- Εγγραφή
- 31 Δεκεμβρίου 2020
- Μηνύματα
- 303
- Reaction score
- 889
- Πόντοι
- 367
- Age
- 50
Σαν αντικατάσταση της cassis δεν θα ήταν καθόλου παράλογο.Κοίτα, έχω ακόμα τα λογικά μου...
Δεν θα πάω για c6...
Τα EGR και FAP είναι όπως σε όλα τα σύγχρονα ντίζελ, κάποια στιγμή τα αλλάζεις, δεν έχει να κάνει με τη C6. Τα ρουλεμάν της ανάρτησης ακούω ότι ισχύουν και για τη C5, αν και η δικιά μου δεν έχει βγάλει κάτι μέχρι στιγμής. Ίσως να παίζει ρόλο η χρήση. Το αυτόματο απλά θέλει καθαρά λαδάκια κάθε 60.000 χλμ. Οι V6 HDi είναι ιδιαίτερη περίπτωση, τους ξέρω από τα Λαντ Ρόβερ, με στοργή και προδέρμ (σωστά λάδια, καλή αντλία λαδιού) πάνε πολλά - πολλά χιλιόμετρα, αλλά όντως, δύσκολα να βρεις κάποιον να ξέρει να τους πιάνει, και οι αντιπροσωπείες απλά δεν ενδιαφέρονται...Ναι ο 2.2 είναι ο πιο αξιόπιστος μαζί με τονEs9, τον ν6 βενζινα δηλαδή.
πρόβληματα στι αυτοκίνητο αυτό είναι το αυτόματο κιβώτιο η vanne egr, τα ρουλεμάν της ανάρτησης και τo fap. Kι ότι τους V6 HDi 2.7 και 3.0 δεν τους δουλεύει σχέδον κανείς στην Γαλλία. Ο βενζίνη ν6 είναι θαυμάσιος κι αθάνατος αλλά φτιάχτηκαν μόνο 3000 κομμάτια κι οι τιμές ειναι στα ύψη.
Ο ΕS9 είναι μάλλον για πολύ περιστασιακή χρήση τώρα πια...
Εμένα μ'απογοητεύει και το ταμπλώ. Ειδικά σε σχέση με τη C5. Νομίζω ότι τόσο μίνιμαλ προσέγγιση δεν ταιριάζει.Η γραμμή του είναι έρωτας όμως.
Έβγαλαν το πρωτότυπο αυτούσιο στο δρόμο. Η ποιότητα του εσωτερικού είναι φοβερή. Η ηχομόνωση, αλλού! Με διπλά τζάμια! Η μόνη υδροπνευματικη, που δεν άκους τον δρόμο...
Οι χώροι μόνο σε απογοητεύουν σε σχέση με την μικρότερη ΧΜ.