Αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση!! Δεν είναι τυχαίο που το χρώμα μονής εχει 30 ευρώ το λίτρο και το διπλής έχει 65 συν το βερνίκι !! Επίσης το μονής θαμπώνει και θέλει συνέχεια γυαλισμα
Δες ως παράδειγμα τη συγκεκριμένη bx όταν αγοραστηκε το 2016 την είχατε γυαλίσει και έλαμπε. Όμως 3 χρόνια μετά ήταν πάλι θαμπή και ο νέος ιδιοκτήτης έκανε γενικό βάψιμο για να απαλαχθει από τη θαμπαδα (και καλά έκανε)
Αυτά είναι το αρνητικό της μονής!! Για αυτό βλεπεις παλιά κλασσικά σε φανοποιους συνέχεια να τρέχουν για γυάλισμα
Τα διπλής που λες ότι σκάει , συμβαίνει μόνο όταν ο φανοποιος δεν βάλει καλή ποιότητα βερνικιου η άμα δεν ψηθεί το βερνίκι στον φούρνο . Το βερνίκι σκαει διότι στο διπλής περνιέται μετά τη βαφή ενώ στην μονής το βερνίκι είναι ένα με την μπογιά!!
Δεν υπάρχει καμία σύγκριση στην ποιότητα και αντοχή μεταξύ μονής και διπλής!!
Μονής χρησιμοποιούσαν πριν 40 χρόνια γιατί ακόμα δεν υπήρχαν τα διπλης! Τώρα κανενας φανοποιος δεν βάζει μονής
"The last thing I would mention is durability and aesthetic longevity. The single stage paint is a great way to go if you’re not too concerned with look and you’re happy with a moderate shine. But you should consider the fact that the single stage finish coat is going to be directly exposed to sunlight and weathering, and it’s going to go dull in a short period of time. Spraying clear coat will extend the period of time that the car will keep that initial shine._ "
Γιατί πάντα μιλάω τεκμηριωμένα
Το χρώμα από το εργοστάσιο ήταν μονής, γι'αυτό και κράτησε 35 χρόνια και τώρα θα κρατήσει αλλά τόσα!
Το 90% των αυτοκινήτων 10ετιας που κυκλοφορούν στο δρόμο έχουν σκασμενο λούστρο .