2CV - Club 1981 - Επαναφορά από μακρα ακινησία

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
237
Reaction score
356
Πόντοι
287
Age
48
Αυτό που λέει ο Μηνάς....έχω πάρει το smart kit και το'χω τουλάχιστο 10 χρόνια κάθεται, και πρόσφατα κατάλαβα πως κάνει μόνο για πλατίνες,
ώστε... έτσι όπως λέει ο Μηνάς.... να μη χαλάνε ποτέ και να μη χρειάζονται άλλαγμα.
Είναι πλήρως ηλεκτρονικό, με τρανζιστοράκια και μοσφετ κλπ, και έναν μπαμπάτσ'κο πολλαπλαστιαστή, και παίρνει σήμα από τις πλατίνες,
και κόβει το ρεύμα και κάνει τον σπινθήρα κλπ.
Πρόσφατα το'πιασα και το ξεσκόνισα, και το αποθήκευσα κάπου.....και μετά το'χασα..... ξέχασα που το'βαλα.
Και πάνω που ήθελα να το δοκιμάσω στο δικό μου, κι ας έχει ηλεκτρονική. Θα το'ριχνα κι εκείνο πάνω να δω πως δουλεύει.
Αλλά άπαξ και το'χασα, πήρα τον νέο πολλαπλασιαστή που δείχνω στο βίντεο, και δουλεύει μια χαρά. Και ο παλιός ας μείνει για εφεδρία.

Το καλό με την ηλεκτρονική που θέλει πλατίνες, είναι πως δε χρειάζεται να αλλάξει ο διανομέας. Μένει ο ίδιος με τις ίδιες πλατίνες.
Δε ξέρω όμως αν μένει ή φεύγει και ο πυκνωτής/βαρελάκι.
Ο διανομέας που έχω γω για την ηλεκτρονική, είναι διαφορετικός εσωτερικά, με 4 λοβούς κλπ. Οπότε αν είναι να μπει η "νεότερη" ηλεκτρονική,
μάλλον θέλει και διαφορετικό διανομέα. Δε ξέρω αν δουλεύει και με διανομέα ηλεκτρονικής από GS.

Με την ευκαιρία, φίλε Τάσκος, είναι ή δεν είναι αυτό το θέμα που είχες με την μίζα σου?
Είδες το βίντεο?
Ο θόρυβος είναι αυτός ή όχι?
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
625
Reaction score
1.634
Πόντοι
437
Age
49
1000 Μπράβο , άλλο ένα 2cv θα βγει στον δρόμο. Μένουμε μακριά αλλιώς θα σε βοηθούσα με την ηλεκτροκόλληση και ότι άλλο ήθελες :clap:
Με την παγκοσμιοποίηση, όλοι δίπλα είμαστε.

Σκόπευα, να το πάω με γερανό, σε συνεργείο φίλου, συνταξιούχου πλέον αλλά με πλήρες συνεργείο στο γκαράζ του σπιτιού του, 200 χιλ από εδώ. Αλλά, προέκυψε θέμα υγείας, και ......ανεβλήθη.

Σε ευχαριστώ ΠΟΛΥ για την διάθεση. Δώσε διεύθυνση. :lol:
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
625
Reaction score
1.634
Πόντοι
437
Age
49
Μιας και η συζητηση περιστρεφεται γυρω απο το συστημα αναφλεξης,ας θυμηθουμε οτι υπαρχουν και καποιες λυσεις ''εποχης'':

-Υπηρχε εκεινα τα χρονια κιτ με ηλεκτρονικη της Bosch,η οποια χρησιμοποιουσε κανονικα τις πλατινες του αυτοκινητου για την ενεργοποιηση της(πολλες ηταν ετσι τοτε,η βασικη ιδεα ηταν πως ετσι δεν χαλαγαν ποτε πρακτικα οι πλατινες,ενω ειχες δυνατοτερο σπινθηρα).Το ωραιο ομως με την εν λογω,ειναι πως ειχε επανω της ενα διακοπτη 3 θεσεων:Στη μια θεση λειτουργουσε κανονικα η ηλεκτρονικη,στη δευτερη παρακαμπτοταν η ηλεκτρονικη και το αυτοκινητο λειτουργουσε συμβατικα εαν ηθελες,ενω στην τριτη διακοπτοταν τελειως το ρευμα στον πολλαπλασιαστη(ισως για αντικλεπτικους λογους).Ειναι μια μετατροπη που θα μου θα μου αρεσε να κανω σε ενα τετοιας εποχης αυτοκινητο,και δεν επηρεαζει και τη γνησιοτητα..πλην ομως,υποψιαζομαι πως θα ειναι πλεον τοσο δυσευρετες,που θα αποτελουν μουσειακο κομματι.
Ατυχως,δεν γνωριζω κωδικο,ωστε να μπορεσω να βρω καπου φωτογραφια και να την ανεβασω εδω.
........................
Ειχα ακριβώς μία τέτοια, άλλου κατασκευαστή, στο Golf I του 1979.

Χρησιμοποιούσε τις πλατίνες, και είχε και τις επιλογές που λές. Το αυτοκίνητο πουλήθηκε το 2016 ( ...ευτυχώς, ο Πιτσι με κράτησε τότε και δεν έδωσα ΚΑΙ το 2CV ), σε μουσείο ενός Βέλγου, επειδή ήταν το πρώτο που βρήκε χωρίς σκουριές.

Και για να απαντήσω και στην άλλη ερώτηση, απλώς συνέδεες, όλα τα εξαρτήματα, balast κλπ, παρέμεναν ως είχαν.
 
Last edited:

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
319
Reaction score
302
Πόντοι
337
Age
36
Περιοχή
Καλαμαριά
Με την παγκοσμιοποίηση, όλοι δίπλα είμαστε.

Σκόπευα, να το πάω με γερανό, σε συνεργείο φίλου, συνταξιούχου πλέον αλλά με πλήρες συνεργείο στο γκαράζ του σπιτιού του, 200 χιλ από εδώ. Αλλά, προέκυψε θέμα υγείας, και ......ανεβλήθη.

Σε ευχαριστώ ΠΟΛΥ για την διάθεση. Δώσε διεύθυνση. :lol:
200 καλά είναι, τα 500+ πως τα βλέπεις; Είναι μακριά η Περαία από την Αττική άσε που θα έχει και τουρίστες σε λίγο.
Γιου λάικ φρόιλάιν δε ντεσεβο να 'ούμ;
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
640
Reaction score
1.942
Πόντοι
487
Age
33
Μιας και το ανεφερε αλλο μελος παραπανω,κι εγω προσωπικα,θα απεφευγα να αλλαξω τον αρχικο διανομεα,οσο αυτο ειναι δυνατον.
Ναι μεν,μπορουμε θεωρητικα να βαλουμε ντιστριμπιτερ απο νεωτερο μοντελο,που φοραει ιδιο κινητηρα,και εχει ηλεκτρονικη αναφλεξη..ναι μεν αυτο μπορει να μπαινει κανονικα στο δικο μας μοτερ και να δουλευει κιολας..
..αλλα αυτο δε σημαινει απαραιτητα οτι ειναι και το πλεον καταλληλο.
Ο λογος ειναι οτι συχνα,ενα διαφορετικο απο το δικο μας μοντελο με ιδιο θεωρητικα κινητηρα μπορει να εχει διαφορες οπως αλλες σχεσεις στο κιβωτιο,διαφορετικο λογο συμπιεσης,μεγαλυτερο καρμπυρατερ κλπ,πραγματα που αναγκαστικα επηρεαζουν και το αβανς,στατικο και φυγοκεντικο.Και αυτο μεταφραζεται σε κατασκευαστικες διαφορες στο ντιστριμπιτερ,εξαιτιας του οποιου τελικα το αμαξι μας μπορει να μην πηγαινει οπως θα θελαμε.
Εχει τυχει να παιδευομαι ετσι με δικο μου αμαξι επι σχεδον μια 10ετια,μεχρι να βρω τι φταιει τελικα..
Οποτε προσωπικα,θα προτιμουσα την ηλεκτρονικη με πλατινες,αφηνοντας τα υπολοιπα ως εχουν.

Κατα τα λοιπα,σε μια τετοια ηλεκτρονικη το συμπυκνωτακι ειναι σχεδον αχρειαστο πρακτικα,αλλα δεν πειραζει να παραμεινει ως εχει.Αλλωστε,κατ αυτο τον τροπο το αμαξι μπορει να λειτουργησει και συμβατικα,σε περιπτωση πχ αστοχιας της ηλεκτρονικης.
Επισης,νομιζω οτι καποιος που εχει λιγες γνωσεις μπορει και να κατασκευασει μονος του μια τετοια ηλεκτρονικη.Δηλαδη εκεινα τα χρονια υπηρχαν ατομα που το εκαναν.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
895
Reaction score
2.061
Πόντοι
677
Age
52
Με την ευκαιρία, φίλε Τάσκος, είναι ή δεν είναι αυτό το θέμα που είχες με την μίζα σου?
Είδες το βίντεο?
Ο θόρυβος είναι αυτός ή όχι?

[/QUOTE]
Ο θόρυβος είναι αυτός ακριβώς ! Αλλά η μίζα είναι άλλου τύπου .
Πάντως για να μήν έχεις ενοχές και εγώ πήρα το κιτ ανάφλεξης VELLEMAN και τό'χω να κάθεται 12 χρόνια. :confused:
 
Last edited:

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
237
Reaction score
356
Πόντοι
287
Age
48
χαχα....έτσι έτσι....
πάντως ναι, οκ, άλλου τύπου η μίζα, αλλά ίδια η φιλοσοφία. Κι εγώ δεν το έβαλα το βίντεο θεωρώντας πως είναι ίδια η μίζα,
απλά για την γενική αρχή λειτουργίας και που χολαίνει το πράμα. Κι εσύ μπορείς να ανοίξεις, και τουλάχιστο τώρα θα ξέρεις που να ψάξεις.
:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
625
Reaction score
1.634
Πόντοι
437
Age
49
...παράγγειλα μέσω του φιλικού φαρμακείου 2 λίτρα καστορέλαιο ( ρετσινόλαδο ), και την αντίστοιχη σύριγγα και σωληνάκι για την πλήρωση των αναρτήσεων τώρα που είναι τακωμένο.

Σύμφωνα με τα βίδεα, τις αναλύσεις συντήρησης / επισκευής, και τον φίλο @KostasX , τον οποίο και θερμά ευχαριστώ και από εδώ για τον χρόνο του και τις χρησιμότατες συμβουλές, οι "μπουκάλες" πρέπει να "ποτίζονται" με φυτικό λάδι, εκείνοι τα λένε στα 300 ml.

Ομολογώ, ότι δεν έχω κάνει αυτήν την "συντήρηση" ποτέ, μια και δεν το γνώριζα, και ποτέ δεν το είχα διαβάσει / δεν είχε αναφερθεί σε συζητήσεις ποτέ.

Το Haynes, το είχα σπουδάσει, αλλά μόνον μέχρι τα κεφάλαια που αφορούσαν την συντήρηση των 2.500-5.000-10.000 χιλιομέτρων.

Και τώρα ανακάλυψα ότι δίνει οδηγίες συντήρησης ανα 3-10-20.000 μίλια.

Θα το αναρτήσω, και οι κκ mods, ας το αντιγράψουν και στην συντήρηση αναρτήσεων.
.....καλός καιρός σήμερα, και έξω στις εργασίες.

Το αυτοκίνητο είναι τακωμένο, οι αναρτήσεις ξεφόρτιστες, οπότε, πάμε για την πλήρωση των "κυλίνδρων περιεχόντων τα ελατήρια".

Εξω οι φυσουνίτσες των ράβδων, και το κενό είναι αρκετό για να περάσει μέσα το σωληνάκι. Μετράω το μήκος για να πάει μέχρι μέσα, και προσπαθώ με την σύριγγα, να αντλήσω καστορέλαιο και να το τροφοδοτήσω μέσω του σωληνακίου, στον κύλινδρο.

Μάταιος κόπος. Το ιξώδες, είναι τεράστιο, το λαδάκι απλώς, ΔΕΝ διοχετεύεται. Οπότε, αποφάσισα να ζητήσω από τον Νεύτωνα να με βοηθήσει.

Κρέμασα την σύριγγα με σύρμα από το παράθυρο, με το σωληνάκι μέσα στον κύλινδρο, και γεμίζω την σύριγγα, με 60 ml, και το αφήνω, και σε 1-1,5 ώρα, η βαρύτητα το οδηγεί και αδειάζει. Ξανά γέμισμα, υπομονή, και .........αδειάζει.

Οπότε, έτσι θα γεμίσω με 500ml κάθε πλευρά, ένα λίτρο σύνολο.

Δοκίμασα, και οι κύλινδροι περιστρέφονται. Οπότε, μετά την πλήρωση, με μερικές περιστροές, το καστορέλαιο θα επικαλύψει όλη την περιεχόμενη διάταξη, και θα την φρεσκάρει. Αν ήμουν και σε αναβατόριο, με μερικές πανω-κάτω για να λειτουργήσει, θα ήταν καλύτερα. Μια και δεν είμαι, η δουλειά θα γίνει όταν επανέλθει επί των τροχών.

Ταυτόχρονα, λύθηκε όλο το ταμπλώ, διακοσμητικό / αεραγωγός / καντράν, όπως και οι διακόπτες φλάς και φώτων.

Επειδή τα φλάς ήταν πάρα πολύ σκληρά, θυμάμαι ότι είχε σπάσει το μπρατσάκι 2 φορές όσο το κυκλοφορούσα, το άνοιξα, και έκοψα το 1/3 του ελατηρίου που πιέζει την επαφή στους ακροδέκτες. Πλέον, είναι βούτυρο.

Ο δικόπτης των φώτων, η τρελλή διάταξη, περιστροφές και μέσα-έξω, καθαρίστηκε και λαδώθηκε, αλλά, η κόρνα, πάτημα του μοχλού, δεν κάνει την κίνηση. Μπήκε στο ξύδι, και ............βλέπουμε.

Εκανα και γενική επιθεώρηση στο σασσί. Εκτός από λίγο στα εμπρόσθια πατώματα ( σάπια ) και λίγο ένα cross member, που πιάνει το χειρόφρενο, το υπόλοιποο είναι σε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ κατάσταση, που πραγματικά με ικανοποίησε, από τα διαβάσματα, περίμενα τα χειρότερα.

Οπότε, στην ουσία, λαμαρινοδουλειές, δεν θα έχω πολλές, ή έστω σοβαρές, αλλά, μετά την επανεκκίνηση, και αφού περπατήσει, θα σκεφτώ την ενίσχυση κάποιων τομέων, απλώς για επιπλέον αντοχή.

Οι τεχνικές υπάρχουν από τα raids, και επίσης, υπάρχει και η τεχνική του I-beam, που στην ουσία είναι το σασσί, δηλαδή δοκός Ι, που με λάμα στα σημεία μεγίστων τάσεων, αυξάνεις τις διατομές.

Εποειδή εδώ, στην κάμψη, η άνω πλευρά υφίσταται θλίψη και η κάτω εγφελκυσμό, μια ραφή στο κάτω μέρος με λάμα, ακόμα και διαγωνίων, θα αυξήσει σημαντικά την καμπτική αντοχή και την στρέψη.

Σημειώνω, ότι οι φωτό που βγάζω, δεν γίνονται αποδεκτές από το "πρόγραμμα" εδώ, λόγω μεγέθους. Ειναι 4-5 ΜΒ, μερικές και λιγότερο. Τέτοιες βγάζει το τηλέφωνο, αυτές έχω. Υπάρχει δυνατότητα αύξησης της αποδοχής ?

Αυριο, συνεχίζω, να δω καθαριστήρες, και ότι έχει στο ταμπλώ, για να τα ρεσκάρω πριν το ξανακλείσω.

συνεχίζεται
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
672
Reaction score
2.608
Πόντοι
677
Age
52
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Φιλε στο κινητο σου/καμερα/ρυθμίσεις/ποιοτητα εικονας (η κατι αντιστοιχο) χαμήλωσε το λιγο για να βγαίνει η φωτογραφια λιγοτερο απο 2ΜΒ. Αλλά και αυτές που εχεις βγάλει αν τις κάνεις επεξεργασία/περικοπή και "κόψεις" γυρω-γύρω απο αυτό που θέλεις να δείξεις, καπως σαν ζούμ, θα γίνουνε.
 

z4x5rover

Member
Εγγραφή
20 Ιουνίου 2016
Μηνύματα
167
Reaction score
187
Πόντοι
397
.............

Σημειώνω, ότι οι φωτό που βγάζω, δεν γίνονται αποδεκτές από το "πρόγραμμα" εδώ, λόγω μεγέθους. Ειναι 4-5 ΜΒ, μερικές και λιγότερο. Τέτοιες βγάζει το τηλέφωνο, αυτές έχω. Υπάρχει δυνατότητα αύξησης της αποδοχής ?

Αυριο, συνεχίζω, να δω καθαριστήρες, και ότι έχει στο ταμπλώ, για να τα ρεσκάρω πριν το ξανακλείσω.

συνεχίζεται
[/QUOTE]
εγω δουλευω αυτο το συστηματακι ,,,και ανεβαζω τις μεγαλες φωτογραφιες.....
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
625
Reaction score
1.634
Πόντοι
437
Age
49
......................
Εξω οι φυσουνίτσες των ράβδων, και το κενό είναι αρκετό για να περάσει μέσα το σωληνάκι. Μετράω το μήκος για να πάει μέχρι μέσα, και προσπαθώ με την σύριγγα, να αντλήσω καστορέλαιο και να το τροφοδοτήσω μέσω του σωληνακίου, στον κύλινδρο.

Κρέμασα την σύριγγα με σύρμα από το παράθυρο, με το σωληνάκι μέσα στον κύλινδρο, και γεμίζω την σύριγγα, με 60 ml, και το αφήνω, και σε 1-1,5 ώρα, η βαρύτητα το οδηγεί και αδειάζει. Ξανά γέμισμα, υπομονή, και .........αδειάζει.

Οπότε, έτσι θα γεμίσω με 500ml κάθε πλευρά, ένα λίτρο σύνολο.

Δοκίμασα, και οι κύλινδροι περιστρέφονται. Οπότε, μετά την πλήρωση, με μερικές περιστροές, το καστορέλαιο θα επικαλύψει όλη την περιεχόμενη διάταξη, και θα την φρεσκάρει. Αν ήμουν και σε αναβατόριο, με μερικές πανω-κάτω για να λειτουργήσει, θα ήταν καλύτερα. Μια και δεν είμαι, η δουλειά θα γίνει όταν επανέλθει επί των τροχών.

..............................
 
Top Bottom