Citroen BX 14E 1985

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.230
Reaction score
13.254
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Πρώτη φορά ακούω κι εγώ παραμόρφωση από φρενάρισμα! Φοβερό!
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.535
Reaction score
3.634
Πόντοι
827
Age
47
Περιοχή
Πρεβεζα
αμα δεν εχει αβς το δυνατο φρενο κοκκαλωσε τα λαστιχα και τα εφαγε μονο εκει που συρθηκαν το ιδιο επαθα στο παρελθον με ενα φιατ που τραβηξα χειροφρενο και μετα ακουγα θορυβους
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.565
Reaction score
19.669
Πόντοι
1.547
Age
48
Περιοχή
Paris in the sixties
Μιλαμε για ελληνικο ΚΤΕΟ;:blink:
Αν ναι,θα πρεπει να προκειται για πολυ δυνατο φρεναρισμα.Ελπιζω η ΒΧ να συμπεριφερθηκε αναλογως.
Δεν παίζει να έγινε στην Ελλάδα αυτό.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.741
Reaction score
11.908
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Région parisienne
Μιλαμε για ελληνικο ΚΤΕΟ;:blink:
Αν ναι,θα πρεπει να προκειται για πολυ δυνατο φρεναρισμα.Ελπιζω η ΒΧ να συμπεριφερθηκε αναλογως.
στην Γαλλία. Δεν ξέρω πότε έγινε καν το επίμαχο φρενάρισμα, δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο να θυμάμαι. Προφανώς κάποιο φρενάρισμα.

Πρώτη φορά ακούω κι εγώ παραμόρφωση από φρενάρισμα! Φοβερό!
ίσως να μην το εξέφρασα καλά με την λέξη παραμόρφωση. Αυτό που λέει ο Μανώλης παρακάταω, από κάποιο μπλοκάρισμα.
αμα δεν εχει αβς το δυνατο φρενο κοκκαλωσε τα λαστιχα και τα εφαγε μονο εκει που συρθηκαν το ιδιο επαθα στο παρελθον με ενα φιατ που τραβηξα χειροφρενο και μετα ακουγα θορυβους
Γενικά, το 2017 άλλαξαν τα σημείο ελέγχου στα γαλλικά ΚΤΕΟ κι έχουν γίνει πολύ αυστηρά, και πάρα πολλοί διαμαρτύρονται
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.741
Reaction score
11.908
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Région parisienne
περιμένοντας το πίσω φανάρι,
άλλαξα την εσωτερική επένδυση (που ήταν μισο-σπασμένη) στις δύο πίσω κολώνες
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.741
Reaction score
11.908
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Région parisienne
ολοκληρώθηκε η διαδικασία καταχώρησης του αυτοκινήτου σαν ιστορικό στην Γαλλία, με καινούριες πινακίδες και το certificat d'immatriculation.

Τα πλεονεκτήματα του να το έχει; σαν ιστορικό, και όχι με κανονική άδεια είναι

-ΚΤΕΟ κάθε 5 χρόνια, αντί για κάθε 2 χρόνια.
-είσοδος στο κέντρο των πόλεων, που αλλιώς τα παλαιά αυτοκίντηα απαγορεύονται για περιβαντολλογικούς λόγους
-ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ, σε περίπτωση ζημιάς, η ασφαλιστική σε αποζημιώνει πάντα, και δεν το βγάζει μη επισκευάσιμο, γιατί προκειται για ιστορικό αντικείμενο πλέον.
-Η τροχαία δεν επιτρέπεται να σου ακινητοποιήσει το όχημα, γιατί είναι ιστορικό αντικείμενο πλέον.

μειονεκτήματα
-δεν μπορείς να το νοικιάσεις και να το χρησιμποιήσεις για εμπορικούς σκοπούς.
-δεν υπάαρχει επιστροφή σε κανονική άδεια, καθώς έχει διαγραφεί από το μητρώο οχημάτων, και οι αρχε΄ς δεν δέχονται ένα ιστορικό να επαναταξινομηθεί.
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.535
Reaction score
3.634
Πόντοι
827
Age
47
Περιοχή
Πρεβεζα
ara αμα γυρισεις ελλαδισταν η ΒΧ δεν γυρναει πισω!!!!!
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
5.526
Reaction score
14.960
Πόντοι
1.137
Age
47
Περιοχή
Italy Milan
Δηλαδή με αυτή την λογική εάν πάρω ένα ιστορικό όχημα από Γαλλία δεν μπορώ να το κυκλοφορησω στην Ελλάδα με κρατικές πινακίδες? Μόνο με ιστορικά νούμερα? Δέσμευση...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.741
Reaction score
11.908
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Région parisienne
Δηλαδή με αυτή την λογική εάν πάρω ένα ιστορικό όχημα από Γαλλία δεν μπορώ να το κυκλοφορησω στην Ελλάδα με κρατικές πινακίδες? Μόνο με ιστορικά νούμερα? Δέσμευση...
μπορείς αν το ταξινομήσεις στην Ελλάδα κανονικά.

Οι Γάλλοι, δεν δέχονται να ταξινομήσουν ξανά ένα όχημα με ιστορικές γαλλικές, για να πάρει κανονικές γαλλικές.
'Pas de retour en arrière

Enfin, il faut savoir que le passage en carte grise collection est définitif. Ou en tout cas, il est considéré comme définitif'




Θεωρητικά, μπορείς να το ταξινομήσεις σε άλλη χώρα, και να το επαναταξινομήσεις στην Γαλλία, σαν ξένο όχημα και να πάρεις κανονικές πινακίδες, κι έτσι μπορείς να το παρακάμψεις. όμως για την Γαλλία, δεν έχει κανένανα νόημα, εκτός αν θες να το ...νοικιάζεις σε γάμους΄
η να συμμετεχει σε ταινίες εποχής ή σε διαφημίσεις!
Η κυκλοφορία με ιστορικές δεν έχει κανένα περιορισμό. Ίσα-ίσα επιτρέπεται και στο κέντρο των πόλεων, όπου για περιβαλλοντικούς νόμους απαγορεύεται η κυκλοφορία παλιών ρυπογόνων με συμβατικές πινακίδες.

Το πνεύμα του νόμου είναι ότι το όχημα δεν χρησιμοποιείται πλέον για τον σκοπό που κατασκευάστηκε (μετακίνηση), αλλά είναι πλέον αντικείμενο συλλογής
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.741
Reaction score
11.908
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Région parisienne
η μοκέτα του συνοδηγού είναι κάποιες φορές υγρη.

Λέτε να στάζει ψυκτικό από το καλοριφέρ;
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.741
Reaction score
11.908
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Région parisienne
Den boro para na vgalo to kapelo se ayto to aytokinito 36 xronon, pou xoris na exei ginei anakataskevi sta mixanika tou meri,
xoris na exoun ginei ektetamenes episkeves oyte qpo mena, oyte apo ton Gianni pou tin eixe proigoumena,

me exipiretei kathe mera stin douleia mou edo!
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.230
Reaction score
13.254
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Η κυκλοφορία με ιστορικές δεν έχει κανένα περιορισμό. Ίσα-ίσα επιτρέπεται και στο κέντρο των πόλεων, όπου για περιβαλλοντικούς νόμους απαγορεύεται η κυκλοφορία παλιών ρυπογόνων με συμβατικές πινακίδες.

Το πνεύμα του νόμου είναι ότι το όχημα δεν χρησιμοποιείται πλέον για τον σκοπό που κατασκευάστηκε (μετακίνηση), αλλά είναι πλέον αντικείμενο συλλογής
Ότι θα έπρεπε να ισχύει και εδώ, αλλά εδώ είναι το θέατρο του παραλόγου σε άπειρα πράγματα, μαζί και σε αυτό...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.741
Reaction score
11.908
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Région parisienne
Χαρμολυπη. Πολύ τυχερό αυτοκίνητο πάντως και τρελή η πορεια του!
den itan programmatismeno na figei... Tixaia egine...

Eksallou, tin alli vdomada ftanei o antikatastatis...
 
Top Bottom