Γιώργο επειδή ανέφερες ότι είσαι ΒΑ Αττική πολλά πράγματα μπορείς να τα βρεις Ελλάδα από ένα μικρό συνεργειο-ανταλλακτικατζιδικο στο Χαλάνδρι, τον Μιχάλη Κοζωνακη. Ντομπρος τύπος όσο τα έχουμε πει και μου έχει βρει και καινουργια ψιλοπραγματα για youngtimers citroen.
Καλημέρα και ευχαριστώ.
Ναι, τον είχα εντοπίσει στις αρχικές έρευνες. Οπως και κάτι άλλους. Μόλις ζεστάνει λιιγο ο καιρός, θα περάσω από εκεί, με το ποδηλατάκι μου ! ( Ναι, κινούμαι και με ...ποδήλατο ).
Χθες, ήταν αδύνατον να μπώ στο φόρουμ, μου ζήταγε cookies, we run into a problem. Κλάμα ......!!!!!
Εν τω μεταξύ, παρά το κρύο, οι εργασίες συνεχόστηκαν. Μέχρι, που τα δάκτυλα πάγωσαν και δεν δούλευαν. Παρά το γεγονός ότι τους έβαζα συνέχεια penetration oil. ( Πρέπει να αγοράσω χοντρική τιμή ένα βαρέλι ).
Ελέγχθηκε η μίζα, με το πολύμετρο, ανοίχτηκε, γρασσαρίστηκε και πλέον είναι ετοιμοπόλεμη.
Ελέγθηκε ο ηλεκτροπαραγωγός ( αλτερνεητορ ), με το πολύμετρο, το γύρισα με το χέρι, έστω και χψρίς διέγερση έδινε 0,04-0,06 βόλτ, αρα καλά είμαστε. Και μετά, τα μέσα. Εδώ, οι ψήκτρες ήταν λιιιγο χαλια, όπως και ο συλλέκτης. Θα αλλαχθούν τα "καρβουνάκια", και μια και ήντανε ανοικτό, παρα το ότι τα ρουλεμάν δεν ήταν και πολυ κακά, αλλάχτηκαν. Ειναι σε σημείο, που όλα τα καιρικά στοιχεία "περνανε" από μέσα, οπότε, λίγη σκόνη, λίη υγρασία, έχουν επίπτωση στα ρουλεμάν. Αναγνωρίζεις την ανάγκη αλλαγής, αν έχεις εμπειρία, από τον θόρυβο κατα την περιστροφή, αίσθηση τριβής, ή το ........χχχχχχχχχχχχ της γάτας. Χα χα χα. Και ο συλλέκτης καθάρισμα με την οδοντόβουρτσα.
Πλέον, η μεγάλη εργασία, αναμένεται για το καρμπυρατέρ. Παρά την ακινησία, επειδή είναι προστατευμένο, δεν είχε εξωτερικά πολλά, ούτε μέσα στις λεκανίτσες. Καθαρό. Παρά τα αρκετά χιλιόμετρα, είχα να ασχοληθώ για πάνω από 40.000 χιλιόμετρα. Αλλά, ένα καλύτερο καθάρισμα απαιτείται. Εδώ, βασικό είναι η ποιότητα του καυσίμου, και τα φιλτράκια βενζίνης στην γραμμή τροφοδοσίας. Ηταν τραγικά δύσκολο να βγάλω το παξιμάδι εμπρός αριστερά, εμποδίζει ο λαιμός του λαδιού, και η αντλία επιτάχυνσης. Τεράστια υπομονή. Μετά τον βασικό έλεγχο, το έδωσα σε φίλο, να το κάνει με φάρμακο και πεπιεσμένο αέρα.
Αποκατέστησα το χειρόφρενο ( χειριστήριο ), που ήταν κολλημένο, και ενεργεί. Φυσικά, θα ανοιχθούν όλα, εχω ταμπούρα μπροστά, παρά την ύπαρξη οπών στο κιβώτιο, δεν έχουν σπείρωμα, και πάντα είχα την επιθυμία για δισκόφρενα, μια και οι διαδρομές μου, πολυ βουνό, είτε τα καλοικαίρια για μπάνια, Μαραθώνα από Διόνυσο, Ευβοια - Χιλιαδού ---> 2 βουνά, Καρδαμύλη-Στούπα, ..άσε καλύτερα, και τον χειμώνα, ο Παρνασσός - Αράχωβα, αναστέναζε. Από το
Ιστορικόν Αρχείον, ( όπως έχω αναφέρει, έχω πλήρες ιστορικό από το πρώτο χιλιόμετρο ), αντιγράφω ότι εμπρόσθια φρένα άλλαζα κατα μέσο όρο κάθε 15.000 χιλιόμετρα. Φυσιολογικό ? Και τα πίσω τα άλλαξα στα 100.000. Θυμίζω ότι έχω σύνολο 122.624.
Εβγαλα και το πίσω καπώ, και με λύπη ανακάλυψα ότι στον σιδηρόδρομο, έχει αρπάξει σκουρίτσες. ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν. Οπου μαζεύει σκόνη, κρατάει την υγρασία, και αν δεν στεγνώνει - αερίζεται-----> ΚΙΝΔΥΝΟΣ !
Αργότερα, μόλις ζεστάνει λίγο ο καιρός, τώρα έχει 7 βαθμούς όξω, θα ανοίξω πλατίνες, και τα καπάκια των κεφαλών. Θα γυρίσω την μηχανή, να δώ αν τρέχει λάδι στις κεφαλές ( έλεγχος αντλίας λαδιού ), και θα ρυθμίσω βαλβίδες.
Η οδηγία είναι 0,20, αλλά, βλέπω στα διάφορα βίδεα του εξωτερικού, ότι τις πάνε 0,25 λόγω των καυσίμων. Εχει κανένας άποψη ?
Ρώτησα και στο βενζινάδικο, έχουν πρόσθετο μολύβδου, οπότε θα το χρησιμοποιώ. Εσείς, ήντα κάνετε ? Τι βενζίνη βάζετε, τι διάκενα ρυθμίζετε, βάζετε πρόσθετο ? Οποιος θέλει, μου λέει.
Αναφέροντας τα λάδια, από το αρχείο βλέπω ότι χρησιμοποιούσα Castrol GTX, Visco 2000, που μάλλον είναι ελαφρώς ημισυνθετικά. Αλλαγές, κάθε 2.500 έως 5.000 χιλίομετρα, ανάλογα με την εποχή, διαδρομές, κλπ. Η σύσταση είναι για απλό ορυκτέλαιο, αλλά, από ότι ξέρω από τα μαθήματα
Καύσιμα - Λιπαντικά, τέτοια έχουν μόνον οι Αμερικάνοι, οι υπόλοιποι γιόκ. Απόψεις ?
Φυσικά, σαν γνήσιος μηχανολόγος - κατσαβιδολόγος - μουτζουρατζής, αναγνωρίζοντας την σπουδαιότητα του λιπαντικού μέσου, με τις τρείς βασικές εργασίες του, που λιπαίνει - καθαρίζει - ψύχει, που ειδικά σε έναν αερόψυκτο κινητήρα αποκτά και άλλη διάσταση, έχω εξ αρχής προσθέσει after market πιεσιόμετρο VDO, για να παρακολουθώ την βασικότερη των συνθηκών λειτουργίας. Και εννοείται ότι το προτείνω.
Από το
Δωμάτιο Τροπαίων, ανασύρθηκαν τα φίλλερ, το λαμπάκι ρύθμισης πλατινών, ο πείρος αβάνς, και το πιστόλι στροβοσκόπιο. Ανάθεμα και αν θυμάμαι που το συνέδεα, αλλά, που θα πάει, κάτι θα θυμηθώ.
Ερώτηση # 1. Εχει κανείς εμπειρία από τις ηλεκτρονικές αναφλέξεις ? Αξίζουν ? Θεωρητικά, αποφεύγεις όλη την φασαρία - προβλήματα πλατινών - ρυθμίσεων, αλλά, αντέχουν στον χρόνο ? Θα με ενδιέφερε πολύ αν υπάρχει εμπείρία.
Ερώτηση # 2. Εχει κανείς συσκευή Argon ? ή ξέρει αν ενοικιάζουν αυτά τα εξειδικευμένα μαγαζιά ? Θα μου πεί κάποιος, Πάρε τηλέφωνο ! Σωστό. Αλλά, αν κάποιος έχει εδώ, και είναι και κοντά, και αν θέλει, μπορώ να την ενοικιάσω, ή να δουλέψουμε μαζί. Λόγω της παλαιότητάς μου, αισθάνομαι σαν να ήμουν πάντα εδώ, οπότε , δεν έχω δισταγμούς και αναστολές στο να ρωτάω. Ρωτώντας πάς στην πόλη ( ....προ GPS Χα χα χα )
Ευχαριστώ για την προσοχή σας.
Οι φωτό, δεν μου ανεβαίνουν, μου λέει ότι είναι μεγάλες. Ατυχώς. Δεν ξέρω τι να κάνω.
Συνεχίζεται.