Η δεύτερη μέρα μόλις τέλειωσε και ήταν πολύ κουραστική
Ξεκίνησε με πλήσιμο του μωρού. Κατά την διαδικασία του πλησίματος έφυγε το πίσω αριστερό φανάρι μιας και ο προηγούμενος το είχε κολλήσει κακήν κακώς. Ήταν προφανώς σπασμένο..
Σαν από μηχανής Θεός με έσωσε ο
@citrobella που είχε στοκ φαναράκια 20αετίας και το αλλάξαμε
Πριν τα βάλουμε έπεσε ένα ωραίο πλύσιμο με νερό από το πιγάδι
Και ξεκίνησε η δουλειά...
Η επόμενη δουλειά ήταν η αλλαγή των φιλέτων στις κολόνες B & C.. Πιο μπερδεμένη δουλειά αλλά δεν είχα άγχος γιατί ξέρω πως ο Citro θα κατάφερνε.. Το πρόβλημα ήταν πως πήρα λάθος αλουμίνια για τις κολόνες C και μόλις το κατάλαβα έφριξα. Πήρα αυτές με τις λεπτές γραμμές που είναι για Citroen ID μοντέλα και όχι για DS
Αλλάξαμε αυτές της κολόνας Β που ήταν από Citroen DS Pallas και βάλαμε τις σωστές.. Αμέσως το αμάξι έδειξε..
Η παλιές
Οι νέες
Η πλάκα είναι πως πήραμε χαμπάρι πως πήρα τα λάθος φιλέτα αφού ξεκινήσαμε την προεργασία
Είχαμε δυο επιλογές.. Να αφήσουμε τα αισχρά μαύρα ή να βρούμε κάποια άλλα.. Ξεκίνησε ο ξάδελφος τα τηλέφωνα και πήγαμε να βρούμε σε μια αποθήκη ενός φίλου.. Ενώ πηγαίναμε μας πήγε από μια άλλη αποθήκη που προσφάτως γκρεμίστηκε και κουφάθηκα.. Δείτε μερικές φώτος..
Με το Pallas λίγο πριν ξεκινήσουμε..
Σε αυτό το σημείο ήταν η αποθήκη του όπου είναι ακόμα γεμάτη με διάσπαρτα ανταλλακτικά.. Από βίδες μέχρι φτερά και πόρτες