Υδροπνευματική ανάρτηση η μαγική σφαίρα

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.883
Reaction score
7.983
Πόντοι
947
Age
56
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Kosta, den diavases ti leo. Leo gia sfaires pou exoun xasei mono to 10% tis piesis. De tis les koutsouro, me tipota! Dilavei an i 70ara exei pesei sta 63 einai koutsouro? Se kamia periptosi!
...katalaba ti les... ke sinfono 100%. Ala palia eblepes kampousous na pigenoune me spheres koutzuro...
ke afto ine epikindino.
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
274
Reaction score
559
Πόντοι
427
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Η απλή υδροπνευματική ανάρτηση, gs/gsa, cx, bx, xantia, δουλεύει με ότι συνδιασμό σφ. βάλουμε.
Μπορεί να έχει σετ 40/40, ή 45/55, ή ότι θέλει ο καθένας.
Σ'αυτή την περίπτωση θα είναι μαλακό ή σκληρό ανάλογα την πίεση σφ. σε κάθε άξονα.
Μπορεί κάποιος "ανώμαλος" να βάλει 40 εμπρός αριστερά, 55 εμπρός δεξιά, 70 πίσω αριστερά καί 30 πίσω δεξιά.
Η ανάρτηση θα δουλέψει ανάλογα την πίεση κάθε σφ., αλλά θα έχει αυτοκίνητο καρνάβαλο.
Η ανάρτηση δουλεύει. Δεν είναι hydractive. Δεν έχει υπολογιστές όπως η activa, ή η c6. Ούτε περιορισμούς όπως οι πρώτες ds, με τις διαιρούμενες σφ.
Είναι τελείως απλή.Στο κύκλωμα το βασικό ρόλο παίζει η σφ. με τη πίεση πού έχει.
Όσον αφορά τα ύψη των αυτοκινήτων. Στην απλή πάντα υδρό, 1 με 2 πόντους χαμήλωμα, δε παίζει κανένα ρόλο. Ούτε κτυπάει ούτε αναπηδάει η ανάρτηση. Σε ακραίες περιπτώσεις μόνο θα νίωθεις το "χτύπημα" όταν τερματίζει η πίσω. Θα χτυπάει ο βραχίονας στη "κουκουνάρα", στη κόντρα.
Όσον αφορά τη xantia, οι πρώτες είχαν 70/40, θέλοντας να πλησιάσουν τις bx καί cx. Αργότερα λόγω μεγαλύτερων ιπποδυνάμεων το σκλήρυνε σε 55/30.
Από το αρχικό 70/40 σε 70/55 δεν είναι διαφορά.
Αυτά από την εμπειρία μου, πού σε gs καί bx έβαλα 1 νούμερο μεγαλύτερες σφ. πίσω μόνο, καί από τη xantia που έβαλα 70/55.
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
274
Reaction score
559
Πόντοι
427
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Καλημερα
Εγω ανεφερα μονο την αλλαγη σφαιρων σε κατι μαλακοτερο...

Λαστιχα ζαντες και οτι αλλο βαζει ο καθ ενας οτι κρινει.. αν και τα τασια του ειναι θεικα ..

Και εμενα δεν μου αρεσει κανενα bx .. αλλα το 16 gti το λατρευω για τους λογους , που εαν καποιος πειραξει χαλαει την μαγικη συνταγη που εφτιαξαν οι Γαλλοι για τους ελληνες - ιταλους και πορτογαλους.... ( Ελληνικη πατεντα της ελληνικης αντριπροσωπειας)


Τι ειπα παλι...
Εγραψα 3 αραδες για bx ...

Sorry.....
Αφού σε καταφέραμε να γράψεις για bx, χαλάλι μας.:lol:


Αυτό, πολύ απλά δεν το πειράζεις.
Το πείραξε η citroen. Από 55/40 σε 45/30. Και είναι και λίγο πιο χαμηλό από τα απλά bx.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.440
Reaction score
11.066
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Île-de-France
Apla na anafero, oti apo fisikis apopsis, den paizei rolo mono i piesi, alla kai i xoritikotita tis sfairas.



Η ανάρτηση δουλεύει. Δεν είναι hydractive. Δεν έχει υπολογιστές όπως η activa, ή η c6. Ούτε περιορισμούς όπως οι πρώτες ds, με τις διαιρούμενες σφ.
Episis, oi diairoumenes, den exoun tipota to metafisiko, oyte doulevoun apokleistika sto kikloma tis DS.
I diafora tous, einai i megaliteri xoritikotita, kai to oti einai pio praktikes, afou boreis na allaxeis tin memvrani kai den xreiazetai na petaxeis tin sfaira otan i memvranei xalasei...

Episis, kati pou exoume ksexasei sdedon oloi oi citroenakides, einai oti tis diairoumenes piso tis forousan apo tin mana tous kai oi CX me to megalo metaxonio (break klp), logo tou varous ston piso axona
http://www.cx-basis.de/federkugel-cx-break-hinten-oe-at-fk-12847.html
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
274
Reaction score
559
Πόντοι
427
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Τις σφ. που όλα τα χρόνια έβαζα στα gs, bx και xantia, ήταν όλες ίδιες, εξωτερικά/διαστάσεις. Μόνη διαφορά η πίεση.
Άν εξωτερικά έχουν ίδιες διαστάσεις, είναι δυνατόν να έχουν διαφορετική χωρητικότητα; Αφού το κέλυφος είναι ίδιο.
Επίσης ρόλο παίζει και οπή της σφ. στη βάση της.
Όσο για τις cx, η δική σου η 2lt. το απλό υδρό σύστημα ανάρτησης δεν έχει;
Για τις "μεγάλες" ή τις "ιδιαίτερες" εκδόσεις cx δε γνωρίζω.
Cx, gs/gsa, bx, και xantia, με 5 σφ. έ χουν το απλό υδρό σύστημα. Δουλεύουν το ίδιο.
Και η xantia με 6 σφ όπως η δική μου, το ίδιο απλό σύστημα έχει, με μία διαφορά. Την 6η σφ. που δεν αφήνει το αυτοκίνητο να κάτσει, όπως οι άλλες.
Ερώτηση: την πίσω μεσαία απενεργοποιούνε στη Γαλλία;
 

nikos_xm

Member
Εγγραφή
31 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
159
Reaction score
484
Πόντοι
477
Όλες οι cx έχουν σύστημα ανάρτησης 5 σφαιρο, δοκιμαστικά μπήκε το σύστημα hydractive σε μερικές όπου μετά τη δοκιμή τις μετέτρεψαν σε απλές και τις πούλησαν. Νομίζω κανα δύο αν υπάρχουν ακόμα και φοράνε ακόμα το σύστημα. Με 5 σφαίρες υπήρχαν και xm φτηνές εκδόσεις.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.440
Reaction score
11.066
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Île-de-France
Τις σφ. που όλα τα χρόνια έβαζα στα gs, bx και xantia, ήταν όλες ίδιες, εξωτερικά/διαστάσεις. Μόνη διαφορά η πίεση.
Άν εξωτερικά έχουν ίδιες διαστάσεις, είναι δυνατόν να έχουν διαφορετική χωρητικότητα; Αφού το κέλυφος είναι ίδιο.
Oi sfaires se GS, BX, XM, Xantia exoun xoritikotita 400cm^3
Stin CX kai stis DS 500cm^3
Oi diairoulenes stin DS 700cm^3. Aytos einai o logos pou oi diairoumenes stin DS exoun mikroteri piesi apo tis oxi diairoumenes gia DS (gia na antistathmisi ton ogko...)

https://shate-m.by/static/Catalogs/IFHS_catalog_10_11_LR.pdf

Επίσης ρόλο παίζει και οπή της σφ. στη βάση της.
Isos ton kiriotero rolo gia to poso 'aneti' tin niotheis

Για τις "μεγάλες" ή τις "ιδιαίτερες" εκδόσεις cx δε γνωρίζω.
Oles oi CX to idio idrayliko kikloma exoun. Ektos apo kapoies poli vasikes ekdoseis 1974-1978, pou den eixan to DIRAVI

Ερώτηση: την πίσω μεσαία απενεργοποιούνε στη Γαλλία;
Apenergopoioun to sistima pou apomononei tis mesaies sfaires ston kathe axona, sta 8sfaira aytokinita (ayta me Hydractive, XM kai Xantia kapoies ekdoseis).
Etsi oi mesaies sfaires einai monima energopoiimenes kai i anartisi monima stin malaki rithmisi. Akironoun ousiastika tin ikanotita tis na sklirenei otan xriazetai...
Den ksero an einai asfales...

Όσο για τις cx, η δική σου η 2lt. το απλό υδρό σύστημα ανάρτησης δεν έχει;
Για τις "μεγάλες" ή τις "ιδιαίτερες" εκδόσεις cx δε γνωρίζω.
:whistle::whistle::whistle:

An kai oles oi CX einai to idio katapliktika aytokinita...
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.883
Reaction score
7.983
Πόντοι
947
Age
56
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Όλες οι cx έχουν σύστημα ανάρτησης 5 σφαιρο, δοκιμαστικά μπήκε το σύστημα hydractive σε μερικές όπου μετά τη δοκιμή τις μετέτρεψαν σε απλές και τις πούλησαν. Νομίζω κανα δύο αν υπάρχουν ακόμα και φοράνε ακόμα το σύστημα. Με 5 σφαίρες υπήρχαν και xm φτηνές εκδόσεις.
Regamo...
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
274
Reaction score
559
Πόντοι
427
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Στον cx II prestige να πώ : γηράσκω αεί διδασκόμενος.:thumbs:
Όσο για τον niko xm : μη τα πετάς απότομα. Στεναχώρησες το γιατρό, καί είναι και σε κρίσιμη ηλικία.:D

Τελικά επιβεβαιώνωνομαι όταν λέω ότι, εδώ στο site υπάρχουν άνθρωποι που ξέρουν τα πάντα για τη citroen, καλύτερα ίσως και από πολλούς της citroen. :respect:

Mακάρι νά'ρθει μια στιγμή, να μπορέσουμε να βρεθούμε όλοι μαζί από κοντά. Να γνωριστούμε ντε.
Μακάρι.
Εγώ θα ακούω.
:thumbs: :new: :citrolove:
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.883
Reaction score
7.983
Πόντοι
947
Age
56
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
274
Reaction score
559
Πόντοι
427
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Άσε τι έγραψες, και τι καταλάβαμε.
Καμμία παρεξήγηση δεν έγινε.
Το πράγμα είναι απλό. Simple thing.:p
Έκαναν τις δοκιμές τους, δεν τους έκατσε η φάση, και τότε κάποιος αναφώνησε "ρε γαμώ".
Ώς γνωστόν έλληνες, υπάρχουν παντού.
Έτσι λοιπόν τα 4, 5, 6 αυτοκίνητα των δοκιμών, απέκτησαν όνομα.
Cx REGAMO!!!!!!!!

Η προφορά είναι : σέ ίξ ρεζζαμό.
Σα να λές γαλλικά : ζζαμέ.
:w00t::up::citroen:
 

2cv01

Member
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.360
Reaction score
3.025
Πόντοι
777
Περιοχή
ioannina, Greece
Στον cx II prestige να πώ : γηράσκω αεί διδασκόμενος.:thumbs:
Όσο για τον niko xm : μη τα πετάς απότομα. Στεναχώρησες το γιατρό, καί είναι και σε κρίσιμη ηλικία.:D

Τελικά επιβεβαιώνωνομαι όταν λέω ότι, εδώ στο site υπάρχουν άνθρωποι που ξέρουν τα πάντα για τη citroen, καλύτερα ίσως και από πολλούς της citroen. :respect:

Mακάρι νά'ρθει μια στιγμή, να μπορέσουμε να βρεθούμε όλοι μαζί από κοντά. Να γνωριστούμε ντε.
Μακάρι.
Εγώ θα ακούω.
:thumbs: :new: :citrolove:
Εγω πάντως αν και βιαστικός σήμερα (έκανα κατι δοκιμές το 2cvακι μου) χάρηκα που σε γνώρισαα και από κοντάαα :)
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
274
Reaction score
559
Πόντοι
427
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Εγω πάντως αν και βιαστικός σήμερα (έκανα κατι δοκιμές το 2cvακι μου) χάρηκα που σε γνώρισαα και από κοντάαα :)
Και εγώ χάρηκα που σε γνώρισα.
Τις 2 προηγούμενες φορές δεν σε πρόλαβα.
Σήμερα 3η και φαρμακερή. Ελπίζω να τα ξαναπούμε. :thumbs::citroen:
 

2cv01

Member
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.360
Reaction score
3.025
Πόντοι
777
Περιοχή
ioannina, Greece
Και εγώ χάρηκα που σε γνώρισα.
Τις 2 προηγούμενες φορές δεν σε πρόλαβα.
Σήμερα 3η και φαρμακερή. Ελπίζω να τα ξαναπούμε. :thumbs::citroen:
Εννοείτε φίλεεε:ballons:
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.500
Reaction score
3.582
Πόντοι
827
Age
46
Περιοχή
Πρεβεζα
ξερουμε ονομαστικες πιεσεις για σφαιρες κομφορτ για ξανθια
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
430
Reaction score
903
Πόντοι
447
Age
50
Οι πιέσεις στις κανονικές κυμαίνονται πολύ, από 70 έως 30 bar για τις xantia άρα δεν είναι σαφές.
Οι comfort δεν έχουν στοιχεία επίσημα αλλά νοιώθω ότι είναι 70/40 με με ίδιο orifice και μαλακότερες βαλβίδες απόσβεσης.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.440
Reaction score
11.066
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Île-de-France
Οι πιέσεις στις κανονικές κυμαίνονται πολύ, από 70 έως 30 bar για τις xantia άρα δεν είναι σαφές.
Οι comfort δεν έχουν στοιχεία επίσημα αλλά νοιώθω ότι είναι 70/40 με με ίδιο orifice και μαλακότερες βαλβίδες απόσβεσης.

eixa kapote steilei stin IFHS mail gia tis confort, kai mou eixe apantisei, gia tin CX toulaxiston, oti diaferei monoi diametros tis opis.

Den ksero gia ta alla modela...
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
274
Reaction score
559
Πόντοι
427
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Τελικά, απ'ότι κατάλαβα από αυτά που έχουμε πεί με τον Μανώλη και τον cx II prestige, και τα μυνήματα των άλλων παιδιών, το βασικότερο ρόλο, για τη "μαλακωσιά", τον παίζει η τρύπα της σφαίρας.
Οι 40άρες που είχα πίσω, είχαν στενή τρύπα, και σφ. ήταν σκληρές όπως οι 30άρες περίπου.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
430
Reaction score
903
Πόντοι
447
Age
50
Για να το πιάσουμε από την αρχή και να μιλάμε για τα ίδια δεδομένα,
τα χαρακτηριστικά των σφαιρών(ανάρτησης) των υδροπνευματικών είναι: -παρακαλώ προσθέστε τις παραλήψεις-

1/. 'Ογκος
2/. Ονομαστική Πίεση
3/. Διάμετρος οπής orifice
4/. Βαλβίδες απόσβεσης (ελάσματα που καλύπτουν περιφερειακές οπές.(Απο το Δεκέμβριο του 1970)
5/. Υλικό μεμβράνης

6/. Σχήμα και τρόπος κατασκευής
21001
21002
21003
21004

Όλα αυτά είναι συνυπεύθυνα για την μαλακότητα, απόσβεση, διαδρομή, ιδιοσυχνότητα, σταθερότητα, απόκριση της ανάρτησης.
 
Top Bottom