Άλλα κλασσικά!

traffic

Member
Εγγραφή
28 Νοεμβρίου 2014
Μηνύματα
1.474
Reaction score
6.147
Πόντοι
847
Περιοχή
Σαχάρα
Χρήστος Κολοκοτρώνης και Στέλιος Καζαντζίδης
στο Amphicar - Κιάτο (Νεάπολη) 1965 (;)
Ο Στέλιος Καζαντζίδης είχε δύο μεγάλες αγάπες. Το ψάρεμα και τα αυτοκίνητα. Ίσως γιατί και τα δύο του έδιναν τη δυνατότητα να ξεφύγει από την καθημερινότητα, που κατά πως φαίνεται τον βάραινε. Ο φίλος του Δημήτρης Τραϊκούδης είχε αναφέρει πως ο Καζαντζίδης ήθελε να γίνει φορτηγατζής για να φεύγει. Δεν μπορούσε να κάθεται, έλεγε. Ήθελε να παίρνει το αμάξι και να εξαφανίζεται. Όπως ήθελε να παίρνει τη βάρκα του και να χάνεται, συμπληρώνουμε εμείς. Ο Καζαντζίδης προσπάθησε να συνδυάσει τις δύο του αγάπες και έτσι αγόρασε ένα αμφίβιο αυτοκίνητο! Πρόκειται για ένα Amphicar (μοντέλο 770) το οποίο κατασκευάζονταν στην τότε Δυτική Γερμανία.

Το Amphicar παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1961 στη Νέα Υόρκη. Μέχρι το 1968 διατίθεντο στην αγορά ενώ η παραγωγή του σταμάτησε περίπου στα 1965. Είχε τελική ταχύτητα 7 μίλια την ώρα στο νερό και 70 στη στεριά, εξού και ονομάστηκε "μοντέλο 770". Στα χρόνια του, το κόστος αγοράς άγγιζε τα 3000 δολάρια. Συνολικά κυκλοφόρησαν 3878 αυτοκίνητα ενώ τα 3046 έγιναν εξαγωγή στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.

Το αυτοκίνητο αυτό στάθηκε και αφορμή να αγοράσει ο Στέλιος Καζαντζίδης το γνωστό κτήμα στον Άγιο Κωνσταντίνο Φθιώτιδας.

24531
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.433
Reaction score
16.794
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Κυκλοφορούν ακόμα. Είδα και εγώ μια στην Πατησίων!
:P

εγω ημουν με πιο παλιο
24572
24572



αυτη μου εκανε εντυπωση οτι ειχε κατσει... περιεργο για C6...
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.599
Reaction score
19.853
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ποσα χρόνια είχα να δω Fiat 124 special T
24627
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
986
Reaction score
2.869
Πόντοι
587
Age
35
Ποσα χρόνια είχα να δω Fiat 124 special T
Ασχετο,αλλα μεχρι πριν μερικα χρονια ειχα επαφες με τον ιδιοκτητη ενος τετοιου,που το ειχε απο πρωτο χερι.
Υποτιθεται πως το ειχε αποθηκευμενο σε χαμοκελα,στην περιοχη Ροιτικα Πατρων...:whistle::ninja:
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.599
Reaction score
19.853
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Πάντως ένα αστέρι 125 special T ήταν πάντα αραγμενο στον Κούκο πάνω στον κόμβο στο πεζοδρόμιο Μηνά. Πετρολ μεταλλικό !
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.671
Reaction score
13.205
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
24660
24661
24662
24663
24664

Η συγκεκριμένη φαίνεται ότι είναι μια πολύ πρώτης σειράς ανανεωμένη Esprit (σχεδιασμένη από τον Peter Stevens ο οποίος στρογγυλεψε το αρχικό σχέδιο του Giugiaro). Πριν βγει η γνωστή, πρώτη ανανεωμένη Esprit SΕ με τα 264 άλογα, για ένα χρόνο περίπου και κάποια λίγα αντίτυπα έβγαινε η συγκεκριμένη, χωρίς την ψηλή αεροτομή, με την παλια εκδοχή του κινητήρα turbo με τα 215 άλογα και καρμπυρατέρ, τον ίδιο δηλαδή κινητήρα με την πρώτη, "αιχμηρή" turbo.
 
Last edited:

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.671
Reaction score
13.205
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Θα σας πω κάτι, το Honda Prelude στην παραπάνω εικόνα, 3ης γενιάς, το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με ενεργή τετραδιεύθυνση, είναι ένα από τα ωραιότερα κουπέ που βγήκαν ποτέ και από οδηγικής άποψης, όπως λένε οι ειδικοί. Είναι μία πολύ χαρακτηριστική περίπτωση του τι διαμάντια υπάρχουν, πολύ καλύτερα από πανάκριβα κλασσικά αυτοκίνητα που είναι 10 και είκοσι και παραπάνω (!) φορές ακριβότερα (ναι, τόσο φθηνό είναι ένα τέτοιο Prelude, όπως είναι ένα 16βάλβιδο 2λιτρο ΖΧ, ένα Peugeot 306 GTI, ένα Honda Integra Type R, ένα Honda S2000, κ.λ.π.). Καλύτερα από όλες τις απόψεις και κυρίως σε θέματα αξιοπιστίας και προσιτής συντήρησης.
 
Top Bottom