Citroen C6

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
126
Reaction score
340
Πόντοι
337
Age
48
Κοίτα, έχω ακόμα τα λογικά μου...
Δεν θα πάω για c6...
Σαν αντικατάσταση της cassis δεν θα ήταν καθόλου παράλογο.

Ναι ο 2.2 είναι ο πιο αξιόπιστος μαζί με τονEs9, τον ν6 βενζινα δηλαδή.

πρόβληματα στι αυτοκίνητο αυτό είναι το αυτόματο κιβώτιο η vanne egr, τα ρουλεμάν της ανάρτησης και τo fap. Kι ότι τους V6 HDi 2.7 και 3.0 δεν τους δουλεύει σχέδον κανείς στην Γαλλία. Ο βενζίνη ν6 είναι θαυμάσιος κι αθάνατος αλλά φτιάχτηκαν μόνο 3000 κομμάτια κι οι τιμές ειναι στα ύψη.
Τα EGR και FAP είναι όπως σε όλα τα σύγχρονα ντίζελ, κάποια στιγμή τα αλλάζεις, δεν έχει να κάνει με τη C6. Τα ρουλεμάν της ανάρτησης ακούω ότι ισχύουν και για τη C5, αν και η δικιά μου δεν έχει βγάλει κάτι μέχρι στιγμής. Ίσως να παίζει ρόλο η χρήση. Το αυτόματο απλά θέλει καθαρά λαδάκια κάθε 60.000 χλμ. Οι V6 HDi είναι ιδιαίτερη περίπτωση, τους ξέρω από τα Λαντ Ρόβερ, με στοργή και προδέρμ (σωστά λάδια, καλή αντλία λαδιού) πάνε πολλά - πολλά χιλιόμετρα, αλλά όντως, δύσκολα να βρεις κάποιον να ξέρει να τους πιάνει, και οι αντιπροσωπείες απλά δεν ενδιαφέρονται...
Ο ΕS9 είναι μάλλον για πολύ περιστασιακή χρήση τώρα πια...

Η γραμμή του είναι έρωτας όμως.
Έβγαλαν το πρωτότυπο αυτούσιο στο δρόμο. Η ποιότητα του εσωτερικού είναι φοβερή. Η ηχομόνωση, αλλού! Με διπλά τζάμια! Η μόνη υδροπνευματικη, που δεν άκους τον δρόμο...
Οι χώροι μόνο σε απογοητεύουν σε σχέση με την μικρότερη ΧΜ.
Εμένα μ'απογοητεύει και το ταμπλώ. Ειδικά σε σχέση με τη C5. Νομίζω ότι τόσο μίνιμαλ προσέγγιση δεν ταιριάζει.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.379
Reaction score
21.754
Πόντοι
1.547
Age
49
Περιοχή
Paris in the sixties
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.606
Reaction score
14.351
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Σαν αντικατάσταση της cassis δεν θα ήταν καθόλου παράλογο.



Τα EGR και FAP είναι όπως σε όλα τα σύγχρονα ντίζελ, κάποια στιγμή τα αλλάζεις, δεν έχει να κάνει με τη C6. Τα ρουλεμάν της ανάρτησης ακούω ότι ισχύουν και για τη C5, αν και η δικιά μου δεν έχει βγάλει κάτι μέχρι στιγμής. Ίσως να παίζει ρόλο η χρήση. Το αυτόματο απλά θέλει καθαρά λαδάκια κάθε 60.000 χλμ. Οι V6 HDi είναι ιδιαίτερη περίπτωση, τους ξέρω από τα Λαντ Ρόβερ, με στοργή και προδέρμ (σωστά λάδια, καλή αντλία λαδιού) πάνε πολλά - πολλά χιλιόμετρα, αλλά όντως, δύσκολα να βρεις κάποιον να ξέρει να τους πιάνει, και οι αντιπροσωπείες απλά δεν ενδιαφέρονται...
Ο ΕS9 είναι μάλλον για πολύ περιστασιακή χρήση τώρα πια...



Εμένα μ'απογοητεύει και το ταμπλώ. Ειδικά σε σχέση με τη C5. Νομίζω ότι τόσο μίνιμαλ προσέγγιση δεν ταιριάζει.
Η cassis δεν φεύγει με τίποτα. Κι οι δυο CX μένουν σίγουρα!!

Ναι αλλά τι κόστος δεν είναι αρκετά σημαντικό; Τι συμπτώματα μπορεί να δώσει μια ελλατωματικη vanne EGR πριν χαλάσει;

Κι όμως το ταμπλό βρίσκω ότι ταιριάζει πάρα πολύ με την αρτ ντεκό αισθητική του αυτοκινήτου..
Κι η θέση της οθόνης ήταν πολύ μπροστά!!
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.606
Reaction score
14.351
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.606
Reaction score
14.351
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Το χειροκινητο σασμαν στις C6 μπηκε ποτε με κινητηρα βενζινης ; Παντα το χα απορια αυτο
oxi, mono ston 2.2 diesel
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.606
Reaction score
14.351
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Κριμα, παντως να φανταστω το αυτοματο σασμαν δεν ειναι πολυ αξιοπιστο, εχω διαβασει αρκετα αρνητικα σχολια σε ξενα φορουμ.
ετσι κι αλλιως ελαχιστες βγηκαν βενζινη, μόνο 3500 απο τις 23000. κι ηταν μονο ο es9 3,0
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
10
Reaction score
23
Πόντοι
222
Age
54
Εστειλα μηνυμα στην ιδιοκτητρια για να μαθω αλλα δεν πηρα απαντηση ακομα
Δεν είναι οι πινακίδες η ζημιά, μου είχε πει αλλά δεν θυμάμαι. Από φιλολογικό ενδιαφέρον της είχα τηλεφωνήσει όταν πρωτοανέβηκε. Δεν είναι η ιδιοκτήτρια.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.031
Reaction score
15.138
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Δουβλινο
''Δεν είναι η ιδιοκτήτρια.''

Προσεξτε σε αυτες και παρομοιες περιπτωσεις καθώς εχω πολυ ενασχοληση με την αγορα και η κατασταση ακομα και στους ιδιωτες εχει ξεφυγει. Μεσα σε 15 μερες έχω πεσει στα έξης παρακάτω (ΙΔΙΩΤΕΣ):
1)Xantia για ανταλλακτικα απο γνωστό μάλιστα (!) που τελικά είχε πληρωθεί με υπευθυνη δήλωση(!) στον προηγούμενο ιδιοκτήτη αλλα δεν έχει γίνει μεταβιβαση..!! Να αρχισω να το ξηλώνω και να με παει ο προηγούμενος για κλοπή πχ... :mad:
2) Γνωστό ιταλικό που ψάχνω (απελπισμένα πλεον κάθως είναι τραγική η κατασταση τους...) για αγορά εδω και 10 μήνες το όποιο ήταν γνήσιο 2λιτρο(!) αλλα στην άδεια 1.8 με τον αριθμό πλαισίου τον σωστο της 2λιτρης στην αδεια ΚΑΙ τον αριθμό κινητηρα του γνήσιου 2λιτρου μοτερ στην αδεια!! Χωρις να ειναι απο ΟΔΔΥ!!! Φαση να μας πεις που πηγες να παμε κι εμεις... Στο ΚΤΕΟ ολα καλα....(?)
3)Αλλο ίδιο γνωστό ιταλικό που επέμενε σε μεταβίβαση και χρήματα ενώ εκκρεμούσε αποδοχή κληρονομιάς...
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
10
Reaction score
23
Πόντοι
222
Age
54
Όταν έψαχνα για 210, πριν πάρω το υπάρχον, είχε σκάσει μύτη αυτοκίνητο από επαρχιακή πόλη της Στερεάς Ελλάδας, με άδεια 1.8 (δεν βγήκε ποτέ με τέτοιο κινητήρα). Η άδειά του είχε εκδοθεί 24 Δεκεμβρίου, φαντάζομαι αργά το μεσημέρι και είχε υπογραφή από τον διευθυντή της εκεί Διεύθυνσης Μεταφορών..... Δεν ήταν από ΟΔΔΥ. Παρότι ήταν φουλ εξοπλισμένο, δεν προχώρησα γιατί στο έλεγχο αποδείχθηκε χτυπημένο.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.384
Reaction score
3.210
Πόντοι
777
Age
46
''Δεν είναι η ιδιοκτήτρια.''

Προσεξτε σε αυτες και παρομοιες περιπτωσεις καθώς εχω πολυ ενασχοληση με την αγορα και η κατασταση ακομα και στους ιδιωτες εχει ξεφυγει. Μεσα σε 15 μερες έχω πεσει στα έξης παρακάτω (ΙΔΙΩΤΕΣ):
1)Xantia για ανταλλακτικα απο γνωστό μάλιστα (!) που τελικά είχε πληρωθεί με υπευθυνη δήλωση(!) στον προηγούμενο ιδιοκτήτη αλλα δεν έχει γίνει μεταβιβαση..!! Να αρχισω να το ξηλώνω και να με παει ο προηγούμενος για κλοπή πχ... :mad:
2) Γνωστό ιταλικό που ψάχνω (απελπισμένα πλεον κάθως είναι τραγική η κατασταση τους...) για αγορά εδω και 10 μήνες το όποιο ήταν γνήσιο 2λιτρο(!) αλλα στην άδεια 1.8 με τον αριθμό πλαισίου τον σωστο της 2λιτρης στην αδεια ΚΑΙ τον αριθμό κινητηρα του γνήσιου 2λιτρου μοτερ στην αδεια!! Χωρις να ειναι απο ΟΔΔΥ!!! Φαση να μας πεις που πηγες να παμε κι εμεις... Στο ΚΤΕΟ ολα καλα....(?)
3)Αλλο ίδιο γνωστό ιταλικό που επέμενε σε μεταβίβαση και χρήματα ενώ εκκρεμούσε αποδοχή κληρονομιάς...
Νονέ συγγνώμη που έβαλα την emoji του γέλιου, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει ακόμα το αντίστοιχο του κλαυσίγελου.
 

GiwrgosTer

Member
Εγγραφή
18 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
46
Reaction score
38
Πόντοι
272
Age
18
Περιοχή
Χανιά, Κρήτη
Απο βουλγαρια δεν υπαρχει C6 με λιγοτερο απο 180.000 χιλιομετρα ...
Αξιοσημειωτο αυτο με τον βενζινοκινητηρα 3.0 V6 για 12.000 λεβ, 6.000 ευρω περιπου
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.659
Reaction score
3.877
Πόντοι
827
Age
48
Περιοχή
Πρεβεζα
Απο βουλγαρια δεν υπαρχει C6 με λιγοτερο απο 180.000 χιλιομετρα ...
Αξιοσημειωτο αυτο με τον βενζινοκινητηρα 3.0 V6 για 12.000 λεβ, 6.000 ευρω περιπου
ola ευκαιρια απο ιδιωτη παντα ευκαταστατο ...και ολες μα ολες θα εχουν τα 2πλα χλμτρα μιας και οι βουλγαροι ειναι γατακια σε αυτο...εδω προχτες επιασαν σπειρα με παραποιημενα στοιχεια εγγραφα οπως τιμολογια χλμτρα κτεο κλπ κλπ στο κολπο μαστορας φανοποιος μαντρας...καυ τρα καλουν ολους οσουν εχουν αγορασει αμαξι να βγαλουν ακρη
 
Top Bottom