- Εγγραφή
- 27 Απριλίου 2017
- Μηνύματα
- 548
- Reaction score
- 1.277
- Πόντοι
- 577
- Age
- 29
Ωραίο σχήμα. Τωρα σαν αμαξι τι έλεγε, δεν ξέρω.Και εάν δε με απατά η μνήμη μου, "job well done" διότι σχεδιαστής ήταν ο Giugiaro.
Ωραίο σχήμα. Τωρα σαν αμαξι τι έλεγε, δεν ξέρω.Και εάν δε με απατά η μνήμη μου, "job well done" διότι σχεδιαστής ήταν ο Giugiaro.
Όχι κάτι πρωτόγνωρο, τα γνωστά, πρώτα έκανες δεήσεις, διάβαζες τον παρακλητικό κανόνα, αναβες και ένα θυμιατό να θυμιατισεις καλά το αυτοκίνητο και έμπαινες μετά μέσα να οδηγήσεις!Ωραίο σχήμα. Τωρα σαν αμαξι τι έλεγε, δεν ξέρω.
Όχι καλέ. Δούλευαν κανονικά, απλώς δεν είχαν ανάρτηση και φρένα. Αντίπαλο δέος ( λέμε τώρα, εμφανισιακά) των celica την εποχή εκείνη.Όχι κάτι πρωτόγνωρο, τα γνωστά, πρώτα έκανες δεήσεις, διάβαζες τον παρακλητικό κανόνα, αναβες και ένα θυμιατό να θυμιατισεις καλά το αυτοκίνητο και έμπαινες μετά μέσα να οδηγήσεις!
Όμως, το θαυμαστό είναι από που ξεκίνησε η Hyundai και που έφτασε! Ενώ κάτι άλλες, πολύ ιστορικές φίρμες μη λέμε ονόματα,...
Ακριβώς επειδή δεν είχαν ανάρτηση και φρένα έκανες το σταυρό σου και χίλιες μετάνοιες!Όχι καλέ. Δούλευαν κανονικά, απλώς δεν είχαν ανάρτηση και φρένα. Αντίπαλο δέος ( λέμε τώρα, εμφανισιακά) των celica την εποχή εκείνη.
Φύλλα σούστας πίσω και ταμπούρα.
Αλλά είχε το άλογο σαν την Mustang
Αυτη η κουκλα ειναι 100% κλασσικο αυτοκινητο και δεν εχει θεση στο παρων θεμα. Στο "Αλλα Κλασσικα" σιγουρα!Σε απίστευτη κατάσταση για Lancia των 80s.
View attachment 30972
Eδω που τα λεμε,και οι Mustang της εποχης,δεν ειμαι βεβαιος οτι ειχαν πολυ καλυτερη οδικη συμπεριφορα.Απλα ηταν πολυ πιο γρηγορες απο το hyundai 123(πραγμα που ενδεχομενως τις εκανε και πολυ πιο επικινδυνες,υπο μια εννοια)Όχι καλέ. Δούλευαν κανονικά, απλώς δεν είχαν ανάρτηση και φρένα. Αντίπαλο δέος ( λέμε τώρα, εμφανισιακά) των celica την εποχή εκείνη.
Φύλλα σούστας πίσω και ταμπούρα.
Αλλά είχε το άλογο σαν την Mustang
Αυτό πρέπει να "ανήκει" στην Υ.Π.Α. Κάποιος προφανώς έχει βρει τα κλειδιά και έχει αποφασίσει να το "οικειοποιηθεί". Το θυμάμαι στο πάρκινγκ απέναντι διαγώνια στο υπόστεγο της Aegean.Κάτι "περίεργο" συμβαίνει με το "γνωστό" (ο Γιώργος θα καταλάβει) wartburg που μετρά πλέον αρκετά χρόνια ακινησιας.. τα λάστιχα ειναι πλέον φουσκωμένα, μια μπαταρία κρύβεται κάτω απ' το αμάξωμα και υγρά έχουν αλλαχθεί όπως φαίνεται και από το φρέσκο λεκε κάτω.. Και όλα βλεπωντας δύο φορες κάποιον άγνωστο απο απόσταση να το επισκεπτεται..
Μυστήριο..View attachment 31072
Aλλη μια συνηθισμενη μερα κατασκοπειας στη ζωη του Νονου..... τα λάστιχα ειναι πλέον φουσκωμένα, μια μπαταρία κρύβεται κάτω απ' το αμάξωμα και υγρά έχουν αλλαχθεί όπως φαίνεται και από το φρέσκο λεκε κάτω.. Και όλα βλεπωντας δύο φορες κάποιον άγνωστο απο απόσταση να το επισκεπτεται...
Μηναααααα ..... ΈγραψεςAλλη μια συνηθισμενη μερα κατασκοπειας στη ζωη του Νονου...![]()
Μια απόφαση είναι... δεν είναι τίποτα. Μία απόφαση του Γ.Γ. του Π.Γ. της Κ.Ε. του ΕΣΚΓ... χωρίς χαρτιά πως θα το παρουσιάζει?
Kαλλιστα μπορει να το θελει για ανταλλακτικα ο ανθρωπος,μιας και απο οτι βλεπω θελει αρκετη δουλιτσα.Ας μην ξεχναμε οτι το συγκεκριμενο εχει ξεχωριστο σασι,και νομιζω οτι ειναι και ολο βιδωτο(τουλαχιστον ετσι ειχαν πει στον παππου μου,οταν σκεφτοταν να αγορασει).Οποτε μπορει νομιμοτατα(που λεει ο λογος)να κανει το δικο του καινουριο.... χωρίς χαρτιά πως θα το παρουσιάζει?
ΧουντίνιΚαι εντελώς τυχαία το wartburg σήμερα λείπει...