τετρακίνητο είχε τον διαμήκη. Τώρα βλέπω ότι πούλησε κάτι παραπάνω από 2 εκατ. Not bad τελικά.
Τα 1,4 και 1,7 είχαν εγκάρσια μοτέρ και τα δίλιτρα και πάνω διαμήκη. Τα διαθέσιμα κιβώτια (φτώχια καταραμένη) δεν τους άφησαν άλλη επιλογή. Οι δίλιτροι και 2.2 ήταν οι γνωστοί Douvrin που έμπαιναν και στις CX. Βέβαια για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω, ενώ τόσο η Peugeot όσο και η Renault τοποθέτησαν τούρμπο σε αυτούς τους κινητήρες, με πολύ καλά αποτελέσματα, η Citroën προτίμησε να τουρμπίσει τον παλιό δικό της τετρακύλινδρο.
Κάτι άλλο κοινό με τη CX ήταν και ο γνωστός μας Robert Orpon, που ήταν υπεύθυνος για την τελική μορφή του 21.
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
228
Reaction score
621
Πόντοι
367
Age
49
θεωρω bmw mercedes kai audi στην ιδια κατηγορια ....
Τα Audi τότε ήταν πολύ καλά στη διαφήμιση...
Να σου θυμίσω το γνωστό βίντεο με το γερμανικό συγκριτικό ανάμεσα σε CX, E classe, 100 και Croma.
Στο 10:18 το Audi είναι πολύ καλό για ροντέο...

 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
745
Reaction score
2.913
Πόντοι
677
Age
52
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
η συγκριτικη διαφημιση ηδη απαγορευοταν νομιζω...
Ομώς πολλοι συνεχιζαν τις συγκριτικες διαφημισεις πληρωνοντας συνεχεια προστιμα, εχοντας υπολογισει οτι το κερδος απο την πρ;κτικη ;υτη υπερκαλυπτει το προστιμο.

ενδιαφερον οτι στην συγκριση μπαινουν η 5αρα και το 100, θεωρητικα μεγαλυτερης κατηγοριας.

Επισης, ποσο ακριβοτερη ηταν η μικρη 190 απο την μεγαλη 5αρα.

Η διαφημιση αυτη ηταν συνεχεια στους 4τ της εποχης
Οντως από παλιό τευχος "4τροχοι" την πήρα. Βλέπω σήκωσε αρκετή συζήτηση, οπότε ας πω και εγω τη γνώμη μου.
Ειναι πασιφανές οτι στη συγκριση η 190 μπαίνει μόνο για διαφημιστικούς λόγους, η φορολογία των 2000κ.ε. εκτοξεύει τη τιμή της. Ομως η Ρενό καλά κάνει και τονίζει οτι το 21 είναι και πιο ευρύχωρο, και πιο γρήγορο, και πιο οικονομικό, με λιγότερο απο τα μισα λεφτά.
Η 75 και η 518, αυτοκίνητα αλλου χαρακτήρα, άλλου αγοραστικού κοινού, ενδιαφέρων όμως ποσο πιο αργη ειναι η 518.
Τα Αουντι και Χοντα όμως ήταν αυτοκίνητα άμεσα ανταγωνιστικά, οπότε η Ρενό καλα έκανε και πρόβαλε τα πλεονεκτήματα του 21. Το έχω οδηγήσει. ηταν ένα καλό αυτοκινητο, -όπως και το 25- με κυριότερο μειονέκτημα τον "αχρωμο" σχεδιασμο/χαρακτηρα του.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.500
Reaction score
3.493
Πόντοι
777
Age
47
Επίσης στο ιδιο τευχος "4τροχοι" υπήρχε και αυτή η ανακοίνωση της Ρενό :


View attachment 27788
Και μετά από μερικές δεκαετίες η Dacia έγινε επίσημα Renault. Πώς τα φέρνει τούμπα η ζωή
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.278
Reaction score
17.962
Πόντοι
1.287
Age
50
Περιοχή
Italy Milan
Και μετά από μερικές δεκαετίες η Dacia έγινε επίσημα Renault. Πώς τα φέρνει τούμπα η ζωή
Ακριβώς, όλα θέμα οικονομικών συμφερόντων
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
98
Reaction score
268
Πόντοι
297
Age
55
Αυτός ο "ελαστικός κινητήρας των 1,400 κ. εκ.", με τα 75 μουλάρια, έκανε 362.000 χιλ. στο 405 (ναι έβγαινε και 14άρι ΧΩΡΙΣ υδραυλικό τιμόνι), γύρισε δύο φορές την Ευρώπη, δάκρυζε λόγω φλάντζας κεφαλής από τα 100.000 χιλ. (μετά τα 200.000 δεν ξανασχολήθηκα ούτε με την φλάντζα, ούτε με τα σέρβις, μόνο λάδια άλλαζα και άμα θυμόμουνα φίλτρο και μπουζί) και δεν έκαιγε σταγόνα λάδι μέχρι να πουληθεί το Pug (ναι βρέθηκε άνθρωπος να το πάρει και μάλιστα το θεώρησε αναβάθμιση σε σχέση με το ΒΧ που είχε). Όταν μάλιστα έβαλα και το A/C της ΑLEX (τι αποδοτικό μηχάνημα...) η κατάσταση στις επιταχύνσεις χειροτέρεψε επικίνδυνα,,,, Το αυτοκίνητο αυτό με έμαθε να οδηγώ με υπομονή, δεν γινόταν κι αλλιώς... Το δε "ισοκεντρικό σύστημα ανάρτησης" ούτε στην αντιπροσωπεία δεν ήξεραν να σου πουν τι ήταν....Κλασσικά ο πίσω άξονας κάποια στιγμή παρέδωσε το πνεύμα, Το θυμάμαι με νοσταλγία, γιατί παρά τα εμφανή μειονεκτήματά του, αν αποδεχόσουν να ταξιδεύεις χαλαρά, σου πρόσφερε άνετο ταξίδι...
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.469
Reaction score
16.459
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Οχι για συγκεκριμένο όχημα αλλά αυτοκινητιστικη και μη.. Και βέβαια αξία δημοσιευσης:lol::help:
27934
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.500
Reaction score
3.493
Πόντοι
777
Age
47
Αν έβγαινε σήμερα αυτή η διαφήμιση θα γινόταν επανάσταση
Όχι απλά επανάσταση... της μουρλής θα γινόταν... για δύο μήνες θα έπαιζε σε κανάλια και ειδησιογραφικά site
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.003
Reaction score
15.514
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
+oi oikologoi tha fonazan pou diafimizetai aftokinito.


Pantos stin Gallia lene oti otan kapoios allazei aftokinito, endomihq thelei na allaksei gineka
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.500
Reaction score
3.493
Πόντοι
777
Age
47
Πιστευω θα λογοκρινοταν.
Δεν θα λογοκρινόταν ακριβώς, αλλά θα τους την έπεφταν γυναικείες οργανώσεις, φιλοζωικές οργανώσεις, η επιτροπή για την σωτηρία της λίμνης Κωπαΐδας και ο κάθε άσχετος και σχετικός, όποτε θα την απέσυραν και μέσω της διαδικασίας αυτής θα λογοκρινόταν.
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
228
Reaction score
621
Πόντοι
367
Age
49
Pantos stin Gallia lene oti otan kapoios allazei aftokinito, endomihq thelei na allaksei gineka
Νομίζω ότι στη Γαλλία, τουλάχιστον οι παλαιότερες γενιές, πιο εύκολα άλλαζαν γυναίκα παρά αυτοκίνητο. Ή έστω πήγαιναν για test drive.
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.278
Reaction score
17.962
Πόντοι
1.287
Age
50
Περιοχή
Italy Milan
Νομίζω ότι στη Γαλλία, τουλάχιστον οι παλαιότερες γενιές, πιο εύκολα άλλαζαν γυναίκα παρά αυτοκίνητο. Ή έστω πήγαιναν για test drive.
Αφού δεν είναι σαν τους εσκιμοι, πάλι καλά!
 
Top Bottom