Κώστα καλησπέρα, μιας και τα γνωρίζεις καλά, άκου ένα πρόβλημα, για πιθανή γνωμάτευση. Το GSA για δεύτερη φορά παρουσιάζει το ίδιο σύμπτωμα. Δυσκολεύεται να ανεβάζει στροφές, ειδικά όταν θες επιτάχυνση και μόνο όταν ανοίξει η δεύτερη πεταλούδα τραβάει. Το ρελαντί σχεδόν νορμάλ, λίγο άρυθμο αλλά οκ. Την προηγούμενη φορά, πριν κανα χρόνο, είχε πάρει νερό στο ρεζερβουάρ, το αδειάσαμε το καθαρίσαμε και όλα οκ, είπαμε θα παίρνει νερά από το ΄λαιμό γιατί είχε μια ρωγμή και ήταν βουλωμένη και η τρύπα απορροής κάτω από την τάπα. Τα φτιάξαμε και τα δύο. Σημειωτέον ότι τότε είχε πετύχει μια βαρβάτη καταιγίδα.
Τώρα κανει τα ίδια. Βλέπω νερό να βγαίνει από την εξάτμιση μετά από μια και πλέον ώρα λειτουργίας στο ρελαντί και βέβαια δεν ανεβάζει σωστά,. Χτες που το πήραμε μετά από καιρό σταματημένο , το καύσιμο ήταν στην ρεζέρβα. Προσθέσαμε καινούργια βενζίνη (15 lt περίπου) από βενζινάδικο που βάζουμε συχνά και στη διαδρομή άρχισε τα περίεργα. Σήμερα του έβαλα άλλα 15 lt και κάααααπως βελτιώθηκε. Μάλλον είναι πάλι νερό, δεν βλέπω κάτι άλλο. Όταν ανεβάζει στροφές δουλεύει καλά αλλά δεν κρατάει για πολύ τις στροφές . Άνοιξα και καθάρισα τα ζιγκλερ και την αντλία επιτάχυνσης (weber έχω) την εβγαλα και την καθάρισα,αν και ήταν οκ.
Το ερώτημα είναι α: αν το έχεις συναντήσει ξανά σε δικό σου ή άλλο και β: καμιά ιδέα από που μπορεί να συγκεντρώνει το ρεζερβουαρ υγρασία; γιατί νερό δεν του ρίξαμε ούτε βροχή συνάντησε. Αν και μου φαίνεται υπερβολή να κάνει τέτοιο θέμα από υγρασία ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!!
Εννοείται ότι αν έχει και κάποιος άλλος γνώμη επί του θέματος, κάθε συνεισφορά δεκτή και πολύτιμη!
Ευχαριστώ