Συγνώμη, όσον αφορά την αγγελία για την W126, θα ήθελα να προσθέσω ότι το τιμόνι αυτό ξεκάθαρα δεν είναι της W126. Είναι ωραία πάντως!
Πολυ σωστο σχολιο,και να συμπληρωσω επισης οτι οσα αυτοκινητα 40+ετων ειναι σε καθημερινη χρηση(πχ απο ηλικιωμενους),σπανια εως σπανιοτατα ανηκουν σε ατομα που ειναι γνωστες του θεματος.Σχεδον ποτε δεν εχω πετυχει πχ μηχανικο αυτοκινητων με πολυ παλιο αμαξι ως καθημερινο.Παρ ολα αυτα,απο οτι φαινεται επιβιωνουν χωρις σοβαρα θεματα.Επίσης πολλά αυτοκίνητα 40+ ετών ενδιαφέρουν κυρίως συλλέκτες που δυστυχώς δεν έχουν προτεραιότητα την μηχανολογική τους κατάσταση , αλλά την κατάσταση του σαλονιού κτλ. Έτσι κι αλλιώς, δεν τα κινούν πολύ και απλα τα μοστράρουν σε εκδηλωσεις
Δειτε την λεπτομέρεια, την κουκιδα χρωμίου στην άκρη του πίσω φτερού.
Εψαχνα 5 ημέρες να τις βρώ. Αλλά η υπόσχεση, ήταν δεσμευτική.Συμφωνώ με τον Δημήτρη, ήταν μια κατασκευή για πρωθυπουργους, που έπεσε πάνω σε πετρελαϊκή κρίση, και λόγω μεγέθους, πήρε πολλά αρνητικά σχόλια.
Εγώ, βίωσα το συγκεκριμένο σαν .....υπηρεσιακό όχημα εταιρίας στο εξωτερικό, μας παρελαμβαναν από το αεροδρόμιο, 2 είχαν, και όλες οι μετακινήσεις γίνονταν με αυτά.
Εξαιρετικό σαλόνι, δέρματα, και τα 180 ήταν τυπικά. Σημειωτέον, και τα δύο ήταν πετρέλαια. Είχαν και ένα V12, αλλά με αυτό δεν πήγα ποτέ. Ήταν του αφεντικού.
Θα ψάξω να βρω τις φώτο.
Οι μασκες γιατι ειναι διαφορετικες ; Αυτη στα δεξια ειναι V12 για αυτο εχει αλλη μασκα ;
Οι μασκες γιατι ειναι διαφορετικες ; Αυτη στα δεξια ειναι V12 για αυτο εχει αλλη μασκα ;
Οπως είχα αναφέρει, είχαν 2 diesel και μία V12 του αφεντικού. Πιθανόν, την ώρα που φτάναμε, να ήρθε και το αφεντικό, μια και εμείς πηγαίναμε σαν group - 3 ανα αυτοκίνητο, 6 άτομα - από το ξενοδοχείο στο εργοστάσιο και πίσω, και σε όλες τις εκδηλώσεις. Αυτή η φωτό, είναι από την πρώτη άφιξη για το report, μετά στις επαναληπτικές, δεν φωτογράφιζα. Μπορεί να είναι αυτη η V12, και να έφτασε και το αφεντικό εκείνη την ώρα, δεν ξέρω τις διαφορές στις μάσκες. Μπορεί ο Δημήτρης να ξέρει.Εγώ, βίωσα το συγκεκριμένο σαν .....υπηρεσιακό όχημα εταιρίας στο εξωτερικό, μας παρελαμβαναν από το αεροδρόμιο, 2 είχαν, και όλες οι μετακινήσεις γίνονταν με αυτά.
Εξαιρετικό σαλόνι, δέρματα, και τα 180 ήταν τυπικά. Σημειωτέον, και τα δύο ήταν πετρέλαια. Είχαν και ένα V12, αλλά με αυτό δεν πήγα ποτέ. Ήταν του αφεντικού.
Θα ψάξω να βρω τις φώτο.
Από τα αναβολικά έγινε έτσι; Σαν τις Ανατολικογερμανίδες που με τον καιρό βγάζανε μουστάκι και τρίτο πόδιΠόσο πιο "αθλητική" και σύγχρονη έδειχνε η e38 το '95 όμως.
και ποτε με δέρμα. Ο λόγος είναι λόγω ήχου όταν τρίβεται το παντελόνι στο δέρμα, να μην είχε κάποιος την υποψία ότι ε***σε!Τα καλύτερα προγράμματα είχε ο Έριχ....... ..Ήταν και λάτρης των CX.......
Nα λες κι ευχαριστω που το δινει σε αυτη την τιμη,,,Ετσι κι αλλιως δεν εχουμε κανενα προβλημα να το εντοπισουμε στο street view,οπου φαινεται κανονικα ξεκουκουλωτο.Καλά, ο βλάξ βάζει αγγελία αμάξι ......κουκουλωμένο ? Πολύς σεβασμός στους υποψηφίους αγοραστές.
Ειχαμε δυο οικογενειακά 127, το πρώτο το 1971 ( ΒΒ2037 ) και το δεύτερο το 1976 ( ΕΡ9365 ). Τρέξανε και παράλληλα, μέχρι το 1979 που ήρθε το Golf 1 mark II.
Εξαιρετικό μικρό, αλλά με προβλήματα σκουριάς. Αυτό θεωρητικά είναι SEAT, οπότε έχει πράσινα τζάμια και ολοκληρη πίσω πόρτα.