Το πρόβλημα δεν είναι το κόστος χρήσης, όταν θα έχεις πια ένα σωστό αυτοκίνητο, αλλά αυτά που θα πρέπει να ξοδέψεις για να το κάνεις σωστό, ειδικά αν ξεκινήσεις από λάθος βάση.
να παρουμε τα ποραγματα απο τη αρχη αν πας με λαθος βαση θα πρεπει να παρεις κατι πολυ φτηνο και την διαφορα στα χρηματα θα τα δωσεις σε μαζεματα
αρα θελει ψαξιμο με καποιον που να ξερει
οι τιμες σε ξανθια τον τελευταιο χρονο εχουν φουσκωσει και πιστευω οτι θα ξεφουσκωσουν
ενα ξανθια αν το αγορασεις για να το φερεις στην καλυτερη δυνατη κατασταση θες σετ αλλαγη επιστροφων σφαιρες και ισως τοπ μαουντ αυτα λοιπον τα πραγματα θα σου πανε κοντα στο 1000ρικο....εκτος απο τα τοπ μαουντ......αλλαζοντας τα αυτα θα εχεις ενα αμαξι απορβληματιστο για τουλαχιστον αλλα 5 6 χρονια .....οι σφαιρες απλα αλλαζονται σαν αναλωσιμο .....δεν αναφεροω λαδια κλπ κλπ διοτι αυτα και ντατσουν να παρεις θα τα αλλαξεις
Λοιποοον σήμερα πραγματοποιήθηκε ένα παιδικό μου όνειρο μετά από 28 χρόνια οδήγησα μια xantia 1.6 του '96. Η ανάρτηση δεν ήταν μαλακή δεν ήταν σκληρή δεν ήταν τίποτα, δεν ένιωθα τίποτα μόνο άνεση σαν να ήταν ο δρόμος τελειος. Έκανα μια διαδρομή με ανηφόρες και κατηφόρες σε επαρχιακό δρόμο που κάνω συχνά και έπαθα πλάκα από το κράτημα.
Εννοείται τώρα θέλω μια
αν τελικα το αποφασισεις θα προτεινα να πας σε 1800 16ν σε σειρα 2 για πολλους λογους.....
το σημαντικοτερο ειναι να βρεις ενα μαστορα να το φτιαχνει μεσα σε λογικες τιμες εργασιας και να ειναι τιμιος.....
αν το ψαχνιες καλο ψαξιμο