Υδροπνευματική ανάρτηση η μαγική σφαίρα

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.197
Reaction score
18.588
Πόντοι
1.547
Age
47
Περιοχή
Paris in the sixties
και παραπάνω κλίσεις
Για αυτό του έγραψα αν είναι του cruising ;)
Όσοι αγαπάμε τα ύδρο του cruising θα έπρεπε να είμαστε
 

nikos_xm

Member
Εγγραφή
31 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
159
Reaction score
484
Πόντοι
477
Κι εγω φλερτάρω να παραγγείλω τις κομφορτ, είναι απόλαυση το ταξίδι ειδικά στα πίσω καθίσματα
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.883
Reaction score
7.983
Πόντοι
947
Age
56
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Αλλαγή πίσω σφαίρες και συσσωρευτή. Πρώτη φορά θα δοκιμάσω τις comfort.


View attachment 20911
ime avstiros enanti tetiou idos test.
pistevo pos ine malista ke epikindina!
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.197
Reaction score
18.588
Πόντοι
1.547
Age
47
Περιοχή
Paris in the sixties
ime avstiros enanti tetiou idos test.
pistevo pos ine malista ke epikindina!
Εννοεις το να αλλάξει μόνο τις πίσω? Ή είναι επικίνδυνο να βάλει γενικώς comfort?
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
5.784
Reaction score
12.144
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Η αλήθεια είναι ότι δε πρόσεξα κι εγώ ότι θα μπουν μόνο οι πίσω comfort.. εκτός αν ήταν όλες ήδη comfort πάνω. Αλλιώς δεν πρέπει.
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
274
Reaction score
559
Πόντοι
427
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Κανονικά, πρέπει να αλλαζονται ανά 4άδα οι σφαίρες. Όχι ανά 2.
Καί να είναι ίδιου τύπου. Π.χ. όλες comfort ή όλες απλές. Και το σετ το μανίσιο.
Αυτό είναι το σωστό.
Το ότι μαλακώνουν τα υδρό κι άλλο, είναι γεγονός. Μαλακώνουν.
Με comfort ή και άλλες σφαίρες, μεγαλύτερης πίεσης.
Λοιπόν.
Στο gs, μπροστά είχα σφαίρες κανονικές, καί πίσω από cx. Λίγο κατέβασμα (2cm), και το αυτοκίνητο ήταν πολύ μαλακό.
Στη bx, τα ίδια. Πάλι πολύ μαλακό.
Στη xantia, έβαλα 70/55. Το αυτοκίνητο είναι πολύ μαλακό.
Όλα 2cm κατεβασμένα.
Θέλει μεγάλη προσοχή μέχρι να συνηθίσει κάποιος τις αντιδράσεις του οχήματος.
Θέλει ηρεμία. Όχι απότομες κινήσεις, και μάλιστα σε μεγάλες ταχύτητες. Όπως καί στο φρένο.
Είναι μια "μετατροπή" για αυτούς που θέλουν την απόλαυση μιας "υπερβολικής" υδροαίσθησης.
Οδήγηση ήρεμα, καί χαλαρά, και νορμάλ ταχύτητες (παντού).
Σκέτη απόλαυση για μένα.
Όχι κυνηγητά καί "τελικές".
Έχω τώρα τη xantia 1 χρόνο έτσι, και κατά τη γνώμη μου, είναι πολύ πιο citroen, απο πριν. Τη συνήθισα και μου αρέσει πολύ. Δε ξεχνώ όμως ποτέ, το πόσο μαλακή είναι.
Δε με νοιάζει το "ταχύτατα".
Αρκούμαι στο νορμάλ "γρήγορα" , citroenάτα, και απολαυστικά.
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
274
Reaction score
559
Πόντοι
427
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Αλλαγή πίσω σφαίρες και συσσωρευτή. Πρώτη φορά θα δοκιμάσω τις comfort.


View attachment 20911
Ότι θα δουλέψει η ανάρτηση, θα δουλέψει. Είναι σίγουρο.
Τα έχω δοκιμάσει.
Θα γίνει πιο μαλακό απ'ότι ήταν πρίν. Όχι όμως μεγάλη διαφορά. Θα ανεβοκατεβαίνει το πίσω μέρος σχεδόν με το παραμικρό.
Μπορεί να μαλακώσει κι'άλλο με 40ρες σφ.
Άν σου αρέσει τόσο μαλακό, τότε να το κατεβάσεις 2 cm(1,5 με 2,5 cm) οπωσδήποτε, για να κινήσαι άνετα, σε νορμάλ καταστάσεις πάντα.
Το τονίζω. Νορμάλ ταχύτητες.
Και να μη ξεχνάς ποτέ ότι είναι πιο μαλακό απο citroen.
Στο δικό μου bx, μπροστά είχα τις μανίσιες, πίσω 40άρες (μάλλον από cx), καί 2cm κατεβασμένο. Δούλευε κανονικά. Κάποιες φορές (ακραίο), τερμάτιζε η ανάρτηση. Έβρισκε το μπράτσο στις κόντρες/τάκους.
Νορμάλ ταχύτητες, χωρίς κυνηγητά. Ήρεμα και χαλαρά.
 
Last edited:

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
5.784
Reaction score
12.144
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Αυτά τα 2cm(?)
Έχεις πειράξει τα ρομπότ και γιατί? Για να είναι πιο χαμηλά και να μην την επηρεάζουν τόσο οι επιπλέον κλίσεις λόγω των comfort?
Πάντως για εμένα προσωπικα που την κυνηγάω δε κάνει αυτό το set up όσο απόλαυση και να είναι, που είναι, μέσα στη πόλη.
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
274
Reaction score
559
Πόντοι
427
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Τα 2 cm;
Τόσο χαμήλωσε τη 1η φορά τη gs.
Το ίδιο έκανε καί στη bx, ο ίδιος μάστορας.Το ίδιο και στη xantia.
Είχε "φτιάξει"και τα δικά του.
Δε χαμηλώνει από τα ρομπότ.
Από τις ράβδους, πού έχουν μπρος καί πίσω στους άξονες, Έχουν στη μέση μία βίδα. Από εκεί. Από εκεί αλλάζουν τα ύψη του αυτοκινήτου.
GS/GSA, BX, XANTIA που ξέρω, από εκεί αλλάζουν ύψη.
Χαμήλωμα, ναί, για ευστάθεια λόγω μεγάλης μαλακότητας.
Άν το κυνηγάς, μην δοκιμάσεις να το μαλακώσεις, ούτε για πλάκα.
Το έχω τονίσει και τονίζω πάλι.
Μαλακό; Ναι. Αλλά. Όχι κυνήγι, "τελικές", τρέξιμο.
Απαλά, χαλαρά, ήρεμα, και νορμάλ ταχύτητες.
 
Last edited:
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.440
Reaction score
11.070
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Île-de-France
giati den allazeis ti diametro tis opis tis sfairas? einai apli methodos pou tis malakonei...


Episis exo tin aisthisi oti me ayto to set up apla exeis xeirotero elegxo ton kiniseon tou amaxomatos , kai ayto dinei tin pseydesthisi tis anesis.
San mia Lincoln ton 70s me akampto piso axona....
o kakos elegxos ton kiniseon tou amaxomatos den einai anodinos oyte akoma me xamiles taxitites. Mia metatopisi varous, se ena ksafniasma, gia paradeigma apo pio kleisti strodfi apo oti tin perimenes se exodo agnostou aytokinitodromou....

TO GS/GSA zxei tin geometria sto brostino meros na antapokrithei stis malakes rithmiseis tou ergostasiou...
Isxiei to idio omos gia Xantia, BX?


Telos, i poli psili piesi sto telos borei na to sklirinei giati tha exei ypervolika dinato rebound.
Eidika se elafri amaxoma. Sto BX olokainouria diairoumeni apo DS brosta, to kanei koutsouro, giati einai prosarmosmeni gia to varos tis DS.
 
Last edited:

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
274
Reaction score
559
Πόντοι
427
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Σε gs και bx, άλλαξα μόνο τις πίσω. Για 10-11 χρόνια, και πολλά πολλά χλμ, καθότι νέος και ανύπαντρος, "περπάταγα" έτσι, χωρίς κανένα θέμα ή πρόβλημα.
Τη xantia, όταν τη πήρα, θέλησα να τη κάνω έτσι, αλλά μου είπαν ότι δε γίνεται. Όταν μπήκα στη xantia II του φίλου μου του φανοποιού έπαθα πλάκα με το πόσο μαλακή ήταν. Είχε αλλάξει τις σφ. Αποφάσισα την επόμενη φορά να το κάνω.
Η επόμενη φορά για μένα ήρθε πριν 1 χρόνο, με σετ 70/55. Και πραγματικά μου αρέσει.
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
400
Reaction score
1.576
Πόντοι
517
Age
50
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Σε μεγάλη συζήτηση σας έβαλα....
Οταν ξεκίνησα το συμμάζεμα της ΒΧ, η μιά μπροστά ήταν ¨κουτσουρο". ¨Αλλαξα και τις δυό μπροστινές, σιγουρα είναι καλύτερα να αλλάζεις και τις 4, αλλά τα λεφτά δε περισσεύουν. Οι πίσω ήταν ΟΚ. Μετά δεν έκανα και πολλά χλμ, περιπου 1500, λιγα λεφτά βρέθηκαν, οι πισω σφαίρες χειροτέρεψαν, ήρθε η ώρα τους. Τωρα που τις άλλαξα, τις μέτρησε ο μηχανικός και είχαν 15-20 πίεση.
Στο μεταξύ διάβασα καλα σχόλια για τις comfort και σκέφτηκα να τις δοκιμάσω. Οπως λεει και ο Citroenakis, δεν ψάχνω τα όρια του αυτοκινήτου, πάμε χαλαρα.
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
274
Reaction score
559
Πόντοι
427
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Χαλαρά και ήρεμα.
Καταρχήν, δεν μας έβαλες σε κουβέντα. Τέτοια ψάχνουμε όλοι νομίζω.
Μετά, κανείς δε τα ξέρει όλα.
Έχω 2 χρόνια στο site, και όλοι είναι καταδεκτικοί, να πούνε, να μιλήσουν, να εξηγήσουν. Εμπειρία κάποιου, μπορεί να είναι λύση για άλλον.
Ο ένας συμπληρώνει τον άλλο.
Απόκτησα νέο φίλο, τον μανώλη. Εξαιρετικό παιδί. Κι απ'ότι καταλαβαίνω, όλα τα παιδιά εδώ έχουν κάποιο επίπεδο, διαφορετικό από το νεοελληνικό.
Και για να μιλήσουμε λίγο σοβαρά, άν μαζευτούμε όλοι μαζί, δεν μας φτάνει 1 μήνας συνεχούς κουβέντας (χωρίς διάλειμμα) για τη citroen.
Ακόμα και στο βράδυ, στον ύπνο, εμείς θα μιλάμε.
Κατάλαβες πού έμπλεξες αγαπητέ maxtsif;
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
274
Reaction score
559
Πόντοι
427
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Στην xantia, πέρυσι, τις 55άρες που είχα μπροστά τις έβαλα πίσω.
Μπροστά έβαλα 2 σφ. 70άρες που αγόρασα από τον Πουλάκη μέσω του φίλου φανοποιού(έγραψα γι'αυτό πέρυσι).
Δεν έβαλα 4 μαζί, γιατί όντως δε περισσεύουν τα ρημάδια.
Η xantia, μη τη ματιάσω, δουλεύει ρολόι.
Καί μαλακήήήήή. Πούπουλο!!!!!!:dscabrio:
Φτύστε τη μη μου τη ματιάσετε.
:lol::lol::lol::lol::lol:
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.883
Reaction score
7.983
Πόντοι
947
Age
56
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Στην xantia, πέρυσι, τις 55άρες που είχα μπροστά τις έβαλα πίσω.
Μπροστά έβαλα 2 σφ. 70άρες που αγόρασα από τον Πουλάκη μέσω του φίλου φανοποιού(έγραψα γι'αυτό πέρυσι).
Δεν έβαλα 4 μαζί, γιατί όντως δε περισσεύουν τα ρημάδια.
Η xantia, μη τη ματιάσω, δουλεύει ρολόι.
Καί μαλακήήήήή. Πούπουλο!!!!!!:dscabrio:
Φτύστε τη μη μου τη ματιάσετε.
:lol::lol::lol::lol::lol:
ftuuuuuuuu!
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.883
Reaction score
7.983
Πόντοι
947
Age
56
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Σε μεγάλη συζήτηση σας έβαλα....
Οταν ξεκίνησα το συμμάζεμα της ΒΧ, η μιά μπροστά ήταν ¨κουτσουρο". ¨Αλλαξα και τις δυό μπροστινές, σιγουρα είναι καλύτερα να αλλάζεις και τις 4, αλλά τα λεφτά δε περισσεύουν. Οι πίσω ήταν ΟΚ. Μετά δεν έκανα και πολλά χλμ, περιπου 1500, λιγα λεφτά βρέθηκαν, οι πισω σφαίρες χειροτέρεψαν, ήρθε η ώρα τους. Τωρα που τις άλλαξα, τις μέτρησε ο μηχανικός και είχαν 15-20 πίεση.
Στο μεταξύ διάβασα καλα σχόλια για τις comfort και σκέφτηκα να τις δοκιμάσω. Οπως λεει και ο Citroenakis, δεν ψάχνω τα όρια του αυτοκινήτου, πάμε χαλαρα.
... basika oli pame chalara me ta Citroenakia mas, pes omos oti anankastika prepi na kanis kapia apotomi manouvra, epidi kapios alos odigos itane aprosektos...epita den kseroume posi epiroi echoune oi alages sto systima tis hydropneumatikis se enan alo basiko paragonta asfalias...tin apostasi pou tha kani to avtokinito se frenarisma kindinou...as poume tha pai ena metro pio pera, to chtipises to pedaki pou emfanistike ksafnika mbrosta sou...
theoro megali epembasi sto olo systima tou aftokinitou ke tis asfalias litourgias tou to allagma enos basikou stichiou opos ton spheron!
Gia avton ton logo oi technikoi tis Citroen skeftikane ta perifimi Hydractive!
To pio telio systima anartiseos ever! To topari mono to ACTIVA tis Xantia!
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
10.885
Reaction score
20.813
Πόντοι
1.487
Λιγο ... Επειδη δεν θελω να σας χαλω την κουβεντα ...

Μιλαμε για ενα κουτακι ωραιο ιδιατερο πολυ .. που ηταν ενα καροτσι 19 gti και το μοτερ απο 205 ..1.6

Νομιζω πως για να νιωθεις την σπιρταδα αυτου του αυτοκινητου σε ολα τα επιπεδα .. ποτε δεν φοραγε comfort ...

Ayta very sorry ..
Bye ..
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
400
Reaction score
1.576
Πόντοι
517
Age
50
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Δεν νομίζω οτι είναι μεγάλη αλλαγή στο αυτοκίνητο που να επηρεάσει τόσο τη συμπεριφορά του. Ολα τα αυτοκίνητα του κόσμου έχουν παρεκλίσεις απο το ιδανικό. Αλλαγές σε λαστιχα/ζάντες/ελατήρια/αμορτισέρ, κάθε είδους βελτιώσεις σε φρένα,μοτέρ,μετάδοση,αεροδυναμική, ακόμα και οι αλλαγές στο βάρος επηρεάζουν. Και δε μιλάω για "κωλοφταγμένα" με οτι να΄ναι μετατροπές. Ενα απλό οικογενεικό αυτοκίνητο που αλλάζει πχ τις ζάντες και βάζει τις ίδιες, αλλά αλουμινίου, έχει αλλάξει την μη-αναρτώμενη μάζα σε σχέση με την εργοστασιακή τιμή. Αυτό το καθιστά επικίνδυνο ? Προφανώς οχι. Επικίνδυνο θα ήταν να έβαζε τελειως διαφορετικές σε διαστάσεις/οφσετ κλπ.
Αλλάγη μόνο τις πίσω σφαίρες της ΒΧ, σε ίδιας πίεσης απλά comfort, χωρίς καμμια άλλη επέμβαση... Μου ακούγετε σαν να δοκιμάσω μια φορα, απο Michelin να βάλω πχ. BF Goodrich. Δεν είναι τα αυτοκίνητα τόσο ευαίσθητα.
 
Top Bottom