Αγγελίες άλλων ιστορικών οχημάτων

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.987
Reaction score
14.176
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Συγνώμη, όσον αφορά την αγγελία για την W126, θα ήθελα να προσθέσω ότι το τιμόνι αυτό ξεκάθαρα δεν είναι της W126. Είναι ωραία πάντως!
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
1.019
Reaction score
2.962
Πόντοι
667
Age
36
Επίσης πολλά αυτοκίνητα 40+ ετών ενδιαφέρουν κυρίως συλλέκτες που δυστυχώς δεν έχουν προτεραιότητα την μηχανολογική τους κατάσταση , αλλά την κατάσταση του σαλονιού κτλ. Έτσι κι αλλιώς, δεν τα κινούν πολύ και απλα τα μοστράρουν σε εκδηλωσεις
Πολυ σωστο σχολιο,και να συμπληρωσω επισης οτι οσα αυτοκινητα 40+ετων ειναι σε καθημερινη χρηση(πχ απο ηλικιωμενους),σπανια εως σπανιοτατα ανηκουν σε ατομα που ειναι γνωστες του θεματος.Σχεδον ποτε δεν εχω πετυχει πχ μηχανικο αυτοκινητων με πολυ παλιο αμαξι ως καθημερινο.Παρ ολα αυτα,απο οτι φαινεται επιβιωνουν χωρις σοβαρα θεματα.
Ακομα και η ακινησια δεν προκαλει τοσα μηχανικα θεματα,οσα θα προκαλουσε ενας ''γνωστης'' που θα αποφασιζε να σκαλισει ενα τετοιο αμαξι.Και βασικα αυτο ειναι το κυριως προβλημα σε τετοια αμαξια που ανηκουν σε συλλεκτες.Νομιζω οτι αρκετοι απο εμας εχουμε πικρη πειρα επι του θεματος.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.096
Reaction score
4.324
Πόντοι
747
Age
51
Δειτε την λεπτομέρεια, την κουκιδα χρωμίου στην άκρη του πίσω φτερού.
Με την επιλογή της όπισθεν, σηκώνονταν δύο κεραίες, 20-25 εκατοστά, για να βλέπει τα άκρα ο οδηγός !

Πλέον, ακόμα και τα χιλιάρια έχουν κάμερες, ή/και ηχητικά απόστασης.
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
410
Reaction score
1.271
Πόντοι
407
Age
57
Έχω μια προτίμηση προς την 126 και είμαι προκατειλημμένος. Θεωρώ ότι η 140 είναι λίγο "τέρας" και εξηγούμαι: είναι μακρύτερη και φαρδύτερη τόσο από την 220 όσο και από την 221 που ακολούθησαν. Δηλαδή ένα αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε το 1991 ήταν πιο ογκώδες από το Μερσεντές της ίδιας σειράς που κυκλοφορούσε το 2013. Ήταν μια υπερβολή από πλευράς της Μερσεντές, ένα μοντέλο που προσπαθεί να επιβληθεί με τον όγκο του και όχι με το σχέδιό του. Δεν λέω ότι η 126 είναι ανάλαφρη αλλά έχει την φινέτσα των παλιών Μερσεντές, η οποία είτε σου αρέσει είτε την μισείς, δεν υπάρχει ενδιάμεση θέση.

H facelft έκδοση που αντικατέστησε τα "κερατάκια" που περιγράφει ο Giorgos_81, θεωρείται καλύτερη. Επίσης σχεδόν κανένας δεν θυμάται την δίπορτη C140.

Τώρα για το τιμόνι που ανέφερε ο Nikephoros, πράγματι δεν είναι το πρωτότυπο, αλλά είναι ένα πασπαρτού τιμόνι που έμπαινε σε 124, 126, 201, 107 και νομίζω 129. Ταιριάζει όμως με το υπόλοιπο σύνολο.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.096
Reaction score
4.324
Πόντοι
747
Age
51
Συμφωνώ με τον Δημήτρη, ήταν μια κατασκευή για πρωθυπουργους, που έπεσε πάνω σε πετρελαϊκή κρίση, και λόγω μεγέθους, πήρε πολλά αρνητικά σχόλια.

Εγώ, βίωσα το συγκεκριμένο σαν .....υπηρεσιακό όχημα εταιρίας στο εξωτερικό, μας παρελαμβαναν από το αεροδρόμιο, 2 είχαν, και όλες οι μετακινήσεις γίνονταν με αυτά.

Εξαιρετικό σαλόνι, δέρματα, και τα 180 ήταν τυπικά. Σημειωτέον, και τα δύο ήταν πετρέλαια. Είχαν και ένα V12, αλλά με αυτό δεν πήγα ποτέ. Ήταν του αφεντικού.

Θα ψάξω να βρω τις φώτο.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
1.019
Reaction score
2.962
Πόντοι
667
Age
36
Πριν καποιο καιρο,μελος ειχε ανακαλυψει ενα vauxhall wyvern,χωρις να γνωριζει τι ειναι.
Ο τυπος εδω,εχει τουλαχιστον 2 τετοια.
33583


33584




Το ακομα πιο ενδιαφερον,ειναι οτι ο χωρος δειχνει να εχει αρκετα παρομοιας ηλικιας και καταστασης αμαξια..που μας περιμενουν να τα ανακαλυψουμε..:food:

Επισης παραξενο,ειναι οτι το ενα εξ αυτων,εχει μια περιεργης προελευσεως πινακιδα..cool5
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
1.019
Reaction score
2.962
Πόντοι
667
Age
36
Το ειχα βαλει προσφατα σε αλλο θεμα.Μια ομορφια..:love:Ελπιζω τουλαχιστον ο φωτογραφος να αξιωθηκε να κλεισει τα παραθυρα μετα το περας της φωτογραφισης.
33668

33669




Το κακο ειναι οτι μαλλον ακλαυτο το βλεπω να πηγαινει,εκτος και αν ο πωλητης λογικευτει οσον αφορα τις οικονομικες του απαιτησεις.Που για καποιο λογο,νομιζω οτι ο πωλητης δεν ειναι και ο ιδιοκτητης..hmmm
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.096
Reaction score
4.324
Πόντοι
747
Age
51
Συμφωνώ με τον Δημήτρη, ήταν μια κατασκευή για πρωθυπουργους, που έπεσε πάνω σε πετρελαϊκή κρίση, και λόγω μεγέθους, πήρε πολλά αρνητικά σχόλια.

Εγώ, βίωσα το συγκεκριμένο σαν .....υπηρεσιακό όχημα εταιρίας στο εξωτερικό, μας παρελαμβαναν από το αεροδρόμιο, 2 είχαν, και όλες οι μετακινήσεις γίνονταν με αυτά.

Εξαιρετικό σαλόνι, δέρματα, και τα 180 ήταν τυπικά. Σημειωτέον, και τα δύο ήταν πετρέλαια. Είχαν και ένα V12, αλλά με αυτό δεν πήγα ποτέ. Ήταν του αφεντικού.

Θα ψάξω να βρω τις φώτο.
Εψαχνα 5 ημέρες να τις βρώ. Αλλά η υπόσχεση, ήταν δεσμευτική. :D

 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.096
Reaction score
4.324
Πόντοι
747
Age
51
Οι μασκες γιατι ειναι διαφορετικες ; Αυτη στα δεξια ειναι V12 για αυτο εχει αλλη μασκα ;
Εγώ, βίωσα το συγκεκριμένο σαν .....υπηρεσιακό όχημα εταιρίας στο εξωτερικό, μας παρελαμβαναν από το αεροδρόμιο, 2 είχαν, και όλες οι μετακινήσεις γίνονταν με αυτά.

Εξαιρετικό σαλόνι, δέρματα, και τα 180 ήταν τυπικά. Σημειωτέον, και τα δύο ήταν πετρέλαια. Είχαν και ένα V12, αλλά με αυτό δεν πήγα ποτέ. Ήταν του αφεντικού.

Θα ψάξω να βρω τις φώτο.
Οπως είχα αναφέρει, είχαν 2 diesel και μία V12 του αφεντικού. Πιθανόν, την ώρα που φτάναμε, να ήρθε και το αφεντικό, μια και εμείς πηγαίναμε σαν group - 3 ανα αυτοκίνητο, 6 άτομα - από το ξενοδοχείο στο εργοστάσιο και πίσω, και σε όλες τις εκδηλώσεις. Αυτή η φωτό, είναι από την πρώτη άφιξη για το report, μετά στις επαναληπτικές, δεν φωτογράφιζα. Μπορεί να είναι αυτη η V12, και να έφτασε και το αφεντικό εκείνη την ώρα, δεν ξέρω τις διαφορές στις μάσκες. Μπορεί ο Δημήτρης να ξέρει.

Πάντως, ο οδηγός που καμαρώνει με ανοικτή την πόρτα είναι αυτός που έχει φέρει εμένα και τους δύο που κοιτάνε από την πόρτα, ο τυπάς που τους βλέπει με τον κίτρινο φάκελο είναι τοπικός του εργοστασίου, και οι άλλοι στην φωτό, τοπικοί, ουδεμία σχέση με εμάς. Μάλλον οι άλλοι 3 δεν είχαν φτάσει ακόμα, αλλιως, θα τους είχε στην φωτό.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.200
Reaction score
21.755
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Πόσο πιο "αθλητική" και σύγχρονη έδειχνε η e38 το '95 όμως.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
2.007
Reaction score
4.588
Πόντοι
827
Age
49
Πόσο πιο "αθλητική" και σύγχρονη έδειχνε η e38 το '95 όμως.
Από τα αναβολικά έγινε έτσι; Σαν τις Ανατολικογερμανίδες που με τον καιρό βγάζανε μουστάκι και τρίτο πόδι
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
410
Reaction score
1.271
Πόντοι
407
Age
57
Τα καλύτερα προγράμματα είχε ο Έριχ....... Έμπαινες γυναίκα και έβγαινες άντρας........ Πολύ μπροστά για την εποχή του, τι συζητάμε......Ήταν και λάτρης των CX....... Εντελώς off the record πάντως το πιο κλασσικό αντρογύναικο ήταν η Τσεχοσλοβάκα Κρατοσβίλοβα....
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.746
Reaction score
17.835
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Τα καλύτερα προγράμματα είχε ο Έριχ....... ..Ήταν και λάτρης των CX.......
και ποτε με δέρμα. Ο λόγος είναι λόγω ήχου όταν τρίβεται το παντελόνι στο δέρμα, να μην είχε κάποιος την υποψία ότι ε***σε!
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.096
Reaction score
4.324
Πόντοι
747
Age
51
Ενδιαφεροντα αυτοκινητα σε τιμες μεχρι 500Ε.

View attachment 33771

Καλά, ο βλάξ βάζει αγγελία αμάξι ......κουκουλωμένο ? Πολύς σεβασμός στους υποψηφίους αγοραστές.

Ειχαμε δυο οικογενειακά 127, το πρώτο το 1971 ( ΒΒ2037 ) και το δεύτερο το 1976 ( ΕΡ9365 ). Τρέξανε και παράλληλα, μέχρι το 1979 που ήρθε το Golf 1 mark II.

Εξαιρετικό μικρό, αλλά με προβλήματα σκουριάς. Αυτό θεωρητικά είναι SEAT, οπότε έχει πράσινα τζάμια και ολοκληρη πίσω πόρτα.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
1.019
Reaction score
2.962
Πόντοι
667
Age
36
Καλά, ο βλάξ βάζει αγγελία αμάξι ......κουκουλωμένο ? Πολύς σεβασμός στους υποψηφίους αγοραστές.

Ειχαμε δυο οικογενειακά 127, το πρώτο το 1971 ( ΒΒ2037 ) και το δεύτερο το 1976 ( ΕΡ9365 ). Τρέξανε και παράλληλα, μέχρι το 1979 που ήρθε το Golf 1 mark II.

Εξαιρετικό μικρό, αλλά με προβλήματα σκουριάς. Αυτό θεωρητικά είναι SEAT, οπότε έχει πράσινα τζάμια και ολοκληρη πίσω πόρτα.
Nα λες κι ευχαριστω που το δινει σε αυτη την τιμη,,,Ετσι κι αλλιως δεν εχουμε κανενα προβλημα να το εντοπισουμε στο street view,οπου φαινεται κανονικα ξεκουκουλωτο.:ninja:
Οσο για τα σεατ,εβγαιναν και με ασπρα τζαμια(κανονικοτατα,με ισπανικες σφραγιδες),και με μικρη πορτμπαγκαζοπορτα.Υπηρχαν ολες οι παραλλαγες και στις δυο μαρκες.Το μονο που δεν υπηρξε ποτε,ηταν τετραπορτο φιατ(υπηρχε βασικα,αλλα ηταν κατασκευασμενο στο εργοστασιο της σεατ με εμβληματα φιατ μονον)
Το συγκεκριμενο λοιπον,ειναι 3θυρο και φαινεται να εχει ασπρα τζαμια.Και προσωπικα μου δινει την εντυπωση οτι μαλλον δεν θα εχει πολλα θεματα σκουριας.

Και το zastava,αν και ανατολικο,νομιζω εχει αρκετους λατρεις λογω του σχεδιασμου του.Και νομιζω οτι με λιγη φροντιδα σε καποιες λεπτομερειες μπορει να γινει μια χαρα αξιοπρεπεστατο.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.200
Reaction score
21.755
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Με 6500e γίνεσαι Βαρδινογιαννης στη θέση του Βαρδινογιάννη... Το βασικό πρόβλημα είναι ότι πολλοί που δε θες σε περνάνε πλέον για λεφτά ενώ δε χρειάζεται να είσαι για να την έχεις. Με 200e τέλη το χρονο και ελεύθερη κυκλοφορία...
Αν δε κρύβει κάτι χοντρό μιλάμε για ευκαιρία.
 
Top Bottom